Mraušk Mčk Napisano 5. april, 2019 Prijavi Napisano 5. april, 2019 Najprej se odlo?i a bo? vzel mtb ali treking,.Odkar so se pojavili MTB 29colarji, je razlika med trekingom in MTB bistveno manj?a kot takrat, ko so bili MTB ?e 26". Tako je sedaj odlo?itev ali MTB ali treking te?ja. V ?tacunah je izbira treking koles manj?a tudi na ra?un bolj pestre ponudbe dimenzij MTB(27.5", 29"), trgovci pa ljudem, ki so v dilemi treking/MTB pogosto svetujejo slednjega in pa zamenjavo z o?jimi gumami. Samo kot zanimivost glede hitrosti 29 colarjev na asfaltu. Moja najdra?ja in jaz imava oba MTB bicikla, oba gume Rocket Ron, oba iste ?irine 2,25, le da ima ona 27,5" jaz 29". 29colar je na asfaltu opazno hitrej?i od 27,5" 2 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
LabiGT Napisano 5. april, 2019 Prijavi Napisano 5. april, 2019 Jaz na trekkingu imam cist drug polozaj sedenja (bolj pokoncno) kot na mtbju. Zato je bolj primeren za dolge ture Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Mraušk Mčk Napisano 5. april, 2019 Prijavi Napisano 5. april, 2019 Jaz na trekkingu imam cist drug polozaj sedenja (bolj pokoncno) kot na mtbju. Zato je bolj primeren za dolge tureJaz imam na trekngu (Gary Fisher Montare) polo?aj nekje med MTB in specialko. Bolj pokon?na so mestna kolesa. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
mazdaman Napisano 6. april, 2019 Prijavi Napisano 6. april, 2019 Ima kdo kak?no torbico ali stojalo za telefon na kolesu? Kako se obnesejo? Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Nejc1986 Napisano 6. april, 2019 Avtor Prijavi Napisano 6. april, 2019 Pavza po 90km klancev... Nope... Ni ?e konec... Treba izkoristiti frei dan Citiraj
Nejc1986 Napisano 6. april, 2019 Avtor Prijavi Napisano 6. april, 2019 Ima kdo kak?no torbico ali stojalo za telefon na kolesu? Kako se obnesejo? Poslano z mojega EML-L29 z uporabo TapatalkTelefon spada v ?ep na dresu.... Citiraj
mazdaman Napisano 8. april, 2019 Prijavi Napisano 8. april, 2019 Telefon spada v ?ep na dresu....Tel bi bil namesto ?tevca, ker ima vse funkcije, ki jih rabim. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Nejc1986 Napisano 8. april, 2019 Avtor Prijavi Napisano 8. april, 2019 No,jaz sem lani pred kolesarjenjem v Alpah in Dolomitih iskal torbico za na okvir specialke, kamor bi dal recimo rezervno majico, ?e drugo rezervno zracnico, nekaj energijskih gelov in ?e kak?no malenkost od obla?il,hkrati pa sem ?elel, da ima mo?nost fixiranja telefona (eventuelno spremljanje navigacije). Za?uda je bilo te?ko najti kaj primernega; zadeve namenjene za specialko so zelo,zelo majhne, 5 in ve? litrskih torb pa tudi ne rabim. Na koncu sem za drobi? na?el zelo uporabno torbico v decathlonu. Na vsaki strani ima po 1predal,na vrhu pa prozoren etui za telefon. Vse skupaj sicer zahteva nekaj improvizacije . Jaz sem se zna?el tako,da imam med okvirjem in torbico zlo?en rezerven plasc. Zadevo itak uporabljam ko grem na ture dalj?e od 100km v spremenljivih razmerah,kot npr 2tedna nazaj ko sem bil v roku pol ure na Ucki na 5stopinjah in potem v Opatiji na son?nih 20ih stopinjah; takrat je pa? dobrodo?el vsak predal za imeti rezervne cunje... Ni pa vodotesna in ?e moj osnovni huawei gre ravno komaj v etui... Evo fotka za la?jo predstavo: Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 8. april, 2019 Prijavi Napisano 8. april, 2019 Ima kdo kak?no torbico ali stojalo za telefon na kolesu? Kako se obnesejo? Poslano z mojega EML-L29 z uporabo TapatalkKupil sem Zefalovega. Zaenk.. pritrditev na krmilo, ker sta za to da vseskupaj obdr?i na biciklu zadol?eni le dve tanki gumici, ki ju ovije? okoli nosilca in krmila. ?e bi bila mo?nost pritrditve z vezicami, bi bila druga pesem. Telefon 100% ne bo padel ven iz nosilca, ima pa nosilec velike ?anse da pade s kolesahttp://www.zefal.com/en/smartphone-holders/354-z-console-universal-m.html Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
