Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Nejc1986

Priporočeno sporočilo

Ma jaz mojega cuba nisem še imel na servisu, ...ok lažem, enkrat sem ga imel na servisu prednje vilice, kjer so me pred leti v air n shox v lj obrali za okoli 150eur. Že takrat je bilo to toliko kot reden servis. No, saj sem vedel da bo toliko, sem rekel enkrat bom naredil. Seveda so tam zatrjevali, da je to treba vsako leto in oh in sploh....

Je pa res, da se ne vozim ravno vsak teden s kolesom na kake daljše ture tko da, po pameti :)

 

Na splošnem servisu pa res še ni bil, sem pa letos razmišljal da bi bilo dobro, kaj zamenjati, podmazati...Vmes sem menjal zavorno olje, to je pa vse. Ploščice zamenjaš itak tik tak, če je treba, ostalo pa čiščenje in maža. Ne vem pa koliko bi moral prevoziti ,da bi res vsako leto vozil na servis kot avto .

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se tice vzdrževanja : jaz na 3000km menjam ketno in zadnje ploščice . Prednje ploščice menjam na 1500km. Toliko pač zdržijo.

 

1letno ga peljem na servis h kolegu,da zamenja bovdne in zajle , podre in namaze krmilni ležaj, pesta ipd.... Ponavadi tak servis naredim spomladi, da se ga konkretno spuca soli in ostale zimske svinjarije.

 

Z gorcem naredim cca 3000km (okoli 60tisoc visincev ) ,tako da ja... 1x letno je na servisu. Prednje vilice v 12000km še nisem odpiral,ker je servis skoraj dražji od nove vilice in dokler dela pač dela.

 

V vsem tem času (3leta in 12000km) mi je šla zadnja feltna , zamenjati je bilo potrebno diske po dveh letih in 1x mi je nevem kam izginilo olje iz zadnje zavore ( je kar zabavno ostati brez zadnje zavore na Passo Forcelli).

 

Popravljeno od Nejc1986
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vcerajsnja popoldanska rekreacija ... 

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jah na utrip se žal ne morem zanašat preveč kaj preveč ker je prek zapestja... morm pas kupit. Je pa definitivno majn kondicije zdej ko sem imel probleme z gležnjem.

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa še današnja rekreacija ...

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je TiEn napisal:

Jah na utrip se žal ne morem zanašat preveč kaj preveč ker je prek zapestja... morm pas kupit. Je pa definitivno majn kondicije zdej ko sem imel probleme z gležnjem.

Pri Garminu je kar točen utrip na zapestju, - 5+5 to ni skoraj nič pri 180 utripa.... 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej je natančen tudi na suunto,..ampak nisem imel paščeka zategnjenega to sem mislil. Pa zaradi tresljajev po brezpotju potem skače pa prekinja(ni lep graf v vadbi)

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo una nad streliščem je meni ful dobra. Večkrat jo prehodil med služenjem vojske... Lansko leto sem se spustil iz Razdrtega dol, ma Podnanosu obrnil. Moram ponoviti do Vipave oz. mogoče splezati do Plaza.

Screenshot_20220531-220503_Strava.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sej maš veliko lepih. Tisto mimo cerkvice misliš Sv. Mikla pomoje

WWW.HRIBI.NET

Natančen opis cerkev Sveti Miklavž nad Vipavo in vseh pristopov na Sveti Miklavž nad Vipavo. Cerkev svetega Miklavža se nahaja pod...

 

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je TiEn napisal:

Ja sej maš veliko lepih. Tisto mimo cerkvice misliš Sv. Mikla pomoje

WWW.HRIBI.NET

Natančen opis cerkev Sveti Miklavž nad Vipavo in vseh pristopov na Sveti Miklavž nad Vipavo. Cerkev svetega Miklavža se nahaja pod...

