Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je etcho napisal:

Trasa je predvsem zanimiva po razgibanosti gor-dol.

 

Screenshot_20250119_184641.jpg

Screenshot_20250119_185904_Strava.jpg

 

😅 Drugi vzpon bi moral biti zanimiv za električarja

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 11 urami je TBA napisal:

žal so emtb pri katerih je baterijo težko odstraniti ker moraš pred tem odstraniti motor. Zic je pa tud cca 300g tako da ne vidim poante, če si pa mislil zic štango je pa zopet šraufanje ker jih ima večino že potopno in se za krajše oz 1 dnevne ali vikend izlete res ne splača.

 

A se hecaš... a pol moraš cel kolo nosit v bajto, da ga nafilaš? To je pa res noro. ?zmeden?

 

Jaz mam baterijo dol v 10 sekundah, pa še to večino časa porabim, ko iščem ključ za odklepanje zaščitne ključavnice, zic je v sekundi ven. Zato sem to opisoval kot minimalni napor, se mi pa ni sanjalo, da je tu sploh lahko problem.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je Boss napisal:

 

A se hecaš... a pol moraš cel kolo nosit v bajto, da ga nafilaš? To je pa res noro. ?zmeden?

 

Jaz mam baterijo dol v 10 sekundah, pa še to večino časa porabim, ko iščem ključ za odklepanje zaščitne ključavnice, zic je v sekundi ven. Zato sem to opisoval kot minimalni napor, se mi pa ni sanjalo, da je tu sploh lahko problem.

Veliko koles nima možnosti sneti baterijo dol. No, je varianta ampak moraš odvijačiti z imbus ključem, pa še nekaj zraven. V glavnem, ni tako enostavno, da bi to delal, če ni nujno. 

pred 2 urama je Tilen5 napisal:

Lahko bi se zapeljala čez mostiček ne hodila 😛 , no jaz sem se že enkrat peljal čez nekaj takega, pa sem pristal v jarku 🤣

Aha, da ga vidim junaka. 😊 Vmes na tej brvi so luknje, da vidiš vse skozi, vse se maje, na levi strani pa mali prepad. 

Ne, hvala. Raje počasi čez in sigurno. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 14 minutami je Alex napisal:

Veliko koles nima možnosti sneti baterijo dol. No, je varianta ampak moraš odvijačiti z imbus ključem, pa še nekaj zraven. V glavnem, ni tako enostavno, da bi to delal, če ni nujno. 

Aha, da ga vidim junaka. 😊 Vmes na tej brvi so luknje, da vidiš vse skozi, vse se maje, na levi strani pa mali prepad. 

Ne, hvala. Raje počasi čez in sigurno. 😉

Sej pravim jaz sem 1x proval, nikol več :D

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 25 minutami je Alex napisal:

Veliko koles nima možnosti sneti baterijo dol. No, je varianta ampak moraš odvijačiti z imbus ključem, pa še nekaj zraven. V glavnem, ni tako enostavno, da bi to delal, če ni nujno. 

 

Aha, narejeno za kriminalce. Ker kaj bo z ukradenim kolesom brez baterije. Jaz sem pa prav gledal, da se da baterijo enostavno odstranit, da tud če greš v lokal na pijačo, da gre baterija zraven. Zato sem pristal na Scottu.

33112_1.png

Napisano
pred 30 minutami je Tilen5 napisal:

Sej pravim jaz sem 1x proval, nikol več :D

Itak. Jaz ga v kleti priklopim na elektriko  in polnim... Vsake toliko grem pogledati, če se kaj kadi. 

 

 

Napisano

Jaz ko grem na pijačo, je kolo vedno v vidnem polju in ne več kot 3 m stran. Če ta pogoj ni izvedljiv, ne grem na pijačo.

