Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo kot ?e naslov pove se je pojavil tale problem danes na avtocesti pri vo?nji ene 15km/h. Avto je letnik 2010 na 121000 je bil narejen tavelik servis (Pelko) , na 137000 pa nazadnje menjano olje in filtri. Avto ima sedaj nekaj ?ez 143000 pa se je na lepem tole pojavilo....lu?ka utripa ne gori.

 

Kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo???

 

lp

Napisano

Evo kot ?e naslov pove se je pojavil tale problem danes na avtocesti pri vo?nji ene 15km/h. Avto je letnik 2010 na 121000 je bil narejen tavelik servis (Pelko) , na 137000 pa nazadnje menjano olje in filtri. Avto ima sedaj nekaj ?ez 143000 pa se je na lepem tole pojavilo....lu?ka utripa ne gori.

 

Kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo???

 

lp

ne spomnim se ali je utripajo?a lu?ka za dpf ali samo za servisni interval - mislim da je zgolj servisni interval. nekako se ti tudi izzide

 

121000 menjano in ?e je na 137000 nekdo samo menjal olje brez reseta intervala, je do 143000 ravno servisni interval 20k

 

Reset lahko naredi? sam v 5 min in ti bo takoj jasno kaj je.

Yep utripanje je samo servisni interval, brez panike

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

2.0 dizel?

Najbr? zapacan filter.

ja je 2,0 diesel.....

ne spomnim se ali je utripajo?a lu?ka za dpf ali samo za servisni interval - mislim da je zgolj servisni interval. nekako se ti tudi izzide

 

121000 menjano in ?e je na 137000 nekdo samo menjal olje brez reseta intervala, je do 143000 ravno servisni interval 20k

 

Reset lahko naredi? sam v 5 min in ti bo takoj jasno kaj je.

Yep utripanje je samo servisni interval, brez panike

 

 

jures hvala za tole jutri probam ....druga?e bi pa naj mehanik ki je delal servis na 137000 naredil reset intervala tak da upam da je res samo to . :vesel: 

A pa ?e to avto normalno gre brez kak?nega cukanja ali kaj podobnega in po tistem ko je lu?ka za?ela utripat sem prevozil ?e ene 150km ....?e je to kaj pomembno ????

Napisano

?e je DPF lu?ka za?ela utripat brez da bi prej gorela je to kar je napisal Jures. ?e pa je slu?ajno prej nekaj ?asa gorela potem pa za?ela utripat je pa to kar pravi Strela.

33112_1.png

Napisano

Boss mislim da je v rimeru sveti - utripaj avto ze v service mode in se premika 'zlo pocas'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hmmmm zanimivo po pregledu mojega motornega prostora sem ugotovil da moja mazda sploh nima tega konektorja ki ga ka?e na posnetku je samo tisti manj?i ,ki je pred tem v katerega je potrebno vtaknit ?ico. Le kaj to pomeni ??????????

Napisano

Mora biti. Na moji petki je bil. Je pa nad prvim hladilnikom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ni ta sivi ta ki ga iaces?

Aja me zraven mora biti. Poglej ce kke ne visi...drugae pa tole je vse za prvo generacijo petk ali imas ti drugo (ta grdo :) ) mogoce so dali to potem k varovalkam tako kot v sestki...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ni ta sivi ta ki ga iaces?

Aja me zraven mora biti. Poglej ce kke ne visi...drugae pa tole je vse za prvo generacijo petk ali imas ti drugo (ta grdo :) ) mogoce so dali to potem k varovalkam tako kot v sestki...

Ne nikjer ne visi ...zgleda da je potem moja ta "grda" generacija.....zgleda da bo treba jutri na servis ni druge :ne vem: 

Napisano

Jah prosi jih...al pa pelko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.