Skoči na vsebino

i-Stop, Start&Stop,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Prav zaradi teh pi..., pardon, pripomo?kov za zni?evanje porabe ?e nikdar v zgodovini ni bil tako velik razkorak med uradno tovarni?ko izmerjeno porabo in resni?no porabo v praksi. Zadeva je pripeljala do tega, da firme ne razvijajo svojih avtov za bodo?e lastnike, pa? pa za omenjeni povsem nerealen test.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Zadeva je pripeljala do tega, da firme ne razvijajo svojih avtov za bodo?e lastnike, pa? pa za omenjeni povsem nerealen test.

 

Naj se sli?i ?e tako ?alostno ampak je zgolj in samo to - sodi v isto kategorijo kot VAG-ovo goljufanje z ispusti. Ni? ni naklju?no, vse je dobro premi?ljeno, kupci pa kot ovce izpademo -na papirju nato vse sanjsko izpade v praksi pa dale? od tega.

33112_1.png

Napisano

Glede na to da je edino vpra?anje vedno "poraba?" in je pol forumov tudi polni predrkavanja okoli porabe kjer se ljudje kregajo o decilitrih ("Moj BMW s 3.0 ma?ino nuca 4L/100km, kaku ti tu vozi??!?!") in nakladajo o totalno nerealnih ?tevilkah... pa? ne more biti druga?e a ne? :)

 

V bistvu je ?ude? da potovalni ra?unalniki ka?ejo karkoli blizu realne porabe ker glede na zahteve kupcev ima vsak motivacijo da jih "zoptimizira" da ka?ejo manj.

Napisano

Glede na to da je edino vpra?anje vedno "poraba?" in je pol forumov tudi polni predrkavanja okoli porabe kjer se ljudje kregajo o decilitrih ("Moj BMW s 3.0 ma?ino nuca 4L/100km, kaku ti tu vozi??!?!") in nakladajo o totalno nerealnih ?tevilkah... pa? ne more biti druga?e a ne? :)

 

V bistvu je ?ude? da potovalni ra?unalniki ka?ejo karkoli blizu realne porabe ker glede na zahteve kupcev ima vsak motivacijo da jih "zoptimizira" da ka?ejo manj.

ignorance is bliss

 

?udno, da si vse skupaj razumel kot prepucavanje okol porabe... point je ?isto nekje drugje. "Optimiziranje/goljufanje" BC jim ?isto ni? ne pomaga, saj nekateri ?e vedno znamo ro?no izra?unat dejansko porabo. Druga?e gre pa zato, da se izumljajo dodatki, ki so ve? ali manj namenjeni, da prinesejo okoli test. In kaj ima? ti od tega - normirne porabe 95% uporabnikov ne more dose?i, pla?a? zato dodatke kot so SS in razni kondenzatorji za katere ra?una?, da ti bodo skozi leta povrnili nekaj denarja v zmanj?ani porabi oziroma vsaj toliko, da povrnejo vi?jo ceno avta zaradi njih. A rezultat? Jeba, ni ga ali pa je skoraj zanemarljiv.

 

Kaj ho?em povedat? uvajajo dodatke, da prenesejo okoli test, kupec jih pa na koncu ?e pla?a ob nakupu in je nategnjen 2x - enkrat zaradi nerealne porabe in obljubljenega prihranka in drugi? pri kon?ni ceni izdelka, kjer so ti dodatki v?teti v vi?jo ceno.

 

Ne vem kako se ti po?uti? ob tem, samo meni pa? ni? ne pa?e, ?e me nategujejo. Zato pa dobivajo ?edalje ve? to?b in prijav odgovornim in?titucijam tako, da se ?e pripravljajo spremembe v testiranjih. Mogo?e bomo kon?no res pri?li do tega, da pa? 3litrska diesel ma?ina ne kuri 5 litrov/100km in da litrski turbo bencinski mlin?ek pa? nima porabe 4,5litra.

33112_1.png

Napisano

Boss, lahko si sre?en da te izacus ni obto?il za fauve pla?anca ko si primerjal to zadevo z VAG goljufijo. Dobro si jo odnesel. 

