Skoči na vsebino

Vpoklic CX-5, CX-3, Mazda3, Mazda5, Mazda6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Men je reku da so hatchback verzije imele vpoklic za sedez in amortizerje za sedanke pa samo sedez in so to tudi samo zamenjali :). Ce si dobil obvestilo pojdi zamenjati an :). Kaj pa je sploh fora da so naredili vpoklic za amortizerje ?

Napisano

Verjetno se je res komu odlomil tale amortizer in so vrata prtlja?nika padla nanj. Ker gre v takih primerih za velike od?kodnine je verjetno ceneje zamenjati amortizerje na vseh.

33112_1.png

Napisano

Se pravi da menjajo sedez oz. Popravijo ce skripa ali ce se na ovinku premakne na pooblascenem servisu? Kaj pa ce avto ni vec servisiran na pooblascenem? Vseeno to uredijo?

:zoom-zoom:

Napisano

Evo... na moji sestici je vpoklic narejen ... in imam sedaj nove amortizerje prtljaznih vrat :) ... Vse skupaj je bilo urejeno hitreje, kot sem uspel spiti kavico, ki so mi jo ponudili na A-Cosmosu ...  :notworth:

 

Pred mano je bil se en z belo sestico GH ... pa se en bel CX-5 ...  :P ... izgleda trenutno delajo vecinoma samo to  :rolleyes:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Tudi jaz sem dobil pismo za vpoklic glede voznikovega sede?a in sicer naj bi se zamenjal ali oja?al mehanizem za dvig sede?a, Po novem letu so rekli naj pokli?em ker morajo naro?it dele...  ?e zmeri me pa mu?i tresenje pri zaviranju z ma?ino avto se v celoti strese. Nosilci so dobri sklopka tud ne drsi res pa da bolj na vrhu prijemlje. Ima kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo? Bremze so ok ker ?e samo z njimi bremzam tresenja ni...

:zoom-zoom:

Napisano

Tudi jaz sem dobil pismo za vpoklic glede voznikovega sede?a in sicer naj bi se zamenjal ali oja?al mehanizem za dvig sede?a, Po novem letu so rekli naj pokli?em ker morajo naro?it dele...  ?e zmeri me pa mu?i tresenje pri zaviranju z ma?ino avto se v celoti strese. Nosilci so dobri sklopka tud ne drsi res pa da bolj na vrhu prijemlje. Ima kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo? Bremze so ok ker ?e samo z njimi bremzam tresenja ni...

znane so napake na rokah....par mandeljcev je to zrihtalo tukaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

znane so napake na rokah....par mandeljcev je to zrihtalo tukaj

Ampak nebi se slisalo pokanje ce bi bla napaka na rokah? Pri meni se strese avto ampak zanimivo mi je to da ne vedno...

Ziga.mazda: pri meni skripa cel sedez na ovinku prav tako mam obcutek da se prestavlja levo in desno v ovinku. Lahko da so kaksni nosilci.... Ne vem bom videl ko grem na servis...

:zoom-zoom:

Napisano

Meni so zamenjali nosilce, saj je na ovinku po?ilo v stolu in se je premaknil za cca pol cm. Zdaj je pa OK, ne poka ve?.

33112_1.png

Napisano

Jst sem tud vceraj dobil tale vpoklic za sedez, za amortizerje pa nic pa mam karavana?!

Zgleda bom moral na servisu povprasat kak je z amortizerji.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

?akte kateri letnik ima? za zic? Ne mi re?ti da se napaka iz 1. serije ponavlja?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni se re?ujejo glede pokanja v podvozju...ampak glede vpoklica me ne obve??ajo.

 

Glede sede?a pa ledveni del ko ga namestim mi ne ostane tako ampak po enem dnevu popusti in morem spet nastimat...ker imam ledveni del do konca vzunaj opazim spremembo

Napisano

Zanima me katere modele vpoklicujejo in letnike ter zakaj ?

 

Sem ?el danes na po?to iskat Mazdin vpoklic za sede?, M6 GT (5 vratna), letnik 11/2008.

Napisano

?akte kateri letnik ima? za zic? Ne mi re?ti da se napaka iz 1. serije ponavlja?

 

Mazda 6 (GH) karavan, letnik 2008 (usnjeni elektri?ni memory sede?i)

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Kaksen problem je pa bil pri prvi seriji s sedezom ? Ce sem cist iskren tudi nevem kaj naj bi bilo narobe pri drugi generaciji. Baje da neka vodila ki naj bi kao pokala ?

Napisano

Pri prvi ni bilo te?av z vodili sede?ev, pri drugi pa, ker se je ?paralo na materjalih.

