Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Nejc1986

Priporočeno sporočilo

Jaz pa ?e dobrih 50kg zraven - ve? kolk to leti po klancu navzdol. :hudicek: In vse to je treba pol nekak tud ustavt - ja so tud bremze ?e zasmrdele.

Ja, jaz sem kar v prednosti ko je govora o res hudih vzponih, preprosto se pozna vsaka kila. Me pa zato ze po ravnem konkretno zmanjka, preprosto ni neke dolgotrajne mo?i... navzdol pa itak cvikam... se mi ne zdi vredno na So?i prebujati samo zato, da bom v dolini 15sekund prej...

 

Sem pa vseeno 1x konkretno skuril zavore; iz zoncolana v Ovaro.... saj tam bi bilo cudno ce jih nebi

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Wuhuuu... September je bil kar produktiven...

 

19x na kolesu, skupaj 1445km (specialka 980, ostalo mtb).

 

Tekel 5x.

 

Danes pa prvi? po parih mesecih,da sem na dan ko nisem imel sluzbe... Preprosto imel totalen Off Day. Brez kolesa, teka,hoje,fitnesa... Ni?esar... zajtrk,pocitek,kosilo, izlezavanje v viseci mrezi,s5 hrana,nakupovanje v supernovi (nujno zlo)...

 

Mislim da je bil zadnji tak dan v mesecu Maju,ko sem za?util neko bole?ino v stopalu in me je ?akal tek trojk ter marca,ko sem se pripravljal na svoj prvi polmaraton....

 

No... Vseeno izkoristil dan za pospravljanje flata in nakup superg, ki me bodo (vsaj upam) spremljale tekom Zimskega ohranjanja kondicije.

 

Ostajam na Asics gel sonomi3 z goretex-om. Lanske so mi zdr?ale vseh slabih 5mesecev, cca 900km blata,snega ,soli,plundre in ker so izpolnila moja pri?akovanja,sem nove kupil v pol minute...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naredil 72km old school kot ko sem bil 20 letnik, brez celade, brez telefona in z 2 eur v zepu (spil eno vodo in multisolo pri mercatorju na kokrici) in nc druzga.

Ziv sem pa se vec kot 1 eur mam se :-)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem vedel, da je cas, da malo presedlam iz specialke na mtb. Pridejo dnevi, ko se mi je res tezko vsest na kolo... noge tezke, glava polna nepravih misli. Pa se po uri, dveh, stvari zacno lepo postsvljati na svoje mesto.

 

Danes res lepa turca,uzival na polno. Startal v ljubljani, vzpon na pance (kava in pogovor z gospodom, ki dela 20t km na sezono s kolesom... hvala za motivacijo), cez gozd do malega trebeljevega, vzpon na mali vrh, po makadamu do Leskovca, dezeven spust v Visnjo Goro, vzpon cez Pescenik na Polzevo. Polzevo priporocam za kaksen pohod ali pa vzpon s kolesom. Sicer je hotel dalec od svojih najboljsih casov , ampak se trudijo... ricet je bil dober.

 

Spust na drugo stran na cesto krka-luce, nadaljeval cez Luce , spet vzpon na Pescenik, Polica, malo naokoli cez gozd na Pance in povratek v ljubljano. 90km, 5h neto...

 

Tocno to kar sem rabil

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nejc, jaz sem po centralni Evropi prevozil vse, zato gledam sedaj najvi?jo enosmerno cesto v EU 3500m ?e se ne motim Pico de La Valeta

 

ima? kako literaturo za to oz priporo?a?, to je sicer Sierra Nevada, ampak seveda bi ?el Pireneji - Sierra Nevada. Thx

Cesta je cesta, ampak ?e za okoli

 

Druga?e pa ti dam izziv za mountina v Franciji, samo ?e trije taki prelazi so odprti v EU (stari voja?ki), 2 v ITA in tale:

 

https://www.dangerousroads.org/europe/france/225-col-du-parpaillon-france.html

 

 

2780m :)

 

sicer je bolj za endura?e, a se tudi mi cestarji vozimo tam

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nejc, jaz sem po centralni Evropi prevozil vse, zato gledam sedaj najvi?jo enosmerno cesto v EU 3500m ?e se ne motim Pico de La Valeta

 

ima? kako literaturo za to oz priporo?a?, to je sicer Sierra Nevada, ampak seveda bi ?el Pireneji - Sierra Nevada. Thx

Cesta je cesta, ampak ?e za okoli

 

Druga?e pa ti dam izziv za mountina v Franciji, samo ?e trije taki prelazi so odprti v EU (stari voja?ki), 2 v ITA in tale:

 

https://www.dangerousroads.org/europe/france/225-col-du-parpaillon-france.html

 

 

2780m :)

 

sicer je bolj za endura?e, a se tudi mi cestarji vozimo tam

Oj,pardon za malo pozen odgovor... ja, pico de veleta.... nikoli bil, sem prevec nor na Italijo, ampak sam sem ze dobil kar nekaj uporabnih nasvetov v knjigi "najvecji kolesarski vzponi v evropi". Napisala Daniel Friebe in Pete Goding, izdala so jo U?ila.

 

Vem da so jo (najbrz jo ?e) prodajali v tu? trgovinah za drobiz. In no3 je tudi pico de veleta.

