Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ajd na pomo? :)

 

po furi iz MS do Postojne pri lepi hitrosti, se mi je tik pred domom ( 200 m :) )  pri?gal  zgoraj napisani "v?e?ni" napis ..

Avto je vo?en ve? ali manj po avtocestah ter vzporednicah razdalje 50km - 70 km v eno stran, ob?asno tudi 200km do 250 km v eno stran. 

Lokalnih vo?enj ni ravno dosti, tudi lastnik prej ga je vozil  140 000 km v treh letih..

 

Sem ?e pregledal forum, vendar za letnik 2013 in novej?o Mazdo 6 nisem na?el.

 

In sedaj k re?itvam.... prosim  in hvala  pa kulk ???  bo po va?e tale "popravek" 

 

 

LP nAkAzA

Napisano

Lahko vprasas mojstra za mazde; Simona Pelka, Avto Pelko doo, jutri ob 8.00 zastarta svoj delovnik. :)

 

Gsm: 041667335, ce se ne javi, najboljse sms poslat!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lahko vprasas mojstra za mazde; Simona Pelka, Avto Pelko doo, jutri ob 8.00 zastarta svoj delovnik. :)

 

Gsm: 041667335, ce se ne javi, najboljse sms poslat!

Se bom pozanimal  Hvala.   A morda ve?, na dopustu je ?e bil, da ga ne motim, ko mo?i noge :)     

 

LP nAkAzA

Napisano

Lahko, da ima? problem s pogostimi regeneracijami in ?e se regeneracija zgodi prej kot v 3/4 ure se ti pojavi famozni napis, ker ra?unalnik to smatra kot napako. To se je tudi meni zgodilo - pol pa raje ne bom opisoval kaj smo vse menjali... brez efekta

33112_1.png

Napisano

Lahko, da ima? problem s pogostimi regeneracijami in ?e se regeneracija zgodi prej kot v 3/4 ure se ti pojavi famozni napis, ker ra?unalnik to smatra kot napako. To se je tudi meni zgodilo - pol pa raje ne bom opisoval kaj smo vse menjali... brez efekta

 

aha... :(   kaj pa uradni servis? 

Kako je pa s prisilno regeneracijo ?  cena le tega? 

Napisano

Ajd na pomo? :)

 

po furi iz MS do Postojne pri lepi hitrosti, se mi je tik pred domom ( 200 m :) )  pri?gal  zgoraj napisani "v?e?ni" napis ..

Avto je vo?en ve? ali manj po avtocestah ter vzporednicah razdalje 50km - 70 km v eno stran, ob?asno tudi 200km do 250 km v eno stran. 

Lokalnih vo?enj ni ravno dosti, tudi lastnik prej ga je vozil  140 000 km v treh letih..

 

Sem ?e pregledal forum, vendar za letnik 2013 in novej?o Mazdo 6 nisem na?el.

 

In sedaj k re?itvam.... prosim  in hvala  pa kulk ???  bo po va?e tale "popravek" 

 

 

LP nAkAzA

A je to ?e ta nov model?

Ker,kao naj bi to te?avo re?ili,pa vidim,da je tega ogromno?

 

 

Napisano

Glede na to, da je avto verjetno se v garanciji (ce je letnik 2013), bi jaz peljal na pooblasceni servis ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A je to ?e ta nov model?

Ker,kao naj bi to te?avo re?ili,pa vidim,da je tega ogromno?

Ja je nov model 2013 2.2 129 kw..

Glede na to, da je avto verjetno se v garanciji (ce je letnik 2013), bi jaz peljal na pooblasceni servis ... 

Imam podalj?ano garancijo car grantie, sam ne vem ?e to vklju?uje... 

Napisano

Ja je nov model 2013 2.2 129 kw..

Imam podalj?ano garancijo car grantie, sam ne vem ?e to vklju?uje... 

 

 

Vprasati nic ne stane ... :) ... Jaz bi tako naredil... itak ga pa tudi tako vedno vozim na pooblasceni servis (k Majesu v A Cosmos BTC :bravo: )

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Vprasati nic ne stane ... :) ... Jaz bi tako naredil... itak ga pa tudi tako vedno vozim na pooblasceni servis (k Majesu v A Cosmos BTC :bravo: )

res je, se strinjam s tabo, zato pa jutri na servis..  !   

Napisano

Malce spremljaj kako pogosto se ti izvajajo regeneracije. S prisilno izvede? samo eno regeneracijo potem jepa po starem naprej.

