Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 28. 12. 2024 ob 13:24 je TBA napisal:

lepo. pa še kr visoko povprečno si mel. js mam vedno okrog 13-15km/h

Razširi  

Kolikor dopušča kolo. 😊 Po ravnem in v majhne hribe več kot 27km/uro ne gre. Po klancih navzdol do 50.

Sicer je pa bilo tu veliko asfalta in nekaj makadama. To je le "kondicijski trening" za napore, ki me čakajo z Etcho - om, ko me bo gnal po gmajnah in gozdovih,ko ozdravi. 😊

S pa ugotovil, da moram poleg brez zamenjati tudi zadnji amortizer. Kupil bom RockShox Super Deluxe Ultimate RCT. 

WWW.BIKE-DISCOUNT.DE
WWW.BIKE-DISCOUNT.DE

 

 

 

Napisano (urejeno)
  dne 28. 12. 2024 ob 13:35 je Alex napisal:

pa ugotovil, da moram poleg brez zamenjati tudi zadnji amortizer. Kupil bom RockShox Super Deluxe Ultimate RCT. 

Razširi  

Počasi razmišljam, da je to bil izredno nepremišljen nakup. Menjal boš pol mopeda.

 

Pa razumem po letih uporabe. Ampak na novem peciklu, sem menjal samo zic. Da bi pa še gume, belanco, amortizerje, diske .... 🤨

  dne 28. 12. 2024 ob 13:24 je TBA napisal:

lepo. pa še kr visoko povprečno si mel. js mam vedno okrog 13-15km/h

Razširi  

Svojčas sem imel njegovo povpreč o na hardtailu.

25km vožnje z 300 višincev na poti.

Tu pa je ja moped. Na mopedu 15km/h povprečno bi bilo res nizko.

Popravljeno od godlike
Napisano
  dne 28. 12. 2024 ob 13:39 je godlike napisal:

 

Tu pa je ja moped. Na mopedu 15km/h povprečno bi bilo res nizko.

Razširi  

na mopedu res. na emtbju pa 15 ni tolk malo glede na to da je limitiran na max 25km/h. je pa tudi odvisno po kakem terenu se voziš in kolk dolge ture delaš. 

nazadnje ko smo šli skupinsko sem naredil 34km, 833m višinske, povprečna 19 km/h

 

svoj čas sem mel na HTju ki je imel cca 12kg vrjetno je imel manj glede na to da je bil 26'' tud dost višjo povprečno ker sem bil tud dost mlajši in mel manj kil :D

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
  dne 28. 12. 2024 ob 13:35 je Alex napisal:

Kolikor dopušča kolo. 😊 Po ravnem in v majhne hribe več kot 27km/uro ne gre. Po klancih navzdol do 50.

Sicer je pa bilo tu veliko asfalta in nekaj makadama. To je le "kondicijski trening" za napore, ki me čakajo z Etcho - om, ko me bo gnal po gmajnah in gozdovih,ko ozdravi. 😊

S pa ugotovil, da moram poleg brez zamenjati tudi zadnji amortizer. Kupil bom RockShox Super Deluxe Ultimate RCT. 

WWW.BIKE-DISCOUNT.DE
WWW.BIKE-DISCOUNT.DE

 

Razširi  

na tvojem mestu bi počakal z menjavo in nakupom. vsaj dokler ni potrebno servisirat. servis je vrjetno med 100-150€ (vsaj za fox je tako)

na svojmu sem mislil menjat kartušo za zrak ker imam možnost povečat hod iz 160 na 170mm. Fox 38 fit2 factory. Zadnji amortizer je trenutno ok (fox float X factory). endino če bi šel na feder.

