Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 4 minutami je TBA napisal:

lepo. pa še kr visoko povprečno si mel. js mam vedno okrog 13-15km/h

Kolikor dopušča kolo. 😊 Po ravnem in v majhne hribe več kot 27km/uro ne gre. Po klancih navzdol do 50.

Sicer je pa bilo tu veliko asfalta in nekaj makadama. To je le "kondicijski trening" za napore, ki me čakajo z Etcho - om, ko me bo gnal po gmajnah in gozdovih,ko ozdravi. 😊

S pa ugotovil, da moram poleg brez zamenjati tudi zadnji amortizer. Kupil bom RockShox Super Deluxe Ultimate RCT. 

WWW.BIKE-DISCOUNT.DE
WWW.BIKE-DISCOUNT.DE

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je Alex napisal:

pa ugotovil, da moram poleg brez zamenjati tudi zadnji amortizer. Kupil bom RockShox Super Deluxe Ultimate RCT. 

Počasi razmišljam, da je to bil izredno nepremišljen nakup. Menjal boš pol mopeda.

 

Pa razumem po letih uporabe. Ampak na novem peciklu, sem menjal samo zic. Da bi pa še gume, belanco, amortizerje, diske .... 🤨

pred 15 minutami je TBA napisal:

lepo. pa še kr visoko povprečno si mel. js mam vedno okrog 13-15km/h

Svojčas sem imel njegovo povpreč o na hardtailu.

25km vožnje z 300 višincev na poti.

Tu pa je ja moped. Na mopedu 15km/h povprečno bi bilo res nizko.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 6 minutami je godlike napisal:

 

Tu pa je ja moped. Na mopedu 15km/h povprečno bi bilo res nizko.

na mopedu res. na emtbju pa 15 ni tolk malo glede na to da je limitiran na max 25km/h. je pa tudi odvisno po kakem terenu se voziš in kolk dolge ture delaš. 

nazadnje ko smo šli skupinsko sem naredil 34km, 833m višinske, povprečna 19 km/h

 

svoj čas sem mel na HTju ki je imel cca 12kg vrjetno je imel manj glede na to da je bil 26'' tud dost višjo povprečno ker sem bil tud dost mlajši in mel manj kil :D

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 36 minutami je Alex napisal:

Kolikor dopušča kolo. 😊 Po ravnem in v majhne hribe več kot 27km/uro ne gre. Po klancih navzdol do 50.

Sicer je pa bilo tu veliko asfalta in nekaj makadama. To je le "kondicijski trening" za napore, ki me čakajo z Etcho - om, ko me bo gnal po gmajnah in gozdovih,ko ozdravi. 😊

S pa ugotovil, da moram poleg brez zamenjati tudi zadnji amortizer. Kupil bom RockShox Super Deluxe Ultimate RCT. 

WWW.BIKE-DISCOUNT.DE
WWW.BIKE-DISCOUNT.DE

 

na tvojem mestu bi počakal z menjavo in nakupom. vsaj dokler ni potrebno servisirat. servis je vrjetno med 100-150€ (vsaj za fox je tako)

na svojmu sem mislil menjat kartušo za zrak ker imam možnost povečat hod iz 160 na 170mm. Fox 38 fit2 factory. Zadnji amortizer je trenutno ok (fox float X factory). endino če bi šel na feder.

Sem si pa naročil novo krmilo. SQlabs. X30. 12° backsweep da vidim če bo kej bolša vožnja. drugo je samo še krajša fajfa (manj kot 30mm) ali pa manjši okvir zaradi zavitih trailov :P

 

Napisano
Pred eno uro je TBA napisal:

lepo. pa še kr visoko povprečno si mel. js mam vedno okrog 13-15km/h

Alexsa je pol manj od tebe in v hrib gre kot raketa.... 😉

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je TBA napisal:

na mopedu res. na emtbju pa 15 ni tolk malo glede na to da je limitiran na max 25km/h. je pa tudi odvisno po kakem terenu se voziš in kolk dolge ture delaš. 

nazadnje ko smo šli skupinsko sem naredil 34km, 833m višinske, povprečna 19 km/h

 

svoj čas sem mel na HTju ki je imel cca 12kg vrjetno je imel manj glede na to da je bil 26'' tud dost višjo povprečno ker sem bil tud dost mlajši in mel manj kil :D

 

Moj HT je 27.5" in ima listed weight 10.0kg.

 

Za mene je emtb == moped.

