Skoči na vsebino

Mazda 6 Nem?ija prvi nakup

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja sva?ta...tud jaz sem mislil, da je dsg enako kot avtomatik...samo, Jures, ?AL NI...

ok, nekaj je tehnologija in Sw krmiljenje dveh menjalnikov z dvojno sklopko, drugo je pa dejstvo da menjalnik je avtomatski....ho?e? no?e?. Ampak ?e ti tako misli?. Opisujejo ga tudi kot ro?ni menjalnik ki se avtomatsko prestavlja....torej?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

DSG ima elektronsko vodeno dvojno sklopko...

Avtomatik ima hidravli?no sklopko...

 

Se motim?

 

Avtomatski oziroma samodejni menjalnik NI enako kot DSG menjalnik...

Napisano

Menjalnik prestavlja samodejno (avtomatsko), torej je samodejni (avtomatski) menjalnik.

 

Na trgu obstajajo oz. se prodajajo tri vrste menjalnikov:

  • robotizirani ro?ni menjalnik - tehni?no in izkustveno najslab?a zadeva
  • samodejni menjalnik s hidrodinami?no sklopko in planetnim menjalnikom z lamelnimi sklopkami (klasika)
  • dvosklop?ni samodejni menjalnik, pri VW imenovan DSG. Danes so menjalniki s tako tehnologijo na voljo tudi pri drugih proizvajalcih (Renault, Hyundai...)

Med klasiko in dvosklop?nim menjalnikom je tehni?no velika razlika, pri uporabi imata pa vsak svoje pluse in minuse, na splo?no pa zelo udobna in uporabna. 

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

DSG ima elektronsko vodeno dvojno sklopko...

Avtomatik ima hidravli?no sklopko...

 

Se motim?

 

Avtomatski oziroma samodejni menjalnik NI enako kot DSG menjalnik...

In kam med ta dva tipa spada mazdin?

 

 

Napisano

Avtomatski oziroma samodejni...

 

DSG menjalnike ima WV koncern...?koda, audi...seat....

Napisano

Tocno tako. Ne glede na tehnologijo in notranjost menjalnik prestavlja sam torej avtomatsko ali samodejno.

V oceh voznika je avtomatski.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Menjalnik prestavlja samodejno (avtomatsko), torej je samodejni (avtomatski) menjalnik.

 

Na trgu obstajajo oz. se prodajajo tri vrste menjalnikov:

  • robotizirani ro?ni menjalnik - tehni?no in izkustveno najslab?a zadeva

 

No, odvisno od izvedbe. Alfini Selespeed so res bili velik ?rot, prav tako niso bili kaj veliko bolj?i BMW-jevi SMG-ji (vsaj prva generacija). Ampak po drugi strani se pa zadeva uporablja ali pa se je uporabljala pri dosti Ferrarijih in ?e nekaterih eksotikah, kjer mislim, da izku?nja ni bila ravno slaba.

 

Ampak to nima ravno velike povezave z Mazdo 6 iz Nem?ije... :)

Napisano

Menjalnik prestavlja samodejno (avtomatsko), torej je samodejni (avtomatski) menjalnik.

 

Na trgu obstajajo oz. se prodajajo tri vrste menjalnikov:

  • robotizirani ro?ni menjalnik - tehni?no in izkustveno najslab?a zadeva
  • samodejni menjalnik s hidrodinami?no sklopko in planetnim menjalnikom z lamelnimi sklopkami (klasika)
  • dvosklop?ni samodejni menjalnik, pri VW imenovan DSG. Danes so menjalniki s tako tehnologijo na voljo tudi pri drugih proizvajalcih (Renault, Hyundai...)

Med klasiko in dvosklop?nim menjalnikom je tehni?no velika razlika, pri uporabi imata pa vsak svoje pluse in minuse, na splo?no pa zelo udobna in uporabna. 