 

Ja to je ta cerkvica 😀

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se tice pulza; zelo pomembno je kako se nekdo počuti ob temu pulzu. 180 ob kratkotrajnem naporu pri mlajši osebi ni tako veliko,da bi številka sama po sebi morala biti zaskrbljujoča. Ampak jaz si ne predstavljam imeti pulza 180.

 

Ker delam daljše vožnje, grem nekje do 160,ali pa še to ne. Nad 140 mi preprosto ni več udobno in zato se raje vozim na 110-130. Je pa res da sem potreboval par let,da sem zmožen prepeljati Krvavec s pulzom 130😂

 

Meni osebno je vsaj toliko pomemben podatek pulz v mirovanju in pa koliko ti pade utrip v prvi minuti počitka po kakšnem res hudem intervalu. 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

Kaj to pomen, da greš po cesti na krvavec gor, s 130 pulza?

Jp,moraš pa vedeti da imam v mirovanju 41pulza. Enkrat sva imela z enim kolegom ki je bil tekmovalec žolčno debato... Nekaj me je teral da naj pospešim  ker imam še rezerve in da bom pač hitrejši . Jaz pa sem mu preprosto rekel , da ne rabim tega in da mi je dosežek že to, da sem zmožen prevoziti katerikoli klanec s pulzom pod 150.

 

Enkrat bi šel na medicinsko fakulteto ,da dejansko pogledajo kje se mi začne laktatni prag in do kje se mi izplača nabijati pulz. Do takrat bom pa prihajal pol minute kasneje na vrh in si mislil svoje 😈 Vseeno je to srce; ni se za špilat s tem . Nismo več 20let stari.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, to je res. Najbrž je pa imel tudi kolega prav, ko je rekel da imaš še rezerve. Bom pa naslednjič ko grem s kolesom malo bolj pozoren na pulz, jaz načeloma ne gledam kaj dosti, ne šparam pa tudi ne prav dosti v klanec :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj res. To me je vedno zanimalo. Če uporabljate Bosch CX Performance, s katerimi stopnjami večinoma vozite? Jaz večina kar v Eco. Sem pa bolj slabo pripravljen (no, predvsem pretežak) in bi bilo verjetno celo bolje, če bi več uporabljal Tour/Turbo. V Eco se namreč preveč mučim, posledično je tudi pulz nižji. V Tour/Turbo toliko lažje hitreje vrtim, da se tudi pulz dvigne.

Popravljeno od kacnje
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja tudi to verjetno drži. Če gledam samo vozni park je za razred za nami.
    • Jaz bi imel pa še ročno zavoro najraje pravo ročno ... ko se spomnim na tisto CX-3, ki ji niso znali popraviti električne ročne zavore.
    • Tukaj smo.... Pa nimamo enakega mnenja kot je tukaj zapisano. Tako,da se bodo (boste) morali drugi borit. 😉
    • Niti slučajno, ker na 3krone je bil ta stroj samo 1x in potem še 1x na "kontroli", od tega je že pomoje enih 10 let, skupni strošek torej 100 EUR (če se ne motim je bilo takrat 80E in kontrola 20E), poceni.
    • Jaz 'stanujem' ze 1,5 leta v Barci. Mesto je prirejeno za motorje - skuterje, 100.000 brezplačnih parkirisc za motorje. Avtomobil tam meti pa je groza, res groza ker ni prostora, oz jih namensko izrivajo, majo pa seveda zrihtan javni prevoz. Med drugim so parkirosca za elektricarje zastonj - ampak: el polnilnic ni. Ponavljam jih ni. So samo in zgolj v garaznih hisah in kakih vecjih sopingih, ni pa niti enega parkinga s stebrickom kot pri nas.   Vsak si sam fila avto doma ce ga ze ina oz v garazni hisi. Prevladujejo pa mhev, predvsem taxiji.   SUVjev pa ni ravno iz tega naslova ker v mestih ni placa za avte.   Jaz sem imel tam motor 1,5 leta in je bil uzitek, kamorkoli si sel si pred vrati parkiral
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.