jures Napisano 27. julij, 2017 Prijavi Napisano 27. julij, 2017 Ja sva?ta...tud jaz sem mislil, da je dsg enako kot avtomatik...samo, Jures, ?AL NI...ok, nekaj je tehnologija in Sw krmiljenje dveh menjalnikov z dvojno sklopko, drugo je pa dejstvo da menjalnik je avtomatski....ho?e? no?e?. Ampak ?e ti tako misli?. Opisujejo ga tudi kot ro?ni menjalnik ki se avtomatsko prestavlja....torej? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Shrek Napisano 27. julij, 2017 Prijavi Napisano 27. julij, 2017 DSG ima elektronsko vodeno dvojno sklopko...Avtomatik ima hidravli?no sklopko... Se motim? Avtomatski oziroma samodejni menjalnik NI enako kot DSG menjalnik... Citiraj
Tadej7ad Napisano 27. julij, 2017 Prijavi Napisano 27. julij, 2017 Menjalnik prestavlja samodejno (avtomatsko), torej je samodejni (avtomatski) menjalnik. Na trgu obstajajo oz. se prodajajo tri vrste menjalnikov:robotizirani ro?ni menjalnik - tehni?no in izkustveno najslab?a zadevasamodejni menjalnik s hidrodinami?no sklopko in planetnim menjalnikom z lamelnimi sklopkami (klasika)dvosklop?ni samodejni menjalnik, pri VW imenovan DSG. Danes so menjalniki s tako tehnologijo na voljo tudi pri drugih proizvajalcih (Renault, Hyundai...)Med klasiko in dvosklop?nim menjalnikom je tehni?no velika razlika, pri uporabi imata pa vsak svoje pluse in minuse, na splo?no pa zelo udobna in uporabna. Citiraj Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
Alex Napisano 27. julij, 2017 Prijavi Napisano 27. julij, 2017 DSG ima elektronsko vodeno dvojno sklopko...Avtomatik ima hidravli?no sklopko... Se motim? Avtomatski oziroma samodejni menjalnik NI enako kot DSG menjalnik...In kam med ta dva tipa spada mazdin? Citiraj
Shrek Napisano 27. julij, 2017 Prijavi Napisano 27. julij, 2017 Avtomatski oziroma samodejni... DSG menjalnike ima WV koncern...?koda, audi...seat.... Citiraj
jures Napisano 27. julij, 2017 Prijavi Napisano 27. julij, 2017 Tocno tako. Ne glede na tehnologijo in notranjost menjalnik prestavlja sam torej avtomatsko ali samodejno.V oceh voznika je avtomatski. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SoulMan Napisano 27. julij, 2017 Prijavi Napisano 27. julij, 2017 Menjalnik prestavlja samodejno (avtomatsko), torej je samodejni (avtomatski) menjalnik. Na trgu obstajajo oz. se prodajajo tri vrste menjalnikov:robotizirani ro?ni menjalnik - tehni?no in izkustveno najslab?a zadeva No, odvisno od izvedbe. Alfini Selespeed so res bili velik ?rot, prav tako niso bili kaj veliko bolj?i BMW-jevi SMG-ji (vsaj prva generacija). Ampak po drugi strani se pa zadeva uporablja ali pa se je uporabljala pri dosti Ferrarijih in ?e nekaterih eksotikah, kjer mislim, da izku?nja ni bila ravno slaba. Ampak to nima ravno velike povezave z Mazdo 6 iz Nem?ije... Citiraj
izacus Napisano 27. julij, 2017 Prijavi Napisano 27. julij, 2017 Menjalnik prestavlja samodejno (avtomatsko), torej je samodejni (avtomatski) menjalnik. Na trgu obstajajo oz. se prodajajo tri vrste menjalnikov:robotizirani ro?ni menjalnik - tehni?no in izkustveno najslab?a zadevasamodejni menjalnik s hidrodinami?no sklopko in planetnim menjalnikom z lamelnimi sklopkami (klasika)dvosklop?ni samodejni menjalnik, pri VW imenovan DSG. Danes so menjalniki s tako tehnologijo na voljo tudi pri drugih proizvajalcih (Renault, Hyundai...)Med klasiko in dvosklop?nim menjalnikom je tehni?no velika razlika, pri uporabi imata pa vsak svoje pluse in minuse, na splo?no pa zelo udobna in uporabna. Velikokrat