Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 10. 6. 2018 ob 12:08 je Alex napisal:

Pa a misli?, da je tisto za par jurjev res toliko bolj?e kot za recimo jurja?

Recimo pri kitarah je tako, da tista za 3-4 jurje je nekaj bolj?a a se takrat kupuje ponavadi znamko(frajerstvo).Verjamem, da so lahko boljse komponente in okvir a vseeno so cene preterane. :)

Hja,kaj pa vem. Ko sem kupoval specialko , sem nekako pri?el do zaklju?ka,da kar je pod jurja, je res plastik fantastik. Za rekreativca se da dobiti ?e ?isto lustno zadevo za 1300do1500eur.

 

Verjamem da ?e bi mi nekdo posodil kolo za 5jurjev,da bi tudi jaz po hitrem postopku kupil nekaj takega,zato raje niti ne probam.

 

Pri kolesu je va?na prava velikost in da ti je v?e?.

 

Moja specialka je npr slaba 2kg te?ja od tiste za 3jurje... Verjamem,da sem na Vr?i?u zaradi tega 2minuti po?asnej?i,ampak... I dont give a fuck about that. Se pa? ?e malo bolj "matram" na ta ra?un, lahko pa ?e kak?no kilo shujsam ali pa vzamem 1bidon manj,pa bo isto:)

 

Rekreativci se ?isto preve? zgledujemo/jo po proficih in ob tem kompliciranju pozabimo/jo u?ivati.

 

Je pa ?e ena stvar;drazja kot je oprema,bolj je ob?utljiva in dra?ja za vzdrzevanje. Ampak pod jurja za specialko in pod 800eur za mtb, pa res ni za dat.

 

Plus cunje, dodatna oprema,celada,sportna prehrana...

  dne 10. 6. 2018 ob 11:30 je Deeyan napisal:

Uuuu super tema za kolesarstvo :D

Letos sm osvojil ze kr neki gricev, kot so Smrekovec, Urslja gora, Dom na Loki pod Raduho, Mrzlica, pa neki manjsih, ki jih mam bolj za trening, Gora Oljka, ?reta, Pa?ki Kozjak...

Je pa v planu ?e kr neki podvigov :) Slike sledijo :)

Dbest,svaka ?ast, morm Mal pogledat kje so te konci , da si tudi sam malo razsirim obzorja.

 

Danes sem mislil iti na Kum in ?elovnik pa se mi res ni dalo vsesti v avto, pa sem naredil traso Lj-jance-trebeljevo-pance -ljubljana Petrol po hrano in zdaj na Orlah Pijem zaslu?eno kavo.

Napisano
  dne 10. 6. 2018 ob 12:08 je Alex napisal:

Pa a misli?, da je tisto za par jurjev res toliko bolj?e kot za recimo jurja?

Recimo pri kitarah je tako, da tista za 3-4 jurje je nekaj bolj?a a se takrat kupuje ponavadi znamko(frajerstvo).Verjamem, da so lahko boljse komponente in okvir a vseeno so cene preterane. :)

Pri gorskem se kr poznajo razlike v ceni, cist odvisno za kaj kolo rabis. Al ga mas samo za gorsko kolesarjenje, al ga mas tut za kake bolj zahtevne spuste kot je freeride varianta, pol si pa ze na downhill varianti, ki so pa cene ze kr ohoho.

Napisano
  dne 10. 6. 2018 ob 14:15 je Nejc1986 napisal:

Dbest,svaka ?ast, morm Mal pogledat kje so te konci , da si tudi sam malo razsirim obzorja.

Danes sem mislil iti na Kum in ?elovnik pa se mi res ni dalo vsesti v avto, pa sem naredil traso Lj-jance-trebeljevo-pance -ljubljana Petrol po hrano in zdaj na Orlah Pijem zaslu?eno kavo.

Te konci so okolis Savinjske doline, Ursla gora je ze Koroska.

Kum pa menda velja za enega izmed najtezjih, ce ne celo najtezji vzpon v Sloveniji :) ga planiram bolj ob koncu sezone. V tem tednu planiram Lisco, ce ga nebo spet vreme kej biksu. Dopoldan itak delam, cez dan pa pol cincam a bojo padavine al ne, napovedi pa ze doooooolgo niso ble tocne :)

Napisano
  dne 10. 6. 2018 ob 20:46 je Deeyan napisal:

Te konci so okolis Savinjske doline, Ursla gora je ze Koroska.

