Skoči na vsebino

Vpoklic CX-5, CX-3, Mazda3, Mazda5, Mazda6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ej...tudi jaz dobil to obvestilo od MMS.meni so ?e to porihtali ba mazdinem servisu prej?ni teden ko so mo menjali nov usnjen volan in prestavno ro?ico..pohvala avto plus mazda servis kp..lp

Napisano

Dobil vpoklic tudi jaz, pa bom zdru?il kar z rednim letnim servisom prihodnji mesec.

Napisano
  dne 11. 10. 2017 ob 6:41 je SpEkTr napisal:

Nov usnjen volan?!? Misli? prevleko? A si ga preve? zribal   :jupiii:

Ej.....nov usnje volan in novo predstavo ro?ico..usnje pod garancijo.volan zlizan,,,slabo usnje.jebemliga,,,lp

Napisano
  dne 11. 10. 2017 ob 17:17 je Gelipter napisal:

Ej.....nov usnje volan in novo predstavo ro?ico..usnje pod garancijo.volan zlizan,,,slabo usnje.jebemliga,,,lp

Kar ti hoce povedati je da nimas usnjenega volana. Le prevleko na njem...

Enako so meni zamenjali cel usnjen zic v njegovi 6ki...v 3h minutah so zamenjali usnjeno preveleko na njem....

 

Stro?ke je treba ni?at...VW gre sedaj na no? ker so imeli izgubo...zapirajo vsepovsod, VW si bo? sam na internetu sedaj konfiguriral...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja sej to imajo itq usi samo prevleko cez. Zato pa gre use tako hitr u k... :). Jest sem pa zadnjic peljal ocetovo 6ko na uradni servis zaradi servo volana in so mi rekl, da bojo ravno tako zamenjali se voznikov sedez, ker je biu kao vpoklic zaradi pokanja... ce bi bila pa 5 vratna bi pa se zadnje amortizerje menjali :)

Napisano

men je ?u tut usnje na prestavni ro?ki, zgornjega dela nimam ve?, spodnji pa je sedaj tut luknja skozi. Sem pa mislil kar sam to porihtat, ?e mi bo ratalo z parimi kosi usnja :)

Napisano

Meni so poleti na rednem servisu zamenjali OBA sprednja airbaga, brez po?te in vpoklica. :rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ej...Ajvar...si imel veze na mazda servisu . .he he dobro si to zrihtal...lp

Napisano

Saj ocetu bojo isto sedez zamenjali pa nismo dobili nobene poste...

  dne 11. 10. 2017 ob 18:30 je J.J. napisal:

men je ?u tut usnje na prestavni ro?ki, zgornjega dela nimam ve?, spodnji pa je sedaj tut luknja skozi. Sem pa mislil kar sam to porihtat, ?e mi bo ratalo z parimi kosi usnja :)

Daj preoblecti-30e

Napisano

danes je tudi mene po?akala po?ta doma o tej stvari. sm kr mal debelo pogledal in hotel dat na forum, pa vidim, da je ?e tema od avgusta tukaj. :)

 

ja n?, bo treba it zrihtat, ni druge. :)

Napisano
  dne 11. 10. 2017 ob 22:39 je Scr3am napisal:

Saj ocetu bojo isto sedez zamenjali pa nismo dobili nobene poste...

 

Daj preoblecti-30e

a koga priporo?a? mogo?e?

moji fedri so menjani, prav tko narejen servis na 180tkm pa menjani zadnji diski :) Vse pohvale ekipi A-Cosmos v BTC :)

Napisano

Za rocko nebo problem ker vsak k se s temu ukvarja bo znal to preoblecti :). Strosek je pa tudi minimalen :

 

 

 

post-7623-0-36923300-1507885018_thumb.jpg

Napisano

Kk je pa pol s tem, ?e bi hotu volan preoble?t? :)

Napisano
  dne 13. 10. 2017 ob 17:48 je Freak napisal:

Meni so tudi neka vodila pri sede?u menjali isto?asno s temi amortizerji.

 

Mazda 6 mogo?e?

