Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me ?e ste kdaj meli probleme z vodo v prtlja?nem prostoru, meni na 2. generaciji in o?etu na 1. generaciji je obema zalilo, zdaj nekaj sem bral da lahko voda pride skozi tesnilo pr zadnjih lu?eh, je ?e kje kjer bi lahko pri?la, recimo pri za??itni tesnilni gumi, na obeh avtih sta tesnila slab?e ohranjena.

Kje bi dobil to tesnilo, ma kdo isku?nje, jaz sem pre?ekiral ebay pa ni? na avtodocu tut ni ni? pametnega... rabljeno nebi dajal ker je ?e zdaj rabljena..

panoramska.jpg
Napisano

Nevem, zato pa sprasujem, mislu sem menat komplet to velko gumo, pa zasilikonirat pri lu?eh pa upam da bo...

 

druga?e je pa tkole zjahana ?e guma:

post-4105-0-34788200-1515939195_thumb.jpg

 

Tkole je pa akvarij pr fotru, na ?alost je tudi wofer poplavlo, je ?e par litrov v ?katli blo vode. Jaz sem svojega re?il sem opazil vodo ?e predno ga je zalilo.

post-4105-0-85586600-1515939331_thumb.jpg

panoramska.jpg
Napisano

Voda pride v prtlja?nik tudi pri spojih plo?evine zadaj za tapicerijo. Odstrani tisto kotno v prtlja?niku pod lu?jo. Pa bo? videl rjavo sled od kjer voda prite?e. Imel isti primer,samo v milej?i obljiki. Tudi pri dvigalki je vse plavalo. Treba zasilikonirat spoje in tudi z zunanje strani. Potrebno sneti zadni odbija?.

Napisano

Naredi spodaj v gumjastem pokrov?ku na dnu luknje za gumo eno malo luknjico in bo voda sproti odtekala. Vsaj poplavljalo ne bo, ?e ?e not te?e. :)

33112_1.png

Napisano

Uff, to pa je akvarij :blink:

Na slikah gumice zgledajo slabo, poglej ?e na zgornjih gumica k grejo kabli skoz, najbolje pa je kot so ti ?e predlagali, daj plasti?ne obloge dol pa poglej ?e so kje sledi vode, ?e ne pa se vsede? noter v prtlja?nik, nekdo ti pa naj z ?laufom vodo ?prica pa gleda? s kje prite?e.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Voda pride v prtlja?nik tudi pri spojih plo?evine zadaj za tapicerijo. Odstrani tisto kotno v prtlja?niku pod lu?jo. Pa bo? videl rjavo sled od kjer voda prite?e. Imel isti primer,samo v milej?i obljiki. Tudi pri dvigalki je vse plavalo. Treba zasilikonirat spoje in tudi z zunanje strani. Potrebno sneti zadni odbija?.

Tudi jest sem imel malenkost mokro pri prvi generaciji, ampak samo pri dvigalki. Pri spojih plocevine mislis tam kjer se bok konca in zacne odbijac (pri nosilcu odbijaca) ?

Se dobro da si svojega resil, ker je jeba dobiti woofer in tudi cenovno ni ugoden! Za prvo generacijo je to dosti lazje dobiti in tudi poceni. Ti woofer normalno deluje v GTAjki? Drugace pa vzemi tesnila iz ene razbite vsaj za sedaj dokler je tako vreme. Mogoce dobis celo dobra in cela tesnila :)

Napisano

Pa kje ste nabavili te avte...te gnijejo, pu??ajo vodo...kot,da bi vozili drugi tip vozila.

 

 

Napisano

Tudi jaz sem opazil to enkrat. Po vecjem nalivu sem upaziol pri dvigalki namocen tapicirung. vec ni bilo..sumim pa da pride nekako preko zadnje luci. Bom pokukal tudi sam nasledenj tedne, ce bo le vreme zdrzalo. 

Napisano

Tudi jaz sem opazil to enkrat. Po vecjem nalivu sem upaziol pri dvigalki namocen tapicirung. vec ni bilo..sumim pa da pride nekako preko zadnje luci. Bom pokukal tudi sam nasledenj tedne, ce bo le vreme zdrzalo.

 

Druga generacija ?
Napisano

Zgleda ma? sam ti sre?o in ima? superduper avto brez kiksov ;)

 

Samo res, ga je treba kar obdr?ati in piliti, dokler ne razpade. Kar je ?e najbolj sme?no pri vsem je to, da zadnje cajte gre kot nora in pije izredno malo.

Zadnji tank 6.5 l/100 ve?inoma po mestu.

In ko re?em mesto je to res cijazenje od kro?i??a do kro?i??a, pa po hribu gor pa dol.

 

 

Napisano

Samo res, ga je treba kar obdr?ati in piliti, dokler ne razpade. Kar je ?e najbolj sme?no pri vsem je to, da zadnje cajte gre kot nora in pije izredno malo.

Zadnji tank 6.5 l/100 ve?inoma po mestu.

In ko re?em mesto je to res cijazenje od kro?i??a do kro?i??a, pa po hribu gor pa dol.

rja odpada pa je la?ja  :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mi imamo dve (2.0 in 2.5) pa za enkrat trkam na les vse lepo dihta. Sem pa sel mal gumice pregledat in so na 2.0 (4 vratna) kot nove na 2.5 (5 vratna) pa bi jih bilo potrebno ze zamenjati. Problem je k jih ne dobim, 140e mi je pa malo prehuda cena na uradnemu... Vrjetno iz kaksne razbite ce bojo vredu ohranjene :)

Je pa zanimivo da se pri obeh avtih vlaga nabira v zadnjih luceh, ko je slabo vreme :)

Napisano

Mi imamo dve (2.0 in 2.5) pa za enkrat trkam na les vse lepo dihta. Sem pa sel mal gumice pregledat in so na 2.0 (4 vratna) kot nove na 2.5 (5 vratna) pa bi jih bilo potrebno ze zamenjati. Problem je k jih ne dobim, 140e mi je pa malo prehuda cena na uradnemu... Vrjetno iz kaksne razbite ce bojo vredu ohranjene :)

Je pa zanimivo da se pri obeh avtih vlaga nabira v zadnjih luceh, ko je slabo vreme :)

 

Genav isti problemi lot pri meni. Jaz sem tudi na ebayju gledu pa useposod pa ni za dobit te gume blesave, ?e slu?ajno kje najde? pa da ni rabljena oz iz odpada pa javi ;)

panoramska.jpg
Napisano

Za prvo generacijo bos ze dobil...problem je druga generacija. Kako pa kaze sedaj z GTAjko? Voda notri uhaja ?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.