So imeli včasih na selu Puche. To je vse isto. Pedala + motor, zdaj je pač električen, prej je bil bencin. Gume imajo tudi isti premer... pa še bi našel kaj vzporednic.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 13 minutami je godlike napisal:

Moj HT je 27.5" in ima listed weight 10.0kg.

 

Za mene je emtb == moped.

So imeli včasih na selu Puche. To je vse isto. Pedala + motor, zdaj je pač električen, prej je bil bencin. Gume imajo tudi isti premer... pa še bi našel kaj vzporednic.

Bi ti dal moj "moped" pa pojdi v 15%, 3 kilometrski klanec. Pa da vidimo potem, kakšen moped je. 😉 Ljudje, ki niso  niloil vozili Emtb mislijo, da gre sam v klanec in po ravnem. 😄

pred 1 uro je godlike napisal:

Počasi razmišljam, da je to bil izredno nepremišljen nakup. Menjal boš pol mopeda.

 

Pa razumem po letih uporabe. Ampak na novem peciklu, sem menjal samo zic. Da bi pa še gume, belanco, amortizerje, diske .... 🤨

Svojčas sem imel njegovo povpreč o na hardtailu.

25km vožnje z 300 višincev na poti.

Tu pa je ja moped. Na mopedu 15km/h povprečno bi bilo res nizko.

Nakup je bil vrhunski. Osnova je super, je pa seveda vedno moč vssko stvar izboljšati. 😉

 

 

Napisano

Jaz, ki imam 340 Wh baterijo pridem domov bolj spraznjen kot baterija. Je treba kar dodajat zraven svoje watte.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Bi ti dal moj "moped" pa pojdi v 15%, 3 kilometrski klanec. Pa da vidimo potem, kakšen moped je. 😉 Ljudje, ki niso  niloil vozili Emtb mislijo, da gre sam v klanec in po ravnem. 😄

Sem dovolj tehničnega tipa, da vem, da se na novodobnih mopedih nastavlja koliko pomoči rabiš.

 

Kaj hočeš rečt, da ti na mopedu, zaradi večje teže, se isto mantraš  kot jaz na karbonskem HT-ju? Potem je še zadnji % smisla teh mopedov šel adijo.

No, čeprav vem in vidim, da temu ni tako. Ker ko jaz na 13% šodra švicam z 6km/h, se z mopedom pelje mimo in pogovarja. Od oka vsaj 10-12km/h.

 

Edini smisel vidim v treh primerih:

Tudi kolega ga je ženi kupil, da lahko na turah parira z njim, ker prej ni mogla....

Ali pa da si star in zgaran, pa ne moreš več....

Mogoče še tretji, kot prevoz do službe, da ne prideš prešvican....

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
Pred eno uro je TBA napisal:

na tvojem mestu bi počakal z menjavo in nakupom. vsaj dokler ni potrebno servisirat. servis je vrjetno med 100-150€ (vsaj za fox je tako)

na svojmu sem mislil menjat kartušo za zrak ker imam možnost povečat hod iz 160 na 170mm. Fox 38 fit2 factory. Zadnji amortizer je trenutno ok (fox float X factory). endino če bi šel na feder.

Sem si pa naročil novo krmilo. SQlabs. X30. 12° backsweep da vidim če bo kej bolša vožnja. drugo je samo še krajša fajfa (manj kot 30mm) ali pa manjši okvir zaradi zavitih trailov :P

 

Sem imel že servis. 😊 Sicer pa ga sam  zamenjaš tik-tam. Jaz sem razmišljal, ali zrak ali feder, pa sem se odločil za prvega. Sicer ima vsak svoje prednosti in slabosti. Za težje kolesarje je nekje res bolj primeren fender. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je godlike napisal:

Edini smisel vidim v treh primerih:

Tudi kolega ga je ženi kupil, da lahko na turah parira z njim, ker prej ni mogla....

Ali pa da si star in zgaran, pa ne moreš več....

Mogoče še tretji, kot prevoz do službe, da ne prideš prešvican....

Dodam še svojo alinejo:

- priljubljen enduro trail ponoviš 3x, ker se lažje povzpneš na vrh?

 

pred 4 minutami je Alex napisal:

Za težje kolesarje je nekje res bolj primeren fender

Stratocaster? 🤣

Popravljeno od etcho
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano (urejeno)

Ja ok. To je pol druga ideologija vožnje.


Moja je kardio rekreacija ali pa premik A-B v uživanju z družino. 🙂

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 1 minuto je godlike napisal:

Sem dovolj tehničnega tipa, da vem, da se na novodobnih mopedih nastavlja koliko pomoči rabiš.

