Skoči na vsebino

Vo?nja po zadnjih ?kapljicah?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

Na stari 626-ki sem imel rezervoar precej dobro na?tudiran - kdaj bo potrebno doto?it. ?eprav potovalni ra?unalnik ni bil ravno natan?en.

 

A ima kdo izku?nje z drugo generacijo M6, bencin? Kje je spodnja meja pred tankanjem, da ?e ne ostane? brez goriva?

Poraba po potovalnem ra?unalniku je v pol leta vo?nje prakti?no vedno enaka prera?unani, torej je zelo natan?en. Ne vem pa kako dobro ka?e preostali ?domet vozila?. V?eraj sem pripeljal na petrol, ko je kazalo dometa natan?no ?e 1 km, doto?il pa 57 L goriva. Glede na to, da ima tank 64 L kapaciteto, predvidevam da je ostalo bencina ?e vsaj za 50 km.

 

Kak?ne so va?e izku?nje? 

Napisano

Tako ali tako ni dobro vozit s praznim tanko ampak ok - ori prvi generaciji ?estke so imeli BC napa?no nastavljen in mene je pustil na cesti, ko je kazalo ?e 111km dometa. Ja lu?ka je res gorela in kazalec je bil na dnu ampak BC pa je vztrajal, da je ?e dosti goriva do pumpe - pa ni blo.

 

Ker je bilo takih zapletov kar precej so na drugi generaciji to popravili tako, da bi moral imeti konjske ?ivce, da bi se vozil toliko ?asa z lu?ko in dometom 0km. Tako redki vidijo, ?tevilko 60litrov pri tankanju. Se pa tukaj ?e ni na?el heroj, ki bi enkrat ?el do konca pa da vidimo kolk gre lahko res notri.

 

 

 

p.s zadnji stavek zveni tako nekako porno al se samo meni zdi.

33112_1.png

Napisano

Tako ali tako ni dobro vozit s praznim tanko ampak ok - ori prvi generaciji ?estke so imeli BC napa?no nastavljen in mene je pustil na cesti, ko je kazalo ?e 111km dometa. Ja lu?ka je res gorela in kazalec je bil na dnu ampak BC pa je vztrajal, da je ?e dosti goriva do pumpe - pa ni blo.

 

Ker je bilo takih zapletov kar precej so na drugi generaciji to popravili tako, da bi moral imeti konjske ?ivce, da bi se vozil toliko ?asa z lu?ko in dometom 0km. Tako redki vidijo, ?tevilko 60litrov pri tankanju. Se pa tukaj ?e ni na?el heroj, ki bi enkrat ?el do konca pa da vidimo kolk gre lahko res notri.

 

 

 

p.s zadnji stavek zveni tako nekako porno al se samo meni zdi.

Je kar perverzen stavek, ni kaj. :)

 

Vsekakor mi ni namen vozit s ?ist praznim tankom, je pa dobro vedet, kje je spodnja meja, za vsak slu?aj. ;)

 

Tadej7ad, vem da ziher ni dobro ?e ti zmanjka goriva. Mislim, da tu ni dvoma. :)

Zakaj ne spraznim tankom? Predvidevam, da ravno tukaj pobira? vso vodo, in morebitne trde delce... Sem pa enkrat sli?al od enga mehanika, da bi bilo baje najbolj?e vedno polno natankati in potem izpraznit (v mejah normale), ?e? da s tem sproti odstranjuje? vso nesnago.

Ampak nisem strokovnjak, mogo?e bodo drugi kaj bolj pametnega dodali.

Napisano

Bencinsko crpalko bencin hladi tekom krozenja, sicer se pregreva in odpove ob premajhni kolicini!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zakaj naj bi bilo slabo voziti s praznim tankom?

 

Bencinaka pumpa je v rezervoarju in ves ?as dela na polno ne glede kolk goriva dejansko rabi motor. Ker deluje se ves ?as greje in edino kar jo hladi je bencin. ?e ga je dovolj ni panike, ?e pa ga je premalo pa je odvajanje toplote lahko premajhno sploh, ?e za?ne na ovinkih vle?i zrak in se pumpa lahko pregreva. To pa pomeni ve?jo obrabo in bo crknila veliko prej.

 

Nekje sicer tudi razlagajo, da ?e zmanjka goriva lahko to ?koduje katalizatoeju, ?eprav meni se zdi tio bolj bu?a. Pri dieslih pa  zaradi visokotla?ne pumpe tudni najbolj zdravo, da zmanjka goriva.

33112_1.png

Napisano

To s hlajenjem mi je razumljivo in logi?no.

 

Ker do sedaj sem vedno sli?al razlage o vodi in nesnagi, ker je nesmisel, saj ?rpalka ni plavajo?a, ampak stalno v najni?ji to?ki.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Mazda 6, letnik 2009, 2.0 bencin

Od remaining 0km sem prevozil se ca. 80km in tankal dobrih 60litrov.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Labi ti si na? novi porno igralec - ?el do konca, da bi ugotovil kolk gre lohk notri

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.