Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.Ker je to do sedaj moj prvi japonec vas prosim za pomo?.namre? avtu zelo nihajo obrati prostega teka.ko vzgem mrzlega so obrati na 2500.ko se segreje so na okoli tiso? ampak zelo nihajo,padejo do 500 in se spet dvignejo na 1000.ko vklopim naprimer na mestu meglenke ali dolge lu?i je nihanje ?e bolj izrazito.menjal sem nove kable in sve?ke.narejen je bil veliki servis.jermeni,napenjalci in pumpa.kar sem opazil sam je to,da je cev ki gre z zra?nega filtra na loputa bila strgana in je z nekim trakom povita.je mo?nost da zaradi tega nihajo obrati?namre? avto normalno vle?e in ni? ne cuka.

Napisano

Nastavljanje prostega teka z vijakom na ohi?ju lopute ti ne priporo?am na pamet ?telat. Avto mora bit v takoimenovanem servisnem na?inu preden se spravi? to po?et, ker druga?e ne bo efekta. ?e ima? povito cev med filtrom in loputo, jo zamenjaj, ker je velika verjetnost da je to problem ker ti vle?e fovf? zrak mimo senzorja pretoka zraka in potem ti lambda stalno popravlja obrate.

Loputo spucaj s fergazer sprejom ne s krpo in raznimi pripomo?ki. Ro?no jo dvigni in pogumno tud not ?pricni. Pri ugasnjenem motorju seveda. Preveri tudi vakum cevke, lahko da kak?na spu??a. ?e ima? egr, je tudi ta lahko problem.

Napisano

hvala za odgovor.povej mi se kaksen je to fergazer sprej? novo cev sem pa ze narocil.glede avta ne vem ve ima egr.avto pa je mazda 323f 1.5 1997 sorodnik prvi lastnik.bom pa v kratkem predstavil moja dva avta.ta drugi je pa peugeot 806 1995 letnik.2.0 turbo bencinar.

Napisano

Na mojem prej?njem (626) sem imel isto te?avo (le da ni bilo razlike glede na lu?i). In sicer meni se je to zgodilo po tem, ko je crknila bencin pumpa potem pa sem dal notri nekega chip shit kitajca. Jaz sem sumil na pumpo, a nisem prepri?an.

Napisano

hvala za odgovor.povej mi se kaksen je to fergazer sprej? novo cev sem pa ze narocil.glede avta ne vem ve ima egr.avto pa je mazda 323f 1.5 1997 sorodnik prvi lastnik.bom pa v kratkem predstavil moja dva avta.ta drugi je pa peugeot 806 1995 letnik.2.0 turbo bencinar.

V trgovini z avtodeli reci za fergazer spej. Stane manj kot 10?, raztaplja vso nesnago ki nastane.

Napisano

preglej  cevi(?e posebaj rebrasto ki rada po?i in vle?e  fov? zrak kot so ?e bile omembe) mo?en vzrok le tega je tudi  lambda sonda, ali pa celo senzor prostega teka ali pretoka zraka. posizkusi   ga z amenjati z delujo?im  (?e se ti kdo ponudi z enakim delujo?im avtom) da ne bo? bv zamenjal pol avta. V kak?nem stanju je akomulator?

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

akumulator je bil kupljen nov pred dvemi tedni.cev rebrasto pa ?e ?akam da dobim po po?ti.je pa sedaj slede?i problem razpadla je tudi tale cev ki ima posodico.en del cevi gre v motor.kje se da to dobiti?

 

img20171205162207.jpg

Napisano

akumulator je bil kupljen nov pred dvemi tedni.cev rebrasto pa ?e ?akam da dobim po po?ti.je pa sedaj slede?i problem razpadla je tudi tale cev ki ima posodico.en del cevi gre v motor.kje se da to dobiti?

 

img20171205162207.jpg

daj malo bolj na ?iroko slikaj pa ?e kak?en drug kot. Pomagalo bi tudi ?e slika? kje si to snel.
Napisano

to je tale cev ki gre na 3 strani ena v posodico ?rno druga v rebrasto cev tretja pa v motor pod loputo zraka.nekak?an razdelilna cev,ampak je v enem delu.

Napisano

Ta posodica je brezveze....ko sem imel 323f sem imel tezave s cukanjem ravno zaradi rebraste gume, zadevo sem celo vrgel stran in namesto te gime dal inox cev takega premera in na koncu se sportni filter pa je tadeva bila ugodnejsa od nove rebraste pa se delovalo je. :-) ?e najdem sliko jo pripopam.... So pa nekatere f-ke bile tudi celo brez te posodice serijsko...

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

jest sem imel isto probleme z to cevjo ko mi je 1x za?ela tolk fau? zraka vle?t avto ni ?u ve? nikamor ko sem jo zamenjal z drugo je blo spet use uredu =)

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

se pravi ?ee posodico odstranim in dam direktno cev iz rebraste na spodnji del lopute,bo avto normalno deloval? mislim to tanj?o cevko?

Napisano

ne najdem slike kako sem jaz re?il te?avo  je pa nekako takole kot je to na sliki v povezavi

http://forum.323fclub.com/index.php?topic=5478.0

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

pozdravljeni.zadnje 2 dni se mi dogaja da ko po vecjem hribu navzdol ko se dlje casa drzi na pedalu zavore,se le ta pocasi pogrezne do poda in se slisi nekaksno brnenje.

Napisano

Vpra?anje ?e tebi nekje ne spu??a vakum na polno in ti zato obrati nihajo.

Kar se bremz ti?e pa preveri ?e ima? kaj bremz olja v posodi najprej. In ne vozi se okol ?e ti bremze ne delajo, da ne ubije? koga ?e zraven!

Napisano

Mogo?e pa je cev za vakuum ker sta oba problema lahko tako povezana.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Na stari 323 sem imel na sesalnem kolektorju dva vhoda za vakum od bremz. En je bil povezan s cevjo na servo oja?evalec od bremz, na drugem, na drugi strani je bila gumica, ki je tistega dihtala. Ko mi je enkrat dol padla sem tudi imel celo ?talo z obrati. Mogo?e bi ?e to preveril ?e ti tukaj slucajno vle?e.to so naredili da so lahko isti motor uporabljali za volan na levi ali desni strani. ?e nima? gumice gor probaj pokrit s prstom ?e se spremeni kaj pri obratih.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ekola, zaj imaš avto kot je treba, samo voziš se in to čim več in čim dlje.... 
    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.