 

Kaj hočeš rečt, da ti na mopedu, zaradi večje teže, se isto mantraš  kot jaz na karbonskem HT-ju? Potem je še zadnji % smisla teh mopedov šel adijo.

No, čeprav vem in vidim, da temu ni tako. Ker ko jaz na 13% šodra švicam z 6km/h, se z mopedom pelje mimo in pogovarja. Od oka vsaj 10-12km/h.

 

Edini smisel vidim v treh primerih:

Tudi kolega ga je ženi kupil, da lahko na turah parira z njim, ker prej ni mogla....

Ali pa da si star in zgaran, pa ne moreš več....

Mogoče še tretji, kot prevoz do službe, da ne prideš prešvican....

Z Etcho-jem te vabiva na obalo, da se nama pridružiš na kakem Giru po brezpotju. Da  boš lahko vozil skupaj z dvema starima, zgaranima, 61- letnikoma. 😉😊

  • Všeč 2
  • Haha 2

 

 

Napisano (urejeno)

Dejstvo je, da ima vsak zase svoje razloge, zakaj e-bike, oziroma ne. Zakaj menjavat opremo, ali ostati na stock. Nekatere odločitve so upravičene, nekatere manj, ampak tako je v življenju, smo si vsi različni. 🙂

Popravljeno od etcho
Napisano
pred 7 minutami je etcho napisal:

Dodam še svojo alinejo:

- priljubljen enduro trail ponoviš 3x, ker se lažje povzpneš na vrh?

 

Stratocaster? 🤣

FENDER... 😄😄 Zdaj  vidiš, da mi telefon že sam "popravlja" v "pravilno". 

Feder, seveda. 🤪

 

 

Napisano
pred 2 minutama je etcho napisal:

Dejstvo je, da ima vsak zase svoje razloge, zakaj e-bike, oziroma ne. Zakaj menjavat opremo, ali ostati na stock. Nekatere odločitve so upravičene, nekatere manj, ampak tako je v življenju, smo si vsi različni. 🙂

Se strinjam. Ampak, ali ni sedaj čas obdarovanja? Božiček in to. Ali se ne smemo obdarovati z kako malenkostjo? 

 

 

Napisano
Pred eno uro je etcho napisal:

Jaz, ki imam 340 Wh baterijo pridem domov bolj spraznjen kot baterija. Je treba kar dodajat zraven svoje watte.

 

Jaz se ponavadi ustavim na kakšni polnilni postaji. In je potem samo baterija prazna ko pridem domov:P

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 2 urama je etcho napisal:

Dejstvo je, da ima vsak zase svoje razloge, zakaj e-bike, oziroma ne. Zakaj menjavat opremo, ali ostati na stock. Nekatere odločitve so upravičene, nekatere manj, ampak tako je v življenju, smo si vsi različni. 🙂

Ma ja. Vsak troši svoj denar zakaj če. Eni celo za električne avte. 😉

 

Če je nakup iracionalen, še ne pomeni, da ga ne sme naredit. Po drugi strani, kot lahko in ima pravico @Alex iracionalno zamenja pol novega kolesa, skoraj vse razen e-motorja. Imamo tudi drugi pravico rečt da je iracionalno. Tak pač je pri svobodni potrošnji in svobodi govora.

 

Bi z veseljem sprejel povabilo ampak sem žal zadnja leta v takem življenskem obdobju, da težko najdem čas za svojo urco miru na kolesu, kaj šele za kaj drugega.

 

Bom si probal zapomnit. Še @scania sem dolžen pivo. Enkrat bo 🙃

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je TBA napisal:

lepo. pa še kr visoko povprečno si mel. js mam vedno okrog 13-15km/h

Jaz jo lahko držim z mojim poganjalčkom na žagnce tudi 23/25kmh :D  je pa res da me hrib kar precej bolj zjebe kot pa če bi mel EV

Popravljeno od Tilen5
  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Drugače letos sem imel cilj furo 100km ter 2500višincev z gorcem, kar mi je uspelo narediti konc avgusta.

Za drugo leto se si pa tole zrisal...😬 rečmo, da rata...
image.png

Popravljeno od Tilen5
  • Všeč 4
  • Začuden 1

 

image.jpeg

 

Napisano (urejeno)
pred 14 urami je Alex napisal:

Sem imel že servis. 😊 Sicer pa ga sam  zamenjaš tik-tam. Jaz sem razmišljal, ali zrak ali feder, pa sem se odločil za prvega. Sicer ima vsak svoje prednosti in slabosti. Za težje kolesarje je nekje res bolj primeren fender. 

v mislih sem imel servih amortizerja ne kolesa. to servisirajo ločeno. za Fox je priporočljivo na 125 ur oz 1x letno.