jures Napisano 9. april, 2019 Prijavi Napisano 9. april, 2019 Ha ha 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Nejc1986 Napisano 10. april, 2019 Avtor Prijavi Napisano 10. april, 2019 Ha ha Ker je tako v dolo?enih primerih bolj varno. Citiraj
jures Napisano 10. april, 2019 Prijavi Napisano 10. april, 2019 Ker je tako v dolo?enih primerih bolj varno.Mislim da varnost tu nima veze, ?e je ?e klubski trening je potreben avto z lu?jo, druga?e se pa za varnost mora vsak posameznik pomakniti bolj stran od bankine en za drugim, ne pa en zraven drugega, to je bolj za klepet....druga opcija pa je da si sam, tako kot ti 1. Kolesarji morajo za vo?njo uporabljati kolesarske pasove, kolesarske steze ali kolesarski poti ? ozna?eni so s prometnimi znaki in talnimi oznakami. Te povr?ine lahko uporabljajo le kolesarji in vozniki koles s pomo?nim motorjem (do 50 ccm prostornine), izjemoma tudi pe?ci. Kjer teh povr?in ni, smejo kolesarji voziti po vozi??u ceste, ?e prometna signalizacija tega izrecno ne prepoveduje. Pri tem morajo voziti ?im bli?je desnemu robu vozi??a, vendar ne smejo zavzeti ve? kot 1 meter od roba vozi??a. 2. Ali smemo kolesarji voziti eden ob drugem?Ne. Kolesarji, ki vozijo v skupini, smejo voziti le drug za drugim. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jest Napisano 10. april, 2019 Prijavi Napisano 10. april, 2019 Mislim da varnost tu nima veze, ?e je ?e klubski trening je potreben avto z lu?jo, druga?e se pa za varnost mora vsak posameznik pomakniti bolj stran od bankine en za drugim, ne pa en zraven drugega, to je bolj za klepet.... Kakor kje... Ponekod v tujini je dovoljena voznja vstric, ker je bolj varno ... predvsem ker oenomogoca prehitevanja, ce gre promet nasproti, za kar velikokrat ni prostora... ampak eni kar tiscijo ... in potem pelje 3 cm mimo balance... v najlsabsem primeru pa izrine kolesarja s ceste na bankino ... Poleg tega, ko gre za skupino kolesarjev... recimo 10ih... je kolona za prehiteti mnogo krajsa, ce vozijo vstrci, kot pa eden za drugim ... https://www.avto-magazin.si/nasveti/je-voznja-vstric-edina-moznost-izboljsanja-varnosti-kolesarjev-v-sloveniji/ http://www.matejzalar.si/kolesarjenje-vstric/ Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Nejc1986 Napisano 10. april, 2019 Avtor Prijavi Napisano 10. april, 2019 Ja,ok... Ampak problem je v tem da ve?ina kolesarjev gre v extreme ; ali veselo klepetajo in ne jebejo gne?e za sabo ali pa se bojijo samega sebe in nesamozavestno vozijo 2cm od bankine,kreteni v avtih jih pa prehitevajo tik ob balanci,maneverskega prostora pa seveda ni... ?e bi se vsi kolesarji obna?ali tako,kot bi ?eleli da se ostali kolesarji obna?ajo ,ko so oni sami v avtu in ?e bi vsi avtomobilisti prehitevali kolesarje , kot da je na kolesu njegov otrok... Bi bilo vse druga?e.. Se pa sam (zelo uspe?no)izogibam vo?nje v skupini,ker marsikoga... Preprosto ... Boli qrac za vse ostalo,sploh ko gre pulz v vi?ave... 1 Citiraj
jures Napisano 10. april, 2019 Prijavi Napisano 10. april, 2019 Kakor kje... Ponekod v tujini je dovoljena voznja vstric, ker je bolj varno ... predvsem ker oenomogoca prehitevanja, ce gre promet nasproti, za kar velikokrat ni prostora... ampak eni kar tiscijo ... in potem pelje 3 cm mimo balance... v najlsabsem primeru pa izrine kolesarja s ceste na bankino ... Poleg tega, ko gre za skupino kolesarjev... recimo 10ih... je kolona za prehiteti mnogo krajsa, ce vozijo vstrci, kot pa eden za drugim ... https://www.avto-magazin.si/nasveti/je-voznja-vstric-edina-moznost-izboljsanja-varnosti-kolesarjev-v-sloveniji/ http://www.matejzalar.si/kolesarjenje-vstric/ Pa berem to kar sem napisal... Zakonodaja v Sloveniji vo?njo v?tric sicer dovoljuje, a le profesionalnim kolesarjem z licenco Kolesarske zveze Slovenije ali druge mednarodne organizacije, pri ?emer pa morata kolesarje ? v skupini morajo biti vsaj ?tirje ? v temu