Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • To aplikacijo jaz uporabljam že več kot 1 leto, dela b.p. In to tudi v brezžični kombinaciji
    • Zdravo. Še ni bilo omenjene zelo zanimivo koristne funkcije za lastnike AWD pogonov. gre se za funkcijo spremljanja razmerja prenosa moči med sprednjo in zadnjo osjo. Na cx5 2018 awd mi PID deluje v Torque pro. Pa še kdor uporablja Android Auto s kablom, je od tega emseca naprej možno s povabilom testne aplikacije spet uporabljati AA Torque monitor - samo pošljite prošnjo z email naslovom v spodnji debati AA-Torque Android 14 debati.  Installing AA-Torque on Android 14 · agronick/aa-torque · Discussion #31 GITHUB.COM Using Google Pixel 6a on Android 14 stable release, non-rooted. Installing from KingInstaller doesn't work as it returns "App installed from KingInstaller". I managed to get AA-Torque installed as ...     Tu je pa PID za AWD:   PID = 221e7a Coupling Solenoid Duty Cycle (long name) CUP SOL (short name) min value =0 max value =100 Scale = x1 Units = % Equation = A*100/255 OBD Header = 761   Podroben info pa na https://mazdas247.com/forum/t/2016-cx-5-awd-system-questions.123878840/  
    • To ni res, sem bil parkrat na tem ciklokrosu pa nikjer ni bilo nobenih serviserjev al pa vsaj postaj za popravilo koles. Je bil pa velik plus, ker je blo delo na svežem zraku (ok, takrat, ko so zaplinjali Ljubljano je bilo bolj pekoče), kar je veliko bolje kot pa v neki kleti s slabo oziroma nikakršno naravno svetlobo. Same mračnjaške misli ti takrat rojijo po glavi tako, da tud sendvišč s Poli in Pingo sok ne odtehtata.   Tko, da jaz bi bil desni politkolesar na svobodi z socialnodemokratsko miselnostjo levega krila skrajne desnice.
    • Ne bo držalo.   Vedno vgasnem quick boot. In podobna sranja. Ko Windows odleti, pa je jok, ko ni interuptov. Tudi moja plata ima možnost bios zapečt in prideš noter samo s clesr cmos. Pa je potem res hitro. Ampak nisem nor, da ne imel par sekund več za zagon.   Underwolting je za mene no go.  Upam da si Mazde tudi nisi "undervoltat" oziroma 10 konjev odvzel, da manj gre. Zadeva vedno najlepše in najbolj dolgo dela na stock. Čr je preveč glasno => bolj močn hladilnik, napajalnik, zvočno izolirano ohišje itd....
    • @Agerg no jaz sem pa to celo še doživljal in celo še bil na obveznem služenju vojaškega roka še v jugoslovanski vojski. Tako, da sem marsikej spoznal iz prve roke, Marsikej je bilo drugače, ampak nikoli v jugi ni bilo nekega groznega terorja kot so ga doživljali v državah vzhodnega bloka. Lahko si šel kamorkoli, pasoš je bil en izmed najmočnejših in najboljzaželenih na svetu. Ja je kej primanjkovalo in ni bilo neskončne izbire ampak to je le privid, ker dandanes več ali manj itak opažamo, da posameznik sploh ne rabi neskončne izbire, ker večinoma vsi kupujemo enake izdelke na katere smo navajeni.   To, da imajo nekateri velik povedat čez jugo je pa več ali manj stvar prercepcije. Nisi mogel odpreti podjetja, si pa imel registrirano obrt in tudi marsikdo je bil res premožen. Dva naša soseda sta tekmovala kdo bo pripeljal boljši avto in dokazovala komu boljše gre. Ja vse živo smo mulci v 80-ih gledali tam, od BMW-jev, Mečk, Ford Capri, Chevrolette Corvette Stingray, Porsche 911.   Tko, da kdor je imel poslovno žilico se je dalo. V glavnem juga ni bila idealna sigurno pa ni bila "hell on earth" kot jo nekateri danes prikazujejo. Največkrat taki, ki jim lopovluk ni bil tuj in taki so v jugi imeli res težave, danes so pa taki cenjeni prebivalci, ki se pač znajdejo.🙃
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.