Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Če je tisti, ki "hodi na tekme" dobro pripravljen in ima recimo specialko, bo po mojem zmagal. No, težko je vnaprej napisat, saj je lahko kar nekaj razlike v njuni pripravljenosti.
Sam recimo sina (ali nečaka) specialkarja ne premagam na takšni dirki, pa čeprav imam TURBO vključen. Sem enostavno prepočasen.
Lani sem recimo tudi naredil nekaj primerjav na blogu. Ampak tam sem bil jaz kolesar. Imam skoraj 140 kg in preko 50 let in teh mulcev res ne morem premagati s svojim e-MTB. Mimo mene kdaj trenirajo tudi Pogo, Moho in Rogla in vem, da niti v sanjah in niti približno ne morem tako hitro v klanec. Pa čeprav je to zame samo kilometer ali dva, njemu pa zgolj nek vmesni delček.
konkretno na klancu v Sidraž Pogo vozi povprečno preko 20 km/h.
In en počasne se niti z e-MTB v Turbo ne more primerjati s takšnim, ki "hodi na tekme".
Če pa je ta z e-MTB dobro pripravljen, pa lahko marsikaj naredi. Ampak spet odvisno od trase. Na ravnem je e-MTB počasen, da glava boli v primerjavi s specialko.

Popravljeno od kacnje
Napisano

Ta, ki hodi na tekme, ima specialko in kar spodobno kondicijo. Se udeležuje tekem tipa Franja in podobno. Torej je kar v formi.

 

Ta, ki ima električno kolo, je pa bolj bodybojler kot bodybuilder, ampak trdi, da je z električnim kolesom že šel po hribih in prehiteval vse po vrsti...

 

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 2 urama je kacnje napisal:

Če je tisti, ki "hodi na tekme" dobro pripravljen in ima recimo specialko, bo po mojem zmagal. No, težko je vnaprej napisat, saj je lahko kar nekaj razlike v njuni pripravljenosti.
Sam recimo sina (ali nečaka) specialkarja ne premagam na takšni dirki, pa čeprav imam TURBO vključen. Sem enostavno prepočasen.
Lani sem recimo tudi naredil nekaj primerjav na blogu. Ampak tam sem bil jaz kolesar. Imam skoraj 140 kg in preko 50 let in teh mulcev res ne morem premagati s svojim e-MTB. Mimo mene kdaj trenirajo tudi Pogo, Moho in Rogla in vem, da niti v sanjah in niti približno ne morem tako hitro v klanec. Pa čeprav je to zame samo kilometer ali dva, njemu pa zgolj nek vmesni delček.
konkretno na klancu v Sidraž Pogo vozi povprečno preko 20 km/h.
In en počasne se niti z e-MTB v Turbo ne more primerjati s takšnim, ki "hodi na tekme".
Če pa je ta z e-MTB dobro pripravljen, pa lahko marsikaj naredi. Ampak spet odvisno od trase. Na ravnem je e-MTB počasen, da glava boli v primerjavi s specialko.

Sem enakega mnenja.... :prstgor:

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

2023 prvi test kolesa; Kozjak 658 nadmorske.

IMG_20230312_180602.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Opral kolo in ga naložil v karavana, jutri gre na prvi servis odkar ga imam. Pa še tekaške copate sm spucal če bo po 2 letih šlo.

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 2 urama je TiEn napisal:

Opral kolo in ga naložil v karavana, jutri gre na prvi servis odkar ga imam. Pa še tekaške copate sm spucal če bo po 2 letih šlo.

Čaki, sem prav razumel da gre kolo na prvi servis in ne karavan? 😅😅😅

Napisano

Veter me je jebal,noge so bile polne krčov,ampak pasalo pa je....

 

Še ena 100tka. In pa itak my favourite coffe stop .

IMG20230313123729_00.jpg

Napisano

V cetrtek naredil do sedaj najdaljso voznjo (92km): 

WWW.RELIVE.CC

View my gravel ride: Gravel ride

 

Vcer sibnil no lokalni hrib (25km, 750m visinca) ... danes se pa bolj pociva :) Noge kar zmatrane.

 

Ali gre kdo drug teden v Portoroz na Grand Fondo?

 

 

Napisano
dne 13. 3. 2023 ob 19:47 je TiEn napisal:

Lej nevem, se niti ne sekiram, par stvari je za naštelat in bom peljal.

To velikrat kdo rece k prpelje na servis🤣.

Kar se pa sekiranja tice je pa odvisno od kolesa... nekater majo kolesa drazja od avtov. Mam kolo k je drazje od prejsnega avta. Sem se bol sekiru pa pazu na kolo k pa na avto🤣

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
On 3/19/2023 at 7:24 PM, Bossek said:

 

 

Ali gre kdo drug teden v Portoroz na Grand Fondo?