33112_1.png

Napisano

Bos kaj si mislil s tem, da se regeneracija izvede prej kot v 3/4 ure? Itak da se prej?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ne ne, od zadnje regeneracije. ?e se od konca zadnje regeneracije za?ne nova prej kot v 3/4 ure je znak za ra?unalnik, da je nekaj narobe z DPF in javi napako. Recimo, pri meni se je regeneracija delala prej kot pri 100 prevo?enih km in, ko sem ?el po AC sem pri?el, do naslednje prej kot v 3/4 ure in bumf error na armaturki.

 

Aja in na koncu se je vse izkazalo, da sploh DPF ni bil kriv, niti injektorji, niti EGR. Servis se je sicer trudil ampak napake niso na?li, sem jo pa sam z intenzivno uporabo googla. Napaka je bila na MAF senzorju!?! Senzor o?itno slu?i kot komunikacija  z ra?unalnikom in, ker je glede na pozicijo stoplake za plin in samega pretoka zraka prihajalo do du?enja je ra?unalnik to nekako skalkuliral, da gre za preve? zama?en DPF. 

33112_1.png

Napisano

Ne ne, od zadnje regeneracije. ?e se od konca zadnje regeneracije za?ne nova prej kot v 3/4 ure je znak za ra?unalnik, da je nekaj narobe z DPF in javi napako. Recimo, pri meni se je regeneracija delala prej kot pri 100 prevo?enih km in, ko sem ?el po AC sem pri?el, do naslednje prej kot v 3/4 ure in bumf error na armaturki.

 

Aja in na koncu se je vse izkazalo, da sploh DPF ni bil kriv, niti injektorji, niti EGR. Servis se je sicer trudil ampak napake niso na?li, sem jo pa sam z intenzivno uporabo googla. Napaka je bila na MAF senzorju!?! Senzor o?itno slu?i kot komunikacija  z ra?unalnikom in, ker je glede na pozicijo stoplake za plin in samega pretoka zraka prihajalo do du?enja je ra?unalnik to nekako skalkuliral, da gre za preve? zama?en DPF.

 

Samo ne razumem,Boss,ti pa ja vozi? ve?inoma relacijske fure in te zafrkava?

Tej novi dizli so res v riti oz.mora? imeti sre?o,da se ti te lu?ke ne pri?iga jo.Jih grdo pogleda? stari in ?e nekaj ?trajkajo.Stari dizli so zakon.

 

 

Napisano

Ne vem, ?e si prav razumel Alex... ni bil problem v DPF ampak, je bila prepogosta regeneracija le posledica slabo delujo?ega MAF-a. Ja tega niti na poobla??enih servisih ne vedo ali pa ?e nikoli niso pri?li do take situacije. Da pa je MAF za?el zajebavt je pa krivda k&n filtra, ki se ga impregnira s sredstvom na oljni osnovi in to olje se je za?elo nekako nabirat na tisti tanki nitki v MAF-u in je za?el kazat napa?ne parametre ter posledi?no prepri?al ra?unalnik, da je pretok preslab oziroma, da ga nekje du?i. Verjetno ma izpisan algoritem, da takrat spro?i regeneracijo DPF-ja, ?eprav sploh ne bi bila potrebna.

 

?al se nikjer v zapisih podatkov to ni pokazalo in takrat se znajde? v ?isti temi. Najperej je padel sum na EGR pa je bilo enako tudi z novim, potem na injektorje in sem dal vse preventivno obnovit (ni bilo potrebno saj kaj dosti niso odstopali od ustreznih vrednosti), sledila je demonta?a DPF filtra in fizi?ni pregled pa ni izgledalo, da bi bilo kaj narobe. Potem je padel sum, da je mogo?e pa samo satovje podrto in ker sem ?e do takrat imel ve? kot 1000? stro?kov si nisem upal iti v menjavo DPF, ki s sabo pri nese tudi menjavo treh senzorjev v skupnem znesku cca 2500?. In ?e dobro, da nisem ?el ampak smo pri nekem stru?kotu odstranili DPF za dvanajstino tega zneska in preprogramirali ra?unalnik. Seveda tudi to ni pomagalo saj je avto ?e vedno ?el tako kot bi imel slabo preto?en izpuh, mene pa ?e panika saj so tudi na servisu ?e kar malo obupali in predlagali ?e obnovitev turbine :rolleyes: in naslednje verjetno ?e pregled batov, da ni kak?en mogo?e po?il.