 

Tudi sicer priporocam to knjigo, je kar nekaj uporabnih nasvetov za vse, ki se boste kdaj odpravili na kaksne EU prelaze (ne nujno samo s kolesom).

 

Poleg tega je na YT tudi, meni najljubsi, kanal "the col collective", ki opisuje najlepse vzpone s kolesarskega vidika. Toplo toplo priporocam.

To je ta knjiga...

post-9068-0-71227800-1539423361_thumb.jpg

post-9068-0-24172400-1539423370_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo,lep nedeljski izlet je uspel.

Malo spremembe je pasalo...

 

Iz Brestove do Porozine s trajektom, potem pa do Lubenic in nazaj po isti poti z vmesnim postankom na Beliju.

 

Okroglih 125km. Ravno prav. Vreme fenomenalno,brez vetra in ravno prave temperature.

 

Na Cresu pa jedel super pico, niti nisem vedel da obstaja t.i.?rna Pizza.

 

Priporo?am.

post-9068-0-95273200-1539546868_thumb.jpg

post-9068-0-76949400-1539546893_thumb.jpg

post-9068-0-21529200-1539546915_thumb.jpg

post-9068-0-26873400-1539546936_thumb.jpg

post-9068-0-93425800-1539546957_thumb.jpg

post-9068-0-37799500-1539546982_thumb.jpg

post-9068-0-94436600-1539547005_thumb.jpg

post-9068-0-82175700-1539547033_thumb.jpg

post-9068-0-63745600-1539547058_thumb.jpg

post-9068-0-23139900-1539547087_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Talkole navigacijsko napravo sem si pa v?eraj namontiral na balanco. Dober trening orientacije ?e se gre? v povsem neznan kraj vozit po gozdovih in pode?elju, pri tem pa ima? s seboj 5letnico in 7letnika ki v primeru napake v orientaciji nista pripravljena obra?at nazaj v kak?en zaj... klanec.

 

 

post-1420-0-39035800-1539635627.jpg

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Talkole navigacijsko napravo sem si pa v?eraj namontiral na balanco. Dober trening orientacije ?e se gre? v povsem neznan kraj vozit po gozdovih in pode?elju, pri tem pa ima? s seboj 5letnico in 7letnika ki v primeru napake v orientaciji nista pripravljena obra?at nazaj v kak?en zaj... klanec.

Ta tanov Garmin je res super  :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Talkole navigacijsko napravo sem si pa v?eraj namontiral na balanco. Dober trening orientacije ?e se gre? v povsem neznan kraj vozit po gozdovih in pode?elju, pri tem pa ima? s seboj 5letnico in 7letnika ki v primeru napake v orientaciji nista pripravljena obra?at nazaj v kak?en zaj... klanec.

Meni je to najbolj?e. Navigacija na sihtu , v privat lajfu pa "kartu citaj,seljaka pitaj"

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na koncu je zagustilo, zaradi zdravstvenih te?av mulca smo pred?asno prekinili izlet, se spustit po strmem makadamu ki bi mogo?e po ene 2km utegnil pripeljal na glavno cesto. ?e bi se kon?al prej, bi ga naj.., ker bi to pomenilo obra?anje, veliko kilometrov, predvsem pa vi?incev.

In iz ?epa sem potegnil glavnega aduta - telefon :bravo:  - google maps je trdil da se cesta na koncu preko mostu ?ez potok priklju?i glavni cesti. V resnici se je cesta kon?ala, tam ni bilo ne mostu ne priklju?ka na glavno cesto. Je...? sodobno tehnologijo, natisnjen zemljevid je imel prav.

Smo potem na?li traktorsko vlako in po kolovozu pri?li do kmetije kjer je ?akal najzahtevnej?i detajl poti - med ?upo in tam parkiranim traktorjem se je bilo potrebno preriniti mimo kar velike pasje mrcine.

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja tudi to verjetno drži. Če gledam samo vozni park je za razred za nami.
    • Jaz bi imel pa še ročno zavoro najraje pravo ročno ... ko se spomnim na tisto CX-3, ki ji niso znali popraviti električne ročne zavore.
    • Tukaj smo.... Pa nimamo enakega mnenja kot je tukaj zapisano. Tako,da se bodo (boste) morali drugi borit. 😉
    • Niti slučajno, ker na 3krone je bil ta stroj samo 1x in potem še 1x na "kontroli", od tega je že pomoje enih 10 let, skupni strošek torej 100 EUR (če se ne motim je bilo takrat 80E in kontrola 20E), poceni.
    • Jaz 'stanujem' ze 1,5 leta v Barci. Mesto je prirejeno za motorje - skuterje, 100.000 brezplačnih parkirisc za motorje. Avtomobil tam meti pa je groza, res groza ker ni prostora, oz jih namensko izrivajo, majo pa seveda zrihtan javni prevoz. Med drugim so parkirosca za elektricarje zastonj - ampak: el polnilnic ni. Ponavljam jih ni. So samo in zgolj v garaznih hisah in kakih vecjih sopingih, ni pa niti enega parkinga s stebrickom kot pri nas.   Vsak si sam fila avto doma ce ga ze ina oz v garazni hisi. Prevladujejo pa mhev, predvsem taxiji.   SUVjev pa ni ravno iz tega naslova ker v mestih ni placa za avte.   Jaz sem imel tam motor 1,5 leta in je bil uzitek, kamorkoli si sel si pred vrati parkiral
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.