sony Napisano 29. oktober, 2017 Prijavi Napisano 29. oktober, 2017 Lp imam fu? zavorni cilinder zadaj levo na moji mazdi 6 gen 2 2008. In sedaj me zanima ce je kdo imel podobne tezave in kako jih je re?il? Obnova? Ebay? In ce ste narocili preko ebaya katerega pripprocate? Ker nov cilinder je predrag. Lp Citiraj
Scr3am Napisano 29. oktober, 2017 Prijavi Napisano 29. oktober, 2017 Ce je sel cilinder se ga neda obnoviti. Kataloska stevilka za tvojo levo celjust je GJ6A2671XC.Tuki imas recimo en kup izbire : https://www.autodoc.si/search?keyword=GJ6A2671XC 1 Citiraj
iceman22 Napisano 30. oktober, 2017 Prijavi Napisano 30. oktober, 2017 Ce je samo zastekal potem se ga da lepo obnovit. Pelko jih obnavlja mislim da je cena 50e ce se ne motim. Citiraj www.trziskisladoled.si
sony Napisano 30. oktober, 2017 Avtor Prijavi Napisano 30. oktober, 2017 Ma cilinder je zastekal ja pa fu? je sem gledal na tej strani avto doc ja nwm katero firmo naj vzamem da bo kolko tolko kaj priporocate ? Citiraj
jonathan2 Napisano 30. oktober, 2017 Prijavi Napisano 30. oktober, 2017 ?e se ne motim stane obnovljen v trgovinah z avtodeli nekaj preko 100 ?.Jaz sem pred kratkim menjal sprednjega ampak je cenej?i, kot zadnji (75 ?, TRW). (?ele zdaj sem videl, da je scr3am dal vse potrebne podatke) Citiraj
Scr3am Napisano 30. oktober, 2017 Prijavi Napisano 30. oktober, 2017 Zadnji cilinder se ne da obnoviti, ce je zastekal cilindercek in jih tudi pelko ne obnavlja. Jest sm jih ze tri zamenjal . Obnovijo se lahko samo tesnila in pa batek tebi je pa zastekal cilindercek sepravi tisti mehanizem kateri vraca celjust nazaj v prvotni polozaj, ko zategnes rocno. Citiraj
Scr3am Napisano 31. oktober, 2017 Prijavi Napisano 31. oktober, 2017 ?e se ne motim stane obnovljen v trgovinah z avtodeli nekaj preko 100 ?.Jaz sem pred kratkim menjal sprednjega ampak je cenej?i, kot zadnji (75 ?, TRW). (?ele zdaj sem videl, da je scr3am dal vse potrebne podatke)Zakaj si pa menjal sprednjo celjust ? Pri sprednjih celjustih teoreticno nima kaj crkniti in zamenjas samo vsa tesnila in pa batek pa gas naprej. Strosek za tesnila z batkom vred je pa tudi minimalisticen. @Sony: Tuki imas seeno stran iz katere sem jaz nazadnje za svojega narocil in se danes normalno deluje. Nisi povedal za kater motor gre tako da samo se to ustrezno izberi, ker ni receno da imajo vse motorne izvedbe iste celjusti. Recimo pri prvi generaciji ima 1.8 razlicne celjusti od ostalih . Jest osebno sem narocil tisto taprvo (zlato) za 50e https://www.atp-autoteile.de/de/search/v-3930/n-246-bremssattel Citiraj
jonathan2 Napisano 31. oktober, 2017 Prijavi Napisano 31. oktober, 2017 Zakaj si pa menjal sprednjo celjust ? Pri sprednjih celjustih teoreticno nima kaj crkniti in zamenjas samo vsa tesnila in pa batek pa gas naprej. Strosek za tesnila z batkom vred je pa tudi minimalisticen. @Sony: Tuki imas seeno stran iz katere sem jaz nazadnje za svojega narocil in se danes normalno deluje. Nisi povedal za kater motor gre tako da samo se to ustrezno izberi, ker ni receno da imajo vse motorne izvedbe iste celjusti. Recimo pri prvi generaciji ima 1.8 razlicne celjusti od ostalih . Jest osebno sem narocil tisto taprvo (zlato) za 50e https://www.atp-autoteile.de/de/search/v-3930/n-246-bremssattelNisem vedel, da je sprednji ?bolj enostaven? kot zadnji. Sem mislil, da je potrebno v obeh primerih zamenjat komplet. Citiraj