 

Potem sem ?el v akcijo in prebrskal kar nekaj interneta, kjer je en od forumov (?e se ne motim od Audija - ne me zdaj kri?at, ker pri olimpijcih i??em re?itve ampak v sili hudi? muhe ?re) namigoval, da je lahko delovanja MAF-a vpliva na program predvidenih regeneracij. Najbli?ji MAF senzor je bil v fotrovem avtu in sem ga prestavil. Avto je za?ivel kot, da bi ga nekaj brcnilo v rit, odzivnost je bila tak?na kot mora biti in pa? kljub vsem "nepotrebnim" stro?kom sem spet zadovoljen. Zdaj imam notri spet svoj MAF, ki sem ga oreng s?istil pa je v redu, sem pa tudi tu na forumu spra?eval kako se obnesejo kitajski ponaredki senzorja, da ga vseeno zamenjam.

33112_1.png

Napisano

Ok,ni bil kriv dpf ampak vseeno si imel

en kup zajebancije.Jaz nimam ?ivcev,da bi ?el skozi vso to ceremonijo iskanja ,bi verjetno prej zapalil avto.

 

 

Napisano

Neko? nekdaj pred cca 6 leti je bila ena debata in ?e takrat sem nekako na tiho razlagal, da bi bilo avto pametno menjat pred 200kkm. Nato pa sem se izneveril svojim na?elom najve? zaradi tega, ker se mi je letna kilometrina kar precej zmanj?ala, malo pa tudi zato, ker Mazda nima ve? v ponudbi ?eske s petimi vrati na drugo znamko pa ne bi kar tako ?el. ?e vedno upam, da jih bo mogo?e sre?ala pamet in bodo vrnili ali pet vratno razli?ico ali pa naredili limuzino, ki bo recimo tako uporabna kot je pri ?kodi Superb.

 

In ja kot ka?e me je moralo malce tepsti in dati vedeti, da se ?estemu ?utu ali pa statistiki :lol: pa? zaupa..

 

Aja pa ?e link do te debate... je bilo kar zanimivo in pestro, ko smo se udarili z argumenti za in proti. :P

http://www.mazda-si.net/topic/5962-bencin-drazji-cez-noc/page-33?do=findComment&comment=231751

33112_1.png

Napisano

Neko? nekdaj pred cca 6 leti je bila ena debata in ?e takrat sem nekako na tiho razlagal, da bi bilo avto pametno menjat pred 200kkm. Nato pa sem se izneveril svojim na?elom najve? zaradi tega, ker se mi je letna kilometrina kar precej zmanj?ala, malo pa tudi zato, ker Mazda nima ve? v ponudbi ?eske s petimi vrati na drugo znamko pa ne bi kar tako ?el. ?e vedno upam, da jih bo mogo?e sre?ala pamet in bodo vrnili ali pet vratno razli?ico ali pa naredili limuzino, ki bo recimo tako uporabna kot je pri ?kodi Superb.

 

In ja kot ka?e me je moralo malce tepsti in dati vedeti, da se ?estemu ?utu ali pa statistiki :lol: pa? zaupa..

 

Aja pa ?e link do te debate... je bilo kar zanimivo in pestro, ko smo se udarili z argumenti za in proti. :P

http://www.mazda-si.net/topic/5962-bencin-drazji-cez-noc/page-33?do=findComment&comment=231751

Prebral debato, fajn?

Pa? dokaz o tem ,da si razlicno pojmujemo pojem "luksuz".

Sam gledam (tudi) kater wc papir je cenejsi (dobesedno), ne pijem, ne kadim, ne kofetkam, vozim avto vreden 4jurje max (kupljen nov za 12jurjev-ne zaupam rabljenim, vozil ga bom dokler ne razpade)... ampak, zadnja stvar, ki bi se ji odpovedal , pa je dopust oziroma pocetje stvari, ki me razveseljujejo (fitnes, tek, kolo)...

 

Tako razmisljava in funkcionirava oba s punco, pa se mi zdi , da sva kar v manjsini...

Tako da se strinjam s tabo, nov avto je, financno gledano kupljen v okviru svojih zmoznosti, manjsa neumnost , kot nakup rabljenega nepoznanega avta. Raje sem dal 12jurjev za novo xsaro , kot pa npr. 6jurjev za 5let staro xsaro (da ostanem pri isti znamki, zgolj zato , da ne bom zacel novega krega?.)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.