Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 4 minutami je TBA napisal:

lepo. pa še kr visoko povprečno si mel. js mam vedno okrog 13-15km/h

Kolikor dopušča kolo. 😊 Po ravnem in v majhne hribe več kot 27km/uro ne gre. Po klancih navzdol do 50.

Sicer je pa bilo tu veliko asfalta in nekaj makadama. To je le "kondicijski trening" za napore, ki me čakajo z Etcho - om, ko me bo gnal po gmajnah in gozdovih,ko ozdravi. 😊

S pa ugotovil, da moram poleg brez zamenjati tudi zadnji amortizer. Kupil bom RockShox Super Deluxe Ultimate RCT. 

WWW.BIKE-DISCOUNT.DE
WWW.BIKE-DISCOUNT.DE

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je Alex napisal:

pa ugotovil, da moram poleg brez zamenjati tudi zadnji amortizer. Kupil bom RockShox Super Deluxe Ultimate RCT. 

Počasi razmišljam, da je to bil izredno nepremišljen nakup. Menjal boš pol mopeda.

 

Pa razumem po letih uporabe. Ampak na novem peciklu, sem menjal samo zic. Da bi pa še gume, belanco, amortizerje, diske .... 🤨

pred 15 minutami je TBA napisal:

lepo. pa še kr visoko povprečno si mel. js mam vedno okrog 13-15km/h

Svojčas sem imel njegovo povpreč o na hardtailu.

25km vožnje z 300 višincev na poti.

Tu pa je ja moped. Na mopedu 15km/h povprečno bi bilo res nizko.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 6 minutami je godlike napisal:

 

Tu pa je ja moped. Na mopedu 15km/h povprečno bi bilo res nizko.

na mopedu res. na emtbju pa 15 ni tolk malo glede na to da je limitiran na max 25km/h. je pa tudi odvisno po kakem terenu se voziš in kolk dolge ture delaš. 

nazadnje ko smo šli skupinsko sem naredil 34km, 833m višinske, povprečna 19 km/h

 

svoj čas sem mel na HTju ki je imel cca 12kg vrjetno je imel manj glede na to da je bil 26'' tud dost višjo povprečno ker sem bil tud dost mlajši in mel manj kil :D

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 36 minutami je Alex napisal:

Kolikor dopušča kolo. 😊 Po ravnem in v majhne hribe več kot 27km/uro ne gre. Po klancih navzdol do 50.

Sicer je pa bilo tu veliko asfalta in nekaj makadama. To je le "kondicijski trening" za napore, ki me čakajo z Etcho - om, ko me bo gnal po gmajnah in gozdovih,ko ozdravi. 😊

S pa ugotovil, da moram poleg brez zamenjati tudi zadnji amortizer. Kupil bom RockShox Super Deluxe Ultimate RCT. 

WWW.BIKE-DISCOUNT.DE
WWW.BIKE-DISCOUNT.DE

 

na tvojem mestu bi počakal z menjavo in nakupom. vsaj dokler ni potrebno servisirat. servis je vrjetno med 100-150€ (vsaj za fox je tako)

na svojmu sem mislil menjat kartušo za zrak ker imam možnost povečat hod iz 160 na 170mm. Fox 38 fit2 factory. Zadnji amortizer je trenutno ok (fox float X factory). endino če bi šel na feder.

Sem si pa naročil novo krmilo. SQlabs. X30. 12° backsweep da vidim če bo kej bolša vožnja. drugo je samo še krajša fajfa (manj kot 30mm) ali pa manjši okvir zaradi zavitih trailov :P

 

Napisano
Pred eno uro je TBA napisal:

lepo. pa še kr visoko povprečno si mel. js mam vedno okrog 13-15km/h

Alexsa je pol manj od tebe in v hrib gre kot raketa.... 😉

Napisano
pred 29 minutami je TBA napisal:

na tvojem mestu bi počakal z menjavo in nakupom.

 

Kaj zdaj trgovcem preprečuješ, da zaslužijo.