obojim robotiziranim ro?nim in DSG menjalnikom pravijo v sloven??ini "robotizirani" - ker je razlika med njima predvsem v tem da imajo DSG menjalniki dve sklopki (v bistvu dva lo?ena menjalnika) namesto ene same. Deluje druga?e zelo podobno. DSGji postajajo popularni ker ne izgubljajo energije pri sklopki (ker imajo tako kot ro?ni menjalniki) in posledi?no manj povi?ajo porabo kot avtomatski menjalniki drugih tehnologij. Jih je pa tehni?no zelo zajebano dobro narest in ?e v letu 2017 ni redko najti kakega tudi v premium znamkah ki rabi z rikverca v prvo predstavo ve? ?asa kot len ?tudent sred poletja do faksa. Pozabil pa si ?e tretji sistem - t.i. CVT menjalnike, ki imajo namesto zobnikov jermene oz. verige in delajo na podoben princip kot prenosi pri skuterjih. Majo jih predvsem japonci (Toyota, Subaru, Honda), en ?as ga je pa vgrajeval tudi Audi pod imenom Multitronic. Stisnejo precej navora z motorja, lahko pa prenesejo samo omejeno koli?ino mo?i in avto "?udno" brni kar vozniki ne marajo. Honde trenutno baje celo umetno spreminjajo obrate motorja da je bli?je navadnemu menjalniku in se vozniki ne prito?ujejo. Mazde imajo trenutno samo ?e "navadne" menjalnike s pretvornikom navora (torque converterjem, oz. lepo slovensko re?eno "vandler") in zaklepom namesto sklopke. Pretvornik (dokler se ne zaklene) prena?a mo? preko hidravlike in zgublja pri tem kar nekaj energije - s tega potem pride ve?inoma pove?ana poraba. Citiraj
Alex Napisano 27. julij, 2017 Prijavi Napisano 27. julij, 2017 Velikokrat obojim robotiziranim ro?nim in DSG menjalnikom pravijo v sloven??ini "robotizirani" - ker je razlika med njima predvsem v tem da imajo DSG menjalniki dve sklopki (v bistvu dva lo?ena menjalnika) namesto ene same. Deluje druga?e zelo podobno. DSGji postajajo popularni ker ne izgubljajo energije pri sklopki (ker imajo tako kot ro?ni menjalniki) in posledi?no manj povi?ajo porabo kot avtomatski menjalniki drugih tehnologij. Jih je pa tehni?no zelo zajebano dobro narest in ?e v letu 2017 ni redko najti kakega tudi v premium znamkah ki rabi z rikverca v prvo predstavo ve? ?asa kot len ?tudent sred poletja do faksa. Pozabil pa si ?e tretji sistem - t.i. CVT menjalnike, ki imajo namesto zobnikov jermene oz. verige in delajo na podoben princip kot prenosi pri skuterjih. Majo jih predvsem japonci (Toyota, Subaru, Honda), en ?as ga je pa vgrajeval tudi Audi pod imenom Multitronic. Stisnejo precej navora z motorja, lahko pa prenesejo samo omejeno koli?ino mo?i in avto "?udno" brni kar vozniki ne marajo. Honde trenutno baje celo umetno spreminjajo obrate motorja da je bli?je navadnemu menjalniku in se vozniki ne prito?ujejo. Mazde imajo trenutno samo ?e "navadne" menjalnike s pretvornikom navora (torque converterjem, oz. lepo slovensko re?eno "vandler") in zaklepom namesto sklopke. Pretvornik (dokler se ne zaklene) prena?a mo? preko hidravlike in zgublja pri tem kar nekaj energije - s tega potem pride ve?inoma pove?ana poraba.Lepo razlo?eno. 1 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 27. julij, 2017 Prijavi Napisano 27. julij, 2017 Imam DSG pa vseeno ne rabim prestavljat ker mi menjalnik to dela avtomatsko. Iz tega dejstva sklepam da je menjalnik v moji ?e?ki gre?ki avtomatski. V?asih preklopim v "na roke" pa ?altam na roke, takrat imam pa ro?ni menjalnik. