Skoči na vsebino

Mazda 6 Nem?ija prvi nakup

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ja u nem?iji avti niso generalno ful bolj poceni, se pa da dobit tudi kaj takega, ?e dlje ?asa sledi? in se nato hitro odlo?i?. Predvsem se pa da najt avto bolje ohranjen in z manj kilometri. Zadnji? sem zrihtal kolegu, da so mu doavta uvozli eno bemfo 1, ki si jo je sam izbral za cca 17K in jim je dal 500? za uvoz in prevoz do vrat. Visionsi leepa Mazdica. Du?an, ?e rabi? ?e kako informacijo iz prve roke kar vpra?aj, ?e bom vedel ti z veseljem odgovorim. Za 200? stro?kov za 1000km oddaljeno pot v povezavi z nakupom vam pa ?elim vso sre?o, sam za 200? nebi ?elel trpet z vami...:-)

Napisano

Ha ha ha ce mislis da nemci ne vrtijo kmje nazaj....

 

Za 200? na 1000km gres v zelo nobel hotel. Jebemti kak ?ofer pa si in kak avto potem rabi? ?e je 1000km problem oziroma trpljenje?

?e moji otroci so lani oddelali 1100 in letos 900km v enem dnevu z velikim u?itkom...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ha ha ha ce mislis da nemci ne vrtijo kmje nazaj....

 

Za 200? na 1000km gres v zelo nobel hotel. Jebemti kak ?ofer pa si in kak avto potem rabi? ?e je 1000km problem oziroma trpljenje?

?e moji otroci so lani oddelali 1100 in letos 900km v enem dnevu z velikim u?itkom...

 

 

Ne verjamem, da so to glih nemci. Vem za primer iz prve roke iz Italije, ko je pri?el na? prodajalec z kamionom, kupil 6 avtov in na? mojster je hotel kar na licu mesta zbit kilometre. Pa je rekel italijan?ek, ne tukaj v mojem dvori??u, ker mi zaprejo barako. In je lepo natovoril avte in kar na kamionu opravil "izbolj?avo".

 

 

Napisano

odgovor od doavta.net

 

Glede na posredovano vozilo po?iljam INFORMATIVNI IZRA?UN ZA INDIVIDUALEN UVOZ VOZILA Z OSEBNIM PREGLEDOM:

19.785,00? - cena vozila z DDV

296,77? - DMV 1.5% z DDV

96,38? - homologacija z DDV

244? (200?+DDV) - na?i prevozni stro?ki za izvedbo ogleda in testiranja vozila na licu mesta z DDV

439,20? (360?+DDV) - prevoz zavarovane avtovleke, ki po pregledu dostavi vozilo na na?o lokacijo z DDV

976? (800?+DDV) - cena na?e storitve z DDV

=21.837,35?  - cena do registracije z vsemi uvoznimi stro?ki, dajatvami ter urejeno dokumentacijo***

***Odstopanja, druge mo?nosti:

1. Potrebno je ?e preveriti pogajanja za ceno pri prodajalcu

2. Izbrani avto je res zelo oddaljen (1200km+ v eno smer), posledi?no so tudi visoki prevozni stro?ki. A ?e je cena avta dobra oz. da je vreden svojega denarja, se tudi to lahko izpla?a. ?e je avto npr v Munchnu je lahko avtovleka samo ~300? in prevozni stro?ki za ogled pod 200?.

3. ?e npr. prodajalca pozna partner (on ali na?a ekipa izvajamo osebne preglede) oz. da prodajalca poznamo in lahko vso preverbo naredimo na daljavo ni prevoznih stro?kov za ogled (v tem primeru -244?) ter storitev na?eloma lahko ponudimo za ~600? + DDV. Pride lahko do minimalnih odstopanj. Razlog - delo je individualno, pogosto je potrebno izbrati druge pristope in na?ine (predvsem zaradi lokacije), da se delo ?im hitreje in/ali ?im kvalitetneje izvede. Posledi?no lahko imamo namesto 50? stro?ka za dolo?eno preverbo 100? stro?ka, kar se seveda pozna na ceni. Vseeno bolje 50? ve?, kot npr. ?akati ?e 1 teden dlje. Ampak na?eloma ve? kot 100? + DDV cena ne more zrasti. 