Kum pa menda velja za enega izmed najtezjih, ce ne celo najtezji vzpon v Sloveniji :) ga planiram bolj ob koncu sezone. V tem tednu planiram Lisco, ce ga nebo spet vreme kej biksu. Dopoldan itak delam, cez dan pa pol cincam a bojo padavine al ne, napovedi pa ze doooooolgo niso ble tocne :)

Na celovniku si ?e bil? Jaz vremensko napoved gledam lih tolk,da vem a vzamem anorak in kaj malega za preoblect s sabo:)

 

Sem se ?e petkrat tolkel po glavi,po tem ko sem ostal doma,zunaj pa suho.

 

Kum... Ja,ze nekaj ?asa me rajca,pa se moram ?e Mal informirati,kako kak?no turo naredit z nekje 70km,pa da ni prometne ceste preve? . Po raznih glavnih cestah, ala litija-hrastnik ni ?ans da grem.

  dne 10. 6. 2018 ob 20:36 je Deeyan napisal:

Pri gorskem se kr poznajo razlike v ceni, cist odvisno za kaj kolo rabis. Al ga mas samo za gorsko kolesarjenje, al ga mas tut za kake bolj zahtevne spuste kot je freeride varianta, pol si pa ze na downhill varianti, ki so pa cene ze kr ohoho.

Definitivno je mtb te?je kupit kot specialko,ampak ?e ga rabi? za neko povpre?no mtb kolesarjenje , je mislimda slabega jurja za za?etek ve? kot ok.

 

Na razdne freeride in DH se pa spoznam toliko kot na ra?unalnike in telefone; manj kot ni? :)

Napisano
  dne 11. 6. 2018 ob 7:16 je Nejc1986 napisal:

Na celovniku si ?e bil? Jaz vremensko napoved gledam lih tolk,da vem a vzamem anorak in kaj malega za preoblect s sabo:)

 

Sem se ?e petkrat tolkel po glavi,po tem ko sem ostal doma,zunaj pa suho.

 

Kum... Ja,ze nekaj ?asa me rajca,pa se moram ?e Mal informirati,kako kak?no turo naredit z nekje 70km,pa da ni prometne ceste preve? . Po raznih glavnih cestah, ala litija-hrastnik ni ?ans da grem.

 

Definitivno je mtb te?je kupit kot specialko,ampak ?e ga rabi? za neko povpre?no mtb kolesarjenje , je mislimda slabega jurja za za?etek ve? kot ok.

 

Na razdne freeride in DH se pa spoznam toliko kot na ra?unalnike in telefone; manj kot ni? :)

 

Ajaaaaa, ti dela? cestne? Js pa vse MTB :) razmi?ljam pa za drugo leto si umislit ?e kako specialko zraven :)

Napisano

Ja,jst vozim 50:50,pridejo obdobja ko me mtb bolj vle?e,ali pa obratno.

 

Zdaj sem bolj v nabiranju visincev s specialko:)

Napisano

eno butasto vpra?anje - kolk je recimo cestni bicikel hitrej?i od MTB. Govorim seveda o povpre?ju. Nejc ti ki vozi? oboje ma? verjetno najbolj?i vpogled, seveda imam pa v mislih vo?njo po cesti ne po terenu se razume.

33112_1.png

Napisano
  dne 11. 6. 2018 ob 17:30 je Boss napisal:

eno butasto vpra?anje - kolk je recimo cestni bicikel hitrej?i od MTB. Govorim seveda o povpre?ju. Nejc ti ki vozi? oboje ma? verjetno najbolj?i vpogled, seveda imam pa v mislih vo?njo po cesti ne po terenu se razume.

Uf,kaj pa vem.... Jaz se nekaj s povpre?no hitrostjo ne morem hvalit,ker kot re?eno,sem ljubitelj klancev in ko pridem domov s specialke,je povpre?je ponavadi okoli 25kmh, z mtb pa recimo 18kmh,ampak tukaj govorimo o mtb vo?nji.

 

Z gorcem se res izogibam ceste.

 

Sem pa recimo prej?nji vikend bil na rekreativnem maratonu,dobrih 90km, precej razgiban teren in sem imel povpre?je slabih 31kmh, brez vo?nje v skupini. Je pa bil vmes vzpon na Korinj pri Ivan?ni Gorici, pa Pescenik,Hocevje,Cusperk.

