Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Za ogrevanje nardil 12km do najljubse trgovine; Netto

 

Ugotovil, da sem bil za nazaj zverinsko otovorjen in naslednjic raje z avtom za tak vecji nakup, matrwola! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vsi uporabljajo lu?i podnevi- avtomobilisti, motoristi... samo kolesarji kot najbolj ogro?ena ?ivalska vrsta jih nimajo. 

Dnevne lu?i na biciklu sem za?el prakticirat s kolesarsko prikolico za otroke. Prednjih lu?i vidnih v son?ni svetlobi je v ?tacunah morje, zadnje so redkost. Kupil Lezyne s 70lumni rde?e svetlobe, ozek snop, v soncu vidna 1/2 km, pono?i na samo 5 lumnih rahlo slepe?a za avtomobiliste (obrnem navzdol).

Taisto razsvetljavo mulci od 3leta naprej uporabljajo na biciklu v cestnem prometu, ker tak drobi?ek je te?ko opazit. 

 

Kar se ti?e vo?nje pono?i, za na asfalt ne rabi? kaj dosti od lu?i, tolk da vidi? kje je cesta.

Ko me zdravje ?e ni toliko je.. sem MTB precej vozil pono?i. In v gmajni na spustih blato dobesedno pije svetlobo, tam pa res svetlobe nikoli ni dovolj. Iz prakse (govorim za tehni?no zahtevne spuste) - najbolje je po lumnih imeti enakovredni lu?i, eno na balanci z malo ?ir?im snopom - sveti? predse, drugo na ?eladi z o?jim - sveti? dlje in ?e pomembneje, -v ovinke. Z enakovrednima lu?ema na razli?nih vi?inah pridobi? tudi manj ostre sence.

 

Seveda pono?i vo?nja nikoli ni tak?na kot podnevi, ker te zje.. pomanjkanje ob?utka globine. Pa tudi manj kot 5cm mimo moje noge je  ?e pri polni brzini ?el v popolno ?pico o?iljen kol - svetlozelena praprot je odbijala preve? svetlobe da bi pravo?asno opazil kaj je pod njo.

?e ena zanimivost, vo?nja navzgor samo z lu?ko na balanci po kak?ni ozki skalnati potki ko v prvi lovi? ravnote?je in posledi?no na polno opleta? z balanco - dalj ?asa opletajo? snop mi je povzro?i slabost, zato za navzgor obvezno lu?ka na ?eladi ki je bolj pri miru. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Evo, dons kr tri muhe na en mah, najprej Zaj?eva ko?a (tuki ?al nism slikal), potem sem nadaljeval vzpon do Planinskega doma na Vrheh :)

post-1139-0-14303100-1529267011_thumb.jpg

 

Potem je sledil dolg spust proti ?em?eniku, potem pa se je nadaljeval vzpon do to?ke kjer je nekega davnega leta stala Tinetova ko?a, kjer je navzdol sledil lep downhill, video sledi :) umes me je pa po?teno oprala nenapovedana konkretna ploha

post-1139-0-33085700-1529267179_thumb.jpg

Napisano
  dne 16. 6. 2018 ob 15:09 je Mrau?k M?k napisal:

Vsi uporabljajo lu?i podnevi- avtomobilisti, motoristi... samo kolesarji kot najbolj ogro?ena ?ivalska vrsta jih nimajo.

Dnevne lu?i na biciklu sem za?el prakticirat s kolesarsko prikolico za otroke. Prednjih lu?i vidnih v son?ni svetlobi je v ?tacunah morje, zadnje so redkost. Kupil Lezyne s 70lumni rde?e svetlobe, ozek snop, v soncu vidna 1/2 km, pono?i na samo 5 lumnih rahlo slepe?a za avtomobiliste (obrnem navzdol).

Taisto razsvetljavo mulci od 3leta naprej uporabljajo na biciklu v cestnem prometu, ker tak drobi?ek je te?ko opazit.

 

Kar se ti?e vo?nje pono?i, za na asfalt ne rabi? kaj dosti od lu?i, tolk da vidi? kje je cesta.

