Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ma jaz mojega cuba nisem še imel na servisu, ...ok lažem, enkrat sem ga imel na servisu prednje vilice, kjer so me pred leti v air n shox v lj obrali za okoli 150eur. Že takrat je bilo to toliko kot reden servis. No, saj sem vedel da bo toliko, sem rekel enkrat bom naredil. Seveda so tam zatrjevali, da je to treba vsako leto in oh in sploh....

Je pa res, da se ne vozim ravno vsak teden s kolesom na kake daljše ture tko da, po pameti :)

 

Na splošnem servisu pa res še ni bil, sem pa letos razmišljal da bi bilo dobro, kaj zamenjati, podmazati...Vmes sem menjal zavorno olje, to je pa vse. Ploščice zamenjaš itak tik tak, če je treba, ostalo pa čiščenje in maža. Ne vem pa koliko bi moral prevoziti ,da bi res vsako leto vozil na servis kot avto .

Napisano (urejeno)

Kar se tice vzdrževanja : jaz na 3000km menjam ketno in zadnje ploščice . Prednje ploščice menjam na 1500km. Toliko pač zdržijo.

 

1letno ga peljem na servis h kolegu,da zamenja bovdne in zajle , podre in namaze krmilni ležaj, pesta ipd.... Ponavadi tak servis naredim spomladi, da se ga konkretno spuca soli in ostale zimske svinjarije.

 

Z gorcem naredim cca 3000km (okoli 60tisoc visincev ) ,tako da ja... 1x letno je na servisu. Prednje vilice v 12000km še nisem odpiral,ker je servis skoraj dražji od nove vilice in dokler dela pač dela.

 

V vsem tem času (3leta in 12000km) mi je šla zadnja feltna , zamenjati je bilo potrebno diske po dveh letih in 1x mi je nevem kam izginilo olje iz zadnje zavore ( je kar zabavno ostati brez zadnje zavore na Passo Forcelli).

 

Popravljeno od Nejc1986
Napisano (urejeno)

Jah tle je res tisoče opcij za kolesarit :D

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Oštja. Skoraj 190 utripa? To pa je bil tempo😀.

Naslednjič pa iz Vipave mimo cerkvice nad streliščem in na Nanos😁.

 

 

Popravljeno od AmpeR
  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Jah na utrip se žal ne morem zanašat preveč kaj preveč ker je prek zapestja... morm pas kupit. Je pa definitivno majn kondicije zdej ko sem imel probleme z gležnjem.

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 3 minutami je TiEn napisal:

Jah na utrip se žal ne morem zanašat preveč kaj preveč ker je prek zapestja... morm pas kupit. Je pa definitivno majn kondicije zdej ko sem imel probleme z gležnjem.

Pri Garminu je kar točen utrip na zapestju, - 5+5 to ni skoraj nič pri 180 utripa.... 👍

Napisano (urejeno)

Sej je natančen tudi na suunto,..ampak nisem imel paščeka zategnjenega to sem mislil. Pa zaradi tresljajev po brezpotju potem skače pa prekinja(ni lep graf v vadbi)

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Napisano

Samo una nad streliščem je meni ful dobra. Večkrat jo prehodil med služenjem vojske... Lansko leto sem se spustil iz Razdrtega dol, ma Podnanosu obrnil. Moram ponoviti do Vipave oz. mogoče splezati do Plaza.

Screenshot_20220531-220503_Strava.jpg

Napisano

Ja sej maš veliko lepih. Tisto mimo cerkvice misliš Sv. Mikla pomoje

WWW.HRIBI.NET

Natančen opis cerkev Sveti Miklavž nad Vipavo in vseh pristopov na Sveti Miklavž nad Vipavo. Cerkev svetega Miklavža se nahaja pod...

 

 

image.jpeg

 

Napisano
Pravkar je TiEn napisal:

Ja sej maš veliko lepih. Tisto mimo cerkvice misliš Sv. Mikla pomoje

WWW.HRIBI.NET

Natančen opis cerkev Sveti Miklavž nad Vipavo in vseh pristopov na Sveti Miklavž nad Vipavo. Cerkev svetega Miklavža se nahaja pod...

 

Ja to je ta cerkvica 😀

Napisano

Kar se tice pulza; zelo pomembno je kako se nekdo počuti ob temu pulzu. 180 ob kratkotrajnem naporu pri mlajši osebi ni tako veliko,da bi številka sama po sebi morala biti zaskrbljujoča. Ampak jaz si ne predstavljam imeti pulza 180.

 

Ker delam daljše vožnje, grem nekje do 160,ali pa še to ne. Nad 140 mi preprosto ni več udobno in zato se raje vozim na 110-130. Je pa res da sem potreboval par let,da sem zmožen prepeljati Krvavec s pulzom 130😂

 

Meni osebno je vsaj toliko pomemben podatek pulz v mirovanju in pa koliko ti pade utrip v prvi minuti počitka po kakšnem res hudem intervalu. 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

Kaj to pomen, da greš po cesti na krvavec gor, s 130 pulza?