Sem si pa naročil novo krmilo. SQlabs. X30. 12° backsweep da vidim če bo kej bolša vožnja. drugo je samo še krajša fajfa (manj kot 30mm) ali pa manjši okvir zaradi zavitih trailov :P

 

Napisano
  dne 28. 12. 2024 ob 13:24 je TBA napisal:

lepo. pa še kr visoko povprečno si mel. js mam vedno okrog 13-15km/h

Razširi  

Alexsa je pol manj od tebe in v hrib gre kot raketa.... 😉

Napisano (urejeno)
  dne 28. 12. 2024 ob 14:03 je TBA napisal:

na mopedu res. na emtbju pa 15 ni tolk malo glede na to da je limitiran na max 25km/h. je pa tudi odvisno po kakem terenu se voziš in kolk dolge ture delaš. 

nazadnje ko smo šli skupinsko sem naredil 34km, 833m višinske, povprečna 19 km/h

 

svoj čas sem mel na HTju ki je imel cca 12kg vrjetno je imel manj glede na to da je bil 26'' tud dost višjo povprečno ker sem bil tud dost mlajši in mel manj kil :D

 

Razširi  

Moj HT je 27.5" in ima listed weight 10.0kg.

 

Za mene je emtb == moped.

So imeli včasih na selu Puche. To je vse isto. Pedala + motor, zdaj je pač električen, prej je bil bencin. Gume imajo tudi isti premer... pa še bi našel kaj vzporednic.

Popravljeno od godlike
Napisano
  dne 28. 12. 2024 ob 15:11 je godlike napisal:

Moj HT je 27.5" in ima listed weight 10.0kg.

 

Za mene je emtb == moped.

So imeli včasih na selu Puche. To je vse isto. Pedala + motor, zdaj je pač električen, prej je bil bencin. Gume imajo tudi isti premer... pa še bi našel kaj vzporednic.

Razširi  

Bi ti dal moj "moped" pa pojdi v 15%, 3 kilometrski klanec. Pa da vidimo potem, kakšen moped je. 😉 Ljudje, ki niso  niloil vozili Emtb mislijo, da gre sam v klanec in po ravnem. 😄

  dne 28. 12. 2024 ob 13:39 je godlike napisal:

Počasi razmišljam, da je to bil izredno nepremišljen nakup. Menjal boš pol mopeda.

 

Pa razumem po letih uporabe. Ampak na novem peciklu, sem menjal samo zic. Da bi pa še gume, belanco, amortizerje, diske .... 🤨

Svojčas sem imel njegovo povpreč o na hardtailu.

25km vožnje z 300 višincev na poti.

Tu pa je ja moped. Na mopedu 15km/h povprečno bi bilo res nizko.

Razširi  

Nakup je bil vrhunski. Osnova je super, je pa seveda vedno moč vssko stvar izboljšati. 😉

 

 

Napisano
  dne 28. 12. 2024 ob 15:27 je Alex napisal:

Bi ti dal moj "moped" pa pojdi v 15%, 3 kilometrski klanec. Pa da vidimo potem, kakšen moped je. 😉 Ljudje, ki niso  niloil vozili Emtb mislijo, da gre sam v klanec in po ravnem. 😄

Razširi  

Sem dovolj tehničnega tipa, da vem, da se na novodobnih mopedih nastavlja koliko pomoči rabiš.

 

Kaj hočeš rečt, da ti na mopedu, zaradi večje teže, se isto mantraš  kot jaz na karbonskem HT-ju? Potem je še zadnji % smisla teh mopedov šel adijo.

No, čeprav vem in vidim, da temu ni tako. Ker ko jaz na 13% šodra švicam z 6km/h, se z mopedom pelje mimo in pogovarja. Od oka vsaj 10-12km/h.

 

Edini smisel vidim v treh primerih:

Tudi kolega ga je ženi kupil, da lahko na turah parira z njim, ker prej ni mogla....

Ali pa da si star in zgaran, pa ne moreš več....

Mogoče še tretji, kot prevoz do službe, da ne prideš prešvican....

