Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

V mazdi 6 (2008 2.0I) sem pomotoma pustil pri?gano lu? v kabini in seveda popolnoma izpraznil akumulator. S kolegom sva avto pri?gala s kabli, vendar mi sedaj ne dela ve? daliinako centralno zaklepanje, s klju?em pa normalno odklene. A ima kdo kak?no idejo kaj lahko naredim?

Hvala

Napisano

A ma? tako prazen akumulator, da je tudi to crknilo? Meni se je to 1x zgodilo. Ko je avto pri?gan, a takrat dela? 

Napisano

Pozdravljeni,

 

V mazdi 6 (2008 2.0I) sem pomotoma pustil pri?gano lu? v kabini in seveda popolnoma izpraznil akumulator. S kolegom sva avto pri?gala s kabli, vendar mi sedaj ne dela ve? daliinako centralno zaklepanje, s klju?em pa normalno odklene. A ima kdo kak?no idejo kaj lahko naredim?

Hvala

 

 

Probaj tole:

 

Step 1: Open drivers door and leave open.

Step 2: Lock and unlock the driver?s door using the power door lock switch on the door.

Step 3: Insert key into the ignition.

Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.

Step 5: Open and close the driver?s door 3 times. (Door should be left open after this step). 

Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.

Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.

Step 8: Press any button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.

Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!

 

Vir: http://forum.mazda6club.com/newbie-section/218218-car-remote-not-working-unlock-lock-trunk-panic.html

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Probaj tole:

 

Step 1: Open drivers door and leave open.

Step 2: Lock and unlock the driver?s door using the power door lock switch on the door.

Step 3: Insert key into the ignition.

Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.

Step 5: Open and close the driver?s door 3 times. (Door should be left open after this step). 

Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.

Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.

Step 8: Press any button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.

Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!

 

Vir: http://forum.mazda6club.com/newbie-section/218218-car-remote-not-working-unlock-lock-trunk-panic.html

Hvala za trud!

Sem poskusil a ?al neuspe?no. Sem pa ugotovil, da prlja?nik lahko odperem med tem ko na odklep/zaklep ni odziva. Baterije so ziher ok, sem ?e preveril.

 

Druga?e, zgoraj navedeni koraki pri moji mazdi niso mogo?i, ker nimam stikala power loock oz. za zaklepanje in odklepanje. Sem pa na?el drugi video (youtube), ki poka?e da bi naj delovalo brez tega koraka a ?al ne gre. 

Napisano

Kaj da nimas, stikalo je tisto zraven kljuke za odpret vrata.

Meni je ta postopek pomagal

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ok, o?itno sem nekaj naredil narobe. 

 

Torej, ?e prevedem zgornja navodila:

 

Step 1: Odpri voznikova vrata in jih pusti odprta 

Step 2: Zakleni in odkleni voznikova vrata z uporabo klju?avnice na vratih.
Step 3: Vstavi klju? v starter
Step 4: Obrni klju? v pozicijo ON in potem nazaj v OFF pozicijo. (Pomembno: klju? mora? obrniti v ON pozicijo in ne v ACC pozicijo). To stori 3x v najve? 10 sekundah. Pusti klju? v starterju. 
Step 5: Zapri in odpri voznikova vrata 3 X (po tem koraku morajo vrata ostati odprta) 
Step 6: ECU bi se sedaj moral odvzati z zaklepanjem in odklepanjem vrat..
Step 7: Pritisni katerikoli gumb na prvem daljincu 2x. ECU se bo odzval z zaklepanjem in odklepanjem vrat.
Step 8: 
Pritisni katerikoli gumb na drugem daljincu 2x. ECU se bo odzval z zaklepanjem in odklepanjem vrat.

Step 9: Odstrani klju? iz starterja in ECU se bo ?e zadnji? odzval z zaklepanjem in odklepanjem vrat. To je to!

 

Ok, meni se ?e vedno zalomi pri drugem koraku. Namre? pri odprtih vratih ne morem zakleniti vrat s stikalom pri kljuki. Sem preveril v navodilih in pi?e: da centralno zaklepanje s tem gumbom ni mogo?e pri odprtih vrati. Prilagam sliko tega gumba:

stikalo.jpg

 

?e enkrat hvala za pomo?!