33112_1.png

Napisano

Meni je prva pokala. Res da je bila ravljena z 170k a vseeno.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Moja je imela 300k pa nic ni pokalo ? Tudi pri drugi generaciji (se) nisem opazil, da bi karkoli pokalo pa imamo dve pri bajti. Kaj tocno naj bi pa pokalo ? Ko gres v ovinek ?

Napisano

Moja je imela 300k pa nic ni pokalo ? Tudi pri drugi generaciji (se) nisem opazil, da bi karkoli pokalo pa imamo dve pri bajti. Kaj tocno naj bi pa pokalo ? Ko gres v ovinek ?

Kok mas kil? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kok mas kil? :)

Jest imam velik kil, pa mi ni pokalo se pri nobeni (imel prvi dve generaciji, imam pa se vedno tretjo generacijo)...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz sem imel na 2003 6ki v obdobju debelih krav in bikov cca.115kg, pa do 350000km ni bilo pokanja :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pridem jaz na obisk al kaj ?
    • A morajo biti živi primeri?
    • Mene tudi konstantna vožnja čez center z ročnim menjalnikom ne moti. Itak podzavestno šaltaš. Me pa tudi ne bi motilo, če bi imel avtomatski menjalnik, takoj bi se razvadil. Seveda, ne na Miati 😈   Tako da, to kaj rabiš za mestno vožnjo je prenapihnjena tematika.
    • Tukaj pa se ne strinjam...vsaj pri mojem ni tako. Res pa je,da je malce novejši-2022 CX-5 z 2,5 motorjem....kako je pri ostalih ne vem,ker nisem vozil...,da bi pa nekaj trdil,brez,da bi imel izkušnje-tega ne delam. Naslednjič,ko se vidiva,ga boš peljal...sam 😉   @Tilen5👍  
    • Ne vem,kaj se sploh ostali oglašate...k bo itak žena odločila😂🤣😉   Ajd-zares. Mazdin ročni je TOP-nič ne boš zgrešil,če boš izbral ročnega. Če boš pa vzel avtomatika (Mazdinega) in po tem za en čas probal ročnega,pa ne boš šel nazaj na ročnega. Reeeedki "usekanci" so tisti,ki gredo nazaj na ročnega-to je dejstvo.   Glede na mestno vožnjo,mislim,da se tukaj vprašanje pro/kontra avtomatika niti ne postavlja.   Glede diesel vs. bencin tukaj ni vprašanja,glede Mazda bencinarjev pa tudi ne. Res je,da so z razliko z X-om starejše zasnove,za to jim eni rečejo "dinozavri",a taka je mazdina filozofija-ne revolucija ampak evolucija. Mazda neprestano nekaj "šraufa" na motorjih,in ne drži se Mazdinih motorjev (razen Wankla) dober sloves "vzdržljivežev" brez razloga. Torej-po osnovi (2,5 je celo potomec starega fordovega motorja) so res "stari",a tehnično do amena dovršeni...seveda brez turbo-ja...tukaj boš težko našel boljši motor,v svoji cenovni klasi pa sploh.   Kar pa se mojega mnenja o Mazdinem avtomatiku tiče,pa ne bom nakladal,kako je super...bom prilimal linke,da malce "izobrazim".Ker pogosto,ko koga npr. od sodelavcev vprašam,kakšni menjalnik ima,pogosto dobim odgovor:..."ja,avtomatika"... In v nadaljnem pogovoru ugotovim,da nima pojma kakšnega🤣   Pa začnimo. Za kaj mazda ne uporablja CVT-je?   In za kaj ravno Mazdin avtomatik z Mazdinim torque converterjem?     Tukaj vidiš Mazdin hidravlični prenosnik-torque converter. Je malenkost drugačen v primerjavi z klasičnimi tipi. Blažilcie (tiste vzmeti) ima namesto v sredini nameščene na obodu (kjer je pri klasičnih enolamelna sklopka)...teh vzmeti je za to lahko več in so lahko večje....torej Mazda ima zmogljivejši blažilec!!! To je super,ker se moderni torque converterji v vedno več režimih premoščajo,kar je dobro za čim nižje izgube,nižjo porabo,kot tudi čim bolj direkten,špoten odziv in občutek pri prenosu moči. Tam,kjer pa je pri običajnih torque converterjih blažilec-vzmeti,pa je mazda namestila sklopko. In ker je Mazda Mazda,je ta sklopka veliko močnejša,ker je večlamelna.   Na kratko-Mazdin Torque converter je tak,da so črpalka,turbina in stator (skupaj tvorijo torque converter) po debelini ožji,a je za to blažilec in večlamelna sklopka večja-močnejša.   Za to Mazdin avtomatik!!!   Tudi zelo zanimiv video.       Ko pa boš,če boš imel avtomatika z torque converterjem (ne DSG ali CVT),pa se drži nasvetov z tega videa!!!!!     Seveda tudi legendarni Scotty Kilmer ne sme manjkati-zanimiv,preprost video😃👍    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.