Skoči na vsebino

Uporabnost ?portnih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Morem priznat da sem se spet po?teno nasmejal...

 

Vredno ogleda....

 

 

Movie

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Priam ima tut ?porten avto. :hohoho:

Mah, ?e ima? ke? za tak avto parkira? kjer ?e? in nikakor ne v obi?ajni gara?ni hi?i. (mater imajo ozka vrata - alo pa so avti ?iroki). :bravo:

Bi pa vseeno imel unga ta oran?nega. :P

Napisano

pa ni to za po parizu jebemti... :)

 

kekeci ... tile od Top Gear :)

 

to gre na nirburgring :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

pa ni to za po parizu jebemti... :)

 

kekeci ... tile od Top Gear :)

 

to gre na nirburgring :)

 

 

Kekeciii.... :hohoho::lol::hohoho:

Feel free....

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Glede tega film?ka: to je le izsek iz prispevka v katerem so imeli "dirko" med temi tremi avtomobili kdo prej pride iz Anglije do najvi?jega mosta v Franciji. ?e koga zanima je to tale serija Top Gear - [07x03] - 2005.27.11.

Napisano

Glede na naslov teme, bi se loh reklo, da uporabnost spu??enih al nasploh nizkih avtov ?e najbol pride do izraza pozimi (kadar je sneg pa?)! :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

zanimivo vpra?anje je uporabnost zni?anih avtomobilov...

 

+ lep?i izgled (sicer koker za koga)

+ bolj?a lega (ni nujno, ?e je avto pretrd cesta pa preve? valovita)

+ manj?i zra?ni upor

 

- manj udoben

- vo?nja ?ez le?e?e policaje je v?asih kot avantura camel trophy

- situacije kot tista na film?ku

- pri parkiranju je potrebno paziti na vsak robnik, da ne re?em, da ga na plo?nik skoraj ne more? spravit

- 10-15 cm snega je nepremostljiv problem

- zni?an pa zimske gume in jeklena plati??a - bruh kako grdo

- skoraj nemogo?a vo?nja izven ceste

- prenizko sedenje (slab?a preglednost nad cesto in slepenje lu?i nasproti voze?ih)

- za dober izgled morajo biti ve?ja plati??a (posledi?no dra?je gume)

- verjetno najve?ji minus od vseh je v primeru trka saj zni?an avto dobesedno zleze pod vi?jega

 

ne vem no meni se zdi da je tukaj veliko ve? minusov kot plusov in ?e tisti plusi, ki so so bolj mla?ni.

Moje mnenje je, da je zni?an avto bolj showcar kot pa vsakodnevno uporaben - ?e se motim naj me kdo demantira

33112_1.png

Napisano

pojma nima? :P:D :D

 

je pa dejstvo, da ?e ?e zni?a? avto, se mora? s temi problemi, ki si jih na?tel, pa? sprijazniti.

 

;)

 

jaz mojega avta ve? ne dam na original vzmeti :P

post-11-1135497294_thumb.gif

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

pojma nima? :P:D :D

 

je pa dejstvo, da ?e ?e zni?a? avto, se mora? s temi problemi, ki si jih na?tel, pa? sprijazniti.

 

;)

 

jaz mojega avta ve? ne dam na original vzmeti :P

 

 

Ja mx-3 je ?ele ko je zni?ana podobna avtu ker druga?e je kot traktor, oz izgleda normalno.

 

Moja je zdaj tudi rahlo ni?ja (hvala bratoma Ti?)

Napisano

Se kar zelo strinjam z Bossom, ?eprav je pa dostkrat estetika tista ki prevlada oz. (kvazi) sportiva scena. To je tko ko srce, ho?e glava pa ne in na koncu srce zmaga! :D

 

Sicer pa pri minusih si se mi zdi ?e pozabu da je tut neki stro?ka z dobrimi fedri, material, delo, homolomo scena pa ?e kak?no tr?anje oz. ?e kej se najde! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Egoist gor ali pa dol. Imam dva otroka in bom preizkusil vse ostale možnosti, preden me na fronto odvlečejo. Ni danes to frkanje metkov naokrog in granat na pol kilometra natančno kot včasih. Danes pride dron ali pa raketa na pol metra točno pa te ni več. Edina rešitev je imeti boljše orožje. Tu pa lahko pomagam, če bi bilo nujno. Samo verjetno ne tu doma. Sem za to, da če se kot EU lotimo, da naredimo nekaj takšnega, da zmelješ 1000 Rusov naenkrat, ne pa fante na fronto pošiljati. Sori, malo bolj "big picture" pogled spet z moje strani.
    • No no no,.. pa itak se ve, da je najbolj redka pa najlepša mazdina barva "Blue Reflex" 😛
    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.