  • Haha 3
  • Ljubim 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je TBA napisal:

na mopedu res. na emtbju pa 15 ni tolk malo glede na to da je limitiran na max 25km/h. je pa tudi odvisno po kakem terenu se voziš in kolk dolge ture delaš. 

nazadnje ko smo šli skupinsko sem naredil 34km, 833m višinske, povprečna 19 km/h

 

svoj čas sem mel na HTju ki je imel cca 12kg vrjetno je imel manj glede na to da je bil 26'' tud dost višjo povprečno ker sem bil tud dost mlajši in mel manj kil :D

 

Moj HT je 27.5" in ima listed weight 10.0kg.

 

Za mene je emtb == moped.

So imeli včasih na selu Puche. To je vse isto. Pedala + motor, zdaj je pač električen, prej je bil bencin. Gume imajo tudi isti premer... pa še bi našel kaj vzporednic.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 13 minutami je godlike napisal:

Moj HT je 27.5" in ima listed weight 10.0kg.

 

Za mene je emtb == moped.

So imeli včasih na selu Puche. To je vse isto. Pedala + motor, zdaj je pač električen, prej je bil bencin. Gume imajo tudi isti premer... pa še bi našel kaj vzporednic.

Bi ti dal moj "moped" pa pojdi v 15%, 3 kilometrski klanec. Pa da vidimo potem, kakšen moped je. 😉 Ljudje, ki niso  niloil vozili Emtb mislijo, da gre sam v klanec in po ravnem. 😄

pred 1 uro je godlike napisal:

Počasi razmišljam, da je to bil izredno nepremišljen nakup. Menjal boš pol mopeda.

 

Pa razumem po letih uporabe. Ampak na novem peciklu, sem menjal samo zic. Da bi pa še gume, belanco, amortizerje, diske .... 🤨

Svojčas sem imel njegovo povpreč o na hardtailu.

25km vožnje z 300 višincev na poti.

Tu pa je ja moped. Na mopedu 15km/h povprečno bi bilo res nizko.

Nakup je bil vrhunski. Osnova je super, je pa seveda vedno moč vssko stvar izboljšati. 😉

 

 

Napisano

Jaz, ki imam 340 Wh baterijo pridem domov bolj spraznjen kot baterija. Je treba kar dodajat zraven svoje watte.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Bi ti dal moj "moped" pa pojdi v 15%, 3 kilometrski klanec. Pa da vidimo potem, kakšen moped je. 😉 Ljudje, ki niso  niloil vozili Emtb mislijo, da gre sam v klanec in po ravnem. 😄

Sem dovolj tehničnega tipa, da vem, da se na novodobnih mopedih nastavlja koliko pomoči rabiš.

 

Kaj hočeš rečt, da ti na mopedu, zaradi večje teže, se isto mantraš  kot jaz na karbonskem HT-ju? Potem je še zadnji % smisla teh mopedov šel adijo.

No, čeprav vem in vidim, da temu ni tako. Ker ko jaz na 13% šodra švicam z 6km/h, se z mopedom pelje mimo in pogovarja. Od oka vsaj 10-12km/h.

 

Edini smisel vidim v treh primerih:

Tudi kolega ga je ženi kupil, da lahko na turah parira z njim, ker prej ni mogla....

Ali pa da si star in zgaran, pa ne moreš več....

Mogoče še tretji, kot prevoz do službe, da ne prideš prešvican....

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
Pred eno uro je TBA napisal:

na tvojem mestu bi počakal z menjavo in nakupom. vsaj dokler ni potrebno servisirat. servis je vrjetno med 100-150€ (vsaj za fox je tako)

na svojmu sem mislil menjat kartušo za zrak ker imam možnost povečat hod iz 160 na 170mm. Fox 38 fit2 factory. Zadnji amortizer je trenutno ok (fox float X factory). endino če bi šel na feder.

Sem si pa naročil novo krmilo. SQlabs. X30. 12° backsweep da vidim če bo kej bolša vožnja. drugo je samo še krajša fajfa (manj kot 30mm) ali pa manjši okvir zaradi zavitih trailov :P

 

Sem imel že servis. 😊 Sicer pa ga sam  zamenjaš tik-tam. Jaz sem razmišljal, ali zrak ali feder, pa sem se odločil za prvega. Sicer ima vsak svoje prednosti in slabosti. Za težje kolesarje je nekje res bolj primeren fender. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je godlike napisal:

Edini smisel vidim v treh primerih:

Tudi kolega ga je ženi kupil, da lahko na turah parira z njim, ker prej ni mogla....

