jonathan2 Napisano 1. oktober, 2017 Prijavi Napisano 1. oktober, 2017 Tehni?ni tipi, prosim za pomo?.Na?eloma pri vi?jih hitrostih (80-140 km) se ?uti ?udno tresenje avtomobila. Nekaj v stilu, ko ima? blato na kolesu in zato ni uravnote?eno. Zadeva je izredno ?udna, saj se to ne dogaja konstantno ali pri specifi?ni hitrosti. Recimo stojim v tepanjah na postajali??u, speljem na AC, pri pospe?evanju jakost tresenja nara??a, ?e zabremzam, trese ko svinja, in potem kar v nekem trenutku zvezno neha tresti in avto se pelje v nulo. ?ez ?a? spet za?ne trest. Tresenje se ob?utki preko volana in cele kabine, ne samo preko stopalke za zaviranje. Najprej sem predvideval, da so krive bremze. Namre? mehanik mi je na zadnjem servisu rekel, da so sprednji diski bogi in ko mi bo treslo ob bremzanju, naj jih pridem zamenjat. No to sem naredil, sprednji diski in plo??ice komplet nove, vse ?tiri zavorne ?eljusti namazane, denarnica precej tanj?a, tresenje pa ostaja. Predvidevam da:-bremze niso, saj tudi trese, ko ne bremzam, res pa se ga takrat bistveno bolj ob?uti-kolesa so uravnite?ena (v primeru da ne bi bila, bi treslo neprestanoma ob dolo?eni hitrosti). Kaj menite da bi lahko bilo? Sumim ?e volanske kon?nike, a ne bi rad pol avta zamenjal, preden ugotovim kaj je. Pred kratkim sem naredil tehni?nega, ta petek je mehanik celega pregledal, vse kao BP. Hvala in lp,Marko Citiraj
jures Napisano 1. oktober, 2017 Prijavi Napisano 1. oktober, 2017 A si kaj menjal feltne/gume ?e za kak zimski komplet?Ce ne zamenjaj pa ce ni vec tega mas lahko feltne zj...ce pa se dela je na avtu napaka Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 1. oktober, 2017 Prijavi Napisano 1. oktober, 2017 A ma? na kolesih original feltne? ?e niso in je luknja na feltni ve?ja od pesta potem nujno rabi? centrirne obro?ke. Zakaj ti pa v?asih ne trese - zato, ker pride do kontra resonance med nasprotnima kolesoma. Ta se nato izgubi saj v ovinkih je eno kolo hitrej?e od drugega in potem se resonanca samo se?teva , dokler se spet ne ujame v nasprotni in se valovanje/tresenje izni?i. Je pa tako, da pod 80km/h je hitrost vrtenja kolesa premajhna, da bi se ?utile vibracije. Citiraj
jonathan2 Napisano 1. oktober, 2017 Avtor Prijavi Napisano 1. oktober, 2017 Boss, logi?na razlaga a imam originalne felne, 17ke, gor so ?e od marca. Do nekaj mesecev nazaj je bilo vse ok. Sedaj je postalo ?e mote?e. Bom dal zimski komplet gor in preveril ?e zadevo re?i. Sporo?im. Citiraj
J.J. Napisano 1. oktober, 2017 Prijavi Napisano 1. oktober, 2017 si mogo?e zapeljal v kako lukno in zvil os? Jaz sem to naredil, menjali smo 3x diske in ne vem kaj ?e vse, na koncu so ugotovili, da sem os skrivil za skor 2mm mi je opletala.. od takrat naprej je vse ok Citiraj
Z M A J Napisano 2. oktober, 2017 Prijavi Napisano 2. oktober, 2017 Predlagam obisk pri mojstru Pelku, ki je ma?ek za Mazde. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
markym Napisano 2. oktober, 2017 Prijavi Napisano 2. oktober, 2017 ?e si naredil od marca veliko kilometrov, zna bit da bo treba gume scentrirat na novo. Citiraj
jonathan2 Napisano 2. oktober, 2017 Avtor Prijavi Napisano 2. oktober, 2017 Hvala za odgovore. V petek takoj zamenjam komplet feln/gum na zimske in sprobam. ?e to zadevo re?i, potem tako super. Pla?am pivo! Citiraj
jures Napisano 2. oktober, 2017 Prijavi Napisano 2. oktober, 2017 Moji zimaki so se ?e kuhal na morju ta vikend... Offtopic. Tud kopal smo se ?e Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jonathan2 Napisano 9. oktober, 2017 Avtor Prijavi Napisano 9. oktober, 2017 O?itno sem re?il zadevo. Kriv je bil sprenji levi zavorni cilinder, zamenjava in vse super. (Pred tem mi je vulkanizer scentriral vse ?tiri gume a ?al ni pomagalo). Sicer, po vojni smo vsi generali....ampak na sumu sem imel ?e od za?etka zavorni cilinder, a me je mehanik obrnil...?e? da je vse namazal in da ne bo blokiral, da je vse ok.Moram pa priznat, da sem na prej?nji 626-ki ?e imel te?ave z zavornimi cilindri ampak je bilo tresenje izklju?no ob bremzanju. Tule sedaj se je skoraj da naklju?no pojavljalo, kratek pritisk na bremze, tudi ni pomagal. Citiraj
