Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, ?e mogo?e kdo ve, ?e na mojo mazdo pa?e tudi kaki univerzalni katalizator in ?e ja, kateri (link)? Cena za originalni del je 580 ?. Kdaj je sploh potrebno katalizator zamenjati? 

Napisano

Katalizator se zamenja takrat ko ne opravlja ve? svoje dela (?isti izpu?ne pline) ali pa ?e ti ga zabije (da du?i motor) 

 

Jaz imam na 626 pri 350000 ?e vedno prvega in dokler na tehni?nem ne bodo rekli, da ni ve? dober je pa? gor. Je bil pa na mx-5 zamenjan pri 170000, tako da ni nekega pravila kako dolgo mora dr?ati.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz sem ga moral menjati, ker je metal motor v zasilni na?in delovanja.

33112_1.png

Napisano

Pri 332000 je bil ?e originalen not. Delane dolge relacije. Je bil pa ?e star model motorja z enim o2 senzorjem, tako da ni bilo kontrole delovanja katalizatorja.

Napisano

Delovanje katalizatorja lahko preveris tako da z obd2 ?italnikom pogledas drugi o2 senzor v na?inu liveview. Le ta se ne sme preve? spreminjat, mora bit kar dokaj konstanten. Pogoj za ta test je da je delovanje motorja v zaprti zanki-topel motor. Tako da ni nujno da je katalizator zani?. Drugi test je s termometrom-laser ali ir. Na izhodu iz katalizatorja mora bit vi?ja temperatura kot na vhodu.

 

https://youtu.be/9VZ5K8n5jj0

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.