minimalac Napisano 6. november, 2017 Prijavi Napisano 6. november, 2017 Sj ne da nisem zadovoljen z svojo sestico, ampak sem zgleda ze od zacetka zgresil nakup...zdej pa sem pred tem da bom spet avto menjal, ampak za CX7, seveda dizel. Ker bencinarji so kar zejni pa se poddimenzionirana sklopka so me odvrnile od nakupa..da ne govorim o zavarovanju v avstriji, kjer me pride osnovno za tak avto skoraj 200 ? mesecno. No, tema pa seveda kot zgoraj omenjeno CX7-dizel. Malo sem prebiral po internetu, nasel pa nic kaj konkretnega...razen moznosti raztegovanja verige. Na nasem forumu nisem nasel tudi nic posebenga, pa bi prosil Vas forumase kaj vi pravite? Kaksne so izkusnje z omenjenim avtom, na kaj paziti pri nakupu? imel sem ze en ogled, ampak je imel avto prevec zunanjih napakic da bi me preprical. Notranjost sama ni slaba..oprema Revolution Top, brez park sezorjev, ki pa ocitno niso bili serijsko..no to bom ze resil naknadno ce vse drugo stima. Trenutno mam se enega na ogledu: https://www.gebrauchtwagen.at/detailansicht.php?id_fahrzeug=8075483 Prosim za mnenja ter predloge. Hvala lepa Citiraj
jures Napisano 6. november, 2017 Prijavi Napisano 6. november, 2017 S tem 2.2 motorjem nima? kaj faliti, so veliko bolj?i plus ketna od starih 2.0, ostalo je na tebi da o?i preverijo Ker bencinarji so kar zejni pa se poddimenzionirana sklopka so me odvrnile od nakupa..da ne govorim o zavarovanju v avstriji, kjer me pride osnovno za tak avto skoraj 200 ? mesecno. Govori? tukaj verjetno o Co2 dajatvah, ki jih je vsa razvita Evropa vpeljala? To je samo ?e vpra?anje ?asa da bo pri?lo k nam......potem bo ?ele vesela debata benz vs dizl.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
minimalac Napisano 6. november, 2017 Avtor Prijavi Napisano 6. november, 2017 Verjetno so Co2 dajatve ( nisem se nikoli tocno zanimal), katere pa tu v avstriji stanejo Citiraj
ignacij Napisano 6. november, 2017 Prijavi Napisano 6. november, 2017 S tem 2.2 motorjem nima? kaj faliti, so veliko bolj?i plus ketna od starih 2.0, ostalo je na tebi da o?i preverijo Govori? tukaj verjetno o Co2 dajatvah, ki jih je vsa razvita Evropa vpeljala? To je samo ?e vpra?anje ?asa da bo pri?lo k nam......potem bo ?ele vesela debata benz vs dizl....Ne vem kaksne so dajatve v Avstriji, upam da ne zagovarjas dizla, ker bistveno bolj onesnazuje okolje od bencinarja. Citiraj
jures Napisano 6. november, 2017 Prijavi Napisano 6. november, 2017 Ne vem kaksne so dajatve v Avstriji, upam da ne zagovarjas dizla, ker bistveno bolj onesnazuje okolje od bencinarja.pa ne z dpf Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Dare Kosterca Napisano 6. november, 2017 Prijavi Napisano 6. november, 2017 ?e tukaj poglej:https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/auto/gebrauchtwagenboerse?ENGINE%2fFUEL=100003&&CAR_MODEL/MODEL=1802&CAR_MODEL/MAKE=1035 Citiraj
minimalac Napisano 7. november, 2017 Avtor Prijavi Napisano 7. november, 2017 Pravkar gledam tudi CX5 model, katerega dobis za 5 k vec z avtomatskim menjalnikom v obeh varijantah..dizel in bencinar..ne verm ce ni to boljsa izbira od cx7. Citiraj
mazdaman Napisano 7. november, 2017 Prijavi Napisano 7. november, 2017 Notranja prostornost bi naj bila pri cx5 ve?ja zunaj je pa avto malo manj?i, Je pa Cx5 ?e Skyactive gradnje to pomeni, da je kar la?ji kot so bili do tedaj avti. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
minimalac Napisano 19. december, 2017 Avtor Prijavi Napisano 19. december, 2017 Po testiranju cx5 cd175 Avtomatik sem se vrnil nazaj k CX7. V petki me dizel enoatavno ni preprical, predvidevam pa da pospeski v sedmici niso kaj boljsi. Govorim seveda trenutno o dizel verziji, v postev pride verjetno tudi Turbo bencinar. Ali mi lahko kdo za primerjavo pove kaksen je pospesek pri obeh. Iscem avto ki bo res cuknil pri pritisku na gas, ter v vsakem primeru mora biti SUV. Kot ze stokrat povedano, je cx7 v najblizjem izboru. Ce bi vzel dizla, bi ga dal mogoce cipirat, ampak pod pogojem da bi bli pospeski blizu bencinarju, kar pa nekako dvomim. Cena bencina in poraba ne igrata vloge. Citiraj
