Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo 
evo dons sm se sre?u z enim zanimivim primerom pr mazdi 6 prefacelift in gre zatop da ko obra?a? volan pa ko se pelje? pa tud ?e na mestu avto avto zagunca? pri prednjih amortizerji ima tak zelo nadle?en ?kripajo? zvok in in ne ugotovimo kaj bi ji lahko bilo, avto je ?e bil na dvigalu in za ?uda ko je avto vzignjen ne ?kripa ni? ... ?ele ko pride obremenitav na guma za?ne in to na obeh straneh spredaj, da bi sam neke namige dobil kaj prbli?n bi lahko bilo pa kolk bilo to stro?kovno, kolegu droga?e zlo dobr slu?i in pravi da jo ?e nebi prodajal sam bi pa rad to ?im prej zrihtal 

naj bi se pa to za?el dogajat 2 dni po nekem temeljitem pranju avtomobila ( tudi podvozja ) nebom reku da je to krivo ampak ok recimo da je mogo?e lahko tudi to vzrok da je kam pri?la voda in da je tam zamrznilo in kaj po?kodovalo ... nevem 
ima kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo 

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

sem govoril z pelkotom in on pravi da so to spodnje roke ... zdej bomo pa vidl, hvala za use namige, use bomo preverl =)

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Podobno sem imel na xsari, skripalo za znoret pri obracanju volana na mestu ali pa pocasni voznji na lezecega pokicaja pod kotom...

 

Krivca sta bila nosilca amortizerjev.

 

Probajte ga zapeljati na tehnicne preglede , da se bo avto prerukal tudi s kolesi na tleh, na dvigalu kolesa prosto visijo in ne pride do kakih ropotov.

Napisano
  dne 26. 12. 2017 ob 7:30 je Activa napisal:

Kaj pa le?aji na amortizerjih - a so ?e dobri.

 

le?aji na amortizerjih zgledajo uredu ... najbolj mi je zanimivo ker ?kripa spodaj okoli volanskega mehanizma oz okoli vpetja kolesa 

se morm sli?at z prjatlom da vidm ?e so ?e kej bl pogruntal ampak za1x se dr?imo pelkotovega predloga, ker ni kovinski zvok ampak tak gumijast 

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Verjetno so spodnje roke in ni nujno da so hin. Probaj z Silikonskim sprejem po?pricati vse pa javi

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tudi jaz sem v nedeljo to opail pri svoji 6ki. Slucajno sem se parkiral z odprtim oknom ter opazil cviljenje. Prvo sem posumil na volansko letev, ampak se mi zdi da mora bit kaj okoli amortizerjev, ker skripa tudi ko se peljem pocasi cez rukerje. 

Napisano

Sej ni tle samo mast tudi koncniki se skozi leta zjahajo in jih je potrebno zamenjati. Poleg tega te pa koncnik (stangica) pride 20e. Komplet spodnja roka pa cca. 40e tako, da to ni nek denar, da bi sparal in samo mast butal notri.

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Zdravo,

bi mogo?e postavil kar tukaj vpra?anje. Namre? danes sem opazil pri mazdi 6 letnik 2017, ko sem ?el ?ez le?e?e policaje, da so "amortizerji" ?kripali. Prej tega zvoka nisem opazil. Edina stvar kar je razlika, je da je bil avto na servisu prej?nji teden. Je to kaj takega kar bi moral preverit? Med vo?njo se pa ni? ne sli?i.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tam je tut poraba ohoho pa nihce ne jamra 🙂
    • Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
    • Če še nisi opazil... majhen avto, latrina na kolesih. 😜
    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.