Skoči na vsebino

AGIP ma dobr benz!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja tut pr men tale Agip 98 kar nekak sti?a avto, poraba pa je tut malenkost ni?ja, no ampak na par decimalk ne mormo glih ra?unat! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

pa ne pretiravate malo s tem bencinom?

Moj avto je narejen za 95-98 oktanski bencin (vsaj tko pise v manual-ih) in bom takega tud tankal. Ne vem zakaj bi potemtakem tankal vec oktanskega, niti ne vem ce je to dobro. Dirkal sem z go-carti, in 120-oktanski bencin mi je v roku 2 ur zaribal motor. Sej je res, da je razlike med 98 in 100 oktanskim le 2 oktana, vendar se na 100.000 km nekaj pozna verjetno. Ce bi bil 100 okt zazeljen, bi v manual-ih pisalo 95+, tko pa je zgornja meja 98 okt.

Sicer pa to glede porabe je cisto mimo (+-2 dcl) :lol: Mi kdo upa garantirat da so bli pogoji pri voznji enaki ter da je bla noga zmeri enako tezka, da je vozil enake relacije pri tocno enakih hitrostih itd... pri obeh polnih tankih bencina.:whatever:

No, to je samo moje mnenje :bravo:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

A ni z ve?anjem oktanov izbolj?an izkoristek bencina in manj?a mo?nost za klenkanje?

Da. Ve?j odpornost proti klenkanju. Samo v ve?ini primerov to pride bolj prav za navite turbo avte.

Saj v bistvu bi na?i avti ziher bolje laufali na 100 oktanih, ?e bi nastavil v?ig/ventile za ta benz. In ga potem vedno tankali, ker ?e bi pre?altu na 95ko bi pa lahko pri?lo do klenkanja. Ker kolikor mi je znano imajo Japonci vsi ve? oktanski benz (mislim, da 98+) na pumpah in imajo motor optimiran za tak?en bencin. In posledi?no kak?nega konja serijsko ve?. Ne spomnim se to?no ampak za en avto vem, da ima japonska verzija zato 5 konjev ve?!! :cheers: Vsaj tako sem enkrat bral. Za druge trge pa so potem avtomobili iz ljube varnosti (dalj?e dobe) nastavljeni za na? voden bencin.

Napisano

Ja PEO, se strinjam s tabo in sem tut sam ?e ve?krat razmi?lju da ne more? ?ist direkt primerjat avta in njegove porabe ob razli?nih obdobjih, ker nikol ne bodo ?ist total iste okoli??ine, so samo lahko pribli?no enake, zihr pa ne identi?ne! :bravo:

 

Symon, tle pa je zate kot pravega ljubitelja japon?kov, en skajlajn! :P

post-342-1134936980.jpg

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

pa ne pretiravate malo s tem bencinom?

Moj avto je narejen za 95-98 oktanski bencin (vsaj tko pise v manual-ih) in bom takega tud tankal. Ne vem zakaj bi potemtakem tankal vec oktanskega, niti ne vem ce je to dobro. Dirkal sem z go-carti, in 120-oktanski bencin mi je v roku 2 ur zaribal motor. Sej je res, da je razlike med 98 in 100 oktanskim le 2 oktana, vendar se na 100.000 km nekaj pozna verjetno. Ce bi bil 100 okt zazeljen, bi v manual-ih pisalo 95+, tko pa je zgornja meja 98 okt.

Sicer pa to glede porabe je cisto mimo (+-2 dcl) :lol: Mi kdo upa garantirat da so bli pogoji pri voznji enaki ter da je bla noga zmeri enako tezka, da je vozil enake relacije pri tocno enakih hitrostih itd... pri obeh polnih tankih bencina.:whatever:

No, to je samo moje mnenje :bravo:

 

Najprej, ?e se ne motim so gokarti dvotaktni.Nevem zakaj potem ni moja boga aprilia RS50(s16 konji) zaribala v 9 kkm, ker sem tankal 98 in 100 oktanov. To je pa zato ker je treba nastavit tudi ?rpalko za dodajanje olja v me?anico bencina in zraka, in potem zadeva dela bp.Potem pa ?e tole, ve?ja napaka je ?e tanka? manj oktansko gorivo v avto, za katarega je prdpisan recimo 98.Tako da vi?je oktanski bencin samemu motrorju avta NE more ?kodovat(v mehanskem smislu-po?kodbe-obraba motorja).

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ce bi bil 100 okt zazeljen, bi v manual-ih pisalo 95+, tko pa je zgornja meja 98 okt.

 

v mojih navodilih za avto pi?e naj tankam bencin z minimalno 95 oktani.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

v mojih navodilih za avto pi?e naj tankam bencin z minimalno 95 oktani.