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
  dne 28. 12. 2024 ob 14:18 je TBA napisal:

na tvojem mestu bi počakal z menjavo in nakupom. vsaj dokler ni potrebno servisirat. servis je vrjetno med 100-150€ (vsaj za fox je tako)

na svojmu sem mislil menjat kartušo za zrak ker imam možnost povečat hod iz 160 na 170mm. Fox 38 fit2 factory. Zadnji amortizer je trenutno ok (fox float X factory). endino če bi šel na feder.

Sem si pa naročil novo krmilo. SQlabs. X30. 12° backsweep da vidim če bo kej bolša vožnja. drugo je samo še krajša fajfa (manj kot 30mm) ali pa manjši okvir zaradi zavitih trailov :P

 

Razširi  

Sem imel že servis. 😊 Sicer pa ga sam  zamenjaš tik-tam. Jaz sem razmišljal, ali zrak ali feder, pa sem se odločil za prvega. Sicer ima vsak svoje prednosti in slabosti. Za težje kolesarje je nekje res bolj primeren fender. 

 

 

Napisano (urejeno)
  dne 28. 12. 2024 ob 15:36 je godlike napisal:

Edini smisel vidim v treh primerih:

Tudi kolega ga je ženi kupil, da lahko na turah parira z njim, ker prej ni mogla....

Ali pa da si star in zgaran, pa ne moreš več....

Mogoče še tretji, kot prevoz do službe, da ne prideš prešvican....

Razširi  

Dodam še svojo alinejo:

- priljubljen enduro trail ponoviš 3x, ker se lažje povzpneš na vrh?

 

  dne 28. 12. 2024 ob 15:37 je Alex napisal:

Za težje kolesarje je nekje res bolj primeren fender

Razširi  

Stratocaster? 🤣

Popravljeno od etcho
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano (urejeno)

Ja ok. To je pol druga ideologija vožnje.


Moja je kardio rekreacija ali pa premik A-B v uživanju z družino. 🙂

Popravljeno od godlike
Napisano
  dne 28. 12. 2024 ob 15:36 je godlike napisal:

Sem dovolj tehničnega tipa, da vem, da se na novodobnih mopedih nastavlja koliko pomoči rabiš.

 

Kaj hočeš rečt, da ti na mopedu, zaradi večje teže, se isto mantraš  kot jaz na karbonskem HT-ju? Potem je še zadnji % smisla teh mopedov šel adijo.

No, čeprav vem in vidim, da temu ni tako. Ker ko jaz na 13% šodra švicam z 6km/h, se z mopedom pelje mimo in pogovarja. Od oka vsaj 10-12km/h.

 

Edini smisel vidim v treh primerih:

Tudi kolega ga je ženi kupil, da lahko na turah parira z njim, ker prej ni mogla....

Ali pa da si star in zgaran, pa ne moreš več....

Mogoče še tretji, kot prevoz do službe, da ne prideš prešvican....

Razširi  

Z Etcho-jem te vabiva na obalo, da se nama pridružiš na kakem Giru po brezpotju. Da  boš lahko vozil skupaj z dvema starima, zgaranima, 61- letnikoma. 😉😊

  • Všeč 2
  • Haha 2

 

 

Napisano (urejeno)

Dejstvo je, da ima vsak zase svoje razloge, zakaj e-bike, oziroma ne. Zakaj menjavat opremo, ali ostati na stock. Nekatere odločitve so upravičene, nekatere manj, ampak tako je v življenju, smo si vsi različni. 🙂

Popravljeno od etcho
Napisano
  dne 28. 12. 2024 ob 15:39 je etcho napisal:

Dodam še svojo alinejo:

- priljubljen enduro trail ponoviš 3x, ker se lažje povzpneš na vrh?

 

Stratocaster? 🤣

Razširi  

FENDER... 😄😄 Zdaj  vidiš, da mi telefon že sam "popravlja" v "pravilno". 