Ko me zdravje ?e ni toliko je.. sem MTB precej vozil pono?i. In v gmajni na spustih blato dobesedno pije svetlobo, tam pa res svetlobe nikoli ni dovolj. Iz prakse (govorim za tehni?no zahtevne spuste) - najbolje je po lumnih imeti enakovredni lu?i, eno na balanci z malo ?ir?im snopom - sveti? predse, drugo na ?eladi z o?jim - sveti? dlje in ?e pomembneje, -v ovinke. Z enakovrednima lu?ema na razli?nih vi?inah pridobi? tudi manj ostre sence.

 

Seveda pono?i vo?nja nikoli ni tak?na kot podnevi, ker te zje.. pomanjkanje ob?utka globine. Pa tudi manj kot 5cm mimo moje noge je ?e pri polni brzini ?el v popolno ?pico o?iljen kol - svetlozelena praprot je odbijala preve? svetlobe da bi pravo?asno opazil kaj je pod njo.

?e ena zanimivost, vo?nja navzgor samo z lu?ko na balanci po kak?ni ozki skalnati potki ko v prvi lovi? ravnote?je in posledi?no na polno opleta? z balanco - dalj ?asa opletajo? snop mi je povzro?i slabost, zato za navzgor obvezno lu?ka na ?eladi ki je bolj pri miru.

 

  dne 16. 6. 2018 ob 15:09 je Mrau?k M?k napisal:

Vsi uporabljajo lu?i podnevi- avtomobilisti, motoristi... samo kolesarji kot najbolj ogro?ena ?ivalska vrsta jih nimajo.

Dnevne lu?i na biciklu sem za?el prakticirat s kolesarsko prikolico za otroke. Prednjih lu?i vidnih v son?ni svetlobi je v ?tacunah morje, zadnje so redkost. Kupil Lezyne s 70lumni rde?e svetlobe, ozek snop, v soncu vidna 1/2 km, pono?i na samo 5 lumnih rahlo slepe?a za avtomobiliste (obrnem navzdol).

Taisto razsvetljavo mulci od 3leta naprej uporabljajo na biciklu v cestnem prometu, ker tak drobi?ek je te?ko opazit.

 

Kar se ti?e vo?nje pono?i, za na asfalt ne rabi? kaj dosti od lu?i, tolk da vidi? kje je cesta.

Ko me zdravje ?e ni toliko je.. sem MTB precej vozil pono?i. In v gmajni na spustih blato dobesedno pije svetlobo, tam pa res svetlobe nikoli ni dovolj. Iz prakse (govorim za tehni?no zahtevne spuste) - najbolje je po lumnih imeti enakovredni lu?i, eno na balanci z malo ?ir?im snopom - sveti? predse, drugo na ?eladi z o?jim - sveti? dlje in ?e pomembneje, -v ovinke. Z enakovrednima lu?ema na razli?nih vi?inah pridobi? tudi manj ostre sence.

 

Seveda pono?i vo?nja nikoli ni tak?na kot podnevi, ker te zje.. pomanjkanje ob?utka globine. Pa tudi manj kot 5cm mimo moje noge je ?e pri polni brzini ?el v popolno ?pico o?iljen kol - svetlozelena praprot je odbijala preve? svetlobe da bi pravo?asno opazil kaj je pod njo.

?e ena zanimivost, vo?nja navzgor samo z lu?ko na balanci po kak?ni ozki skalnati potki ko v prvi lovi? ravnote?je in posledi?no na polno opleta? z balanco - dalj ?asa opletajo? snop mi je povzro?i slabost, zato za navzgor obvezno lu?ka na ?eladi ki je bolj pri miru.

 

Se kar strinjam, sploh tisto s svetenjem v ovinke,kar lahko dose?e? le z ?elko.

 

Ker ko zapeljem v neosvetljen ovinek, mi hitro zmanjka ravnote?ja. Mi pa ne odgovarja utripanje celke 3cm nad o?mi, tako da imam utripanje raje na balanci.

 

Je pa ?e 1stvar, ki zelo pove?a varnost pono?i; odsevni jopi?. Jaz sem na za?etku uporabljal kat takega kot je v avtu, le da je na zadrgo. Zdaj pa imam prav namenskega teka?kega,pa tudi sicer imam ?ivo rumeno ?elado .

 

Moram si pa kupiti ?e odsevne zadeve,ki se dajo na napere na feltno,da sem vsaj malo viden ?e iz boka. v hervisu jih imajo.

