Skoči na vsebino

Jaz sem bil kriv....

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadnjic smo imeli debato s kolegi na to temo, se pravi kdaj smo imeli karambol, trk, itd pa da smo bili sami krivi.....zabavna in zanimiva debata.

 

Moj primer

Cesta tik pred Trbi?em rahel klanec dol pred odcepom za AC Udine - Villach.

Nasa je videla nek vlak v hribih zato sem se jaz zacudeno buljil v hrib...

V tistem se Italijan pred menoj ustavi ker ni vedel kam mora in sem ga v ritko...

Seat Ibiza 1.0 leta 2001 ali 2002....

 

Kasko in nepazljivost, hitrost cca 50kmh

 

Od takrat naprej pa sem bil zgolj ?rtev...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

1994; Hyundai Pony

Vi?marje proti Ljubljani, pred semaforjem pri Jelenu. Jutranja konica, se vozimo, zmoti me nekaj na desni, pogledam desno, pogledam naprej...ooops. Polno po zavori, vseeno sem se ustavil v Golfu. Ni? groznega, a dovolj...

Zaradi kaska seveda klical policijo in za povrh fasal ?e kazen...

 

Od takrat naprej.. tok, tok

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

To da si uradno kriv ni vedno nujno samo tvoja dejanska krivda, ampak je lahko posledica dogodkov na katere niti nima? vpliva. Je pa res, da nekomu pa pa? morajo krivdo pripisat, ker pri nas policija pa? ne pozna krivde s strani nepredvidenega dogodka.

 

moji primeri:

- Jugo 45 nekje v za?etku 90-ih. Maja meseca je med de?jem rahlo za?el naletavat sneg. Kri?i??e, avto spredaj nenadno zaustavi pri zeleni lu?i malo za prehodom za pe?ce. Kljub ustrezni varnostni razdalji sem zaviral na pobarvanem prehodu za pe?ce, kjer je avto zdrsnil kot na ledu in seveda sem rahlo tr?il v spredaj voze?ega. Vse skupaj je bila rahla po?kodba havbe.

 

- Podobna situacija nekaj let kasneje na Tr?a?ki v Ljubljani in sicer jeseni, kjer je iz drevesa, ki je imelo kro?njo direkt ?ez cesto (kasneje so ravno to drevo posekali, ker so se konstantno dogajale nesre?e zaradi istega vzroka) padlo listje in kljub suhi cesti je tam zadr?alo vlago. Vla?no listje na asfaltu in zaviranje pa? ne gre skupaj in sem se nasadil na kljuko spredaj voze?ega. ?koda minimalna - zgolj maska na Wartburgu.

 

- KIA Clarus na stari cesti od razdrtega proti Ajdov??ini tik pred Podnanosom na ravnini se lotim prehitevanja tovornjaka, ko mi ta nenadoma zavije tik pred mene in bumf po bremzi, da sem ga rahlo nasadil. Takrat se je zgovarjal, da je nekdo pred njim zavijal desno na lokalno cesto, mi pa takoj ni bilo jasno zakaj je potem zaviral na polno in ker sem imel ve?jo hitrost, kamion pa je bil prazen je pa? zmanjkalo prostora in seveda se ni iz?lo. ?kode malo, maska in rahlo spraskana havba.

 

Kar mi takoj ni bilo jasno in sem priznal krivdo zaradi naleta od zadaj, sem ?al prepozno sprevidel, da je to naredil namenoma. Ker kamion na traverzi ni imel vidnih po?kodb sva samo izmenjala telefone in model me kli?e ?ez en teden, ?e?, da je zlomljena zadnja lu? in da je cca 100DEM za novo. Problem je bil, da sem ga zadel na desni strani on pa je razlagal, da je po?la leva lu?, ker je tako ruknilo. Se pravi je po?il lu? in ko je videl, da sem ga zadel na "napa?ni" strani je po?akal en teden, ker je mislil, da bom pozabil.

 

- Mazda 6 prva gen. To je bil prvi primer, da sem za?el razmi?ljato o dashboard kameri. Dvopasovna Celov?ka, vozim po levem voznem pasu z ustrezno varnostno kot je bilo potrebno. Iz desnega voznega pasu se v to razdaljo precej nenadoma vrine voznica, ki pa v naslednjem trenutku zavira na polno saj so spredaj ravno tako nenadoma ustavljali. Ker mi je vzela vso varnostno razdaljo ?al kljub takoj?njemu refleksu je bilo premalo in sem rahlo po?il zadaj. ?kode ne precej, lu?, prevleka odbija?a, pri njej pa zadnja vezna stena.

33112_1.png

Napisano

- Mazda 6 prva gen. To je bil prvi primer, da sem za?el razmi?ljato o dashboard kameri. Dvopasovna Celov?ka, vozim po levem voznem pasu z ustrezno varnostno kot je bilo potrebno. Iz desnega voznega pasu se v to razdaljo precej nenadoma vrine voznica, ki pa v naslednjem trenutku zavira na polno saj so spredaj ravno tako nenadoma ustavljali. Ker mi je vzela vso varnostno razdaljo ?al kljub takoj?njemu refleksu je bilo premalo in sem rahlo po?il zadaj. ?kode ne precej, lu?, prevleka odbija?a, pri njej pa zadnja vezna stena.