 

Kar se pa tvojega ?tetja nategov kupca ti?e, 3x je pravi rezultat - tretji bo ko bodo po letih uporabe ?udesa za?ela crkovat in bo imel kupec novoletno jelko na armaturki ravno takrat, ko bi hotel avto prodat da kupi novega. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

ignorance is bliss

 

?udno, da si vse skupaj razumel kot prepucavanje okol porabe... point je ?isto nekje drugje. "Optimiziranje/goljufanje" BC jim ?isto ni? ne pomaga, saj nekateri ?e vedno znamo ro?no izra?unat dejansko porabo. Druga?e gre pa zato, da se izumljajo dodatki, ki so ve? ali manj namenjeni, da prinesejo okoli test. In kaj ima? ti od tega - normirne porabe 95% uporabnikov ne more dose?i, pla?a? zato dodatke kot so SS in razni kondenzatorji za katere ra?una?, da ti bodo skozi leta povrnili nekaj denarja v zmanj?ani porabi oziroma vsaj toliko, da povrnejo vi?jo ceno avta zaradi njih. A rezultat? Jeba, ni ga ali pa je skoraj zanemarljiv.

 

Kaj ho?em povedat? uvajajo dodatke, da prenesejo okoli test, kupec jih pa na koncu ?e pla?a ob nakupu in je nategnjen 2x - enkrat zaradi nerealne porabe in obljubljenega prihranka in drugi? pri kon?ni ceni izdelka, kjer so ti dodatki v?teti v vi?jo ceno.

In te placane marketinske dodatke potem uporabniki izklapljamo.

Cudno da se niso spomnili dati se ven zgolj original in seveda drage zavore ki delujejo pod tem sistemom zbiranja kineticne (vakum) energije

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ignorance is bliss

 

?udno, da si vse skupaj razumel kot prepucavanje okol porabe... point je ?isto nekje drugje. "Optimiziranje/goljufanje" BC jim ?isto ni? ne pomaga, saj nekateri ?e vedno znamo ro?no izra?unat dejansko porabo. Druga?e gre pa zato, da se izumljajo dodatki, ki so ve? ali manj namenjeni, da prinesejo okoli test. In kaj ima? ti od tega - normirne porabe 95% uporabnikov ne more dose?i, pla?a? zato dodatke kot so SS in razni kondenzatorji za katere ra?una?, da ti bodo skozi leta povrnili nekaj denarja v zmanj?ani porabi oziroma vsaj toliko, da povrnejo vi?jo ceno avta zaradi njih. A rezultat? Jeba, ni ga ali pa je skoraj zanemarljiv.

 

Kaj ho?em povedat? uvajajo dodatke, da prenesejo okoli test, kupec jih pa na koncu ?e pla?a ob nakupu in je nategnjen 2x - enkrat zaradi nerealne porabe in obljubljenega prihranka in drugi? pri kon?ni ceni izdelka, kjer so ti dodatki v?teti v vi?jo ceno.

 

Ne vem kako se ti po?uti? ob tem, samo meni pa? ni? ne pa?e, ?e me nategujejo. Zato pa dobivajo ?edalje ve? to?b in prijav odgovornim in?titucijam tako, da se ?e pripravljajo spremembe v testiranjih. Mogo?e bomo kon?no res pri?li do tega, da pa? 3litrska diesel ma?ina ne kuri 5 litrov/100km in da litrski turbo bencinski mlin?ek pa? nima porabe 4,5litra.

 

Ne, ne, narobe si razumel - nisem mislil tebe. Ampak dejstvo je da katerikoli forum pogleda? in s komerkoli se pogovarja? je poraba prakti?no glavni parameter ki ga pogledajo. Popre?en voznik bo pa? pogledal prospekt, videl "3,2L/100km", morda ?el na testno vo?njo in pogledal potovalni ra?unalnik in to bo to. ?e je bolj zanesenjak bo ?el ?e na forume napisat kako njegov avto tro?i 3L/100km in kako je superiornej?i od vseh ostalih :) ?e firmi uspe nafejkat 0,5L porabe na papirju ali potovalnem ra?unalniku je zmagala - to ?e prinese konkretno ve?jo prodajo.

 

Ampak problem ki ga jaz vidim je da vozniki sami to nategovanje vzpodbujajo - s "prepucavanjem" sem mislil to, da gre? pogledat na avtomobilizem.com (ali pa? prakti?no kamorkoli) in ljudje kar tekmujejo o tem kako bodo podali ?imbolj nerealne ?tevilke porabe za to da bo njihov avto izpadel bolj kul. Zelo veliko koli?ino voznikov to prav ni? ne briga dokler je znamka "njihova" - koliko ?astilcev mogo?nega TDIja misli? da bo kupilo drugi avto kljub temu da se jim je VW zlagal v obraz in zastrupljal vse okoli njih? ?e pogleda? malo okoli bo? opazil zelo veliko ljudi ki so jezni na ZDA/EU ker "napadata VW" :)

 

Moj point je - ve?ina ljudi ne pogleda dlje od ?tevilke na prospektu in mogo?e ?tevilke na potovalnem ra?unalniku. ?e jim poservira? majhno ?tevilko tamle, si zmagal kot firma in kve?jemu se bo ?tevilo nategov pove?evalo. Ti in jaz morda res preveriva koliko nam firme la?ejo, ampak ve?ina trga ki bo te avte kupila pa pa? ne.