 

Sicer pa pono?i vozim izredno defenzivno in pri?akujem , da me nih?e ne vidi in ne pri?akuje. Do zdaj ?e ni bilo te?av.

Napisano
  dne 17. 6. 2018 ob 20:26 je Deeyan napisal:

Evo, dons kr tri muhe na en mah, najprej Zaj?eva ko?a (tuki ?al nism slikal), potem sem nadaljeval vzpon do Planinskega doma na Vrheh :)

attachicon.gif20180617_171602.jpg

Potem je sledil dolg spust proti ?em?eniku, potem pa se je nadaljeval vzpon do to?ke kjer je nekega davnega leta stala Tinetova ko?a, kjer je navzdol sledil lep downhill, video sledi :) umes me je pa po?teno oprala nenapovedana konkretna ploha

attachicon.gif20180617_184156.jpg

Lepo :) kolk km oz.visincev je to?

Evo,prejsen teden zgolj 1x tekel, danes cel dan v slu?bi komaj cakal, da obujem superge.

 

Orle-sv.urh-brunarica Zadvor-Orle. Lepih gozdnih 50minut na kar lepem pulzu.

Napisano
  dne 18. 6. 2018 ob 19:17 je Nejc1986 napisal:

Lepo :) kolk km oz.visincev je to?

Evo,prejsen teden zgolj 1x tekel, danes cel dan v slu?bi komaj cakal, da obujem superge.

 

Orle-sv.urh-brunarica Zadvor-Orle. Lepih gozdnih 50minut na kar lepem pulzu.

 

Dol?ina poti 44km, vi?inska razlika pa 913m :) kilometrov sicer nism naredu tolk, ker me je na koncu dez dobil in sm caku na prevoz. Visinci so pa bli :)

Mapa poti:

post-1139-0-49158000-1529350871_thumb.jpg

 

pa ?e obljubljen video :)

Napisano
  dne 18. 6. 2018 ob 19:10 je Nejc1986 napisal:

Moram si pa kupiti ?e odsevne zadeve,ki se dajo na napere na feltno,da sem vsaj malo viden ?e iz boka. v hervisu jih imajo.

Tele od 3M-a so zakon: https://www.amazon.co.uk/REFLECTORS-SCOTCHLITE-REFLECTIVE-MATERIAL-ROUND-VISABILITY/dp/B005JESAQ8

Jaz sem jih kupil v Lidlu in jih dal na vse vozi?ke/otro?ka kolesa.

 

Sploh ni primerjave z obi?ajnimi "ma?jimi o?esi" (kakr?ne predpisuje zakon). Tele "3M spoke refctorji" so izjemno vidni tudi od spredaj / zadaj pod ostrim kotom in ne samo od strani. Toplo priporo?am. 

 

Druga?e pa, utripanje ?e za na balanco ni, kaj ?ele za na ?elado. Nemci ?e vejo, zakaj v prometu ni dovoljeno. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

sta prisla frenda s kosova na obisk, pa smo naredili turisticni tour po sloveniji na najboljsi mozni nacin: s kolesi

 

LJ krog (Sava)

12938118_10154111563284878_6192751389532

 

Bled

35776208_10156509213984878_6565367771230

 

Bohinj (kolesarska pot)

35552057_10156509213559878_3121147146250

 

Mojstrana-Ratece D2

35749715_10156509214744878_3309409641737

 

Belopeska jezera / Lago di Fusine

35525788_10156509214174878_8133650464907

 

Parenzana slovenski del D8

35807834_10156509215014878_4980638939107

 

Porec

35236920_10156509216269878_5332379104039

 

brez tega ne gre

35629032_10156509216189878_8370772104626

 

Za nagrado pa Velika Planina z gondolo in zicnico gor, dol pa spust.

35736035_10156509216444878_8283727114834

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Super intervju z rekreativnim kolesarskim ultramaratoncem v v?eraj?nji prilogi Ona .

post-9068-0-98803200-1529482715_thumb.jpg

Napisano
  dne 20. 6. 2018 ob 13:38 je Deeyan napisal:

To ni vec bicikl, ce mene uprasas :)

?e mene vprasas tudi:) in tisto bitje ki sedi gor ni kolesar ampak vse kaj drugega.