Ali pa da si star in zgaran, pa ne moreš več....

Mogoče še tretji, kot prevoz do službe, da ne prideš prešvican....

Dodam še svojo alinejo:

- priljubljen enduro trail ponoviš 3x, ker se lažje povzpneš na vrh?

 

pred 4 minutami je Alex napisal:

Za težje kolesarje je nekje res bolj primeren fender

Stratocaster? 🤣

Popravljeno od etcho
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano (urejeno)

Ja ok. To je pol druga ideologija vožnje.


Moja je kardio rekreacija ali pa premik A-B v uživanju z družino. 🙂

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 1 minuto je godlike napisal:

Sem dovolj tehničnega tipa, da vem, da se na novodobnih mopedih nastavlja koliko pomoči rabiš.

 

Kaj hočeš rečt, da ti na mopedu, zaradi večje teže, se isto mantraš  kot jaz na karbonskem HT-ju? Potem je še zadnji % smisla teh mopedov šel adijo.

No, čeprav vem in vidim, da temu ni tako. Ker ko jaz na 13% šodra švicam z 6km/h, se z mopedom pelje mimo in pogovarja. Od oka vsaj 10-12km/h.

 

Edini smisel vidim v treh primerih:

Tudi kolega ga je ženi kupil, da lahko na turah parira z njim, ker prej ni mogla....

Ali pa da si star in zgaran, pa ne moreš več....

Mogoče še tretji, kot prevoz do službe, da ne prideš prešvican....

Z Etcho-jem te vabiva na obalo, da se nama pridružiš na kakem Giru po brezpotju. Da  boš lahko vozil skupaj z dvema starima, zgaranima, 61- letnikoma. 😉😊

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano (urejeno)

Dejstvo je, da ima vsak zase svoje razloge, zakaj e-bike, oziroma ne. Zakaj menjavat opremo, ali ostati na stock. Nekatere odločitve so upravičene, nekatere manj, ampak tako je v življenju, smo si vsi različni. 🙂

Popravljeno od etcho
Napisano
pred 7 minutami je etcho napisal:

Dodam še svojo alinejo:

- priljubljen enduro trail ponoviš 3x, ker se lažje povzpneš na vrh?

 

Stratocaster? 🤣

FENDER... 😄😄 Zdaj  vidiš, da mi telefon že sam "popravlja" v "pravilno". 

Feder, seveda. 🤪

 

 

Napisano
pred 2 minutama je etcho napisal:

Dejstvo je, da ima vsak zase svoje razloge, zakaj e-bike, oziroma ne. Zakaj menjavat opremo, ali ostati na stock. Nekatere odločitve so upravičene, nekatere manj, ampak tako je v življenju, smo si vsi različni. 🙂

Se strinjam. Ampak, ali ni sedaj čas obdarovanja? Božiček in to. Ali se ne smemo obdarovati z kako malenkostjo? 

 

 

Napisano
Pred eno uro je etcho napisal:

Jaz, ki imam 340 Wh baterijo pridem domov bolj spraznjen kot baterija. Je treba kar dodajat zraven svoje watte.

 

Jaz se ponavadi ustavim na kakšni polnilni postaji. In je potem samo baterija prazna ko pridem domov:P

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 2 urama je etcho napisal:

Dejstvo je, da ima vsak zase svoje razloge, zakaj e-bike, oziroma ne. Zakaj menjavat opremo, ali ostati na stock. Nekatere odločitve so upravičene, nekatere manj, ampak tako je v življenju, smo si vsi različni. 🙂

Ma ja. Vsak troši svoj denar zakaj če. Eni celo za električne avte. 😉

 

Če je nakup iracionalen, še ne pomeni, da ga ne sme naredit. Po drugi strani, kot lahko in ima pravico @Alex iracionalno zamenja pol novega kolesa, skoraj vse razen e-motorja. Imamo tudi drugi pravico rečt da je iracionalno. Tak pač je pri svobodni potrošnji in svobodi govora.

 

Bi z veseljem sprejel povabilo ampak sem žal zadnja leta v takem življenskem obdobju, da težko najdem čas za svojo urco miru na kolesu, kaj šele za kaj drugega.