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Tadej7ad Napisano 28. julij, 2017 Prijavi Napisano 28. julij, 2017 @izakus: lahko sicer odpreva filozofsko razpravo kaj pomeni "robotiziran" menjalnik, a v avtomobilisti?nih revijah se to?no lo?i med robotiziranim (ro?nim) menjalnikom in menjalnikom z dvojno sklopko. Robotiziran menjalnik je v osnovi ro?ni menjalnik - torej menjalnik namenjen ro?nemu prestavljanju. ?e se vzame ro?ni menjalnik in se avtomatizira hod prestavne ro?ice in delovanje sklopke, se temu re?e robotiziran (ro?ni) menjalnik. Menjalnik z dvojno sklopko (DSG, PDK...) je ?e zasnovan kot samodejni menjanik. Meni ni poznan menjalnik z dvojno sklopko, kjer bi voznik upravljal s prestavno ro?ico in sklopko. Veliko ve?ino teh menjalnikov itak izdeluje Getrag, proizvajalci jih tr?ijo pod razli?nimi imeni (VW: DSG; Porsche: PDK, Hyundai DCT; Renault: ECD...) s tem, da za Porsche domnevam, da ima menjalnik, ki ga je razvil sam. Tudi pri "klasi?nih" samodejnih menjalnikih je proizvajalcev bolj malo. Za plebs so obi?ajno vgrajeni Aisin, v premium razredu pa ZF. Vendar je mehanika samo en del samodejnega prestavljanja, drug del predstavlja predvsem upravljanje - torej programska oprema; deloma pa tudi razli?ne izbolj?ave. Stari (klasi?ni) samodejni menjalniki so imeli samo hidrodinami?no sklopko. Pri sodobnih klasi?nih menjalnikih je danes v hidrodinami?ni sklopki ?e dodatna lamelna sklopka, ki ustvari togo ve? med motorjem in menjalnikom. Mazda se tako hvali, da se kar 80% vo?nje opravi s togo vezjo - pri tem namre? ne prihaja do izgub (poraba) v hidrodinami?ni sklopki. Hvala, da si me spomnil na CVT menjalnike. Sem pozabil. Ker so pri Japoncih (voznikih) zelo popularni, se jih najde predvsem pri japonskih avtomobilih. "Vandlerju" se lepo po slovensko re?e hidrodinami?na sklopka (tehni?no) oz. pretvornik navora (komercialno). @SoulMan: primerjati Ferrari in Alfo... Pri Ferrariju gre po zasnovi za povsem druga?en menjalnik, kot pri "navadnih" avtomobilih. Ferrari uporablja sekven?ni menjalnik, ki je doma sicer v razli?nih dirkalnikih. Jaz vozim Mazdo 6 s klasiko, ?ena ima Polo DSG, mama si je zaradi te?av z nogo omislila Clia z robotiziranim menjalnikom. Imam torej izku?nje z vsem in z vsemi se da voziti povsem brez te?av. ?e vedno bi bil med samodejnimi menjalniki robotizirani ro?ni moja zadnja izbira. Citiraj Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
SoulMan Napisano 28. julij, 2017 Prijavi Napisano 28. julij, 2017 @SoulMan: primerjati Ferrari in Alfo... Pri Ferrariju gre po zasnovi za povsem druga?en menjalnik, kot pri "navadnih" avtomobilih. Ferrari uporablja sekven?ni menjalnik, ki je doma sicer v razli?nih dirkalnikih. Jaz vozim Mazdo 6 s klasiko, ?ena ima Polo DSG, mama si je zaradi te?av z nogo omislila Clia z robotiziranim menjalnikom. Imam torej izku?nje z vsem in z vsemi se da voziti povsem brez te?av. ?e vedno bi bil med samodejnimi menjalniki robotizirani ro?ni moja zadnja izbira. Ne da bi jih direktno primerjal, ampak sama osnova je enaka - tako pri Ferrariju kot pri Alfi gre za sekven?ni menjalnik. Sicer je med njima ogromna razlika, ampak v osnovi sta oba robotizirana ro?na sekven?na menjalnika. Moj point je bil to, da niso VSI robotizirani ro?ni menjalniki zani?. Nekateri so prav dobri. Je pa res, da se jih ne dobi v avtomobilih za rajo... Citiraj
Dusan33 Napisano 28. julij, 2017 Avtor Prijavi Napisano 28. julij, 2017 Kako je, pa kaj s plo?evino. Kak?ne so izku?nje? Verjetno se pojavijo kak?ni baloni po 10-12 letih! Vsaj pri nas doma imamo tak?nje izku?nje ne glede na znamko. Lp Citiraj