Kaj si mislil za težje kolesarje da je bolj primeren fender?

misliš pigiback? to je da se ne pregreje prehitro. ali si mislil feder? (sem pol kasneje prebral :P )  

nullČe si mislil feder potem moraš kupit feder za pravo kilažo in moraš izračunat moč vzmenti glede na geometrijo kolesa. Ko boš kupoval dober poglej kake dimenzije mora bit amortizer da ne boš kupoval 2x. 

image.png

image.png

pred 10 urami je Tilen5 napisal:

In kaj,... da me pustijo na prvem ovinku? :D

sej bo ziher kdo zaružu :)  

Popravljeno od TBA
  • Haha 1
  • Začuden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ti bom pa dodal še tretjo varijanto, pozabiš kupit vinjeto in zapelješ na AC, se takoj spomniš, bi jo rad kupil in hopa te ustavijo redarji pa te..... 🥴🫣😉
    • Živjo! 🙂 Potovalni računalnik na moji 10-letni bencinarki Mazdi 2 mi izpisuje porabo 8,3 L/100 km, kar se mi zdi nenormalno visoko za avto, ki naj bi imel povprečno porabo 5 litrov pri kombinirani vožnji. Dvomim, da je kaj narobe z injektorji, ker nimam z njo nobenih drugih težav. Tlak v gumah redno preverjam in jih imam napolnjene do max psi, OBD2 skener mi tudi ne izpisuje nobenih napak. Vsak dan narediva cca. 40 km mestne vožnje, ampak jo zelo šparam, vozim res kot babica. Trudim se čim manj ustavljati, v glavnem coastam v leru do zelene luči in potem prestavim direkt v drugo. Ni mi jasno, od kod taka poraba. Menda je bolj ekonomično pustiti avto v prestavi, namesto coastati v leru, ker se brez dodajanja gasa itak prekine dotok bencina, in tudi na rdeči luči čakati v prestavi? Do zdaj sem jo imela vedno v leru, da ne obremenjujem sprostitvenih ležajev.   Tudi z rev matchanjem najbrž porabim malenkost več goriva, ampak mi je zdravje sklopke in menjalnika prioriteta, plus to so tako male številke, da ne bi smelo pomembno vplivati na porabo. Kadar sem prva v vrsti na semaforju, po navadi naredim throttle blip start, da je čas sklopke na točki prijema čim krajši in se v teoriji manj segreje. Ali je možno, da bi te tehnike vožnje lahko nabile povprečno porabo čez 8? Svečke in filtri so novi, olje uporabljam Mazdino OEM, gretje imam na minimum, prtljažnik prazen, klimo samo vsake toliko prižgem, da malo dela ali da odrosim šipe. Enkrat na dva tedna jo namerno skoraj redlinam, sicer šaltam pri 2000 rpm in tudi rev matcham vedno do točno toliko obratov, kot jih rabi za prestavo, v katero grem. Tole so moji izsledki spremljanja trenutne porabe v litrih na 100 km: -speljevanje po ravnem: 25 -speljevanje v klanec (ne vem, koliko %): 40 -vožnja po ravnem pri 50 km/h v tretji prestavi in 2k obratih: 6,7 -po ravnem pri 50 km/h v četrti prestavi in dobrih 1000 obratih: 5,8 -pri 80 km/h v peti prestavi in 2300 obratih: 7,8 -po ravnem pri 30 km/h: 6,1 v drugi in 5,9 v tretji prestavi Med samo vožnjo poraba res drastično niha, tudi po ravnem pri enakomerni hitrosti, nikoli pa ne pade pod 5,5, razen, ko spustim gas in ko greva navzdol po hribu. V mirovanju porabe ne meri, prav tako ne med vzvratno vožnjo, ki je pa opraviva kar veliko, ker morava vsak dan po celi ulici peljati rikverc. Zanima me, kaj delam narobe? Po vseh podatkih, ki sem jih našla na netu, ta identični model in isti ali podoben letnik M2 z enako močjo motorja  (55 kW) nikomur ne žre niti približno toliko kot meni. Hvala v naprej!
    • A ni vsako leto ista procedura vključno s takimi članki? Tole s Kiribati beremo vsako leto, še film "Sam doma" je manjkrat ponavljan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.