Pri takem primeru je mene resil sistem za zaviranje v sili... ravno tako na Celovski... mimo kina Siska, kjer so takrat ravno uvedli pas za avtobuse... en pametnjakovic z Mercedesom je seveda vozil po desnem pasu... ceprav ni bil videti kot taxi ali avtobus ;) ... in naenkrat pred mene in direkt po bremzi, ker se je kolona ustvaljala... Takrat me je SBS/SCBS full presenetil ker res zabremza na polno... no do trka ni prislo... sem pa samo cakal, kdaj mi bo zadaj kdo pocil v avto... no na sreco mi ni ... ;)

 

Je pa fora SBS/SCBS, da ukrepa le, ce sam ne zaviras... enkrat sem namrec v Sencurju naletel na ustavljajoco kolono... pa ceprav sem bremzal, se ni izslo... in sem porinil tistega pred sabo v se eno voznico pred njim ;)... Seveda sem bil kriv sam... zato smo pac izpolnili porocila in je slo popravilo preko zavarovalnice... Policije nisem klical, ker je nipootrebno, ce ni poskodovanih oseb... ker policisti samo enemu se nabijejo kazen... ;) ... ponavadi za neprilagojeno hitrost...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz sem z Xedosom zapeljal v drog javne razsvetljave. nametalo je sve?ega snega ?eprav sem imel gume z oznako M+S so imele letni profil in ni dr?alo tako me je po hribu navzgor malo po?evno zaneslo v drog 

 

?koda?

post-24-0-30226400-1496397488_thumb.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

- Golf 3 (2008): Ko je bila ?e ABC steza za osebna vozila, mi je enkrat zmanjkalo dobroimetja na kartici in sem pa? moral ustaviti in se priklju?iti na levi (redni pas). Med ?akanjem na prosto, sem se rahlo nerodno hotel izsiliti prednost tovornjaku, ki me je med premikanjem enostavno spregledal in butnil v moj sprednji levi del. Posledica - razbita leva lu? in malce zvitega pleha, ni? kriti?nega (popravilo me je sme?no poceni pri?lo). Tovornjaku se n? kej ni poznalo, tako je ?ofer reku, da lahko nadaljujema vsak svojo pot.

 

- Rover 25 (2010): Imel sem nove zimske gume Fulda (najbolj?e po adac testiranjih) in sma z biv?o ?eno ?la na plesne vaje en ve?er in je bilo mogo?e dober 1 cm zbitega snega po cesti, nakar js rahlo zapeljem v asfaltno bankino (tisti kanal?ek ob robu ceste ponekod, da voda odteka) in me je za?elo zana?at in ravno v tistem je pripeljal en avto nasproti in sem se ?e ?elno videl v njem, ampak je k sre?i voznik zapeljal s ceste (je imel plac), tako da sem jaz priletel v njegovo zadnje levo kolo. Ni kompliciral (imel je slu?ben avto), tako da smo izpolnili kupone in sem ?el domov razmi?ljat, wtf se mi je ravnokar zgodilo... Dejansko gledam za nazaj in ne vem, kaj bi ?e lahko jaz sploh storil, v stotinki se je vse za?elo in dobro, da je ta mo?ki bil tolk zbran, da je zavil na desno... Imel je pa v avtu celo familijo, fak.

 

- ?koda Fabia (2016): Peljem se iz Celja domov in v enem izmed ve?jih semaforiziranih kri?i??, kjer lahko zavije? desno kljub rde?i lu?i, sem se postavil za eno ?ensko, ki je ?akala na prosto pot. V enem trenutku je mo?no ?tartala in jaz avtomati?no rahlo speljem in ?e za?nem gledat na levo, ?e imam tudi jaz prosto, nakar BOOM. Par sekund mi ni blo jasno, kaj se je sploh zgodilo, nakar se zavem, da je ?enska kao ?tartala in se na vso silo ustavila, jaz pa v njo. Je rekla, da se ustra?ila avta, ki je peljal po levem pasu, ona pa se je vklju?evala na desnega, v glavnem ni? nevarnega za moje pojme, da bi se morala ustavit. Bilo je tako, da je ?enska imela kljuko za prikolico, tako da ni? ?kode pr njej, jaz sem imel mal po?en odbija? in zvito tablico. Kdo je bil tukaj kriv? Verjetno jaz, ker sem avtomati?no mislil, da je ?enska speljala in ker sem gledal stran... Ker sem ravno prodajal avto, sem samo spustil eno in ga nisem popravljal.

Napisano

Jaz ne smem pozabiti tudi da sem kot 19 letni nadobudni za?etnik, poravnal spredaj o?etu Fiat Uno....se pravi leta 1995. Na dolenjski AC gremo zjutraj zgodaj nazaj iz Afrike, pred menoj Renault Safrane NK - KRKAXX z ABS. Zaradi ne?esa se je zaviralo na iber polno....un se je ustavljal jaz pa sem samo spustil nos in z blokiranimi gumami ?el pod Safrana...Uno se je celo tako spustil da se je zaril pod odbija? Rejnoja. Ni? mu ni bilo - ni?, jaz pa killer in avto vleka.

 

:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje bo nekaj vmesnega. Imam pa občutek, da se bi vedno več držav direktno mešalo v to vojno. 
    • Se pravi, da imaš ti tu gor največ pre oženih kilometrov... In to brez težav z motorjem. A imaš tudi ti X 186 motor? 
    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.