In te placane marketinske dodatke potem uporabniki izklapljamo.

Cudno da se niso spomnili dati se ven zgolj original in seveda drage zavore ki delujejo pod tem sistemom zbiranja kineticne (vakum) energije

 

Mislim da je ena firma ?e reklamirala ta sistem pa se ne spomnim katera :D Brez skrbi, to ?e vse pride ;)

 

Predstavljaj si marketin?ki copy: "TEHNOLOGIJA S FORMULE ENA, REVOLUCIONARNO ZNI?A PORABO***" (Drobni tisk: 0,1L/100km v mestnih pogojih). ;)

Napisano

Hm o?itno sem eden redkih, ki mu je S&S ok. Pa niti ne zato ker bi mislil da je ni?ja poraba, ampak da je lepo mir ko stojim...s tem da je tudi zelo lepo odziven, prakti?no ne opazi? vklopa/izklopa.

 

To me najbolj moti pri slu?benem bmwju, dizlu, kjer avto ob aktivaciji/deaktivaciji konktreno strese in se sli?i res bole?e...sicer je avto star kakih 5 let in so verjetno tudi ?e mal spolirali v teh letih te tehnologije, pa vseeno..

Napisano

Ni res, da povsod samo hvalijo in "tekmujejo" v nizki porabi:

 

http://moski.hudo.com/lifestyle/avtomobilizem/miti-o-porabi-goriva-kaj-ne-deluje/

 

Pa mogo?e ?e ena malenkost: kolikor vem, VAG ni ni? bolj zastrupljal vse okoli sebe kot ostala konkurenca. Le prikazoval je, da je precej "?istej?i" od konkurence in da precej manj onesna?uje, kot je bilo pa to dejansko res...

 

Na koncu pa ugotovi?, da je ena navadna katrca leta 1990 porabila toliko, kot sodobni majhni avtomobil?ki, napolnjeni z vso elektroniko in pomagali za zmanj?anje porabe...

Napisano

Dobro, ali je kdo probal  voziti po velikem mestu ( s tem mislim kak?en Milano, Dunaj), ko je res veliko vstavljana voziti z njim in brez njega.

Mislim, da je ta kondenzator in Start-Stop namenjen bolj taki vo?nji  in ne vo?nji po na?ih krajih.

 

 

Napisano

Hm o?itno sem eden redkih, ki mu je S&S ok. Pa niti ne zato ker bi mislil da je ni?ja poraba, ampak da je lepo mir ko stojim...s tem da je tudi zelo lepo odziven, prakti?no ne opazi? vklopa/izklopa.

 

To me najbolj moti pri slu?benem bmwju, dizlu, kjer avto ob aktivaciji/deaktivaciji konktreno strese in se sli?i res bole?e...sicer je avto star kakih 5 let in so verjetno tudi ?e mal spolirali v teh letih te tehnologije, pa vseeno..

 

Nisi eden redkih, ki mu je S&S OK, si samo eden redkih, ki je to zapisal.

Mene ne moti, izveden je tako dobro, da to?no vem kdaj se bo aktiviral.

 

Dr?i tudi:

  • da ima VAG S&S v primerjavi z Mazdo izveden slab?e
  • da je nekaterim te?ko vsaki? sproti izklju?iti S&S (?e ga ne potrebujejo)
  • da gre nekaterim na ?ivce vsaka novotarija (sodelavec ne uporablja tempomata pri 40.000km/letno)
  • da nekateri povsod i??ejo zarote in/ali ugotavljajo ali jih je nekdo nategnil (tak na?in razmi?ljanja pa? imajo)
  • ...

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Tadej,

 

- Zakaj bi ga moral izklju?it vsaki? posebej. Naj dajo v meni, da ga lahko izklopim za vedno in shranim te nastavitve. Jim je tok te?ko narediti. Zakaj pa na enak na?in deluje RVM....Aja pa ga uporabljam super je. :)  

- Sam naredim 50.000 pa tudi ne uporabljam tempomata. Zakaj ker ga je potrebno neprestano vklapljat in izklapljat, razno ?e pelje? 110km/h. Prometa je ?ez dan na AC preve? sploh primorka in ?tajerka sta res obremenjeni. Tujina pa kakor kje. ;)

Radarski tempomat je pa druga zgodba. 

