Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )
Ustvari kratki URL
-
Zadnja sporočila
-
Ja in kaj ga drži ohlajenega recimo en teden? 🙈 Glede mas in volumnov je res kar si napisal, zato se ga pa stiska na tlake in ohlaja. Glede pridobivanja in energije je tudi res, samo se pogovarjamo o opciji energy storage-a, ko imamo preveč elektrike s strani OVE sonca in vetra, tako da je to vseeno. Ni vseeno, ker si kompliciramo sisteme in vnašamo izgube, pa vseeno... Smo pa zeleni v obraz.
-
Evo ga, vodikov motor: De Rivaz engine - Wikipedia EN.WIKIPEDIA.ORG
-
0.5% odbitne kasko (ostal obrez odbitne), divjad, kraja, stekla, objestnost, toča
-
Maj, kar se tlačnih posod tiče, ni tak problem. Ohladiš na -253°C, pa ga lahko shraniš pri tlaku 1 bar... Rezervoarje in cevovode za vodik je res izredno težko narediti. Topen je v mnogih kovinah in povzroča "vodikovo krhkost kovin", ki ima za posledico razpoke v cevovodih in rezervoarjih, iztekanje ter požare in eksplozije. Iztekajoči vodik se v zraku lahko spontano vžge. Plamen je izredno vroč in skoraj neviden, ker seva v ultravijoličnem spektru in ga s prostim očesom skoraj ne vidiš... Dejstvo pa je, da se vodik ne uporablja kot energent zato, ker se za njegovo pridobivanje porabi več energije, kot se je pri zgorevanju sprosti. Uporablja se samo v gorivnih celicah. Pa še to: gostota energije na enoto volumna tako tekočega kot komprimiranega vodika je znatno manjša od gostote energije "tradicionalnih" goriv, čeprav je gostota energije na enoto mase večja. So pa avto na vodik preizkušali še preden je Karl Benz sestavil svoj tricikel - tako kot električne. Pa nekako niso doživeli nekega preboja...
-
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.