 

 

A ni boljše sam narest kako vožnjo ali s kolegom, pa še zaston je. Vidim da so štartnine tudi že kar narasle, skoraj 50eur za to, da lahko v gneči kolesarim 😕

  • Všeč 3
  • Začuden 1
Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

A ni boljše sam narest kako vožnjo ali s kolegom, pa še zaston je. Vidim da so štartnine tudi že kar narasle, skoraj 50eur za to, da lahko v gneči kolesarim 😕

 

mislem to "a ni boljse" se najde naceloma za vse :)

 

Odlocitev je padla da gremo na to in se pac gre. Grem na prvi event in bom videl kako bo.

Napisano

Evo vcer odvozil Grand Fondo Portoroz, 68km dolgo progo.

 

Vreme je bilo odlicno, ravno prav toplo (ne prevroce, ne premrzlo). Na dolocenih odsekih je malo veter nagajal.

 

Podatki iz strave:

image.png

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano

Tien, a nisi ti razlagal, da te je mal več skupi? Če si to mislil po kilaži bi ti vseeno bolj odsvetoval tek kot ne.

  • Všeč 1
  • Haha 2

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa glede na to, da je govora o Fordu, tudi ta ne bo večno trajal. =P
    • Imaš prav...a zaradi ekologije🤥 bom raje Forda izrabil do konca😄...in futral rožice😉
    • @skritikrt Namesto Forda za po Ljubljani si lahko omisliš katerokoli EV. Polniš ga ponoči 00-06 na 6A-16A (3,7 kW do 11 kW), da ti ne bo nič v gospodinjstvu trpelo. Ker so ti vozne lastnosti pomembne, bi verjetno užival v MG4 z zadnjim pogonom. Malo rabljene dobiš že za 15-20 tisoč evrov, odvisno od opreme in baterije.
    • Njega ni resno za jemati😄...ajde-resno-koliko let staro CX-5 je prodal? In ima praktično novo CX-60,in že gleda....🙄   @dvorjan slabo podporo imaš😂...mene prepričaj,pa se bomo naprej pogovarjali😉
    • Jaz bi tukaj "zabil še zadnji žebelj v krsto",z pripombo,da se večina EVjev že zelo kmalu proda. Jaz imam v žlahti enega,k je Golf-E (prva generacija) prodal po cca. dveh letih,in sodelavca,k je Nisana Leaf prodal po približno enakem obdobju...kako je z temi avti v nadeljevanju "bog ve"...🙄...dvomim,da bodo dosegli kilometrino,kjer bi "šišnili" ICEje...pa tiste "reklamne" o EVjih,kjer so menjali že ničkoliko motorjev in baterij...en od koliko tisočih!!!? Tisti z žlahte je kupil Cupro...ne vem,kako se ji reče...klasa VW Polo...bolj majhen se mi zdi...je v dobrih dveh letih "odgovoren" za toliko CO2,kot ga meni z ICEjem najbrž do smrti (če bom še kakih 20-30 let preživel) ne bo ratalo "narediti".   Pa mene ne moti CO2,k je "hrana za rastline"...je pa res,da so mesta svoj problem,a tu spet ni rešitev EV (ker je zaradi drobnih delcev enak ali še slabši kot ICE-ji),ampak dober javni promet...kar pojdi v Ljubljano gledati,koliko tovornjakov (gradbišča),kombijev (dostave itd.) se vse okoli vozi...   Je pa en pozitiven efekt dogajanja na trgu avtomobilov na ekologijo-vedno več ljudi ICE-avto dlje vzdržuje,in ga izrabi do konca,oz. vedno manj neizrabljenih avtomobilov se izvozi-pohvalno!   Če pogledam svoj dosedanji vozni park in kilometrine...prvi avto letnik 94 sem prodal pri cca.125.000km,drugega letnik 2006 C.Maxa še imamo-ima 220.00km in ga bomo imeli,dokler ne bo zgnilil...,Mazda 2022 pa ima 30.000km. Večina drugih,ki jih poznam,pa delajo "adijo pamet" kilometre,ker se radi šparavno vozijo,in k so šle cene "v nebo" tako rabljenim kot novin...njihovi "stari" avti pa imajo tudi po 300.000km in več.... Pa bi Dvorjan rekel,da bi za take bilo bolje EV...samo EVja ne boš toliko let vozil...z takimi nizkimi stroški za vzdrževanja pa sploh ne...   Ma to ekologijo pr EVjih si lahko nekam "v rit"...jaz bom rožice "futral"😄  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.