Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
  dne 19. 1. 2025 ob 17:54 je etcho napisal:

Trasa je predvsem zanimiva po razgibanosti gor-dol.

 

Screenshot_20250119_184641.jpg

Razširi  

Screenshot_20250119_185904_Strava.jpg

 

😅 Drugi vzpon bi moral biti zanimiv za električarja

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano
  dne 19. 1. 2025 ob 6:50 je TBA napisal:

žal so emtb pri katerih je baterijo težko odstraniti ker moraš pred tem odstraniti motor. Zic je pa tud cca 300g tako da ne vidim poante, če si pa mislil zic štango je pa zopet šraufanje ker jih ima večino že potopno in se za krajše oz 1 dnevne ali vikend izlete res ne splača.

Razširi  

 

A se hecaš... a pol moraš cel kolo nosit v bajto, da ga nafilaš? To je pa res noro. ?zmeden?

 

Jaz mam baterijo dol v 10 sekundah, pa še to večino časa porabim, ko iščem ključ za odklepanje zaščitne ključavnice, zic je v sekundi ven. Zato sem to opisoval kot minimalni napor, se mi pa ni sanjalo, da je tu sploh lahko problem.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
  dne 19. 1. 2025 ob 18:04 je Boss napisal:

 

A se hecaš... a pol moraš cel kolo nosit v bajto, da ga nafilaš? To je pa res noro. ?zmeden?

 

Jaz mam baterijo dol v 10 sekundah, pa še to večino časa porabim, ko iščem ključ za odklepanje zaščitne ključavnice, zic je v sekundi ven. Zato sem to opisoval kot minimalni napor, se mi pa ni sanjalo, da je tu sploh lahko problem.

Razširi  

Veliko koles nima možnosti sneti baterijo dol. No, je varianta ampak moraš odvijačiti z imbus ključem, pa še nekaj zraven. V glavnem, ni tako enostavno, da bi to delal, če ni nujno. 

  dne 19. 1. 2025 ob 15:43 je Tilen5 napisal:

Lahko bi se zapeljala čez mostiček ne hodila 😛 , no jaz sem se že enkrat peljal čez nekaj takega, pa sem pristal v jarku 🤣

Razširi  

Aha, da ga vidim junaka. 😊 Vmes na tej brvi so luknje, da vidiš vse skozi, vse se maje, na levi strani pa mali prepad. 

Ne, hvala. Raje počasi čez in sigurno. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
  dne 19. 1. 2025 ob 18:07 je Alex napisal:

Veliko koles nima možnosti sneti baterijo dol. No, je varianta ampak moraš odvijačiti z imbus ključem, pa še nekaj zraven. V glavnem, ni tako enostavno, da bi to delal, če ni nujno. 

Aha, da ga vidim junaka. 😊 Vmes na tej brvi so luknje, da vidiš vse skozi, vse se maje, na levi strani pa mali prepad. 

Ne, hvala. Raje počasi čez in sigurno. 😉

Razširi  

Sej pravim jaz sem 1x proval, nikol več :D

 


image.jpeg

 

Napisano
  dne 19. 1. 2025 ob 18:07 je Alex napisal:

Veliko koles nima možnosti sneti baterijo dol. No, je varianta ampak moraš odvijačiti z imbus ključem, pa še nekaj zraven. V glavnem, ni tako enostavno, da bi to delal, če ni nujno. 

Razširi  

 

Aha, narejeno za kriminalce. Ker kaj bo z ukradenim kolesom brez baterije. Jaz sem pa prav gledal, da se da baterijo enostavno odstranit, da tud če greš v lokal na pijačo, da gre baterija zraven. Zato sem pristal na Scottu.

33112_1.png

Napisano
  dne 19. 1. 2025 ob 18:22 je Tilen5 napisal:

Sej pravim jaz sem 1x proval, nikol več :D

Razširi  

Itak. Jaz ga v kleti priklopim na elektriko  in polnim... Vsake toliko grem pogledati, če se kaj kadi. 

 

 

Napisano

Jaz ko grem na pijačo, je kolo vedno v vidnem polju in ne več kot 3 m stran. Če ta pogoj ni izvedljiv, ne grem na pijačo.