Feder, seveda. 🤪

 

 

Napisano
  dne 28. 12. 2024 ob 15:48 je etcho napisal:

Dejstvo je, da ima vsak zase svoje razloge, zakaj e-bike, oziroma ne. Zakaj menjavat opremo, ali ostati na stock. Nekatere odločitve so upravičene, nekatere manj, ampak tako je v življenju, smo si vsi različni. 🙂

Razširi  

Se strinjam. Ampak, ali ni sedaj čas obdarovanja? Božiček in to. Ali se ne smemo obdarovati z kako malenkostjo? 

 

 

Napisano
  dne 28. 12. 2024 ob 15:31 je etcho napisal:

Jaz, ki imam 340 Wh baterijo pridem domov bolj spraznjen kot baterija. Je treba kar dodajat zraven svoje watte.

Razširi  

 

Jaz se ponavadi ustavim na kakšni polnilni postaji. In je potem samo baterija prazna ko pridem domov:P

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  dne 28. 12. 2024 ob 15:48 je etcho napisal:

Dejstvo je, da ima vsak zase svoje razloge, zakaj e-bike, oziroma ne. Zakaj menjavat opremo, ali ostati na stock. Nekatere odločitve so upravičene, nekatere manj, ampak tako je v življenju, smo si vsi različni. 🙂

Razširi  

Ma ja. Vsak troši svoj denar zakaj če. Eni celo za električne avte. 😉

 

Če je nakup iracionalen, še ne pomeni, da ga ne sme naredit. Po drugi strani, kot lahko in ima pravico @Alex iracionalno zamenja pol novega kolesa, skoraj vse razen e-motorja. Imamo tudi drugi pravico rečt da je iracionalno. Tak pač je pri svobodni potrošnji in svobodi govora.

 

Bi z veseljem sprejel povabilo ampak sem žal zadnja leta v takem življenskem obdobju, da težko najdem čas za svojo urco miru na kolesu, kaj šele za kaj drugega.

 

Bom si probal zapomnit. Še @scania sem dolžen pivo. Enkrat bo 🙃

Napisano (urejeno)
  dne 28. 12. 2024 ob 13:24 je TBA napisal:

lepo. pa še kr visoko povprečno si mel. js mam vedno okrog 13-15km/h

Razširi  

Jaz jo lahko držim z mojim poganjalčkom na žagnce tudi 23/25kmh :D  je pa res da me hrib kar precej bolj zjebe kot pa če bi mel EV

Popravljeno od Tilen5
  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Drugače letos sem imel cilj furo 100km ter 2500višincev z gorcem, kar mi je uspelo narediti konc avgusta.

Za drugo leto se si pa tole zrisal...😬 rečmo, da rata...
image.png

Popravljeno od Tilen5
  • Všeč 4
  • Začuden 1

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)
  dne 28. 12. 2024 ob 15:37 je Alex napisal:

Sem imel že servis. 😊 Sicer pa ga sam  zamenjaš tik-tam. Jaz sem razmišljal, ali zrak ali feder, pa sem se odločil za prvega. Sicer ima vsak svoje prednosti in slabosti. Za težje kolesarje je nekje res bolj primeren fender. 

Razširi  

v mislih sem imel servih amortizerja ne kolesa. to servisirajo ločeno. za Fox je priporočljivo na 125 ur oz 1x letno.

Kaj si mislil za težje kolesarje da je bolj primeren fender?

misliš pigiback? to je da se ne pregreje prehitro. ali si mislil feder? (sem pol kasneje prebral :P )  

nullČe si mislil feder potem moraš kupit feder za pravo kilažo in moraš izračunat moč vzmenti glede na geometrijo kolesa. Ko boš kupoval dober poglej kake dimenzije mora bit amortizer da ne boš kupoval 2x. 

image.png

image.png

  dne 28. 12. 2024 ob 19:48 je Tilen5 napisal:

In kaj,... da me pustijo na prvem ovinku? :D

Razširi  

sej bo ziher kdo zaružu :)  

Popravljeno od TBA
  • Haha 1
  • Začuden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Kdaj se je začelo to dogajati? Si kupil takšen avto, ali se je zadeva med lastništvom poslabšala?
    • Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ... 
    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.