Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

cona 4 in 5 v osnovi nista "dobri", razen če se za kaj specialnega pripravljaš, za normalno rekreacijo je najbolj priporočljiva cona 3....

Napisano

Ja. Sicer sem ga kar šopal (še bi se dalo....). Je pa kar težko na pamet držat tak tempo, da bi blo samo v coni 3. 

Tisto špico nad 170 pa mi je zabeležilo, ko sem dobrih 10m "drsal" samo po prednjem kolesu v dolino................. no glavnem je šlo brez kipanja🤭😁

Napisano

Jaz navzdol spustim sedež za 15 centi da lahko zlezem s težiščem za sedež in lahko brez težav uporabljaš obe zavori brez blokiranja zadnjega kolesa al pa "nose diving". Pa še lažje se lovi ravnotežje po neravnem terenu.

33112_1.png

Napisano

Ja to je pa najboljš, ampak prave prednosti občutijo le tisti, ki se večino izživljajo po brezpotjih v stilu trail parkov, downhilanja ipd. Za nas "običajne" tud ni neka stvar se ustavit v dveh sekundah znižat zic in nadaljevat. Boljš to k pa z nosom orat po tleh in z zobmi branat zemljo.

33112_1.png

Napisano
pred 12 minutami je Boss napisal:

Ja to je pa najboljš, ampak prave prednosti občutijo le tisti, ki se večino izživljajo po brezpotjih v stilu trail parkov, downhilanja ipd. Za nas "običajne" tud ni neka stvar se ustavit v dveh sekundah znižat zic in nadaljevat. Boljš to k pa z nosom orat po tleh in z zobmi branat zemljo.

To je ta moj sistem, najprej v smislu 'ah ne rabiš' in ko pogrnem 'matr sm tele, da se nisem prej ustavu in optimiziral', ampak do naslednjič se ne naučim ničesar in ponovno podcenjevanje, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 27 minutami je AmpeR napisal:

Jaz imam tale amortiziran drop. Super zadeva 😉

 

Kako maš pa zajlo speljano zanj? A na krmilu al kako drugače?

33112_1.png

Napisano

Glede na to da ma novejše kolo, not po okvirju pa ročico na balanci. Na mojem je isto tko puščeno, če bi hotel dat.

 

image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Tako ja. Ročico na balanci in notranja napeljava. Prodajajo pa tudi zunanjo napeljavo za ta drop.

Jaz sem to zadevo najprej stestiral pri kolegici in potem takoj naročil kar preko tistega linka.

Carine nisem plačal, čeprav so neki težili.... Izgovarjal sem se, da imajo plačane dajatve v EU😄

Pošta iz USA.

 

Lepo blaži udarce in tudi na off roudu... No, ni pa ko fully, da bi skakal na enduro treilu😁

Popravljeno od AmpeR
Napisano
pred 23 urami je Boss napisal:

Jaz navzdol spustim sedež za 15 centi da lahko zlezem s težiščem za sedež in lahko brez težav uporabljaš obe zavori brez blokiranja zadnjega kolesa al pa "nose diving". Pa še lažje se lovi ravnotežje po neravnem terenu.

Samo rit krepko za sedež, pa nikoli nisem odletel na nos.

Je pa seveda tak bolj naporno, kot pa ga nižat.

Napisano

Sej gre, ampak, bo gozdnih poteh, koreninah in dropih je to premalo, ker rabiš vso stabilnost, ki jo premoreš. Jaz se z dvignjenim zicem po klancu navzdol ne počutim varno in samo 15cm dol pa je zgodba čist druga in imam občutek, da je precej bolj varno. Jebat ga, tud sam sem se že ene 2x kr dobr razstrelu pa res ni prijetno. Pa sploh nisem nit e od extremnega downhillarja/trailerja.

33112_1.png

Napisano

Z tamalo že prevozila 50km+. Že ene 15 več brez števca pomoje :bravo:

IMG_20230910_113925.jpg

N7rRRL1.jpg

Napisano

Kje priporočate kupit kolesarski sedež, tisti z luknjami, ker s tem navadnim sedežem vožnja glih ne vpliva dobro na reproduktivne organe. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 13 minutami je SpEkTr napisal:

197?a to prav kaže? 

Ne,.. kdaj spikn-e če greš čez kako luknjo in dvigne uro od zapestja/zatrese. Nimam prsnega traka.

 

image.jpeg

 

Napisano

Menina danes popoldne s Poganjalcem.