  • Všeč 1
  • Ljubim 2
Napisano

Včasih polnim baterijo tudi v avtu  med vožnjo na izhodišče kolesarske ture. Na dopustu polnjenje neodstranljive baterije nebi bilo mogoče, ker bicikla ne morem nesti v apartma. Neodstranljiva baterija na dopustu je neuporabna. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  dne 19. 1. 2025 ob 18:53 je Alex napisal:

Itak. Jaz ga v kleti priklopim na elektriko  in polnim... Vsake toliko grem pogledati, če se kaj kadi. 

Razširi  

jaz sem govoril za vožjo čez "brv" :D

 


image.jpeg

 

Napisano
  dne 19. 1. 2025 ob 18:53 je Alex napisal:

Itak. Jaz ga v kleti priklopim na elektriko  in polnim... Vsake toliko grem pogledati, če se kaj kadi. 

Razširi  

 

Jaz tudi, zato kleti odpadejo. Baterija je na tleh na keramičnih ploščicah vsaj meter in pol od kakšne gorljive zadeve pa seveda pod nadzorom. Samo ene 2x sem polnil čez noč, ker ni šlo drugače.

33112_1.png

Napisano
  dne 19. 1. 2025 ob 19:59 je Boss napisal:

 

Jaz tudi, zato kleti odpadejo. Baterija je na tleh na keramičnih ploščicah vsaj meter in pol od kakšne gorljive zadeve pa seveda pod nadzorom. Samo ene 2x sem polnil čez noč, ker ni šlo drugače.

Razširi  

Jaz jo vedno polnim takoj ko pridem iz ture. Popoldan. Nikoli čez noč. 

Še najraje vidim, da sem prispten, ko se polni.Takrat kaj delam zraven. 

 

 

Napisano
  dne 19. 1. 2025 ob 18:04 je Boss napisal:

 

A se hecaš... a pol moraš cel kolo nosit v bajto, da ga nafilaš? To je pa res noro. ?zmeden?

 

Jaz mam baterijo dol v 10 sekundah, pa še to večino časa porabim, ko iščem ključ za odklepanje zaščitne ključavnice, zic je v sekundi ven. Zato sem to opisoval kot minimalni napor, se mi pa ni sanjalo, da je tu sploh lahko problem.

Razširi  

Zakaj bi ga nosil v bajto ;). Ga samo zapeljem v klet in ga tam filam 🤣

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
  dne 20. 1. 2025 ob 15:46 je TBA napisal:

Zakaj bi ga nosil v bajto ;). Ga samo zapeljem v klet in ga tam filam 🤣

Razširi  

Enako. Po stopnicah gre z lahkoto, tako dol kot tudi gor, ker je polno vzmeteno. 

 

 

 

 

Napisano

@Boss, @Alexkaj telefone tudi v kleti polnita?  Ne vem kaj mate to neko fobijo z baterijami. Jaz jo vedno polnim v dnevni na laminatu in se mi v 5 letih odkar imam e kolesa ( pa so pri bajti 3 ) še ni kaj zgodilo , tudi hranim vse 3 baterije v dnevni za sedežno in vse BP.

Napisano (urejeno)
  dne 20. 1. 2025 ob 16:58 je robertk6 napisal:

@Boss, @Alexkaj telefone tudi v kleti polnita?  Ne vem kaj mate to neko fobijo z baterijami. Jaz jo vedno polnim v dnevni na laminatu in se mi v 5 letih odkar imam e kolesa ( pa so pri bajti 3 ) še ni kaj zgodilo , tudi hranim vse 3 baterije v dnevni za sedežno in vse BP.

Razširi  

Lahko bi nesel kolo tudi v dnevno sobo, a ostali stanovalci ne vem, če bi bili navdušeni. 😊 Pač kolo imam v kleti, kjer je zaklenjeno z dvema ključavnicama in še z ključavnico na kolesu, ki je priklenjena na zid. 

Tako mi je tam najlažje polnit kolo. 