Napisano

ja ampak lock and unlock, pomeni odpres gumb (da se vidi rdeca glavica) in zapres gumb (stanje kot imas na sliki) - to ne pomeni da se ti morajo vrata zaklent :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ja ampak lock and unlock, pomeni odpres gumb (da se vidi rdeca glavica) in zapres gumb (stanje kot imas na sliki) - to ne pomeni da se ti morajo vrata zaklent :)

Prej sem imel 626-ko in je delalo to?no tako, kot opisuje?. Gumb preklopi? in avto zaklene in odklene.

Pri sedanji M6 ?al ne gre. 

Prilagam video: https://youtu.be/rUUipGY2vEM

Napisano

Torej zglasil sem se na Mazda servisu (Interclass, LJ), avto so dali na tester in na novo sprogramirali klju?e, sedaj deluje. Sem povpra?al glede programiranja in ima (baje) Mazda 6 GH, 2008, mo?nost programiranja samo s testerjem. Upam, da je to res in me niso napizdili....

Pla?al 43? in sedaj spet vse dela kot mora.

 

Hvala vsem za trud pri odpravi napake.

Napisano

Seveda so te napizdili... Majes v BTC-ju mi je to naredil v 30 sekundah samo z odpiranjem in zapiranjem vrat po tistem postopku.

33112_1.png

Napisano

Seveda so te napizdili... Majes v BTC-ju mi je to naredil v 30 sekundah samo z odpiranjem in zapiranjem vrat po tistem postopku.

Boss, pri tistem postopku pi?e, da v drugem koraku pri odprtih vratih odklene? in zaklene? vrata. A si videl posnetek? Pri odprtih vratih ne morem zaklenit in odklenit vozila, niti premaknit gumba, razen ?e ga zlomim.

Verjamem pa, da obstaja druga?en postopek, ki mi ga so na servisu zamol?ali.

Napisano

Ti ma? isti letnik Mazde k jaz in ?e je meni Majes to naredil tako na 1, 2, 3 ne vem zakaj pri tebi ne bi delovalo. Je pa res, da nisem uspel spremljati vsak njegov gib tako, da ne vem akako je s tistim zaklepanjem.

33112_1.png

Napisano

Odprta vrata komot zaklelenes ce prej mehanizem na koncu vrat, ta ki drzi vrata rocno das v pozicijo zaprto.

 

Tako smo se yugote zaklepal pri odprtih vratih :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Odprta vrata komot zaklelenes ce prej mehanizem na koncu vrat, ta ki drzi vrata rocno das v pozicijo zaprto.

Tako smo se yugote zaklepal pri odprtih vratih :)

Jures... saj si imel Mazdo... se ne tako doglo nazaj... in tukaj ne gre tako kot pri Jugotih ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jures... saj si imel Mazdo... se ne tako doglo nazaj... in tukaj ne gre tako kot pri Jugotih ;)

Hmm 6ka je mela?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Boss, pri tistem postopku pi?e, da v drugem koraku pri odprtih vratih odklene? in zaklene? vrata. A si videl posnetek? Pri odprtih vratih ne morem zaklenit in odklenit vozila, niti premaknit gumba, razen ?e ga zlomim.

Verjamem pa, da obstaja druga?en postopek, ki mi ga so na servisu zamol?ali.

 

 

Drugi korak ocitno niti ni potreben... 

 

V tem videu recimo ni omenjen 

 

 

Tukaj pri starejsi sestici sicer je drugi korak... vendar ima ta se gumb za zaklep/odklep na vratih poleg velikega gumba... Tega nase sestice niso imele... vsaj jaz se ne spomnim ... 

 

Mazda_6_Keyless_Entry_Reprogramming_Key_

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Preko telefona sem govoril z znancem, ki tudi dela na Mazda servisu. Je rekel, da so me konkretno nategnili: S testerjem sploh ni mogo?e nastaviti daljinskega, ampak samo kodo v klju?u. ?ez nekaj tednom se vidim z njim v ?ivo in bom poskusil izvohati postopek. Sporo?im!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.