IMG_20230910_163211.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 8 urami je Z M A J napisal:

Kje priporočate kupit kolesarski sedež, tisti z luknjami, ker s tem navadnim sedežem vožnja glih ne vpliva dobro na reproduktivne organe. :)

Jap. Imam širšo medenico in na originalnem zicu je bilo pestro.

Si šel scat, pa nisi vedel al držiš svojega al sosedovega.

 

Jaz ima SQLab. Nima luknje, ti pa medenico zmerijo in glede na to nabaviš ustrezno širino.

Ima pa jih Urgenca Bike.

Napisano
pred 39 minutami je godlike napisal:

Jap. Imam širšo medenico in na originalnem zicu je bilo pestro.

Si šel scat, pa nisi vedel al držiš svojega al sosedovega.

 

Jaz ima SQLab. Nima luknje, ti pa medenico zmerijo in glede na to nabaviš ustrezno širino.

Ima pa jih Urgenca Bike.

Jaz sicer ne vem kako je držati sosedovega,tko da nisem mel nikoli teh misli kaj držim , ampak ok ... Hecam se mal.... Jaz sem mel iste težave... Ni lustn filing imeti mravljince tam dol.... Meni je bolj kot sprememba sedeža, pomagala sprememba pozicije (sedeža ). 

Tko da ti odsvetujem da gres kar tako kupit prvi sedež samo zato ker ima luknjo. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa glede na to, da je govora o Fordu, tudi ta ne bo večno trajal. =P
    • Imaš prav...a zaradi ekologije🤥 bom raje Forda izrabil do konca😄...in futral rožice😉
    • @skritikrt Namesto Forda za po Ljubljani si lahko omisliš katerokoli EV. Polniš ga ponoči 00-06 na 6A-16A (3,7 kW do 11 kW), da ti ne bo nič v gospodinjstvu trpelo. Ker so ti vozne lastnosti pomembne, bi verjetno užival v MG4 z zadnjim pogonom. Malo rabljene dobiš že za 15-20 tisoč evrov, odvisno od opreme in baterije.
    • Njega ni resno za jemati😄...ajde-resno-koliko let staro CX-5 je prodal? In ima praktično novo CX-60,in že gleda....🙄   @dvorjan slabo podporo imaš😂...mene prepričaj,pa se bomo naprej pogovarjali😉
    • Jaz bi tukaj "zabil še zadnji žebelj v krsto",z pripombo,da se večina EVjev že zelo kmalu proda. Jaz imam v žlahti enega,k je Golf-E (prva generacija) prodal po cca. dveh letih,in sodelavca,k je Nisana Leaf prodal po približno enakem obdobju...kako je z temi avti v nadeljevanju "bog ve"...🙄...dvomim,da bodo dosegli kilometrino,kjer bi "šišnili" ICEje...pa tiste "reklamne" o EVjih,kjer so menjali že ničkoliko motorjev in baterij...en od koliko tisočih!!!? Tisti z žlahte je kupil Cupro...ne vem,kako se ji reče...klasa VW Polo...bolj majhen se mi zdi...je v dobrih dveh letih "odgovoren" za toliko CO2,kot ga meni z ICEjem najbrž do smrti (če bom še kakih 20-30 let preživel) ne bo ratalo "narediti".   Pa mene ne moti CO2,k je "hrana za rastline"...je pa res,da so mesta svoj problem,a tu spet ni rešitev EV (ker je zaradi drobnih delcev enak ali še slabši kot ICE-ji),ampak dober javni promet...kar pojdi v Ljubljano gledati,koliko tovornjakov (gradbišča),kombijev (dostave itd.) se vse okoli vozi...   Je pa en pozitiven efekt dogajanja na trgu avtomobilov na ekologijo-vedno več ljudi ICE-avto dlje vzdržuje,in ga izrabi do konca,oz. vedno manj neizrabljenih avtomobilov se izvozi-pohvalno!   Če pogledam svoj dosedanji vozni park in kilometrine...prvi avto letnik 94 sem prodal pri cca.125.000km,drugega letnik 2006 C.Maxa še imamo-ima 220.00km in ga bomo imeli,dokler ne bo zgnilil...,Mazda 2022 pa ima 30.000km. Večina drugih,ki jih poznam,pa delajo "adijo pamet" kilometre,ker se radi šparavno vozijo,in k so šle cene "v nebo" tako rabljenim kot novin...njihovi "stari" avti pa imajo tudi po 300.000km in več.... Pa bi Dvorjan rekel,da bi za take bilo bolje EV...samo EVja ne boš toliko let vozil...z takimi nizkimi stroški za vzdrževanja pa sploh ne...   Ma to ekologijo pr EVjih si lahko nekam "v rit"...jaz bom rožice "futral"😄  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.