uklopko Napisano 19. december, 2017 Prijavi Napisano 19. december, 2017 Da zadeva res cukne ti predlagam da nabavis bmw XM6....bruuuutalno napram vsakodnevnim suv-om ha ha. Ves kako je to realno gledano... Da ti premaknes 2 toni z 250 hp je premalo ce bi rad da te v vratu zaboli ob stisku na gas;-) sj k 1x leti potem leti:-) je pa cx 7 tezji od cx5 tako da so pospeski se slabsi...po logiki. Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Z M A J Napisano 19. december, 2017 Prijavi Napisano 19. december, 2017 2.3T benz ti bo kar vsec glede pospesevanja, ce ga se malo elektronsko zoptimiziras, imas hitro preko 300 Lipicancev in to ze nekaj obeta Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
minimalac Napisano 20. december, 2017 Avtor Prijavi Napisano 20. december, 2017 Pricakovan odgovor glede pospeskov. Zmaj, ti si strokovnjak za te zadeve, ali ima sedmica potencial. Ce bi nasel kaksen dober primerek ( tezka bo). Vsi oglasi ki so v bliziji imajo cirka 150k prevozenih. Ce pa je ze kaj dobrega je pa dalec, se moram 300-400 km peljat za ogled enega k.......a avta. Malo sem prebiral po forumih, ter zasledil dolocene tezave z sklopkami ter verigo. Mislim da se tudi eventualna menjava kaksne od omenjenih ni tak pretirana, ce le najdem primeren avto. Razen ce ne rikne vse naenkrat :S Citiraj
Z M A J Napisano 20. december, 2017 Prijavi Napisano 20. december, 2017 Sem dalec od strokovnjaka, le laicno razmisljam, da pri preko 300 oslickih mora bit nekaj udarca v hrbet, navkljub vecji tezi in visjem zracnem uporu kot npr. Mazda6 MPS Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Symon Napisano 21. december, 2017 Prijavi Napisano 21. december, 2017 ?isto na hitrco, CX7 je bistveno te?ji, nekako ne more? pri?akovati, da bo avto z istim motorjem in 300kg ve? pospe?eval bolje: http://www.zeperfs.com/en/duel6874-3310.htm ?e ne pa ?e vedno ostane CX7 bencinar ampak ne vem ?emu bi rabil tole ?e ?ipati. Konec koncev ?e ti 260 hp, pod 8 sekund do 100 v SUV (oziroma 9,5 v dizlu CX5) ju ni dovolj in bi obenem rad pri?el ugodno pri zavarovanju, gleda? napa?ne avte.http://www.zeperfs.com/en/duel6874-1661.htm CX7 2,3t je top ponudbe in ima ?ez 10 porabe pa 8s do 100 ampak to ni hitrej?e od Twinga RS ali Swifta sport s 133/136 konji in porabo pod 7. Tudi "zoptimiziranje" ne bo naredilo ?ude?a in zato ne bo postal ?porten avto. Food for thought. In smo spet pri izjavi uklopkota, za 2 toni premakniti impresivno hitro mora? potrpeti pri porabi, registraciji, ceni avta... Tak je kompromis. Citiraj
323 BA Napisano 24. maj, 2018 Prijavi Napisano 24. maj, 2018 KSZ: tule je izra?un cestne dajatve v Avstriji. Brez zavarovanja seveda. https://durchblicker.at/autoversicherung/motorbezogene-versicherungssteuer-rechner Vsak kW torej ?teje. Slovenski razredi glede na prostornino so povsem nelogi?ni.Da ne bi kdo mislil, da je v Avstriji vse bolj?e in ceneje. Citiraj
Baho Napisano 24. maj, 2018 Prijavi Napisano 24. maj, 2018 A se ti heca? ... Steuer? 820,44 pro Jahr Citiraj
323 BA Napisano 24. maj, 2018 Prijavi Napisano 24. maj, 2018 Dr?i, s polnim kaskom pride? na cca. 1800 EUR na leto pri najugodnej?i zavarovalnici pri "-50%" bonusu seveda. Citiraj
Alex Napisano 24. maj, 2018 Prijavi Napisano 24. maj, 2018 Bolano dost Cena glede na pla?e pri njih je kar podobna kot pri nas. Citiraj
323 BA Napisano 24. maj, 2018 Prijavi Napisano 24. maj, 2018 Dr?i, dokler gre za avte do cca. 200 PS, cestna taksa gre nato skoraj eksponentno gor. Za 400 PS pla?a? ?e 2300 EUR brez zavarovanja. Citiraj
jures Napisano 24. maj, 2018 Prijavi Napisano 24. maj, 2018 Pa to sploh se ni vse, vecina vecjih eu drzav ze zdavnaj pobira se takso na deklariran CO2 izpust. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
minimalac Napisano 25. maj, 2018 Avtor Prijavi Napisano 25. maj, 2018 Dr?i, dokler gre za avte do cca. 200 PS, cestna taksa gre nato skoraj eksponentno gor. Za 400 PS pla?a? ?e 2300 EUR brez zavarovanja. Res je, cisto vsak konjicek steje Da ne govorim o uvozu avtomobila z malo vec PS, kjer do magicne meje 250g/km CO2 izpusta placas 32% davka od nakupne cene vozila. Vsak naslednji g/km pa stane dodatnih 20?. Ti godlarji so cist zmesani po eni strani Citiraj
Scr3am Napisano 25. maj, 2018 Prijavi Napisano 25. maj, 2018 A te ne opalijo to nasi slovenclni? Citiraj
minimalac Napisano 25. maj, 2018 Avtor Prijavi Napisano 25. maj, 2018 Ne to te opalijo v Avstriji, ce uvezes avto gor. Tako da se uvoz avtomobila v Avstrijo z vec PSi ne splaca. Sem razmisljal da uvezem CX7 disi iz Nemcije, ter sem si hitro premislil. Citiraj
323 BA Napisano 25. maj, 2018 Prijavi Napisano 25. maj, 2018 Koliko je NoVA za 2.3 disi? 30% ali ve?? Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.