 

 

Velikokrat obojim robotiziranim ro?nim in DSG menjalnikom pravijo v sloven??ini "robotizirani" - ker je razlika med njima predvsem v tem da imajo DSG menjalniki dve sklopki (v bistvu dva lo?ena menjalnika) namesto ene same. Deluje druga?e zelo podobno. DSGji postajajo popularni ker ne izgubljajo energije pri sklopki (ker imajo tako kot ro?ni menjalniki) in posledi?no manj povi?ajo porabo kot avtomatski menjalniki drugih tehnologij. Jih je pa tehni?no zelo zajebano dobro narest in ?e v letu 2017 ni redko najti kakega tudi v premium znamkah ki rabi z rikverca v prvo predstavo ve? ?asa kot len ?tudent sred poletja do faksa.

 

Pozabil pa si ?e tretji sistem - t.i. CVT menjalnike, ki imajo namesto zobnikov jermene oz. verige in delajo na podoben princip kot prenosi pri skuterjih. Majo jih predvsem japonci (Toyota, Subaru, Honda), en ?as ga je pa vgrajeval tudi Audi pod imenom Multitronic. Stisnejo precej navora z motorja, lahko pa prenesejo samo omejeno koli?ino mo?i in avto "?udno" brni kar vozniki ne marajo. Honde trenutno baje celo umetno spreminjajo obrate motorja da je bli?je navadnemu menjalniku in se vozniki ne prito?ujejo.

 

Mazde imajo trenutno samo ?e "navadne" menjalnike s pretvornikom navora (torque converterjem, oz. lepo slovensko re?eno "vandler") in zaklepom namesto sklopke. Pretvornik (dokler se ne zaklene) prena?a mo? preko hidravlike in zgublja pri tem kar nekaj energije - s tega potem pride ve?inoma pove?ana poraba.

Napisano

Velikokrat obojim robotiziranim ro?nim in DSG menjalnikom pravijo v sloven??ini "robotizirani" - ker je razlika med njima predvsem v tem da imajo DSG menjalniki dve sklopki (v bistvu dva lo?ena menjalnika) namesto ene same. Deluje druga?e zelo podobno. DSGji postajajo popularni ker ne izgubljajo energije pri sklopki (ker imajo tako kot ro?ni menjalniki) in posledi?no manj povi?ajo porabo kot avtomatski menjalniki drugih tehnologij. Jih je pa tehni?no zelo zajebano dobro narest in ?e v letu 2017 ni redko najti kakega tudi v premium znamkah ki rabi z rikverca v prvo predstavo ve? ?asa kot len ?tudent sred poletja do faksa.

 

Pozabil pa si ?e tretji sistem - t.i. CVT menjalnike, ki imajo namesto zobnikov jermene oz. verige in delajo na podoben princip kot prenosi pri skuterjih. Majo jih predvsem japonci (Toyota, Subaru, Honda), en ?as ga je pa vgrajeval tudi Audi pod imenom Multitronic. Stisnejo precej navora z motorja, lahko pa prenesejo samo omejeno koli?ino mo?i in avto "?udno" brni kar vozniki ne marajo. Honde trenutno baje celo umetno spreminjajo obrate motorja da je bli?je navadnemu menjalniku in se vozniki ne prito?ujejo.

 

Mazde imajo trenutno samo ?e "navadne" menjalnike s pretvornikom navora (torque converterjem, oz. lepo slovensko re?eno "vandler") in zaklepom namesto sklopke. Pretvornik (dokler se ne zaklene) prena?a mo? preko hidravlike in zgublja pri tem kar nekaj energije - s tega potem pride ve?inoma pove?ana poraba.

Lepo razlo?eno.

 

 

Napisano

Imam DSG pa vseeno ne rabim prestavljat ker mi menjalnik to dela avtomatsko. Iz tega dejstva sklepam da je menjalnik v moji ?e?ki gre?ki avtomatski. V?asih preklopim v "na roke" pa ?altam na roke, takrat imam pa ro?ni menjalnik. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

@izakus: lahko sicer odpreva filozofsko razpravo kaj pomeni "robotiziran" menjalnik, a v avtomobilisti?nih revijah se to?no lo?i med robotiziranim (ro?nim) menjalnikom in menjalnikom z dvojno sklopko.