4. ?e npr. sami naredite pridobivanje, preverbo in jam?ite sami za informacije, ter od nas potrebujete samo organizacijo prevoza, ureditev dokumentacije do registracije je lahko cena storitve 300? + DDV. Lahko uredimo tudi npr. menjavo pnevmatik/temnitev stekel/vgradnja vle?ne kljuke.. ?e obstaja ?elja za to.

 

Zgoraj navedena cena velja za nakup na fizi?no osebo s pla?ilom po predra?unu, da izkoristimo pla?ilo 19% DDV v Nem?iji. Dobava vozila v Slovenijo v 3-10 delovnih dneh od pregleda avtomobila. Pred nakupom je potrebno ?e preveriti emisijsko ustreznost vozila preko dokumentacije (za pla?ilo DMV), saj navedni podatki na internetu niso vedno pravilni. Mo?en je tudi nakup vozila na leasing, nakup vozila na podjetje ali nakup z manj?im pologom (avans pred nakupom vozila po dogovoru, min 20%, razlika ob prevzemu vozila), vendar v tem primeru obra?unamo ?e dodatne stro?ke in prav tako je potrebno obra?unati v Sloveniji DDV v vi?ini 22%.

 

Vozilo lahko v primeru nakupa na fizi?no osebo prevzamete po 1 delovnem dnevu od prihoda vozila v Slovenijo na preizku?nih tablicah (mo?na vo?nja samo v Sloveniji), lahko pa vozilo po?aka pri nas do ureditve celotne dokumentacije v ograjenem ?otoru. Postopek odmere DMV izdaja FURS, kjer se na?eloma postopek zaklju?i v 7-14 dneh (dosedanje izku?nje), zakonski rok pa zna?a 30 dni.

 

V kolikor vas avtomobil interesira lahko pridobimo ve? informacij o avtomobilu.

 

Na?a storitev vklju?uje: 
-komunikacija s prodajalcem v tujini v primeru nakupa vozila (pridobitev informacij o stanju in zgodovini vozila)

-izdelava ponudbe s kon?no ceno z vsemi uvoznimi stro?ki

-pregled in testiranje vozila na licu mesta pri prodajalcu v Nem?iji, da se prepri?amo o verodostojnosti predhodno sporo?enih informacij o stanju in zgodovini vozila. ?e je po pregledu vozilo v ustreznem dogovorjenem stanju nadaljujemo z nakupom, druga?e se postopek ustavi in i??emo drugo vozilo. V tem primeru nimate vi nobenih dodatnih stro?kov (brezpla?en riziko odpovedi). 
-transport vozila na sede? podjetja 
-ureditev homologacije, odmere za davek DMV, ostalo dokumentacijo potrebno za registracijo

-zunanje in notranje ?i??enje vozila (osnovno)

-jam?imo za tehni?no izpravnost vozila in pridobljene informacije

 

Mo?na dopla?ila:

-12/24 mese?no jamstvo Suprema (za?etek veljavnosti po preteku tovarni?ke garancije, ?e to avto ?e ima)

-Napredno ?i??enje ter za??ita plasti?nih in usnjenih povr?in z namenskimi sredstvi za ?i??enje in za??ito (tretma 6-10h, odvisno od stanja ter velikosti vozila) ~50? + DDV

-Ponudimo lahko tudi temnenje stekel, nakup pnevmatik, vgradnjo vle?ne kljuke in druge dodatne opreme. Od na?ih zunanjih izvajalcev pridobimo individualne ponudbe.

 

V primeru nadalnjega interesa sledi (splo?no):

-pridobitev vseh podatkov o zgodovini in stanju vozila s strani prodajalca ter pogajanje za ceno + pripravim ponudbo s kon?no ceno

-sestavimo predra?un, sledi pla?ilo in za?etek preverbe prvotno pridobljenih informacij (s pla?anim predra?unom izka?ete resnost za nakup, torej, ko mi opravimo celotno preverbo avtomobila in ?e preverjene informacije ustrezajo predhodno pridobljenim informacijam, da vozilo kupite. ?e se kjerkoli med preverbo izka?ejo odstopanja ali nepravilni podatki, odstopimo od nakupa, to je standardno za vsako stranko. Se zavedamo, da ?e avtomobil ne bo tak?en, kot smo se pogovarjali, da ga ne boste kupili. )