 

Meni se zdi na trenutke, da se sede? tu pa tam za kak?en milimeter v ovinku premakne...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam. Sem dal za primer. Pri Selmarju bi prav prišlo še ene 50 ocen, da bi bila slika bolj realna. Jaz sem zadovoljen. Drugače za oceno na Google Maps klikneš. Se mi zdi, da je še najbolj transparentno, če jih je dovolj. Pri malo ocenah so pa lahko sami domači. Tisto je za v koš. Sem pa opazil, da ponekod že odgovorijo za vsako oceno in vprašajo zakaj si dal 4 zvezdice, itd. To je tudi postopek, da v firmi ugotoviš zakaj je bila stranka nezadovoljna in kaj lahko popraviš. Je pa to pri nas še malo tuje. Po moje ni dovolj konkurence, pa malo je Balkan blizu.
    • @Alex 18. 3. 2024:   "Je že Boss napisal, da je brez veze pisati, koliko ti pije. Lahko ga voziš po regionalki ali pa 120/uro po avtocesti.  Tega mi ostali ne vemo. Meni tudi pije po regionalki pri 90/uro 4-4,5  litrov/100. Edini pravi rezultat je bil izziv- poraba, kjer smo vozili vsi po enaki poti, istočasno. Tako  smo imeli enake pogoje, enak promet na cesti in iste ovire (traktor). Vse ostalo je brez veze pisati. "  
    • Malo heca. Enkrat je en stari štromar rekel: Čuj peb, pa ti ne veš da je dons vse na štrom. 😂   Je pa trifazni priključek danes po moje skoraj nuja, če delaš inštalacije na novo, ker si tako omogočiš marsikatero možnost v prihodnosti. Še posebej pa kakšne polnilnice, ki bodo vedno bolj prisotne in je dobro, če se to po malo več fazah razporedi. Američani imajo npr. to izvedeno veliko slabše kot mi, ker so se prej elektrificirali in zdaj so problemi pri njih, ko hočejo imeti vedno več porabnikov vsi v hišah. Pa ne gre se zato, da bi bili to močni porabniki, pač več stvari ženeš naenkrat, ker je tak tempo življenja in ti ni treba razmišljati kaj boš vklopil. Še to se nam manjka... Pa inštalacije sem delal v smeri, da lahko kdaj priklopim tudi kakšno večje breme (beri obdelovalni stroji za kovino). Nikoli ne veš, kdaj bo treba doma fušati, če se mi ne bo ljubilo več delati tega kar delam, ali pa na šiht hoditi. Je pa že moderna indukcija v kuhinji danes super, če laufa na treh fazah, ker ženske danes rade hitro kuhajo.   Slivka, jaz sem malo poseben kar se tega tiče. Moje porabe so nizke, glede na to, da je elektrika edini energent v hiši, pa nikoli ne razmišljamo kaj bomo skupaj zalaufali. Sem bajto snoval v tej smeri, ker sem vedel kako bo in tu mi je res vse jasno. Recimo december in januar okrog 35 kWh na dan, april in oktober nekje 25 kWh na dan ter julij in avgust nekje 15 kWh na dan. Pa to govorim vse ogrevanje, 220 m2 na 24°C ponoči in podnevi, hlajenje poleti na 24°C ponoči in podnevi, ter vse ostalo kar pride zraven pri 4 članski družini. Toplotna ima tudi samo okrog 2 kW priključne moči, ohmskih grelcev pa ne ženem že zdaj in je mala možnost da jih bom, ko bo agregat priključen. Imam pa še kamin za rezervo.   V glavnem zelo redko presežem 5 kW špice po 15 minutnih meritvah. Se zavedam, da je lahko vmes kakšna, ki pobegne zaradi majhnega intervala meritev. Če bi bila hiša pa na agregat priključena, bi pač malo razmišljali kaj delamo. Sigurno se ne bi šli fenati in pečenke peči, pa še kakšna toplotna bi se prižgala vmes, kot to delamo zdaj v normalnih pogojih. Tako da čez 3 kW sigurno ne bi šel, pa bi mi lahko še toplotna delala. Drugo bi pa pazil. Bi bilo pa ti za preizkusiti, mogoče bom kdaj malo bolj pazljivo vse skupaj uporabljal in naredil meritve. To bi bila še najbolj realna slika za pravilno izbiro. Je pa po moje že zdaj znanega dovolj.   Kot sem rekel, pri moji ideji pozabite na 3 fazni agregat, vse naredi baterija. Kakor razumem, pa to pri hibridnih in otočnih elektrarnah že lepo preizkušeno deluje in se objekti brez problema napajajo iz baterije na 3 faze. Še enkrat preberite detajle ideje, potem pa naprej. Baterija tu ni zraven zato, da bi se iz nje napajal dva dni. Je samo za "zglihati" vmes med produkcijo in bremeni. Za dovolj energije pa bencin poskrbi.   Ne znam krajše. Berite vse, da se lahko naprej pogovarjamo...
    • Pri uporabi 3 faznega agregata je potrebno biti zelo previden, da se ga ne skuri. 3 fazni agregat ni namenjen napajanju nesimetričnih 3 faznih bremen, ampak simetričnih. Če bo zelo obremenjena samo 1 faza od treh, bo verjetno kmalu skurjen.     
    • To je normalno za ta motor.😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.