  • Všeč 1
  • Ljubim 2
Napisano

Včasih polnim baterijo tudi v avtu  med vožnjo na izhodišče kolesarske ture. Na dopustu polnjenje neodstranljive baterije nebi bilo mogoče, ker bicikla ne morem nesti v apartma. Neodstranljiva baterija na dopustu je neuporabna. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 22 minutami je Alex napisal:

Itak. Jaz ga v kleti priklopim na elektriko  in polnim... Vsake toliko grem pogledati, če se kaj kadi. 

jaz sem govoril za vožjo čez "brv" :D

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 41 minutami je Tilen5 napisal:

jaz sem govoril za vožjo čez "brv" :D

Jap, res je. 😊

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Itak. Jaz ga v kleti priklopim na elektriko  in polnim... Vsake toliko grem pogledati, če se kaj kadi. 

 

Jaz tudi, zato kleti odpadejo. Baterija je na tleh na keramičnih ploščicah vsaj meter in pol od kakšne gorljive zadeve pa seveda pod nadzorom. Samo ene 2x sem polnil čez noč, ker ni šlo drugače.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Jaz tudi, zato kleti odpadejo. Baterija je na tleh na keramičnih ploščicah vsaj meter in pol od kakšne gorljive zadeve pa seveda pod nadzorom. Samo ene 2x sem polnil čez noč, ker ni šlo drugače.

Jaz jo vedno polnim takoj ko pridem iz ture. Popoldan. Nikoli čez noč. 

Še najraje vidim, da sem prispten, ko se polni.Takrat kaj delam zraven. 

 

 

Napisano
pred 21 urami je Boss napisal:

 

A se hecaš... a pol moraš cel kolo nosit v bajto, da ga nafilaš? To je pa res noro. ?zmeden?

 

Jaz mam baterijo dol v 10 sekundah, pa še to večino časa porabim, ko iščem ključ za odklepanje zaščitne ključavnice, zic je v sekundi ven. Zato sem to opisoval kot minimalni napor, se mi pa ni sanjalo, da je tu sploh lahko problem.

Zakaj bi ga nosil v bajto ;). Ga samo zapeljem v klet in ga tam filam 🤣

Napisano
pred 40 minutami je TBA napisal:

Zakaj bi ga nosil v bajto ;). Ga samo zapeljem v klet in ga tam filam 🤣

Enako. Po stopnicah gre z lahkoto, tako dol kot tudi gor, ker je polno vzmeteno. 

 

 

 

 

Napisano

@Boss, @Alexkaj telefone tudi v kleti polnita?  Ne vem kaj mate to neko fobijo z baterijami. Jaz jo vedno polnim v dnevni na laminatu in se mi v 5 letih odkar imam e kolesa ( pa so pri bajti 3 ) še ni kaj zgodilo , tudi hranim vse 3 baterije v dnevni za sedežno in vse BP.

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je robertk6 napisal:

@Boss, @Alexkaj telefone tudi v kleti polnita?  Ne vem kaj mate to neko fobijo z baterijami. Jaz jo vedno polnim v dnevni na laminatu in se mi v 5 letih odkar imam e kolesa ( pa so pri bajti 3 ) še ni kaj zgodilo , tudi hranim vse 3 baterije v dnevni za sedežno in vse BP.

Lahko bi nesel kolo tudi v dnevno sobo, a ostali stanovalci ne vem, če bi bili navdušeni. 😊 Pač kolo imam v kleti, kjer je zaklenjeno z dvema ključavnicama in še z ključavnico na kolesu, ki je priklenjena na zid. 

Tako mi je tam najlažje polnit kolo. 

In ne, ne bojim se, da bi kaj bilo narobe z kolesom. Kolikor sem bral, zagorijo večinoma kitajska kolesa z kitajskimi baterijami. In še to v veliko primerih po hudih padcih. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Lahko bi nesel kolo tudi v dnevno sobo, a ostali stanovalci ne vem, če bi bili navdušeni. 😊 Pač kolo imam v kleti, kjer je zaklenjeno z dvema ključavnicama in še z ključavnico na kolesu, ki je priklenjena na zid. 

Tako mi je tam najlažje polnit kolo. 