-preverba zgodovine vozila 

-preverba papirjev avtomobila

-preverba prodajalca

-pregled in testiranje vozila na licu mesta v tujini

-poro?anje s terena o ugotovljenem

 

-sledi nakup oz. odstopanje od nakupa v primeru ugotovljenih odstopanj

 

Fantje na doavta pareverijo avto naprej elektronsko potem ?e, pa na licu mesta, ?e avto ni tak?en kot bi moral bit odstopijo od nakupa in i??ejo naprej. Za to storitev si vzamejo dele? kot je razvidno zgoraj. Trenutno se mi zdi znesek dokaj visok. Res, da nisem mehanik

ali li?ar, da bi res lahko preveril avto ali vse ?tina kot se ?ika. Nevem, sigurno prej preverim vin da ni ukraden, preverim na carfax, potem pa vo?nja ?e je vse ok. Verjetno ni kak?na ve?ja znanost. Na koncu bi lahko tudi kupil tester debeline laka in ?e to preverjal.

 

 

 

Deluxe: dobro namerno vpra?anje. Zakaj si kolegu rihtal avto, v bistvu kako si mu pomagal? V bistvu bi lahko sam poslal link do fantov, ki bi poskrbeli za prevoz do slo.

 

lp


Sem bil na podobnem in sem se na koncu odlocil za novo Mazdo 6 2,2 CD SPC Revolution, ter jo kupil za dobro ceno pri nas. Dobil sem jo za prvomajske praznike in po prevozenih 8.000 km sem nad njo navdusen. Spla?a se kupit modelno leto 2017, ker je sploh hrupnost veliko manj?a (dvojna laminirana stekla na vratih), pa bolj?i materiali v notranjosti...

20170720194552.jpg

Lep avto, ?estitam. Sre?no vo?njo!

 

lp

Napisano

Ha ha ha ce mislis da nemci ne vrtijo kmje nazaj....

 

Za 200? na 1000km gres v zelo nobel hotel. Jebemti kak ?ofer pa si in kak avto potem rabi? ?e je 1000km problem oziroma trpljenje?

?e moji otroci so lani oddelali 1100 in letos 900km v enem dnevu z velikim u?itkom...

?e ti ra?una?, da avto na 1000km poti stane samo 14l goriva, potem se usedi na kanister dizla in se pelji.

Realna cena je 20-25 centov/km

 

Ps: seveda tudi Nemci vrtijo, ampak verjetnost za kaj takega je bistveno ni?ja kot pri nas. Kazen 1?/km. Izogibati se je treba "nur Export"

Poleg tega Mazda in vrtenje - ?e manj verjetno

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

?e ti ra?una?, da avto na 1000km poti stane samo 14l goriva, potem se usedi na kanister dizla in se pelji.

Realna cena je 20-25 centov/km

 

Ps: seveda tudi Nemci vrtijo, ampak verjetnost za kaj takega je bistveno ni?ja kot pri nas. Kazen 1?/km. Izogibati se je treba "nur Export"

Poleg tega Mazda in vrtenje - ?e manj verjetno

1000km = 75? vsaj pri mojem enoprostornem dvotoncu.....torej ti 125? ostane za hotel....?e za tako pot ra?una? amortizacijo gum, zavarovanja, registracije, servisov ni isto, ker govorimo o prevozu. 

 

?e pa si mislil to, pa si malo pretiraval 30.000km letno recimo = 7.500? za 0,25 c na km. ker poleg bencina je to ?e 5.000?....pa pustimo izgubljanje vrednosti. V trenutku ko ga kupi? si na izgubi :)

 

Pa da ne gre tema malo v drugo stran. Mislim da ima uvoz iz tujine prednost v izbiri, da pa bi imel prednost v ceni, to pa sigurno ne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz tudi mislim, da Mazda6 ni taka eksotika in da po drugi strani spet ni tako mnozicen avto, da bi generalno lahko rekel, da je nakup v tujini boljsa izbira ... Tako kot je treba cakati v Nemciji na avto, ki ustreza ?eljam... tako je treba to narediti tudi pri nas... Glede na ?elje iz prvega sporocila pa se mi zdi, da bo tak avto dokaj tezko najti... da bo imel po recimo dveh ali treh letih samo do 60.000 prevoezenih kilometrov ... 