Napisano

meni je SS tudi super, ?e prav ?akam vedno da mi vgasne ma?ino na semaforjih :). Seveda predvidevam vnaprej kdaj bo zelena in ?e vem, da bo v kratkem, ne dajam v ler..

 

Tempomat pa uporabljam nonstop, po naseljih dam na 56-58, izven na 85-90, tam ko pa je omejitev 70 pa na 75.. ko se kdo pred menoj vozi malo po?asneje od mene, pa? parkrat po minusu kliknem in je :) Na avtocesti pa na 135 in upam, da ne naletim na kak?ne poljake :)

Napisano

Dobro, ali je kdo probal voziti po velikem mestu ( s tem mislim kak?en Milano, Dunaj), ko je res veliko vstavljana voziti z njim in brez njega.

Mislim, da je ta kondenzator in Start-Stop namenjen bolj taki vo?nji in ne vo?nji po na?ih krajih.

Jaz sem rent a car v Arizu na Periferiq....

Cca 1-2 ustavitvi na minuto....po pol ure se clio ni vec ugasal ker je ocitno aku potreboval elektriko.

Bencinar. Za porabo me ne sprasevat

 

Ampak v teh mestih si idiot ce mas avto. Je bus/metro/vlak in sedaj se uber way to go. Da ne omenjam da v Parizu ni parkirnega prostora za avto (brez pretiravanja, ze scooterji so ratali velik problem)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Moj point je - ve?ina ljudi ne pogleda dlje od ?tevilke na prospektu in mogo?e ?tevilke na potovalnem ra?unalniku. ?e jim poservira? majhno ?tevilko tamle, si zmagal kot firma in kve?jemu se bo ?tevilo nategov pove?evalo. Ti in jaz morda res preveriva koliko nam firme la?ejo, ampak ve?ina trga ki bo te avte kupila pa pa? ne.

To?no tako, zato pa sem napisal ignorance is bliss... ljudje samo gledajo spiske opreme, prodajalci imajo "argumente" za la?jo prodajo, prakti?no pa se 80% ljudi sploh ne vpra?a ali to res potrebujejo in sploh ali zadeva dejansko ponuja tisto za kar jo reklamirajo.

 

Bi bilo pa zanimivo, ?e bi lahko konfiguriral vsak del dodatne opreme in bi zraven ti?al znesek, kolk to stane... me res firbec matra, kolk ljudi bi vzelo SS, kondenzator, hill holder ipd, ?e bi moral za vsak tak dodatek posebej pla?ati? Tako pa je vse skupaj ?e vsebovano v nivojih opreme in enostavno v vi?ji ceni.

Na koncu pa ugotovi?, da je ena navadna katrca leta 1990 porabila toliko, kot sodobni majhni avtomobil?ki, napolnjeni z vso elektroniko in pomagali za zmanj?anje porabe...

 

Tole pa ne bo dr?alo katrca ima vsaj liter vi?jo porabo kot recimo danes Twingo III, ki je cca 300kg te?ji pa 2x do 2,5x mo?nej?i - o varnosti pa sploh raje ne bi, ker je svetlobna leta razlike - katra je truga.

33112_1.png

Napisano

Se strinjam, zame ima mazda zagotovo bolj?i SS kot VAG ker ne maram da se kar naprej izklaplja. Za nekoga ki mu je "var?evanje" pomembno je pa primernej?i VAG, ker se ve?krat izklopi.

 

Nesprejemanje novotarij ni ni? posebnega, ko sem l. 2002 vsem naokoli razlagal, kako super uporaben je tempomat v moji mazdi, so skoraj vsi komentirali, da to je pa brezveze (takrat so bili avti s tempomatom redkost)

 

Lahko pa zavra?anje novotarij rodi pozitiven rezultat - primer so "starokopitni" mazdini in?enirji ki niso nasedli must have novotariji imenovani downsizing. In gre jim vse priznanje da se niso prepustili toku. Mimogrede, ?e nedavno ?e si omenil da downsizing ni najbolj?a re?itev, so te imeli za retardiranega. 

 

Downsizing je pti?ek iz istega gnezda kot SS, namenjen je zni?evanju porabe na testih - prav turbomlin?ki imajo najve?jo razliko med uradno in realno porabo. Stvar nerealnih testov je tudi standard merjenja izpustov, bencinski turbomlin?ek v Twingotu je po ?tevilu izpu??enih delcev enak dizlom iz leta 96.

 

Kdo je kriv za natege, pomoje da so tisti ki nategujejo ?e vedno bolj kot tisti ki se pustimo nategnit. Ker pravzaprav nimamo izbire. No ja, imamo - bicikel.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.