Scr3am Napisano 31. oktober, 2017 Prijavi Napisano 31. oktober, 2017 Nope. Spredi ni neke umetnosti. Jest sem kupil komplet vsa tesnila in batek za obe sprednji celjusti za 16e . Citiraj
jonathan2 Napisano 31. oktober, 2017 Prijavi Napisano 31. oktober, 2017 Nope. Spredi ni neke umetnosti. Jest sem kupil komplet vsa tesnila in batek za obe sprednji celjusti za 16e .Jebat ga, za naslednji? vem Citiraj
sony Napisano 8. november, 2017 Avtor Prijavi Napisano 8. november, 2017 Dobil sem naro?eni zavorni cilinder odlo?il se sem da ga zamenjam kar sam. In me zanima ce po menjavi moram prezra?ti vse zavore al samo tega katerega sem menjal? kako jih najla?je prezra?im? Lp Citiraj
Scr3am Napisano 8. november, 2017 Prijavi Napisano 8. november, 2017 Naceloma samo tega k si menjal. Uzadi imas vijak oz. Oddusnik. Drgac imas pa na youtubu vse oz. Napis crisfix how to bleed the breaks on za moje pojme se najbolj razlozi Citiraj
Martin Cufer Napisano 8. november, 2017 Prijavi Napisano 8. november, 2017 Dobil sem naro?eni zavorni cilinder odlo?il se sem da ga zamenjam kar sam. In me zanima ce po menjavi moram prezra?ti vse zavore al samo tega katerega sem menjal? kako jih najla?je prezra?im? LpOdrzra?i? samo menjani cilinder. In sicer prej kot odvije? stran cevko, jo stisni z avtomatskimi kle??ami,da ne izte?e ven preve? olja in da ne pride v samo cevko preve? zraku. Lahko pa tudi pred monta?o cevke na novi cilinder nato?i? v njega novo olje,da ti ne bo treba toliko ?asa odzra?evati. Odzra?i? pa najla?je v dveh. Eden ti pumpa na pedalu in ti pol dr?i stisnjeno,ti pa takrat odvije? odzra?evalni vijak. Ponavlja? toliko ?asa dokler ne prite?e samo olje brez zraku...Simple Citiraj
Brane Napisano 8. november, 2017 Prijavi Napisano 8. november, 2017 Tvoja prva in glavna naloga je da ne ostane? brez zavornega olja v rezervoarju,druga naloga je- ko vse skupaj sestavi? odvije? vijak za prezra?evanje in po?aka? da prite?e olje ven ?ele nato lahko za?ne? prezra?evat na pedalo. Da ne bo? jutri iskal glavni zavorni cilinder Citiraj
jures Napisano 8. november, 2017 Prijavi Napisano 8. november, 2017 Pa ?lovek, ?e ?e dela? na tem zamenjaj zavorno v celoti, to pomeni novo teko?ino in pre?rpat na vseh 4h mestih....itak se mora to delati na 2 - 3 leti. Na motorju delam celo vsako leto...saj so '?al?ke' zunaj na zraku in de?ju Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Alex Napisano 2. avgust, 2018 Prijavi Napisano 2. avgust, 2018 Zopet mi je za?tekal zav. cilinder zadaj levo. Tukaj sem zamenjal ?e komplet ?eljusti, trikrat popravljal in vedno znova se za?teka.Kaj bi lahko bil problem?Ker to je ?e skrajno nadle?no, saj moram vsakokrat menjati ?e plo??ice. Citiraj
markym Napisano 2. avgust, 2018 Prijavi Napisano 2. avgust, 2018 Kako ti je za?tekal? Si imel potegnjeno ro?no pred tem? Citiraj