 

 

Sam bom svojo prodajal predvidoma drugo leto ... Je rdeca... letnik je sicer malo starejsi od ?eljenega (2013) in prevozenih km bo vec (sedaj jih ima okoli 110.000... torej bo drugo leto imela verjetno nekje okoli 130.000 km), so pa realni, redno servisirana na pooblascenem servisu ... ima vso opremo razen stresnega okna (Revolution), avtomatik, 175 KS ... ni pa limuzina... ampak karavan ... :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Du?an, v bistvu sem ga povezal z doavta, ki jih ni poznal in svetoval da si avto najde sam na mobile, nato sva skupaj pomodrovala koliko naj jim ponudi za uvoz. Vse se je iz?lo super. Poznal sem jih ker sem jih tudi sam spra?eval za ponudbo pred nakupom in so se mi zdeli korektni de?ki. Pri dostavi avta si je majster ogledal ?e mojo pridobitev in me pohvalil za dober in ugoden nakup. Jas sem recimo prihranil kar nekaj tiso?akov, sem pa dnevno spremjal trg 1 leto. Je pa tako da sem jaz kupil premium selection od uradnega bmw dealerja, bi ga pa rad spoznal heroja, ki je dobil od takega vira avto s prevrtenimi kilometri.. :jupiii:  :vesel:

Napisano

Pri nas se ne da kupiti avto po ?elji...tudi novega ne more? testirati...

Mazdo 6 bencinarja 192 konji?ev pa avtomatika pa limuzina...GA NI v Sloveniji...

Napisano

Pri nas se ne da kupiti avto po ?elji...tudi novega ne more? testirati...

Mazdo 6 bencinarja 192 konji?ev pa avtomatika pa limuzina...GA NI v Sloveniji...

?e 165 konjski benzinarji so eksotika.

Pol pa ?e da izbira? barvo...pa opremo...

?e v tujini jih ni veliko.

 

 

Napisano

Jest se isto bojim da bom mogu it v nemcijo po mazdo 6 mk2 2.5 GTA. Na avtonetu do 10.000e najde samo dva bencinarja pa se to sta obadva 1.8...

Napisano

Saj tole je v resnici ?e najbolj te?en problem v Sloveniji - ve?ina ljudi kupuje avte s tako bedno opremo da mora? ro?no goniti okna dol v Audiju. Potem pa je posledi?no izbira normalno opremljenih avtov tule precej bedna.

Napisano

Mazda Slovenija mi ne more ponudit testnega vozila, da bi ga videl, kaj ?ele probal...

Napisano

Mazda Slovenija mi ne more ponudit testnega vozila, da bi ga videl, kaj ?ele probal...

?udno. Jaz sem se brez problema zmenil in testiral cx5 165, 150 in cx3 2.0

Lp

Napisano

Mazda 6 bencinar 192 konji?ev, avtomatski menjalnik...limuzina...

GA NI v sloveniji...

Bencinarjev ni...

Napisano

?udno. Jaz sem se brez problema zmenil in testiral cx5 165, 150 in cx3 2.0

Lp

Jaz tudi..he he lp

Napisano

?udno. Jaz sem se brez problema zmenil in testiral cx5 165, 150 in cx3 2.0

Lp

Bencinarji z avtomatskim menjalnikom?

Napisano

Avtomatskih menjalnikov se pri nas bojijo kot hudi? kri?a. Ko sem jaz nabavljal recimo Mazd 3 itak ni bilo z AT, Octavje niso v okolici Ljubljane meli niti ene, VW CC pa tudi ne.

Napisano

?koda in WV imajo tak DSG menjalnik...to ni avtomatski menjalnik...

kaj pa potem to je? oz imam, normalno da je avtomatski, le da je veliko bolj ?porten, DSG pa samo pomeni direktni menjalnik direkt schalt getriebe...vsak avtomatik (razen kak francoz) pa omogo?a tudi sekven?no ro?no menjanje

 

francoskemu bi lahko rekel pol avtomatik, ker rabi skorajda sekundo med menjavami 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Je direktni...ni pa avtomatski...

aja nisem vedel da moram sam ?altat...sva?ta.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja sva?ta...tud jaz sem mislil, da je dsg enako kot avtomatik...samo, Jures, ?AL NI...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.