Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tehni?ni tipi, prosim za pomo?.

Na?eloma pri vi?jih hitrostih (80-140 km) se ?uti ?udno tresenje avtomobila. Nekaj v stilu, ko ima? blato na kolesu in zato ni uravnote?eno. Zadeva je izredno ?udna, saj se to ne dogaja konstantno ali pri specifi?ni hitrosti. Recimo stojim v tepanjah na postajali??u, speljem na AC, pri pospe?evanju jakost tresenja nara??a, ?e zabremzam, trese ko svinja, in potem kar v nekem trenutku zvezno neha tresti in avto se pelje v nulo. ?ez ?a? spet za?ne trest. Tresenje se ob?utki preko volana in cele kabine, ne samo preko stopalke za zaviranje. Najprej sem predvideval, da so krive bremze. Namre? mehanik mi je na zadnjem servisu rekel, da so sprednji diski bogi in ko mi bo treslo ob bremzanju, naj jih pridem zamenjat. No to sem naredil, sprednji diski in plo??ice komplet nove, vse ?tiri zavorne ?eljusti namazane, denarnica precej tanj?a, tresenje pa ostaja. 

 

Predvidevam da:

-bremze niso, saj tudi trese, ko ne bremzam, res pa se ga takrat bistveno bolj ob?uti

-kolesa so uravnite?ena (v primeru da ne bi bila, bi treslo neprestanoma ob dolo?eni hitrosti).

 

Kaj menite da bi lahko bilo? Sumim ?e volanske kon?nike, a ne bi rad pol avta zamenjal, preden ugotovim kaj je. Pred kratkim sem naredil tehni?nega, ta petek je mehanik celega pregledal, vse kao BP.

 

Hvala in lp,

Marko

Napisano

A si kaj menjal feltne/gume ?e za kak zimski komplet?

Ce ne zamenjaj pa ce ni vec tega mas lahko feltne zj...ce pa se dela je na avtu napaka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ma? na kolesih original feltne? ?e niso in je luknja na feltni ve?ja od pesta potem nujno rabi? centrirne obro?ke. Zakaj ti pa v?asih ne trese - zato, ker pride do kontra resonance med nasprotnima kolesoma. Ta se nato izgubi saj v ovinkih je eno kolo hitrej?e od drugega in potem se resonanca samo se?teva , dokler se spet ne ujame v nasprotni in se valovanje/tresenje izni?i.

 

Je pa tako, da pod 80km/h je hitrost vrtenja kolesa premajhna, da bi se ?utile vibracije.

33112_1.png

Napisano

Boss, logi?na razlaga a imam originalne felne, 17ke, gor so ?e od marca. Do nekaj mesecev nazaj je bilo vse ok. Sedaj je postalo ?e mote?e. Bom dal zimski komplet gor in preveril ?e zadevo re?i. Sporo?im.

Napisano

si mogo?e zapeljal v kako lukno in zvil os? Jaz sem to naredil, menjali smo 3x diske in ne vem kaj ?e vse, na koncu so ugotovili, da sem os skrivil za skor 2mm mi je opletala.. od takrat naprej je vse ok :)

Napisano

Predlagam obisk pri mojstru Pelku, ki je ma?ek za Mazde. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hvala za odgovore. V petek takoj zamenjam komplet feln/gum na zimske in sprobam. ?e to zadevo re?i, potem tako super. Pla?am pivo! :) 

Napisano

Moji zimaki so se ?e kuhal na morju ta vikend...

 

Offtopic. Tud kopal smo se ?e

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

O?itno sem re?il zadevo. Kriv je bil sprenji levi zavorni cilinder, zamenjava in vse super. (Pred tem mi je vulkanizer scentriral vse ?tiri gume a ?al ni pomagalo).

 

Sicer, po vojni smo vsi generali....ampak na sumu sem imel ?e od za?etka zavorni cilinder, a me je mehanik obrnil...?e? da je vse namazal in da ne bo blokiral, da je vse ok.

Moram pa priznat, da sem na prej?nji 626-ki ?e imel te?ave z zavornimi cilindri ampak je bilo tresenje izklju?no ob bremzanju. Tule sedaj se je skoraj da naklju?no pojavljalo, kratek pritisk na bremze, tudi ni pomagal.

Napisano

Zasteka in se ne vrne nazaj in konstantno malo bremza posledica tega je lahko da avto ves cas vlece v eno smer ali kompletno iztrosena ploscica. Meni je recimo zadnja celjust tako zastekala, ampak to je bilo zaradi rocne in je cilindercek zastekal (klasicna hiba mazd), kateri se ni pravilno vrnil nazaj. Mogu sem samo cilinder zamenjati in pa seveda novo ploscico. Pri sprednji osi so pa praviloma vedno kriva tesnila, saj preparijo, pride voda vmes in batek zasteka.

Trest je zacelo vrjetno takrat ko je bila ploscica ze posteno skurjena :). Vrjetno ce bi dvignil avto in z roko zasukal kolo se le ta nebi normalno vrtel, ker ga je celjust bremzala. Ravno zaradi tega to metodo z vrtenjem kolesa uporabljajo razni vulkanizerji ko menjajo pnevmatike :)

Skratka sranje.

Napisano

Zamenjal sem komplet ?eljust ( 75 ?, TRW, Euroton, staro mora? vrnit). Boss, tudi meni ni jasno to tresenje. Avta ni vleklo, je pa ziher bremzalo, ker je bla felna precej topla medtem ko je bila druga hladna. Avto si iz mesta te?ko potisnil, poraba za nekaj dc ve?ja. 

Ne vem zakaj bi treslo, tudi ?e je plo??ica v kontaktu z diskom....se pa? vse segreje, skuri in to je to. V najhuj?em avto vle?e iz smeri....res ne vem.

 

?e povzamem, kar nekaj sivih las, skurjene brezmze za brez veze....sem ?e kar popizdil. Dale? od tega da sem strokovnjak za avte, ampak take zadeve so ponavadi bolj o?itne-se jih la?je opazi. 

Zakaj nisem opazil tega takoj? Preden mi je mehanik zamenjal brezmze in diske, ve? kot o?itno ni toliko bremzalo (je pa treslo tu in tam!), ker je imel bat ve? hoda zaradi obrabljenih zavor/diskov. Skratka felna je bila hladna. Po menjavi, je bilo vse skupaj precej huje.

Napisano
  dne 13. 10. 2017 ob 7:30 je jonathan2 napisal:

?rne 129?

barva in konji njegove 6ke

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme bom kr tukaj uprasal mam, mazdo 6 gh in mi avto trese samo v 6 prestavi ob visji hitrosti cca 140 160 obrati nekje od 2000 do 3000. Ce se pa vozim s 5 prestavo pa nc ne potrese ali je kdo imel ze tak problem? Lp

www.trziskisladoled.si

Napisano

Probaj na mestu med temi obrati...ce ti bo kaj ru?ilo...v leru...

Men je...pa sem na?el napako...

Napisano
  dne 27. 9. 2018 ob 4:25 je Shrek napisal:

Probaj na mestu med temi obrati...ce ti bo kaj ru?ilo...v leru...

Men je...pa sem na?el napako...

In kaj je ru?ilo?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.