Skoči na vsebino

Uporabnost ?portnih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Morem priznat da sem se spet po?teno nasmejal...

 

Vredno ogleda....

 

 

Movie

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Priam ima tut ?porten avto. :hohoho:

Mah, ?e ima? ke? za tak avto parkira? kjer ?e? in nikakor ne v obi?ajni gara?ni hi?i. (mater imajo ozka vrata - alo pa so avti ?iroki). :bravo:

Bi pa vseeno imel unga ta oran?nega. :P

Napisano

pa ni to za po parizu jebemti... :)

 

kekeci ... tile od Top Gear :)

 

to gre na nirburgring :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

pa ni to za po parizu jebemti... :)

 

kekeci ... tile od Top Gear :)

 

to gre na nirburgring :)

 

 

Kekeciii.... :hohoho::lol::hohoho:

Feel free....

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Glede tega film?ka: to je le izsek iz prispevka v katerem so imeli "dirko" med temi tremi avtomobili kdo prej pride iz Anglije do najvi?jega mosta v Franciji. ?e koga zanima je to tale serija Top Gear - [07x03] - 2005.27.11.

Napisano

Glede na naslov teme, bi se loh reklo, da uporabnost spu??enih al nasploh nizkih avtov ?e najbol pride do izraza pozimi (kadar je sneg pa?)! :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

zanimivo vpra?anje je uporabnost zni?anih avtomobilov...

 

+ lep?i izgled (sicer koker za koga)

+ bolj?a lega (ni nujno, ?e je avto pretrd cesta pa preve? valovita)

+ manj?i zra?ni upor

 

- manj udoben

- vo?nja ?ez le?e?e policaje je v?asih kot avantura camel trophy

- situacije kot tista na film?ku

- pri parkiranju je potrebno paziti na vsak robnik, da ne re?em, da ga na plo?nik skoraj ne more? spravit

- 10-15 cm snega je nepremostljiv problem

- zni?an pa zimske gume in jeklena plati??a - bruh kako grdo

- skoraj nemogo?a vo?nja izven ceste

- prenizko sedenje (slab?a preglednost nad cesto in slepenje lu?i nasproti voze?ih)

- za dober izgled morajo biti ve?ja plati??a (posledi?no dra?je gume)

- verjetno najve?ji minus od vseh je v primeru trka saj zni?an avto dobesedno zleze pod vi?jega

 

ne vem no meni se zdi da je tukaj veliko ve? minusov kot plusov in ?e tisti plusi, ki so so bolj mla?ni.

Moje mnenje je, da je zni?an avto bolj showcar kot pa vsakodnevno uporaben - ?e se motim naj me kdo demantira

33112_1.png

Napisano

pojma nima? :P:D :D

 

je pa dejstvo, da ?e ?e zni?a? avto, se mora? s temi problemi, ki si jih na?tel, pa? sprijazniti.

 

;)

 

jaz mojega avta ve? ne dam na original vzmeti :P

post-11-1135497294_thumb.gif

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

pojma nima? :P:D :D

 

je pa dejstvo, da ?e ?e zni?a? avto, se mora? s temi problemi, ki si jih na?tel, pa? sprijazniti.

 

;)

 

jaz mojega avta ve? ne dam na original vzmeti :P

 

 

Ja mx-3 je ?ele ko je zni?ana podobna avtu ker druga?e je kot traktor, oz izgleda normalno.

 

Moja je zdaj tudi rahlo ni?ja (hvala bratoma Ti?)

Napisano

Se kar zelo strinjam z Bossom, ?eprav je pa dostkrat estetika tista ki prevlada oz. (kvazi) sportiva scena. To je tko ko srce, ho?e glava pa ne in na koncu srce zmaga! :D

 

Sicer pa pri minusih si se mi zdi ?e pozabu da je tut neki stro?ka z dobrimi fedri, material, delo, homolomo scena pa ?e kak?no tr?anje oz. ?e kej se najde! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.