Alex Napisano 2. avgust, 2018 Prijavi Napisano 2. avgust, 2018 Kako ti je za?tekal? Si imel potegnjeno ro?no pred tem?Ne, med vo?njo po avtocesti sem mo?no zabremzal, ker se je kolona pred mano naenkrat ustavila. Ko sem speljal, sem po nekaj km opazil, da mi nekaj zadaj tol?e pa tudi poraba mi je narasla. Ko sem se zaustavil je bilo vse vrelo in se je kar ladilo iz bremz. V?eraj enako. Citiraj
samuel Napisano 2. avgust, 2018 Prijavi Napisano 2. avgust, 2018 Ne, med vo?njo po avtocesti sem mo?no zabremzal, ker se je kolona pred mano naenkrat ustavila. Ko sem speljal, sem po nekaj km opazil, da mi nekaj zadaj tol?e pa tudi poraba mi je narasla. Ko sem se zaustavil je bilo vse vrelo in se je kar ladilo iz bremz. V?eraj enako.Pozdrav, jaz sem imel vedno te?ave z vodili zavor. ?e so vodila in protipra?ne gumice ?e ok, potem je potrebno zadevo dobro o?istiti in jih namazati z ustrezno mastjo. Uporabljam to mast: https://www.ato24.de/en/huskey-220-r-silicone-grease-85-gr.html lp, Samo Citiraj
markym Napisano 2. avgust, 2018 Prijavi Napisano 2. avgust, 2018 Zanimivo da uporablja? silikonsko mast. Pelko prisega na navadno ali pa grafitno. Citiraj
samuel Napisano 2. avgust, 2018 Prijavi Napisano 2. avgust, 2018 Zanimivo da uporablja? silikonsko mast. Pelko prisega na navadno ali pa grafitno.Ta mast naj ne bi slabo vplivala na protipra?ne gumice. Uporabljam jo zgolj za mazanje vodil. ?koditi verjetno ne more, je namre? prav temu namenjena.HUSKEY 220-R SILICONE GREASE was originally designed as a problem solving, anti-corrosion lubricant for all moving caliper... Citiraj
Scr3am Napisano 2. avgust, 2018 Prijavi Napisano 2. avgust, 2018 Za cilinder ate mast za vodila pa grafitna. Vsaj tako sem jaz delal... Jest sm tudi na prvi generaciji ene trikrat menjal zadnjo celjust (2x levo in 1x desno). Nakoncu sem kupil eno iz nemcije za 50e pa se dandanes normalno deluje pa je od tega eno leto in pol... Garancijo ima pa dve leti Citiraj
Alex Napisano 2. avgust, 2018 Prijavi Napisano 2. avgust, 2018 Za cilinder ate mast za vodila pa grafitna. Vsaj tako sem jaz delal... Jest sm tudi na prvi generaciji ene trikrat menjal zadnjo celjust (2x levo in 1x desno). Nakoncu sem kupil eno iz nemcije za 50e pa se dandanes normalno deluje pa je od tega eno leto in pol... Garancijo ima pa dve leti Meni ta ?eljust na?ira ?ivce... vedno ob nepravem cajtu.Tokrat se je to zgodilo na italijanski avtocesti, na pol poti proti Bologni avion nas je ?akal. Zunaj pa vro?ina, savna... In potem vse kov?ke ven, pa dvignit avto in z pajserjem razdvojit ?eljusti... in molit boga, da do Bologne ne bodo kolone in nagla bremzanja. Do tam je bilo v redu, a je bilo poztebno priti ?e domov... kriza totalna.Sem poklical mehanika in bo pogledal in ?e bo potrebno bo zamenjal tudi zajlo od ro?ne. Citiraj
Scr3am Napisano 2. avgust, 2018 Prijavi Napisano 2. avgust, 2018 Meni je vedno zastekal samo cilinder za rocno in nikoli nozna zavora oz. da bi se mi karkoli pregrevalo. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.