Skoči na vsebino

Eko koti?ek

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zopet neka raziskava, kjer zna biti osebna naperjenost proti dizlom oz interesu elektroindustrije. 

 

http://www.rtvslo.si/znanost-in-tehnologija/dizelski-motorji-izpuhajo-precej-vec-kot-kazejo-laboratorijski-testi/422507

 

Nekdo je celo izra?unal da bo do 2040 umrlo 183.000 ljudi zaradi dizlov. Ok to je 8.000 na leto po celem svetu...ti ti dizel...

Me zanima koliko pa jih je do sedaj, glede na to da so tako zaostrili vse skupaj, sigurno je narejen nek napredek.

 

P.S. Tobak letno ubije 6.000.000 ljudi, pa je to ok, ker je to profitna industrija.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jedrska katastrofa v Fuku?imi bo imela za posledico tiso?e ?love?kih ?rtev. Vzrok je opustitev uporabe jedrske energije ne samo na Japonskem, tudi Nem?ija bo namesto urana kurila nevemkva za zadovoljevanje ?edalje ve?jih potreb. Ampak itak so to dr?ave z demografskim problemom in je zadn cajt da se za?ne malo bolj zgodaj umirat. Iz ekolo?kega vidika. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Zopet neka raziskava, kjer zna biti osebna naperjenost proti dizlom oz interesu elektroindustrije. 

 

http://www.rtvslo.si/znanost-in-tehnologija/dizelski-motorji-izpuhajo-precej-vec-kot-kazejo-laboratorijski-testi/422507

 

Nekdo je celo izra?unal da bo do 2040 umrlo 183.000 ljudi zaradi dizlov. Ok to je 8.000 na leto po celem svetu...ti ti dizel...

Me zanima koliko pa jih je do sedaj, glede na to da so tako zaostrili vse skupaj, sigurno je narejen nek napredek.

 

P.S. Tobak letno ubije 6.000.000 ljudi, pa je to ok, ker je to profitna industrija.

 

Hudi? se skriva v podrobnostih

 

Mal si slabo prebral... vsako leto naj bi dizli zakrivili 183.000 smrti na svetu. To je sicer ugibanje ampak podatek naj bi bil, da je 76% krivde v tovornjakih in avtobusih. Manjka ?e procent za ladje in lokomotive ter delovne stroje. Se pravi je procent v avtomobilih precej nizek glede na ostale uporabnike dizel motorjev. Ampak ravno na avtih se izvaja najve?ji pritisk, ki je naro?en s strani proizvajalcev v ameriki, ki ne morejo slediti razvoju diezlov in je to njihova edina re?itev, da se dizel demonizira (preveriti je treba samo kdo je raziskavo delal - hmm univerza v Coloradu) in iz?ene iz osebnega prometa v ameriki. Afera VW je bila tudi ravno zaradi tega razkrita ravno tam.

 

Druga?e je pa tako, da podatki iz leta 2014 pravijo, da v EU ves promet (cestni, ladijski, letalski, ?elezni?ki) je kriv za cca 130.000 mrtvih vsako leto. Po podatkih iz te raziskave jih naj bi dizel povzro?il 28.500. Torej kaj pa povzro?i dobrih 100.000 ostalih mrtvih, kjer ni vzrok diezel? Hmmm, ?e sem nesramen torej bencin al kako? Premetavanje teh ?tevilk je ?e rahlo sme?no in spet na nivoju vede?evalcev.

 

Pa ?e en zanimiv podatek. ?e bi vsem dizelskim avtom vgradili DPF bi se ?ivljenska doba evropejca podalj?la za ...... *fanfare* .... 1,9 .... leta? Ne, za 1,9 meseca - pa pe to je vpra?anje, ?e ni cifra potegnjena iz zraka.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
    • Prav kupu. Nimaš bolšga😁
    • Dosegel pomemben mejnik null
    • Nisem pa še probal tiste penaste spužve, ki se zatlači pod gumo. Če svinjsko preluknjaš gumo, da mleko ne zatesni, se lahko pripelješ na cilj. Baje da je zadevica lahka.
    • To si jih prov kupu, ali ti jih je kdo podaril?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.