 

Robotiziran menjalnik je v osnovi ro?ni menjalnik - torej menjalnik namenjen ro?nemu prestavljanju. ?e se vzame ro?ni menjalnik in se avtomatizira hod prestavne ro?ice in delovanje sklopke, se temu re?e robotiziran (ro?ni) menjalnik.

 

Menjalnik z dvojno sklopko (DSG, PDK...) je ?e zasnovan kot samodejni menjanik. Meni ni poznan menjalnik z dvojno sklopko, kjer bi voznik upravljal s prestavno ro?ico in sklopko. Veliko ve?ino teh menjalnikov itak izdeluje Getrag, proizvajalci jih tr?ijo pod razli?nimi imeni (VW: DSG; Porsche: PDK, Hyundai DCT; Renault: ECD...) s tem, da za Porsche domnevam, da ima menjalnik, ki ga je razvil sam.

 

Tudi pri "klasi?nih" samodejnih menjalnikih je proizvajalcev bolj malo. Za plebs so obi?ajno vgrajeni Aisin, v premium razredu pa ZF.

 

Vendar je mehanika samo en del samodejnega prestavljanja, drug del predstavlja predvsem upravljanje - torej programska oprema; deloma pa tudi razli?ne izbolj?ave. Stari (klasi?ni) samodejni menjalniki so imeli samo hidrodinami?no sklopko. Pri sodobnih klasi?nih menjalnikih je danes v hidrodinami?ni sklopki ?e dodatna lamelna sklopka, ki ustvari togo ve? med motorjem in menjalnikom. Mazda se tako hvali, da se kar 80% vo?nje opravi s togo vezjo - pri tem namre? ne prihaja do izgub (poraba) v hidrodinami?ni sklopki.

 

Hvala, da si me spomnil na CVT menjalnike. Sem pozabil. Ker so pri Japoncih (voznikih) zelo popularni, se jih najde predvsem pri japonskih avtomobilih.

 

"Vandlerju" se lepo po slovensko re?e hidrodinami?na sklopka (tehni?no) oz. pretvornik navora (komercialno).

 

@SoulMan: primerjati Ferrari in Alfo... Pri Ferrariju gre po zasnovi za povsem druga?en menjalnik, kot pri "navadnih" avtomobilih. Ferrari uporablja sekven?ni menjalnik, ki je doma sicer v razli?nih dirkalnikih.

 

Jaz vozim Mazdo 6 s klasiko, ?ena ima Polo DSG, mama si je zaradi te?av z nogo omislila Clia z robotiziranim menjalnikom. Imam torej izku?nje z vsem in z vsemi se da voziti povsem brez te?av. ?e vedno bi bil med samodejnimi menjalniki robotizirani ro?ni moja zadnja izbira.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

@SoulMan: primerjati Ferrari in Alfo... Pri Ferrariju gre po zasnovi za povsem druga?en menjalnik, kot pri "navadnih" avtomobilih. Ferrari uporablja sekven?ni menjalnik, ki je doma sicer v razli?nih dirkalnikih.

 

Jaz vozim Mazdo 6 s klasiko, ?ena ima Polo DSG, mama si je zaradi te?av z nogo omislila Clia z robotiziranim menjalnikom. Imam torej izku?nje z vsem in z vsemi se da voziti povsem brez te?av. ?e vedno bi bil med samodejnimi menjalniki robotizirani ro?ni moja zadnja izbira.

 

Ne da bi jih direktno primerjal, ampak sama osnova je enaka - tako pri Ferrariju kot pri Alfi gre za sekven?ni menjalnik. Sicer je med njima ogromna razlika, ampak v osnovi sta oba robotizirana ro?na sekven?na menjalnika.

 

Moj point je bil to, da niso VSI robotizirani ro?ni menjalniki zani?. Nekateri so prav dobri. Je pa res, da se jih ne dobi v avtomobilih za rajo...