In ne, ne bojim se, da bi kaj bilo narobe z kolesom. Kolikor sem bral, zagorijo večinoma kitajska kolesa z kitajskimi baterijami. In še to v veliko primerih po hudih padcih. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
  dne 20. 1. 2025 ob 18:32 je Alex napisal:

Lahko bi nesel kolo tudi v dnevno sobo, a ostali stanovalci ne vem, če bi bili navdušeni. 😊 Pač kolo imam v kleti, kjer je zaklenjeno z dvema ključavnicama in še z ključavnico na kolesu, ki je priklenjena na zid. 

Tako mi je tam najlažje polnit kolo. 

In ne, ne bojim se, da bi kaj bilo narobe z kolesom. Kolikor sem bral, zagorijo večinoma kitajska kolesa z kitajskimi baterijami. In še to v veliko primerih po hudih padcih. 

Razširi  

OK to razumem ker nimaš snemljive baterije ampak @Bossse mi pa zdi da ima neke strahe pred samovžigom baterije🤣

Napisano

Jaz tudi polnim v kleti. Iz rostfrej sodčka v flašo. Pri tem sem vseskozi prisoten.

 

Cel kup zadevc ki imajo Li-ion ali Lipo akuje se pri naši hiši polni brez nadzora. A je to pametno ne vem. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  dne 20. 1. 2025 ob 18:38 je robertk6 napisal:

K to razumem ker nimaš snemljive baterije ampak @Bossse mi pa zdi da ima neke strahe pred samovžigom baterije🤣

Razširi  

 

Ampak, men je tud bolj enostavno fliknit baterijo ven in jo polnit pod nadzorom. Tko, da ne vem kje je problem? :nevem:

 

Verjetnost, da bi zagorelo je minimalna a istočasno neskončnokrat večja kot pri klasičnem kolesu. 😜

 

Tko da jaz se držim rekla "better safe then sorry"

33112_1.png

Napisano
  dne 20. 1. 2025 ob 16:58 je robertk6 napisal:

@Boss, @Alexkaj telefone tudi v kleti polnita?  Ne vem kaj mate to neko fobijo z baterijami. Jaz jo vedno polnim v dnevni na laminatu in se mi v 5 letih odkar imam e kolesa ( pa so pri bajti 3 ) še ni kaj zgodilo , tudi hranim vse 3 baterije v dnevni za sedežno in vse BP.

Razširi  

 

No ja, je kr velika razlika.. telefonska baterija ima ene 20Wh, ta za kolo pa recimo tam nekje 625Wh... Se pravi ene 30x toliko. Tako, da tole je popolnoma neprimerljivo.

33112_1.png

Napisano
  dne 20. 1. 2025 ob 21:39 je Boss napisal:

 

No ja, je kr velika razlika.. telefonska baterija ima ene 20Wh, ta za kolo pa recimo tam nekje 625Wh... Se pravi ene 30x toliko. Tako, da tole je popolnoma neprimerljivo.

Razširi  

Realno, sam spremljam razne Emtb forume in nisem še zasledil, da bi kdo pisal,da bi mu baterija od kvalitetnega  kolesa sama od sebe zagorela. Vsaj Specialized kolesa ne. 

Pa tudi če je kako, se to toliko preveč  potencira (s strani elektrik- haterjev) , da ima folk precej več straha, kot je upravičeno. Recimo, koliko več benzinskih mopedov in avtomatikov  zagori v kleteh in garažah pa gre to skoraj neopazno mimo. 

Tako, da sam osebno ne bi polnil baterije od kolesa v stanovanju niti, če bi bi jo bilo enostavno sneti s kolesa. 

Je pa po drugi strani tudi res, da ni dobro hraniti kolesa v res mrzlih garažah, kjer je samo par stopinj nad nulo. To sigurno ni zdravilo za baterijo. 

 

 

Napisano

Težave zaradi vžiga baterije je največkrat zaradi slabe kvalitete Oz kitajskih poceni variant. Ponavadi so zagoreli kiti s katerimi so ljudje pretvorili navadno kolo v električno.

Težave so bile tudi zaradi nevzdrževanja in slabih polnilcev in baterij, ki niso imeli vgrajene zaščite za pregrevanje in prekomerno polnjenje

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Kdaj se je začelo to dogajati? Si kupil takšen avto, ali se je zadeva med lastništvom poslabšala?
    • Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ... 
    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.