 

Z mtb z nekimi ne preve? krampastimi gumami,sirine 2,0,26col, si upam trditi,da bi imel avg.max 25kmh.

 

Je razlika v hitrosti,ampak predvsem na ra?un klancev navzgor,kjer je mtb res po?asen.

 

?e ve?ja razlika je pa predvsem v tem,da se da s specialko narediti bistveno ve? kilometrov, ne pa nujno veliko hitreje.

 

Je ve?ja razlika med treking kolesom in mtb, kot med treking kolesom in specialko.

 

Je pa problem drugje; marsikdo s specialko preprosto ne zmore strmega klanca odpeljati,ker se pa? ne da mlinckati.

Napisano

Hehe, se vidi, da imam skoraj 2x tolk kil k ti... jaz sem ?ist happy, ?e mi uspe na treking biciklu delat povpre?je ?ez 20km/h. Pa ?e to navadno, ?e je relacija do 50km.

 

Me pa moje kile ?ist ubijejo, ko je treba v klanec in mi dejansko manjka ena prestava za, kot pravi? "mlin?kat". Ampak dol po klancu... ufff to pa kile pomagajo :lol: :lol:

33112_1.png

Napisano

Zelo pomagajo spd pedala... ?e tega nima?,si avtomati?no zelo po?asnej?i, tudi tlak v gumah je pomemben,profil gum,psiha...

 

Kile... Ja,zelo pomembno. Ko sem se za?el malo bolj aktivno ukvarjat s kolesarjenjem,sem jih imel 75do77kg na 173cm... Zdaj ko jih imam 10manj,je v klanec kot no? in dan. Dobesedno.

 

Sem pa na ta ra?un izgubil nekaj tiste ?iste mo?i za po ravnem, tle me ve?ina prehiti. In potem komaj ?akam klanec :) Mislim da bi bil zame najbolj?i kompromis pri dobrih 70kg,ampak kaj ko imam rad klance...

Napisano

No sej, jaz imam pa 125kg (192cm), kar je skoraj 2x ve? od tebe in potem si lahko predstavlja?, kako gre v klanec. ?e ni predolg ?e nekako gre in takrat bi si tudi sam ?elel pomo?i elektrike ampak to je samo trenutek slabosti :lol: :lol: :lol:

 

p.s.: imam neizmerno ?eljo shuj?at 30kg ampak ne gre tako zlahka :P :P

33112_1.png

Napisano

Vem... Sem imel to?no 30kg ve? kot sedaj in vem kolk enega odrekanja je tukaj potrebno....

Napisano

Nekc kaj rabim vedeti ko kupujem ketno za bike? Stevilo clenov, razmik, stevilo prestav al gre za kak standard?

Pri motorju je na primer 525 razmak, 118 clenov...

 

Fakin stresni prtljaznik na fakin velkih avtih, mi je usel in se je ketna na pedalu drugega zvila, avtu nic, ceprav bi raje videl da bi bilo kaj za kleparja kot pa da je nevozen kolo...

 

Thx

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Naredu 36km s hcerko zadi (kar je isto kot bi vlekel vre?o cementa po tleh) po LJ. Na grad in vse mo?no

 

post-49-0-08649500-1528755545_thumb.png

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  dne 11. 6. 2018 ob 21:13 je jures napisal:

Nekc kaj rabim vedeti ko kupujem ketno za bike? Stevilo clenov, razmik, stevilo prestav al gre za kak standard?

Pri motorju je na primer 525 razmak, 118 clenov...

Fakin stresni prtljaznik na fakin velkih avtih, mi je usel in se je ketna na pedalu drugega zvila, avtu nic, ceprav bi raje videl da bi bilo kaj za kleparja kot pa da je nevozen kolo...

Thx

Koliko redna je veriga; torej koliko prestav ima?; 3x9, 3x10? Firma je verjetno shimano?

 

Saj to ni nek stra?en stro?ek,mene pride 10redna deore 20eur,zdrzi pa 1000km.

 

Ker ?e je bila ornk raztegnjena se zna zgoditi, da bo? moral menjati ?e (vsaj) zadnje zobnike. Koliko km ima za sabo ta ketna?

