Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Obiskal sejem "Auto d'epoca" v Pordenonu.  
    • Ne gre zato, gre zato, ker morajo. Gre namreč za CO2 dajatve in sicer na prodajne številke. Teh C02 omejitev, kjer se ne plačuje okoljskih kazni lahko dosežeš le s tem, da prodaš na vsake tri ICE vsaj enega EV-a, ki nima izpustov CO2 iz auspuha, ampak iz TEŠ6. Tako lahko spustiš povprećni izpust prodane "flote" vozil na limit 95g CO2, kjer se še ne plačuje kazni ekoteroristom EU-ja.   Računica je namreč taka. Povprečje izpustov vseh prodanih vozil, recimo Mazde, minus meja za oprostitev kazni, krat število prodanih vozil krat kazen 100€ za vsak gram nad mejo.   V praksi:   Recimo, da je povpreče Mazdinih ICE in hibridov v EU okoli 125g CO2 na kilometer Mazda v EU proda cca 200.000 avtov letno   Račun (125g-95g)*200.000avtov*100€/g = 600.000.000€ ali 600milijonov € kazni   Če je vsak četrti EV pade izpust pod 95g/km in je kazen enaka 0€      
    • Cena novega bi morala tolk pasti, da bi se verjetno za srednji razred EV, kjer ICE danes stane tam nekje 35-40k€, gibale nekje v območju maksimalno 25k€. Tako, da ti je vseeno tudi, če bo 10 letih ne iztržiš nič al pa mogoče jurja.   Se pravi, da gremo tudi z avti tja, kamor smo prišli z belo tehniko, telefoni, računalniki in drugimi zadevami, ki jih sploh več ne prodajamo, ko si zaželimo nove. Vse gre v smeti.
    • to je samo odgovor na potrebe trga na Kitajskem. Hkrati bodo pa še v evropi poskusili malo trga EV odščipnit.  Mazda ima ime, servisno mrežo ter ji bo lažje kakor noname Kitajcu.  Sicer se pa iste načina poslužuje vedno več starih znamk (Cupra, Renault, VW,..)
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.