Skoči na vsebino

Mazda 6 2005 - LPG - izguba mo?i, cukanje pri vi?jih obratih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Prevozno sredstvo (bencinar 2.0 + plin) od nakupa po ve?ini kar ?tima... :D Sem pa v zadnjem ?asu prevozil precej dolgih tur. In niti ne vedno ravno strogo po hitrostnih predpisih (visoki obrati, po?rlo dosti olja itd)...

 

No, lu?ka za motor vsake toliko sveti, bojda zaradi nekega senzorja, ki ga plin malo zmede. V?eraj je med vo?njo za?el nekaj cukati in ima? o?utek kot da bi bil zunaj mo?an veter. Kmalu se je zadeva poslab?ala in lu?ka je za?ela utripati. ?e sem zni?al obrate se je zadeva umirila in lu?ka le gorela. ?e prej pa se je normaliziralo, ?e sem preklopil na bencin.

 

Kak?na ideja?

 

Najlep?a hvala!

h

Napisano

Ej....lp preveri sve?ke ,ki morejo biti za LPG.avto plin .naj ti mojster za Avto plin LPG,preveri z testerjem,delovanje celotnega sistema uparjalnik plus plinske injektorje,,pokli?i SI-GAS.lp

Napisano

Svecke, kabli, vzigalna tuljava ali pa ena od obeh lambda sond bo tule razlog. Cimprej do mojstrov! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ce majstr prav da na bencin normalo dela potem je problem v LPGju oz. v eni izmed LPG komponent :). Kar se pa check engine lucke tice je pa povsem normalno ce se vklaplja, saj se potem tudi sama cez cas izklopi. Bodi le pozoren, da ti ne gori konstantno :)

Napisano

Hvala vsem za odgovore!!

 

Bom ?el najprej do lpg majstra, potem pa naprej, ker na bencin imam ob?utek, da dela ?e kar normalno. Na lpgju pa malo povi?a? obrate, oz. ga pod obrati "pomatra?" in za?ne cukat in utripat lu?ka.

 

Se je prej izklapljala lu?ka ja, sedaj pa pomoje ?e vsaj mesec, ?e ne ve? konstantno gori. Pa sem zadevo pripisal pa? muham kak?nega senzorja... Ajej...

 

No hvala, pa da vidimo kaj majstori pore?ejo. :)

Napisano

Vsaka napaka pri delovanju se pri LPG, napram bencinu dejansko 'potencira'. Dobro postimajte Mazdurino! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ma... bi moral ?e takoj te?it ja, sam ni bilo ?asa. :)

 

Majster Denis pravi, da lahko da je samo prek obd-ja treba nekaj prestaviti. Mo vidli.

 

Sedaj pa nebi rad odpiral nove teme, ampak... O?itno se mi je zaradi zarjavelosti odlomil desni muffler pri izpu?ni cevi. Kaj zdaj? :D A se lahko brez tega vozim (niti nevem ali je to neumno vpra?anje ali ne :D)? Je mo?no, da so zato te?ave? Ker naj bi ta pritisk, ki ga muffler ustvari vplival na delovanje motorja.

 

Sicer pa hvala za ?elje! :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
    • Če še nisi opazil... majhen avto, latrina na kolesih. 😜
    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
    • Dobri športni avti se vrtijo na 10k obratih pa nihče ne jamra, da bi se morali vrtet na 3k obratih..... 😂😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.