Scr3am Napisano 9. oktober, 2017 Prijavi Napisano 9. oktober, 2017 Kaj si potem samo tesnila in batek menjal ali komplet celjust ? Citiraj
SpEkTr Napisano 9. oktober, 2017 Prijavi Napisano 9. oktober, 2017 Kka?no vlogo pa ma ?eljust, a da pa? ne dr?i konstantno, da potem trese al kaj? Citiraj
Boss Napisano 9. oktober, 2017 Prijavi Napisano 9. oktober, 2017 ampak meni vseeno ni logi?no :ne vem: Citiraj
Scr3am Napisano 9. oktober, 2017 Prijavi Napisano 9. oktober, 2017 Zasteka in se ne vrne nazaj in konstantno malo bremza posledica tega je lahko da avto ves cas vlece v eno smer ali kompletno iztrosena ploscica. Meni je recimo zadnja celjust tako zastekala, ampak to je bilo zaradi rocne in je cilindercek zastekal (klasicna hiba mazd), kateri se ni pravilno vrnil nazaj. Mogu sem samo cilinder zamenjati in pa seveda novo ploscico. Pri sprednji osi so pa praviloma vedno kriva tesnila, saj preparijo, pride voda vmes in batek zasteka. Trest je zacelo vrjetno takrat ko je bila ploscica ze posteno skurjena . Vrjetno ce bi dvignil avto in z roko zasukal kolo se le ta nebi normalno vrtel, ker ga je celjust bremzala. Ravno zaradi tega to metodo z vrtenjem kolesa uporabljajo razni vulkanizerji ko menjajo pnevmatike Skratka sranje. Citiraj
jonathan2 Napisano 9. oktober, 2017 Avtor Prijavi Napisano 9. oktober, 2017 Zamenjal sem komplet ?eljust ( 75 ?, TRW, Euroton, staro mora? vrnit). Boss, tudi meni ni jasno to tresenje. Avta ni vleklo, je pa ziher bremzalo, ker je bla felna precej topla medtem ko je bila druga hladna. Avto si iz mesta te?ko potisnil, poraba za nekaj dc ve?ja. Ne vem zakaj bi treslo, tudi ?e je plo??ica v kontaktu z diskom....se pa? vse segreje, skuri in to je to. V najhuj?em avto vle?e iz smeri....res ne vem. ?e povzamem, kar nekaj sivih las, skurjene brezmze za brez veze....sem ?e kar popizdil. Dale? od tega da sem strokovnjak za avte, ampak take zadeve so ponavadi bolj o?itne-se jih la?je opazi. Zakaj nisem opazil tega takoj? Preden mi je mehanik zamenjal brezmze in diske, ve? kot o?itno ni toliko bremzalo (je pa treslo tu in tam!), ker je imel bat ve? hoda zaradi obrabljenih zavor/diskov. Skratka felna je bila hladna. Po menjavi, je bilo vse skupaj precej huje. Citiraj
LabiGT Napisano 11. oktober, 2017 Prijavi Napisano 11. oktober, 2017 Mazda classics...mel na vseh mazdah, razen crne 129 1 Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
jonathan2 Napisano 13. oktober, 2017 Avtor Prijavi Napisano 13. oktober, 2017 Mazda classics...mel na vseh mazdah, razen crne 129?rne 129? Citiraj
jures Napisano 13. oktober, 2017 Prijavi Napisano 13. oktober, 2017 ?rne 129?barva in konji njegove 6ke Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
iceman22 Napisano 26. september, 2018 Prijavi Napisano 26. september, 2018 Da ne odpiram nove teme bom kr tukaj uprasal mam, mazdo 6 gh in mi avto trese samo v 6 prestavi ob visji hitrosti cca 140 160 obrati nekje od 2000 do 3000. Ce se pa vozim s 5 prestavo pa nc ne potrese ali je kdo imel ze tak problem? Lp Citiraj www.trziskisladoled.si
Shrek Napisano 27. september, 2018 Prijavi Napisano 27. september, 2018 Probaj na mestu med temi obrati...ce ti bo kaj ru?ilo...v leru...Men je...pa sem na?el napako... 1 Citiraj
markym Napisano 27. september, 2018 Prijavi Napisano 27. september, 2018 Probaj na mestu med temi obrati...ce ti bo kaj ru?ilo...v leru...Men je...pa sem na?el napako...In kaj je ru?ilo? Citiraj
Shrek Napisano 27. september, 2018 Prijavi Napisano 27. september, 2018 Pogon vakuum pumpe... Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.