Financni trgi in investicije preko borze
Ustvari kratki URL
-
Zadnja sporočila
-
Če bi vzeli v zakup to, da včasih mal podpihne nebi bilo tega članka. Glava skozi zid...
-
Jaz ga v avtu sploh nimam (če je kdaj nujno mam žnoro). Gre za polnjenje doma, kjer je mnogo bolj priročno samo odložit telefon na polnilec kot pa vštekavat v USB-c. Ne glede kolk paziš, če samo 1x dnevno vtakneš USB-s za polnjenje je to skoraj 2000 vklopov v USB-c v teku življenske dobe 5 let. S9 mi je crknil USB-c prej kot v 5 letih pa je bil redko priklopljen na USB-c.
-
Danes prvič poletel z RC letalom, sam brez inštruktorja modelarja. Model je še cel, slava mi. Hobi, ki sem ga malo začel v osnovni šoli s prostoletečimi modeli in raketami, je čakal skoraj 25 let, da sem ga obudil. Velik dan za mene.
-
Niso dilerji glavni problem. Problem je tehnologija. Ta se recimo samo na baterijah tako hitro spreminja, da je danes 5 let star EV dejansko zastarel. Sploh pa ob napovedih novih tehnologij, ki enostavno ljudi odvrača od nakupa, ker če kupiš danes, čez pet let nikomur ne moreš več prodat teh jajc razen skoraj napol zastonj. EV-ja se danes splača kupit le v primeru, da ga boš imel vsaj 10 let (oziroma dokler ne rikne baterija), ga voziš zelo veliko in 80% polniš samo doma po možnosti, če imaš sončnice na strehi. Tako recimo na energentu nekako uspeš prihranit. Se pravi cca 300kkm, da recimo prihraniš 20k€ na energentu. Pa si mogoče prihranil ene 5k€, kot če bi mel ICE. Vse ostalo je pač minus in dokler računica ne bo bolj pozitivna trg novih, še manj pa rabljenih EV ne bo deloval kot se pričakuje. Jebat ga, to je pač realnost.
-
-
Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.