Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

Zjutraj cca -5 in moj mazdilak ne kresne v prvo. Pridem v firmo (-7) in ga na parkiri??u ponovno v?gem. Rabi ?e dlje kot doma, cca 3-4sec verglanja. <_<

 

Ima kdo kak?no dobro idejo kaj je vzrok?

 

2.3 motor, sve?ke menjane, kabli tudi, accu dober (80%), bencina dost

BRUUM-BRUUM

Napisano

Pumpa?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Okej, dve zadevi, bom probal najt kako preizkusit delovanje.

 

Je pa tko da vergla ?ist uredu in tudi premika ma?ino, ampak ne kresne in ne kresne.

A je to olaj?evalna okoli??ina ali ne?

 

Ker ravno pred mrazom sem bil pri mehankarju zaradi druge te?ave in se mi res ne da spet hodit :rolleyes: 

BRUUM-BRUUM

Napisano
  dne 4. 12. 2017 ob 14:50 je matobeli napisal:

Okej, dve zadevi, bom probal najt kako preizkusit delovanje.

 

Je pa tko da vergla ?ist uredu in tudi premika ma?ino, ampak ne kresne in ne kresne.

A je to olaj?evalna okoli??ina ali ne?

 

Ker ravno pred mrazom sem bil pri mehankarju zaradi druge te?ave in se mi res ne da spet hodit :rolleyes:

?e vergla definitivno ni ?tarter. ?tarter ko zaj dela tk tk tk tk. Tako da ali bencin (pumpa, filter ali celo zmrznjeno kaj) ali pa elektrika (aku, sve?ke), samo ?e vergla pomeni da je ?trom.

 

my money je na ?rpalki v tanku. Mislim, da jo bencinar ima? tle sem pa bos....

 

kaj pa je bila tista druga te?ava - lahko je povezano ali pa kaj v zvezi s sestavljanjem nazaj....pa sode? po podpisu je LPG??? Vsak info pomaga

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Druga te?ava je bila zluknjan kolektor in po popravilu prede kot mucek, tko da dvomim da je povezano. :)

 

Je LPG, ampak vedno na bencin ?tarta.

 

Ima pa 260kkm in je letnik 03, mogo?e so po?asi tudi ?e kak?ne cevi ?voh in sedaj pri nizkih temperaturah ne tesni ve?.

 

Bomo vidli kaj bo jutri ko bo ?e malo bolj mrzlo

BRUUM-BRUUM

Napisano

Ja ampak kompresija ventilov ima vezo z obema.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kolk prevo?enih na plin, kater sistem, mazanje ventilov da/ne?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Kaj pa vzigalna tuljava, imas dobro?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na plin cca 80-90k, sigas vgradil, ventili od europegas, ra?unalnik ag zenit pro, mazanje jlm mehansko. Vse redno servisirano, vsi mehaniki so rekli da je vse ok. Tudi napak ne javlja ra?unalnik.

 

Vzigalno tuljavo nimam pojma kolk mam dobro :) Se je danes zjutraj 1. pojavila ta te?ava, druga?e je lepo vedno v?gal, tudi lanskoleto ob ve?jem mrazu ni bilo te?av.

 

Spije pa precej olja, ampak ga ima vedno dovolj.

 

A lahko karkoli od mo?nih vzrokov sam pregledam? Nisem ravno z dvema levima, ampak avtomehanik pa ?e ne

BRUUM-BRUUM

Napisano

Okej, danes zjutraj enako mraz, v?gal normalno, max 2x obrnil.

 

Mo?no da imam z vlago/vodo kaj problemov. V?eraj jo je imel precej not (tudi mokro pod voznikovim tepihom), sem potem dalj?o turo delal in dobro posu?il.

BRUUM-BRUUM

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tam je tut poraba ohoho pa nihce ne jamra 🙂
    • Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
    • Če še nisi opazil... majhen avto, latrina na kolesih. 😜
    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.