primeru obvezno spremljati spremljevalni vozili, po eno na vsakem koncu, kateri morata biti opremljeni z ustrezno rumeno utripajo?o lu?jo. Prepoved vo?nje v paru velja tudi za kolesarje v Italiji, medtem ko je tako kolesarjenje pri na?ih severnih sosedih dovoljeno. Ima? dva pogleda, v?tric kolona je kraj?a a ?ir?a - potrebno je prehitevanje v slogu avta. Vo?nja en za drugim omogo?a obvoz. In spet smo pri cestnem bontonu tako kolesarjev kot drugih voznikov (ne glede na to kaj narekuje zakon) ?e gre kdo nasproti prehitevati pa je kolesar sam na desnem ali dva v ?tric ni vreden izpita.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jest Napisano 10. april, 2019 Prijavi Napisano 10. april, 2019 In spet smo pri cestnem bontonu tako kolesarjev kot drugih voznikov (ne glede na to kaj narekuje zakon) ?e gre kdo nasproti prehitevati pa je kolesar sam na desnem ali dva v ?tric ni vreden izpita.... To ti nic ne koristi, ce ni vreden izpita, ko je takih toliko... pa ni sankcij, ker jih pac nikoli tapravi (taplavi) ne ujame ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Mraušk Mčk Napisano 10. april, 2019 Prijavi Napisano 10. april, 2019 Nevrednih izpita je ene 95% voznikov, vsaj kar se ti?e obvladovanja prehitevanja kolesarjev. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Nejc1986 Napisano 10. april, 2019 Avtor Prijavi Napisano 10. april, 2019 Dejstvo je, da se v prometu (pre)mnogokrat pokaze pravi karakter cloveka... In sodec po videnem na nasih cestah smo res veliki agresivci... Dejstvo pa je, da s(m)o kolesarji hudicevo ranljivi in da bi se tega morali v prvi vrsti zavedati sami. Po videnem med kolegi kolesarji, se tega redkokdo zaveda. Par mojih ukrepov vprid vecje varnosti: -izbira vpadljivih barv dresa in celade-vedno spocit na kolo-vedno z prizganimi KVALITETNIMI lucmi (bogokletno za marsikaterega cestnega kolesarja), sploh voznja proti soncu pozimi je zelo, zelo nevarna . Strosek za 2 signalni luci je 90eur... drobiz , ce to pomeni vecjo vidnost.-ogledalo na vseh kolesih (?e bolj bogokletno za "prave"kolesarje)-trening se za zacne na periferiji; dvigovanje avg.speed z divjanjem cez semaforje in po mestu je za idiote. Pravi carji dirkajo v klanec.-ko vidim, da sem povzrocil kolono, se ustavim na dvoriscu, postaji..ipd. velika vecina se mi prijazno zahvali... upam , da bodo tudi zaradi tega bolj strpni do ostalih kolesarjev-ko pridem do rdecega semaforja, kjer se pot nadaljuje po cesti,kjer bodo avti hitrejsi, se ne rinm na celo kolone,ampak spustim voznike mimo, sploh vozila,ki bi me tezje prehitela (kamioni,bus,prikolice...) ... Zelo pomembno: nevarni so zaprti desni ovinki... zakaj? Jaz se matram 10kmh v klanec skrit v vrhu ovinka, avto se pelje tik ob desnem robu... in me vidi, ko sem pol metra pred njim... Zato vedno ko slisim avto za menoj, se samozavestno, a defenzivno postavim proti sredini cestisca, ravno da me vidi in potem speezdim na desni rob... Voznja tik ob robu cestisca? Nevarno... jaz se vozim 1meter od roba in v trenutku, ko me nekdo na knap prehiteva, skocim na desni rob in si s tem "kupim"pol metra prostora... In pa najpomebneje... na nekaterih cestah me ne boste videli kolesariti; lj-kocevje, lj-trbovlje, grosuplje-racna... so sicer mamljive kar se tice tras,ampak... ne hvala... ozke, hitre in prometne... 2 Citiraj
jures Napisano 10. april, 2019 Prijavi Napisano 10. april, 2019 Dejstvo je, da se v prometu (pre)mnogokrat pokaze pravi karakter cloveka... In sodec po videnem na nasih cestah smo res veliki agresivci... Dejstvo pa je, da s(m)o kolesarji hudicevo ranljivi in da bi se tega morali v prvi vrsti zavedati sami. Po videnem med kolegi kolesarji, se tega redkokdo zaveda. Par mojih ukrepov vprid vecje varnosti: -izbira vpadljivih barv dresa in celade-vedno spocit na kolo-vedno z prizganimi KVALITETNIMI lucmi (bogokletno za marsikaterega cestnega kolesarja), sploh voznja proti soncu pozimi je zelo, zelo nevarna . Strosek za 2 signalni luci je 90eur... drobiz , ce to pomeni vecjo vidnost.