Skoči na vsebino

Tezave pri levi gumi (zavore, lezaj, ....)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo

 

Danes se peljem proti Ljubjani, ko opazim da v levih ovinkih nekaj ropota pri levi (voznikovi) gumi. Zadeva je konkretno cudno zato me zanima, ce se komu vsak okvirno sanja kaj bi lahko bilo.

 

Kaksni so znaki:

* v ostrih desnih ovinkih vcasih (ja ne vedno) na polno neki podrsa (slisi se kot da bi zavore na polno zadrgnile)

* vcasih se pedal za zavoro pri zaviranju kar ugresne za nekaj cm in potem skoci nazaj (nekako kot ko se vklopi ABS). To se dogaja tudi pri manjsih hitrostih in pocasnem zaviranju.

* najbolj zanimiva pa je, da obcasno ko pospesujes (tam od 50 pa do 70 km/h) stevec za hitrost tko zaniha na dol in gre nazaj gor ceprav se hitrost ne spremeni.

 

Naceloma sam mislim kak ABS senzor ampak ne razlozi ropota. Lezaj je bil menjan dobre pol leta nazaj pa nekako ne razlozi tezav z zavorami.

Napisano

Ti ma? pa same eksperimentalne....:)

 

poglej malo okoli zavor, ?e mogo?e kaj losanega v smislu da bi plo??ice se gibale nenormalno prosto, preglej, diske (tudi notranja stran) teko?ino, preglej ?e kje kaj ovira zavorne cevi

Lahko da je tudi zrak, kar bi povzro?ilo luft na pedalu in plo??icah, gre za zavore ne se ?pilat

 

Sam mi ni jasen tvoj opis...

 

Danes se peljem proti Ljubjani, ko opazim da v levih ovinkih nekaj ropota pri levi (voznikovi) gumi.

 

Kaksni so znaki:

* v ostrih desnih ovinkih vcasih (ja ne vedno) na polno neki podrsa (slisi se kot da bi zavore na polno zadrgnile)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jures: ma ja avto dela super...samo ko je pa nekaj narobe je pa zelo cudno :)

 

No ropota v desnih ovinkih.

 

Jutr grem na siht z Mazdo 3 in klicem pelkota, da peljem pokazat. Nekako vozim v avto celo familijo in se nocen nic igrat pri zavorah.

Napisano

Pa mogoce ti se cilinder steka (tradicionalna mazdina posebnost)

?e ?teka cilinder vidi? to tako, da ko parkira? avto je, je feltna, kjer ?teka cilinder  ?isto vrela. Jaz sem vedno tako ugotovil.

 

 

Napisano

Da napisem se kaj je bilo:

Na koncu se je izkazalo, da je bil totalno zjeban levi prednji lezaj. Ker je bil menjan slabo leto nazaj je sel v garancijo.

Napisano

Da napisem se kaj je bilo:

Na koncu se je izkazalo, da je bil totalno zjeban levi prednji lezaj. Ker je bil menjan slabo leto nazaj je sel v garancijo.

Kak?nega ste montirali takrat?  Kupi od SKF v prodajalni le?ajev, pride? trikrat ceneje skozi pa ?e kvaliteta je neprimerno bolj?a kot original le?aji.

 

 

Napisano

Kak?nega ste montirali takrat?  Kupi od SKF v prodajalni le?ajev, pride? trikrat ceneje skozi pa ?e kvaliteta je neprimerno bolj?a kot original le?aji.

Ne vem....kar pelko montira :) Vse kar vem je da je bil prej nemski sedaj je japonski

Napisano

Sprednji lezaj pride s pestom vred an in se neda posebi samo krogljicni lezaj menjati kot se to da na zadnji osi ?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.