Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zivjoo

 

Eno vprasanje na mazdi se mi je prizgala lucka za motor. Priklopim na racunalnik pokaze lambda sonda. Resetiramo in po cca 100km se prizge nazaj. Trenutno mazdo vozi moj oce ki ima pa veliko kratkih razdalj cca 30km na teden. Pa se to nikoli vec kot 110 km/h jaz sem bil z njo parkrat v ljubljani in jo dobro prepihal. Zanima me ali je resitev samo menjava lambde sonde (350?) ali je mogoce se kaksna druga moznost.

 

Hvala za odgovore1cd5cf56b3e539aa74651817c109e78a.jpg

 

Poslano z mojega SM-G935F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Pri meni menjana pri cca 200kkm... ?e po pri?igu lu?ke pade motor v zasilno delovanje je navadno to res lambda.

33112_1.png

Napisano

Pri meni menjana pri cca 200kkm... ?e po pri?igu lu?ke pade motor v zasilno delovanje je navadno to res lambda.

Na moji 6 2.3 iz 1.generacije, je ta lucka gorela z redkimi izjemami vseh mojih 100000km z njo, a mi ni metalo v safety mode. Verjetno jo je Lpg zmedel :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na moji 6 2.3 iz 1.generacije, je ta lucka gorela z redkimi izjemami vseh mojih 100000km z njo, a mi ni metalo v safety mode. Verjetno jo je Lpg zmedel :)

 

"Lepote" LPG-ja  :ph34r:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni je tudi kar lep cas gorela... 60kkm sigurno pa ni nikoli metalo v "safe mode". Po menjavi avto malenkost bolj vlece  :)

Napisano

No za enkrat res ne mece se v "safe mode" kadi pa na momente za crknit belo. Tehnicni se bliza pa doma mal straha da spet nebi naredil zaradi izpusnih ko tok kadi pa lucka svet

 

Poslano z mojega SM-G935F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

?e kadi belo lahko pu??a hladilna teko?ina in nima veze z lambdo. Mogo?e se je lu?ka prizgala tudi zaradi tega.

Bel dim bi lahko bil tudi zaradi prekratkih relacij, ker se lahko zelo veliko kondensa nabere in ko ga stisne? za?ne to ven metat.

bi bilo treba preverit z ra?unalnikom, ker ni ravno poceni kos za menjavo.

Se prizge lucka za prvo ali za drugo sondo? Ce se za drugo, potem je lahko tudi nedelujoc katalizator in ne lambda.

Napisano

Bom se v nedeljo priklopil na tester pa pogledal. Ker sem jutri cel dan v sluzbi pa sporocim kaj in kako za enkrat pa hvala za vse odgovore

 

Poslano z mojega SM-G935F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Meni se je eno leto nabralo toliko kondensa v avspuhu da sem mislil da mi je kdo vodo not nato?il. Sem imel pa tisti teden ultra kratke relacije-500m po kampu. Od ?otora do marine. Se je kar fejst pokadilo belo ko sem ?el domov in ga stisnil na avtocesti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.