Jp,moraš pa vedeti da imam v mirovanju 41pulza. Enkrat sva imela z enim kolegom ki je bil tekmovalec žolčno debato... Nekaj me je teral da naj pospešim  ker imam še rezerve in da bom pač hitrejši . Jaz pa sem mu preprosto rekel , da ne rabim tega in da mi je dosežek že to, da sem zmožen prevoziti katerikoli klanec s pulzom pod 150.

 

Enkrat bi šel na medicinsko fakulteto ,da dejansko pogledajo kje se mi začne laktatni prag in do kje se mi izplača nabijati pulz. Do takrat bom pa prihajal pol minute kasneje na vrh in si mislil svoje 😈 Vseeno je to srce; ni se za špilat s tem . Nismo več 20let stari.

Napisano

Glede na to koliko ti prevoziš s kolesom po hribih-gorah imaš prav "šparaj srce" ♥️👍

 

Napisano

Ja, to je res. Najbrž je pa imel tudi kolega prav, ko je rekel da imaš še rezerve. Bom pa naslednjič ko grem s kolesom malo bolj pozoren na pulz, jaz načeloma ne gledam kaj dosti, ne šparam pa tudi ne prav dosti v klanec :D

Napisano (urejeno)

Jaz se tud šparam za v klanec. V še tako strm klanec vedno na 2. stopnji (tour), nikoli na 4. (turbo).

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)

Saj res. To me je vedno zanimalo. Če uporabljate Bosch CX Performance, s katerimi stopnjami večinoma vozite? Jaz večina kar v Eco. Sem pa bolj slabo pripravljen (no, predvsem pretežak) in bi bilo verjetno celo bolje, če bi več uporabljal Tour/Turbo. V Eco se namreč preveč mučim, posledično je tudi pulz nižji. V Tour/Turbo toliko lažje hitreje vrtim, da se tudi pulz dvigne.

Popravljeno od kacnje

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa glede na to, da je govora o Fordu, tudi ta ne bo večno trajal. =P
    • Imaš prav...a zaradi ekologije🤥 bom raje Forda izrabil do konca😄...in futral rožice😉
    • @skritikrt Namesto Forda za po Ljubljani si lahko omisliš katerokoli EV. Polniš ga ponoči 00-06 na 6A-16A (3,7 kW do 11 kW), da ti ne bo nič v gospodinjstvu trpelo. Ker so ti vozne lastnosti pomembne, bi verjetno užival v MG4 z zadnjim pogonom. Malo rabljene dobiš že za 15-20 tisoč evrov, odvisno od opreme in baterije.
    • Njega ni resno za jemati😄...ajde-resno-koliko let staro CX-5 je prodal? In ima praktično novo CX-60,in že gleda....🙄   @dvorjan slabo podporo imaš😂...mene prepričaj,pa se bomo naprej pogovarjali😉
    • Jaz bi tukaj "zabil še zadnji žebelj v krsto",z pripombo,da se večina EVjev že zelo kmalu proda. Jaz imam v žlahti enega,k je Golf-E (prva generacija) prodal po cca. dveh letih,in sodelavca,k je Nisana Leaf prodal po približno enakem obdobju...kako je z temi avti v nadeljevanju "bog ve"...🙄...dvomim,da bodo dosegli kilometrino,kjer bi "šišnili" ICEje...pa tiste "reklamne" o EVjih,kjer so menjali že ničkoliko motorjev in baterij...en od koliko tisočih!!!? Tisti z žlahte je kupil Cupro...ne vem,kako se ji reče...klasa VW Polo...bolj majhen se mi zdi...je v dobrih dveh letih "odgovoren" za toliko CO2,kot ga meni z ICEjem najbrž do smrti (če bom še kakih 20-30 let preživel) ne bo ratalo "narediti".   Pa mene ne moti CO2,k je "hrana za rastline"...je pa res,da so mesta svoj problem,a tu spet ni rešitev EV (ker je zaradi drobnih delcev enak ali še slabši kot ICE-ji),ampak dober javni promet...kar pojdi v Ljubljano gledati,koliko tovornjakov (gradbišča),kombijev (dostave itd.) se vse okoli vozi...   Je pa en pozitiven efekt dogajanja na trgu avtomobilov na ekologijo-vedno več ljudi ICE-avto dlje vzdržuje,in ga izrabi do konca,oz. vedno manj neizrabljenih avtomobilov se izvozi-pohvalno!   Če pogledam svoj dosedanji vozni park in kilometrine...prvi avto letnik 94 sem prodal pri cca.125.000km,drugega letnik 2006 C.Maxa še imamo-ima 220.00km in ga bomo imeli,dokler ne bo zgnilil...,Mazda 2022 pa ima 30.000km. Večina drugih,ki jih poznam,pa delajo "adijo pamet" kilometre,ker se radi šparavno vozijo,in k so šle cene "v nebo" tako rabljenim kot novin...njihovi "stari" avti pa imajo tudi po 300.000km in več.... Pa bi Dvorjan rekel,da bi za take bilo bolje EV...samo EVja ne boš toliko let vozil...z takimi nizkimi stroški za vzdrževanja pa sploh ne...   Ma to ekologijo pr EVjih si lahko nekam "v rit"...jaz bom rožice "futral"😄  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.