Alex Napisano 28. julij, 2017 Prijavi Napisano 28. julij, 2017 Kako je, pa kaj s plo?evino. Kak?ne so izku?nje? Verjetno se pojavijo kak?ni baloni po 10-12 letih! Vsaj pri nas doma imamo tak?nje izku?nje ne glede na znamko.LpMoje menje je,da ?e lepo ravna? z avtom,ga redno pere?, za??iti? lak z raznimi voski,ga spere? tudi spodaj in ga crta? mu ne bo slabega.Jaz nisem imel z nobenim avtom do sedaj problemov.Je pa tudi res,da sem z obale in nimamo pozimi snega.Kje si pa na?el to vpra?anje v tej temi? Citiraj
Baho Napisano 28. marec, 2018 Prijavi Napisano 28. marec, 2018 Menjalnik prestavlja samodejno (avtomatsko), torej je samodejni (avtomatski) menjalnik. Na trgu obstajajo oz. se prodajajo tri vrste menjalnikov:robotizirani ro?ni menjalnik - tehni?no in izkustveno najslab?a zadevasamodejni menjalnik s hidrodinami?no sklopko in planetnim menjalnikom z lamelnimi sklopkami (klasika)dvosklop?ni samodejni menjalnik, pri VW imenovan DSG. Danes so menjalniki s tako tehnologijo na voljo tudi pri drugih proizvajalcih (Renault, Hyundai...)Med klasiko in dvosklop?nim menjalnikom je tehni?no velika razlika, pri uporabi imata pa vsak svoje pluse in minuse, na splo?no pa zelo udobna in uporabna. Katerega ima mazda? Se pravi klasiko? Je kdo ?e probal za v Nem?iji kupljen avto v Sloveniji podalj?ati garancijo na 5 let? Namre? ne?ka vozila imajo v osnovi 3 leta proizvajal?eve garancije. Na koga se je za obrniti, zavarovalnice ali Mazdo Slovenije. Kakor so mi razlo?ili nem?ki trgovci, da pri njih podalj?ana garancija velja samo za Nem?ijo. Citiraj
Alex Napisano 28. marec, 2018 Prijavi Napisano 28. marec, 2018 Katerega ima mazda? Se pravi klasiko? Je kdo ?e probal za v Nem?iji kupljen avto v Sloveniji podalj?ati garancijo na 5 let? Namre? ne?ka vozila imajo v osnovi 3 leta proizvajal?eve garancije. Na koga se je za obrniti, zavarovalnice ali Mazdo Slovenije. Kakor so mi razlo?ili nem?ki trgovci, da pri njih podalj?ana garancija velja samo za Nem?ijo.Tako je. Podalj?ana garancija velja samo v Nem?iji in ?e to ne za vse, kot velja 3 letna. Sicer pa so cene kar podobne z na?imi in ?e pri?teje? zraven ?e stro?ke nakupa(vinjeta A. nafta, spanje, stro?ki prepisa, col tablice, zavarovanje pride? na isto ali pa ?e dra?je. In v Nem?iji imajo 3/4vozil z ni?jo opremo(tipo na?a atraction).Sport je na?a Revolution, Top Revolution pa pri njih sploh ne obstaja ampak oni sportu dodajajo bombon?ke(usnje, stre?no okno, memory sede?i itd. Citiraj
Boss Napisano 28. marec, 2018 Prijavi Napisano 28. marec, 2018 Jebe? to... tud ?vabi niso ve? tisto kar so bli. Citiraj
Alex Napisano 28. marec, 2018 Prijavi Napisano 28. marec, 2018 Jebe? to... tud ?vabi niso ve? tisto kar so bli.Kako da ne? ?e vedno najraje pijejo pir in jedo krompir in klobase. Citiraj
Boss Napisano 28. marec, 2018 Prijavi Napisano 28. marec, 2018 aja- saj res, to pa ?e vedno delajo Citiraj
Baho Napisano 28. marec, 2018 Prijavi Napisano 28. marec, 2018 Saj te argumente za/proti uvozu smo ?e obdelali bolj me zanima, ?e veste, da bi kdo pri nas ponujal podalj?anje grancije oz. ali mogo?e celo Mazda Slovenije ponuja, ker kot sem ujel enega od na?ih prodajalcev naj bi na?i trgovci sami pla?evali neki tuji zavarovalnici te dodatni dve leti. Vidim, da nekateri prepodajalci pri nas ponujajo to mo?nost za pri njih kupljene avtomobile. Citiraj
Scr3am Napisano 28. marec, 2018 Prijavi Napisano 28. marec, 2018 Folk komi caka da je izven garancije ti bi jo pa se dokupil Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.