Napisano

Kako je, pa kaj s plo?evino. Kak?ne so izku?nje? Verjetno se pojavijo kak?ni baloni po 10-12 letih! Vsaj pri nas doma imamo tak?nje izku?nje ne glede na znamko.

 

Lp

Napisano

Kako je, pa kaj s plo?evino. Kak?ne so izku?nje? Verjetno se pojavijo kak?ni baloni po 10-12 letih! Vsaj pri nas doma imamo tak?nje izku?nje ne glede na znamko.

Lp

Moje menje je,da ?e lepo ravna? z avtom,ga redno pere?, za??iti? lak z raznimi voski,ga spere? tudi spodaj in ga crta? mu ne bo slabega.Jaz nisem imel z nobenim avtom do sedaj problemov.

Je pa tudi res,da sem z obale in nimamo pozimi snega.

Kje si pa na?el to vpra?anje v tej temi?

 

 

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Menjalnik prestavlja samodejno (avtomatsko), torej je samodejni (avtomatski) menjalnik.

 

Na trgu obstajajo oz. se prodajajo tri vrste menjalnikov:

  • robotizirani ro?ni menjalnik - tehni?no in izkustveno najslab?a zadeva
  • samodejni menjalnik s hidrodinami?no sklopko in planetnim menjalnikom z lamelnimi sklopkami (klasika)
  • dvosklop?ni samodejni menjalnik, pri VW imenovan DSG. Danes so menjalniki s tako tehnologijo na voljo tudi pri drugih proizvajalcih (Renault, Hyundai...)

Med klasiko in dvosklop?nim menjalnikom je tehni?no velika razlika, pri uporabi imata pa vsak svoje pluse in minuse, na splo?no pa zelo udobna in uporabna. 

Katerega ima mazda? Se pravi klasiko?

 

 

Je kdo ?e probal za v Nem?iji kupljen avto v Sloveniji podalj?ati garancijo na 5 let? Namre? ne?ka vozila imajo v osnovi 3 leta proizvajal?eve garancije. Na koga se je za obrniti, zavarovalnice ali Mazdo Slovenije. Kakor so mi razlo?ili nem?ki trgovci, da pri njih podalj?ana garancija velja samo za Nem?ijo.

Napisano

Katerega ima mazda? Se pravi klasiko?

 

 

Je kdo ?e probal za v Nem?iji kupljen avto v Sloveniji podalj?ati garancijo na 5 let? Namre? ne?ka vozila imajo v osnovi 3 leta proizvajal?eve garancije. Na koga se je za obrniti, zavarovalnice ali Mazdo Slovenije. Kakor so mi razlo?ili nem?ki trgovci, da pri njih podalj?ana garancija velja samo za Nem?ijo.

Tako je. Podalj?ana garancija velja samo v Nem?iji in ?e to ne za vse, kot velja 3 letna. Sicer pa so cene kar podobne z na?imi in ?e pri?teje? zraven ?e stro?ke nakupa(vinjeta A. nafta, spanje, stro?ki prepisa, col tablice, zavarovanje pride? na isto ali pa ?e dra?je. In v Nem?iji imajo 3/4vozil z ni?jo opremo(tipo na?a atraction).Sport je na?a Revolution, Top Revolution pa pri njih sploh ne obstaja ampak oni sportu dodajajo bombon?ke(usnje, stre?no okno, memory sede?i itd.

 

 

Napisano

Jebe? to... tud ?vabi niso ve? tisto kar so bli.

Kako da ne? ?e vedno najraje pijejo pir in jedo krompir in klobase. :)

 

 

Napisano

Saj te argumente za/proti uvozu smo ?e obdelali bolj me zanima, ?e veste, da bi kdo pri nas ponujal podalj?anje grancije oz. ali mogo?e celo Mazda Slovenije ponuja, ker kot sem ujel enega od na?ih prodajalcev naj bi na?i trgovci sami pla?evali neki tuji zavarovalnici te dodatni dve leti.

 

Vidim, da nekateri prepodajalci pri nas ponujajo to mo?nost za pri njih kupljene avtomobile.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.