 

Bom si probal zapomnit. Še @scania sem dolžen pivo. Enkrat bo 🙃

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je TBA napisal:

lepo. pa še kr visoko povprečno si mel. js mam vedno okrog 13-15km/h

Jaz jo lahko držim z mojim poganjalčkom na žagnce tudi 23/25kmh :D  je pa res da me hrib kar precej bolj zjebe kot pa če bi mel EV

Popravljeno od Tilen5
  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Drugače letos sem imel cilj furo 100km ter 2500višincev z gorcem, kar mi je uspelo narediti konc avgusta.

Za drugo leto se si pa tole zrisal...😬 rečmo, da rata...
image.png

Popravljeno od Tilen5
  • Všeč 4
  • Začuden 1

 

image.jpeg

 

Napisano (urejeno)
pred 14 urami je Alex napisal:

Sem imel že servis. 😊 Sicer pa ga sam  zamenjaš tik-tam. Jaz sem razmišljal, ali zrak ali feder, pa sem se odločil za prvega. Sicer ima vsak svoje prednosti in slabosti. Za težje kolesarje je nekje res bolj primeren fender. 

v mislih sem imel servih amortizerja ne kolesa. to servisirajo ločeno. za Fox je priporočljivo na 125 ur oz 1x letno.

Kaj si mislil za težje kolesarje da je bolj primeren fender?

misliš pigiback? to je da se ne pregreje prehitro. ali si mislil feder? (sem pol kasneje prebral :P )  

nullČe si mislil feder potem moraš kupit feder za pravo kilažo in moraš izračunat moč vzmenti glede na geometrijo kolesa. Ko boš kupoval dober poglej kake dimenzije mora bit amortizer da ne boš kupoval 2x. 

image.png

image.png

pred 10 urami je Tilen5 napisal:

In kaj,... da me pustijo na prvem ovinku? :D

sej bo ziher kdo zaružu :)  

Popravljeno od TBA

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Moj mehanik, ki je bil vodja mazda servisa v KP pravi, da je naš X xotor enostavno najboljši Mazdin motor do sedaj. Japonci si ga testirali do 500000  km brez problemov. Svečke? Mah, ni glih nek strošek. To prišparaš v par letih na gorivu proti dinozavru. 😉
    • Imel na starem kolesu. Hladilne pakne in sendvič XT disk, ki ima aluminij zmes, da se bolj hladi. Dokler se niso na strmini zagrele so vibrirale.   Swissstop ima več kot 1x daljšo življensko dobo. Sem bil noro zadovoljen z metal compound, držale 4x dobo XT-ja, brez pregrevanja, brez fadinga. So pa bile krepko glasne. Sedaj jih ne delajo več. Škoda. Se strinjam. Iz tega vidika je razumljivo 🙂
    • Ja. Komu ni jasno?   G194 -dinozaver vs. X186 - poskusni zajček:    https://www.automobile-catalog.com/curve/2022/3001280/mazda_6_2_5_skyactiv-g_194_skyactive-drive_i-eloop.html#gsc.tab=0 https://www.automobile-catalog.com/curve/2021/3001580/mazda_cx-30_2_0_e-skyactiv_x_186_awd.html#gsc.tab=0   Za tistih nekaj konjev so 2.0 odličen bencinski motor (G120, 145, 165) močno zakomplicirali v 2.0 (X186 ...menjava svečk, filter delcev in posledično kurjenje pri visokih T ... vemo kaj to lahko povzroči pri Mazdinih dizlih - rada poči glava, ...).  Sem zadnjič debatiral z enim Mazdinim mehanikom in ga vprašal glede alternative 2.5 motorju, torej glede X186 ... reče dober motor, je pa dražje vzdrževanje ... Potem pogledam zgornji krivulji in je vse jasno. Ne mi sedaj @Alex govorit o porabi, ki smo že večkrat slišali, tudi zate ni pomembna 😃...
    • Tukaj je govora o dinozavru, a ne? 
    • Ej @Alex, svaka ti čast za tako neumen odgovor. 👍 Sklepam, da je potem ekvivalenten tudi vsak Renault, Citroen, VW, ... Hvala, ker si mi prihranil 15.000 €.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.