-ogledalo na vseh kolesih (?e bolj bogokletno za "prave"kolesarje)-trening se za zacne na periferiji; dvigovanje avg.speed z divjanjem cez semaforje in po mestu je za idiote. Pravi carji dirkajo v klanec.-ko vidim, da sem povzrocil kolono, se ustavim na dvoriscu, postaji..ipd. velika vecina se mi prijazno zahvali... upam , da bodo tudi zaradi tega bolj strpni do ostalih kolesarjev-ko pridem do rdecega semaforja, kjer se pot nadaljuje po cesti,kjer bodo avti hitrejsi, se ne rinm na celo kolone,ampak spustim voznike mimo, sploh vozila,ki bi me tezje prehitela (kamioni,bus,prikolice...) ... Zelo pomembno: nevarni so zaprti desni ovinki... zakaj? Jaz se matram 10kmh v klanec skrit v vrhu ovinka, avto se pelje tik ob desnem robu... in me vidi, ko sem pol metra pred njim... Zato vedno ko slisim avto za menoj, se samozavestno, a defenzivno postavim proti sredini cestisca, ravno da me vidi in potem speezdim na desni rob... Voznja tik ob robu cestisca? Nevarno... jaz se vozim 1meter od roba in v trenutku, ko me nekdo na knap prehiteva, skocim na desni rob in si s tem "kupim"pol metra prostora... In pa najpomebneje... na nekaterih cestah me ne boste videli kolesariti; lj-kocevje, lj-trbovlje, grosuplje-racna... so sicer mamljive kar se tice tras,ampak... ne hvala... ozke, hitre in prometne...elektri?nih avtov ne bo sli?ati..... 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Nejc1986 Napisano 10. april, 2019 Avtor Prijavi Napisano 10. april, 2019 elektri?nih avtov ne bo sli?ati.....Res je.... In elektri?na kolesa so se tudi ?e razpasla in so hudicevo hitra . Tako hitra,da te zlahka presenetijo.... 25kmh povpre?en nedeljski kolesar na lastne noge pa? ne vozi po centru Ljubljane... E-bike pa ja. In si misli?: Ah...saj je ?e dale?... Ja,je bil dale?,zdaj pa ni ve?... Sem se tudi sam ?e 1x tako zajebal,ko je malo manjkalo,da bi ga dobil v bok kombija... Citiraj
LabiGT Napisano 10. april, 2019 Prijavi Napisano 10. april, 2019 Nejc kero zadnjo luc imas (rdeco) da se vidi od dalec tudi podnevi?ne najdem nic pametnea do zdaj...al so velike in nevdina, al pa vidne sam majhne... Kaj ce ti rdeca pikica ki se vidi od 2 km ce je samo pikica.. Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Mraušk Mčk Napisano 10. april, 2019 Prijavi Napisano 10. april, 2019 Res je.... In elektri?na kolesa so se tudi ?e razpasla in so hudicevo hitra . Tako hitra,da te zlahka presenetijo.... 25kmh povpre?en nedeljski kolesar na lastne noge pa? ne vozi po centru Ljubljane... E-bike pa ja. In si misli?: Ah...saj je ?e dale?... Ja,je bil dale?,zdaj pa ni ve?... Sem se tudi sam ?e 1x tako zajebal,ko je malo manjkalo,da bi ga dobil v bok kombija...25 na uro se da na ravnem dose?i z navadnim MTB brez pomo?i elektromotorja in nekomu ki res ni pretirano treniran (nedeljski kolesar), tako da teh famoznih 25 res ni nevemkva. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mraušk Mčk Napisano 10. april, 2019 Prijavi Napisano 10. april, 2019 Nejc kero zadnjo luc imas (rdeco) da se vidi od dalec tudi podnevi?ne najdem nic pametnea do zdaj...al so velike in nevdina, al pa vidne sam majhne... Kaj ce ti rdeca pikica ki se vidi od 2 km ce je samo pikica..Kupil dve: https://www.lezyne.com/product-led-sport-microrear.phpPono?i na najmanj?i mo?i 5 lumnov bi bilo dobro usmerit bolj v tla da se ne slepi voznikov, v polnem soncu pa s 180 lumni zansljivo opazi? na 200m. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Nejc1986 Napisano 10. april, 2019 Avtor Prijavi Napisano 10. april, 2019 https://www.extremevital.com/sl/kolesa/zadnja-svetilka-specialized-stix-elite-p-26503.html Toplo , toplo priporo?am 1 Citiraj
Nejc1986 Napisano 14. april, 2019 Avtor Prijavi Napisano 14. april, 2019 Mazdaman... Si ?e kaj sprobal bajk? Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.