Napisano
  dne 20. 6. 2018 ob 13:41 je Nejc1986 napisal:

?e mene vprasas tudi:) in tisto bitje ki sedi gor ni kolesar ampak vse kaj drugega.

Meni se zdi da tudi tisti kolesarji ki z avtom pripeljejo nekam kolo da se potem tam vozijo, niso kolesarji.

 

Kako zelo bi morali ?ele ozmerjat tiste, ki za vzpon namesto 250W elektromotorja e- bajka raje uporabijo 200KW, kolikor znese mo? motorja gondole na Veliko planino (Labi pa njemu podobni)

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  dne 20. 6. 2018 ob 16:15 je Mrau?k M?k napisal:

Meni se zdi da tudi tisti kolesarji ki z avtom pripeljejo nekam kolo da se potem tam vozijo, niso kolesarji.

 

Kako zelo bi morali ?ele ozmerjat tiste, ki za vzpon namesto 250W elektromotorja e- bajka raje uporabijo 200KW, kolikor znese mo? motorja gondole na Veliko planino (Labi pa njemu podobni)

Torej jaz , ki sem Ljubljan?an, nebi smel dati kolo v avto, se zapeljati v Kranjsko goro in potem iti na Vr?i?,mangart, Trbi?... ? Torej naj se vsak vozi samo po svojem obmo?ju?

Napisano
  dne 20. 6. 2018 ob 16:40 je Nejc1986 napisal:

Torej jaz , ki sem Ljubljan?an, nebi smel dati kolo v avto, se zapeljati v Kranjsko goro in potem iti na Vr?i?,mangart, Trbi?... ? Torej naj se vsak vozi samo po svojem obmo?ju?

?e se z avtom pripelje? na Kobari?ki stol potem pa na bicikl, to ni kolesarjenje. ?e gre? iz Kranjske gore na Mangart potem ?e mogo?e, do Trbi?a gre? pa lahko tud iz Ljubljane. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

ne manj jih, sploh pa ce si npr iz sentvida je to precej manj, lahko se izogibas kremsniti in gres naprej

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  dne 20. 6. 2018 ob 16:15 je Mrau?k M?k napisal:

Meni se zdi da tudi tisti kolesarji ki z avtom pripeljejo nekam kolo da se potem tam vozijo, niso kolesarji.

 

Kako zelo bi morali ?ele ozmerjat tiste, ki za vzpon namesto 250W elektromotorja e- bajka raje uporabijo 200KW, kolikor znese mo? motorja gondole na Veliko planino (Labi pa njemu podobni)

Se pravi, da js ki mi je glupo delat ene in iste relacije, se nej najprej peljem 100km (po moznosti po asfaltu kjer na gorcu po nepotrebnem obrabljam "kramparce" kjer pride komad gume 40?), pol pa naredim se dodatnih 60km bregov?

Napisano

20160508-635983283248785212_201605081822

 

Kaj vidite na sliki? Niti enega kolesarja; ziher so se do etape vsi pripeljali z avti, softi?i.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano
  dne 20. 6. 2018 ob 21:57 je Deeyan napisal:

Se pravi, da js ki mi je glupo delat ene in iste relacije, se nej najprej peljem 100km (po moznosti po asfaltu kjer na gorcu po nepotrebnem obrabljam "kramparce" kjer pride komad gume 40?), pol pa naredim se dodatnih 60km bregov?

Tudi sam delam isto. Z mtb mi je glupo se peljat po asfaltu iz lj do za?etka vzpona na Krim, zato se do tja zapeljem z avtom.

 

Plus da unicujem gume, prometna cesta plus to, da v?asih pac nimam 4h ?asa za bicikel...

Napisano
  dne 21. 6. 2018 ob 4:20 je Nejc1986 napisal:

Tudi sam delam isto. Z mtb mi je glupo se peljat po asfaltu iz lj do za?etka vzpona na Krim, zato se do tja zapeljem z avtom.

 

Plus da unicujem gume, prometna cesta plus to, da v?asih pac nimam 4h ?asa za bicikel...

Na kateri Krim, na tisti nad Ljubljano?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Kdaj se je začelo to dogajati? Si kupil takšen avto, ali se je zadeva med lastništvom poslabšala?
    • Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ... 
    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.