Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav!

 

Ali mogo?e ve kdo, kako se menja baterijo v daljincu, ali je treba kaj sprogramirat na novo? Avto je 323f letnik 2000!

 

LP

Napisano

Cau kot je meni znano ti jo morejo zamenjat na servisu da ga spet sprogramirajo....vsaj tako je pri klju?ih od alfe, land roverja in audija....za mazdo pa ?e ne vem.... :ne vem:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Kolikor je meni znano; baterijo lahko sam zamenjas.

Ne dam pa roke v ogenj za to trditev!!!

 

Prosim sporoci mi kaj so ti povedali na servisu!

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

  • 10 let kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme, nadaljujem kar tule:

 

Kako se zamenja baterija na daljincu za odklepanje BTjke. Nikakor mi ne uspe razstaviti daljinca, da bi pri?el do baterije. Pravzaprav nikakor ne ugotovim, kje naj bi se sploh dalo razstaviti. Gre na lep na?in ali ga enostavno po?im z lopato?

Napisano

Da ne odpiram nove teme, nadaljujem kar tule:

 

Kako se zamenja baterija na daljincu za odklepanje BTjke. Nikakor mi ne uspe razstaviti daljinca, da bi pri?el do baterije. Pravzaprav nikakor ne ugotovim, kje naj bi se sploh dalo razstaviti. Gre na lep na?in ali ga enostavno po?im z lopato?

 

 

Z lopato gre verjetnonajlazje... edino potem ga bo veliko tezje sestavit, da bo spet v delujocem stanju... Kaksen daljinec pa imas?

 

Takega? >> mCLdCdm0X7oVXC9TmJaWUoA.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Danes sem naredil en krog po slovenski Istri, tako malo za kondicijo. Vreme super, veliko kolesarjev je bilo na cesti.  s  
    • Kot nalašč je danes delalo (skoraj) vse BP. Najprej 10min vožnje, potem prvi postanek. i-stop se v zadnjem momentu spremeni iz "ready" v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko in snemam, če bo zakadilo. Nič. Ok, nadaljujem vožnjo: Takoj ko speljem, i-stop skoči nazaj v "ready". Čez 5min se spet ustavim in zadnji moment i-stop spet skoči v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko, ne kadi. Speljem, i-stop nazaj v "ready" in ker me zanima, kdaj točno gre iz "ready" v "not ready", čez 1 minuto spet ustavim. Zadnji moment spet gre v "not ready", ampak ko spustim sklopko, gre v start-stop Več sreče prihodnjič očitno...   SIcer sem prepozno videl ta komentar, tako da hladilne nisem dolil, sem pa vseeno odprl kovinski pokrovček. Na neuko oko mi je zgledal nivo OK. Tekočina je bila cca 1-2 cm pod nivojem pokrovčka. Ima smisel dolivati? Danes ne utegnem skočit po FL22.  Laično vprašanje: ne bi v primeru netesnenje glave motorja kadilo v vsakem primeru, tudi med vožnjo? 
    • Ena za po peš😁
    • Točno tako, edino skandinavci so še najbližje nam glede sociale, življenski in vremenski pogoji so pa nenormalni, delajo od teme do teme, poleti ti pa sonce sije do 24:00 .... 🥴🫣
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.