In ne, ne bojim se, da bi kaj bilo narobe z kolesom. Kolikor sem bral, zagorijo večinoma kitajska kolesa z kitajskimi baterijami. In še to v veliko primerih po hudih padcih. 

OK to razumem ker nimaš snemljive baterije ampak @Bossse mi pa zdi da ima neke strahe pred samovžigom baterije🤣

Napisano

Jaz tudi polnim v kleti. Iz rostfrej sodčka v flašo. Pri tem sem vseskozi prisoten.

 

Cel kup zadevc ki imajo Li-ion ali Lipo akuje se pri naši hiši polni brez nadzora. A je to pametno ne vem. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 2 urama je robertk6 napisal:

K to razumem ker nimaš snemljive baterije ampak @Bossse mi pa zdi da ima neke strahe pred samovžigom baterije🤣

 

Ampak, men je tud bolj enostavno fliknit baterijo ven in jo polnit pod nadzorom. Tko, da ne vem kje je problem? :nevem:

 

Verjetnost, da bi zagorelo je minimalna a istočasno neskončnokrat večja kot pri klasičnem kolesu. 😜

 

Tko da jaz se držim rekla "better safe then sorry"

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je robertk6 napisal:

@Boss, @Alexkaj telefone tudi v kleti polnita?  Ne vem kaj mate to neko fobijo z baterijami. Jaz jo vedno polnim v dnevni na laminatu in se mi v 5 letih odkar imam e kolesa ( pa so pri bajti 3 ) še ni kaj zgodilo , tudi hranim vse 3 baterije v dnevni za sedežno in vse BP.

 

No ja, je kr velika razlika.. telefonska baterija ima ene 20Wh, ta za kolo pa recimo tam nekje 625Wh... Se pravi ene 30x toliko. Tako, da tole je popolnoma neprimerljivo.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Skor si ne moreš zmislt kej tazga   https://www.24ur.com/novice/tujina/prve-trumpove-poteze-razglasitev-izrednih-razmer-preimenovanje-mehiskega-zaliva.html
    • To je problem. Ker se mora najprej iz malo večje mase EVjev narediti trg rabljenih, da se bo malo vedelo kaj lahko pričakuješ. Že pri ICEjih je nakup rabljenega malo loterija, pri EVjih pa zaenkrat še sploh.
    • No ja, je kr velika razlika.. telefonska baterija ima ene 20Wh, ta za kolo pa recimo tam nekje 625Wh... Se pravi ene 30x toliko. Tako, da tole je popolnoma neprimerljivo.
    • Torej ... postal lastnik Mazde 3, letnik 2016. Dva dni nazaj se je med vožnjo začel ekran infotainmenta resetirati. Parkrat se je zadeva postavila nazaj, nato pa je ekran postal črn, brez aktivnosti. Radio deluje, deluje tudi gumb volume in mute, ostalo pa ne deluje. Probal sem hard reset kombinacijo tipk, vednar brez uspeha. Tudi odklop od akumulatorja ne resetira stanja. Na mazda3revolution sem prebral, da je verjetno CMU v Standby Mode, kjer čaka na *pravo* informacijo, da se ponovno zažene. To pa se najlažje naredi s tem, da se odstrani CMU in se ga preprogramira oz. nastavi na zadnje stanje updata firmware-a. Sedaj pa vprašanje - ali je kdo kdaj to že počel in zna pomagati, oziroma ali kdo pozna koga (tudi iz servisa), ki bi znal pri dotičnem problemu pomagati.   V najslabšem primeru ostaja menjava CMU-ja na uradnem servisu, kjer pač imajo svojo ceno. Glede na to, da ljudje uspešno zadevo rešujejo drugače (baje je ta rešitev iz uradnega servisa Mazde), se mi zdi neumno ne poskusiti na ta način, preden me olupijo    
    • ampak vratar Islandije je imel pa življensko tekmo... kot da bi videl nekaj desetink v prihodnost
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.