 

 

Glede na tvoj trenutni stroj se sploh ne bo? preve? sekiral zarad oktanov in porabe, ko se bo? vsedel v Maaaaazzdoooo, najbol? da kar od?teva? dneve kokr to po?nejo v vojski! :jupiii:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Glede na tvoj trenutni stroj se sploh ne bo? preve? sekiral zarad oktanov in porabe, ko se bo? vsedel v Maaaaazzdoooo, najbol? da kar od?teva? dneve kokr to po?nejo v vojski! :jupiii:

 

 

kaj pa misli? da po?nem???? zdaj mi je stric rekel, da pozna folk v gamma centru pa da bo popedenal malo kraj?i dobavni rok.

 

druga?e pa sem (ne vem kje) bral, da se spla?a 100 oktanski bencin tankat mo?nej?im ma?inam. zarad mirnej?ega teka ma?ine in porabe. za zdaj ?e pri moji ?kodi ne bom tega probaval, na MAZDI pa mislim, da bom kar sto-oktanca tankal.

 

ma, komfort je komfort. in me ?aka marca. :danzoman::ouje::bravo:

 

______________

druga?e pa redno spremljam mojo porabo na ?kodilaku (in se giblje od 6,12 do 6,83 l/100km)

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Sli?al sem pa tut neke variante, da je treba pol za 100 okt. mal ma?inco drga? nastavt, da ga pravilno dojame, ker je pa? vnetljivost drga?na kot pri 95, zdej sli? se mi kar logi?no, ne vem pa kako je v praksi! :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

YavarYe X6V6:

brez zamere, vendar miselator uravnava le kolicino olja, ki je dodana bencinu, nasplosno pa se ta kolicina ohranja ne glede na stevilo oktanov bencina. Zato ne vem, kaj si hotel tocno s tem miselatorjem povedat :ne vem: .

V kolikor ne verjames, da bi vecoktanski bencin skodoval motorju avtomobila oz. motorja, lahko to preizkusiva. Pripelji se do Tolmina, natankam ti poln tank 120-oktanskega bencina (jst castim :P ), nato pa bova videla, kako se bo tvoj avto z njim sprijaznil...

No, sej nima veze...jst bom glede na osebne izkusnje tankal v svoje avte bencin v mejah od 95-98 oktanov, ostali pa po zelji :danzoman:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

Prov me zanima kako se bo obnesel tale 120 oktanski supertest (?e bo pr?lo do njega) <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Malo sem pobrskal in na?el slede?e :

 

Dvotaktni motorji imajo omejitev glede oktanov tudi na gor, ker ve?ina (ne pa vsa) olj izgubi svoje mazalne lastnosti, ?e ima bencin preve? oktanov. Je odvisno tudi od konstrukcije motorja, preglej navodilo in ?e bi rad imel delujo?e vozilce, ne tankaj ve? oktanskega bencina, kot priporo?a proizvajalec, se ne spla?a.

 

Tukaj najdete test revije AUTO BILD

 

Testirali so s tremi vozili na letali??u zraven Bremna. Passat 1.6 100PS (letnik 1998) 95 oktansko, Golf 1.6 FSI 110PS (letnik 2002) 98 oktanski in BMW 316 (letnik 2003) 95 oktanski.

 

Golf 1.6 FSI

z 95 oktanskim gorivom le 104,3 PS

98 oktanski 109.1 PS

in 100 oktanskim 110.2 PS :bravo:

 

Passat 1.6

95 oktanski: 94.9 PS

98 oktanski: 94.1 PS

100 oktanski: 93.8 PS :blink:

 

BMW 316

95 oktanski: 114.2 PS

98 oktanski: 113.3 PS

100 oktanski: 118.9 PS :)

 

Od vseh omenjenih vozil je za to gorivo primeren le motor v Golfu, ker je nabolj opazna razlika.

 

Do testa pa definitivno pride, spomladi oziroma ko pobere sneg in se malo ogreje.Tako da kr 60l 120 oktanca daj na stran.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zanimivi podatki tega Auto bilda, o?itno je ?ist vsaka ma?inca poglavje zase in je res da nekateri z mo?nej?im bencinom celo zgublajo na mo?i! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Malo sem pobrskal in na?el slede?e :

 

Dvotaktni motorji imajo omejitev glede oktanov tudi na gor, ker ve?ina (ne pa vsa) olj izgubi svoje mazalne lastnosti, ?e ima bencin preve? oktanov. Je odvisno tudi od konstrukcije motorja, preglej navodilo in ?e bi rad imel delujo?e vozilce, ne tankaj ve? oktanskega bencina, kot priporo?a proizvajalec, se ne spla?a.

 

Do testa pa definitivno pride, spomladi oziroma ko pobere sneg in se malo ogreje.Tako da kr 60l 120 oktanca daj na stran.

 

No, se pravi da moja trditev ni napacna...vsaj tko si tud ti napisal :ouje:

Bencin ti pa prsparam, samo ga bos v svojo mazdico natocu, ne pa v kaksno drugo kisto... :P

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
    • Samo kazni in to velike bodo nspametne spametovale, ker tisti ozaveščeni bomo zbirali smeti tako ali tako.... 
    • https://www.caszazemljo.si/zelena-energija/kako-v-rotterdamu-s-pomocjo-rastlin-osvetljujejo-park.html
    • Ja, pa cukri iz Hoferja.... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.