Napisano
  dne 11. 6. 2018 ob 22:21 je Nejc1986 napisal:

Koliko redna je veriga; torej koliko prestav ima?; 3x9, 3x10? Firma je verjetno shimano?

 

Saj to ni nek stra?en stro?ek,mene pride 10redna deore 20eur,zdrzi pa 1000km.

 

Ker ?e je bila ornk raztegnjena se zna zgoditi, da bo? moral menjati ?e (vsaj) zadnje zobnike. Koliko km ima za sabo ta ketna?

Nima veliko je od ta velikega, kak pa jaz vem 500km?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri verigah je na?eloma tako,da je ob kolikor toliko rednih menjavah, ob tretji menjavi verige,potrebno zamenjati ?e zadnje zobnike.

 

Ali pa druga opcija; zvozi? vse do konca in ko vse skupaj za?ne preskakovati,menjas vse skupaj.

 

Jaz sem tako naredil s prvo ketno (3000km zdr?alo skupaj z zadnjimi zobniki). Pod ?rto je isto cenovno.

 

Tako,da ?e je 500km od servisa,sem skoraj zihr da bo dosti menjava zgolj verige.

 

?e pa pelje? na servis , ti bodo pa zihr dali pravo verigo,menjava pa stane ene 10eur.

Napisano

Aja saj res zadnja feltna z zobniki je nova.....

Ma ravno na morje sem peljal kolesa 'spotoma', na poti na avion v benetke je v rovinju dober servis, bo ze.

Ena povezana. Polnilne postaje, kjer telefon polnis s kolesarjenjem :)

post-2637-0-55793200-1528800413_thumb.jpeg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 12. 6. 2018 ob 8:36 je Nejc1986 napisal:

?e pa pelje? na servis , ti bodo pa zihr dali pravo verigo,menjava pa stane ene 10eur.

Nimam orodja za menjavo verige, imam pa merilec raztegnjenosti. Na servis zapelje?, pa ti zamenjajo verigo in ?e mal pogledajo kolo.

 

Kot zanimivost, moja najdra?ja ima verigo raztegnjeno po dobrih 3 sezonah toliko kot je na mojem biciklu nova. Je pa res da 44kil pa? ne more neke hude sile verigi storit.

 

@Boss, glede na tvoje brutoregistrske podatke bi moral ti merit verigo po vsaki vo?nji. :lol:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ce menjam ketno ma motorju sam ze deset let bom znal tud to :). Mam vsa orodja za lomlkenje in stiskanje clenov. Samo kolesarske itak ne rabis tako menjat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 12. 6. 2018 ob 13:03 je jures napisal:

. Samo kolesarske itak ne rabis tako menjat

Kakor kak?no. Ene majo razne "master linke", "magic linke"... nekatere (tovarni?ko) pa ne. Potem je to podobno kot pri motorju. Za na pravo dol?ino skraj?at pa zopet rabi? orodje. Ampak jaz sem samo teoretik - sam ?e nisem menjal verige.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Tudi sam vedno peljem na servis,kjer mi jo zamenjajo. Sicer imam orodje za menjavo,skupaj z quick linkom v mtb ruzaku za vsak slu?aj.

 

Na vsake toliko se pa? ustavim na servisu,zmerijo,povejo ?e je treba zamenjat in to je to.

 

Ravno danes smo izmerili ketno na specialki, ki je ravno ?e na meji. Po dobrih 10t km.... Cena za campa veloce pa dobrih 40eur.

Napisano

Ti si druga galaksija, jaz i??em za mulca ki se goni po kempu in po na?i vasi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 12. 6. 2018 ob 15:17 je jures napisal:

Ti si druga galaksija, jaz i??em za mulca ki se goni po kempu in po na?i vasi

Campa itak ne pa?e na shimano,kar predvidevam, da ima? ti.

 

Tak da rabi? vedet samo koliko redna je (torej koliko prestav ima? ) in pa kater model je.

Napisano
  dne 12. 6. 2018 ob 15:28 je Nejc1986 napisal:

Campa itak ne pa?e na shimano,kar predvidevam, da ima? ti.

 

Tak da rabi? vedet samo koliko redna je (torej koliko prestav ima? ) in pa kater model je.

3 x 7, pa ?e s sabo jo bom imel pa bo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Kdaj se je začelo to dogajati? Si kupil takšen avto, ali se je zadeva med lastništvom poslabšala?
    • Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ... 
    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.