Skoči na vsebino

Mazda 6 2009 - Nihanje obratov v prostem teku in voznji pri 2500rpm

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadnje case se mi dogaja, da je avto obcasno kar tezko lepo mirno vozit pri konstantni hitrosti. Recimo, ko vozis po ravnino za nekom in cisto rahlo pritiskas na plin. Ce vozis tako pri cca. 2500rpm v 2 ali 3 prestavi obcasno obrati zanihajo in avto malo cukne (obrati padejo na 2300 in potem skocijo nazaj na 2500). V kolikor pospesujes ali vozis z malo vec gasa, ni nobenega problema.

 

Prav tako pa se obcasno (ne vedno!) isti dogaja v prostem teku. Obrati so lepo na cca 700 potem pa kar zanihajo za 100 in cuti se, da masina potrese.

 

Se komu sanja sanja kaj bi lahko bilo? Avto je bil ravnokar na rednem servisu kjer so bili menjani vsi filtri.

Napisano

Pa si ti pregledal ?obe po tisti zadevi z DPF?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nop, nic se ne, zato sprasujem kaj preverit :)

kako je pa s porabo zadnje dni? Jaz bi pogledal ?obe in IMV ventil

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To ni nic takega, to so lahko tud samo zimaki. Poglej to dvoje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Veselje. Kok se mi pocasi ne da vec :|

 

Mogoce kdo ve ... pelko dela to ali je potrebno iskat koga drugega?

Napisano

Bi pomagalo, ce bi prvo poizkusil s kaksnim aditivom za ciscenje sob? Ali to nekako ne bo 0 kaj pomagalo?

Napisano

ma probi, (aditiv je poceni) verjetno ne bo nc boljse, ampak ne stane toliko, da bi ful izgubil

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Meni preden je scv (imv) ?teknil so mi tudi nihali obrati pod prostim tekom. Potem eno jutro pri par stopinj minusa ni v?gal... In za?el uga?at na mestu. Menda se ga da tud spucat, na yt je posnetek. Koliko pa pucanje pomaga pa ne vem.

Napisano

Ok, tole gre pod nujno na servis. Poraba se je EXTREMNO povecala (ponavadi je bilo za 1/4 tanka = 250km ... sedaj 150), stevec za bencin vidno pada.

Plus zopet dobil DPF lucko. Ampak zanimivo, DPF lucko sem dobil sedaj ze 3 krat. VEDNO na istem mestu se prizg in potem vedno na istem mestu ugasne.

 

Sem ze na kontaktu in tole gre v popravilo. Se bo preverilo ali so injektorji, imv, dpf, egr, .....

Napisano

 VEDNO na istem mestu se prizg in potem vedno na istem mestu ugasne.

A se ne pelje? ti mimo dav?ne....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ne, moja redna tura je ziri->smrecje->podlipa->vrhnika->ljubljana-polje ... in potem domov v obratnem vrstnem redu :)

 

lucka, pa se mi vedno prizge na poti domov pri gostilni mlincek in potem pri zdravstvenem domu v zireh ugasne:

https://www.google.si/maps/dir/46.0269675,14.1671533/46.0472727,14.1118881/@46.0370098,14.1217206,5333m/data=!3m2!1e3!4b1!4m2!4m1!3e0?hl=en

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

No, da napisem nadaljevanje.

 

Injektorji so se vzeli ven in sem jih dal na pregled. Izkazalo se je, da so vsi OK in ni 0 narobe z njimi. Naredila se je se prisilna regeneracija DPF-ja.

Avto je deloval ok, danes pa se je cukanje vrnilo (zadeva ni nekaj tako moteca in pogosta) in sem prec posumil, da nekaj ni ok. Na poti proti domu se mi je na isti lokacijo kot do sedaj zopet prizgala DPF lucka, ki je seveda potem ugasnila.

 

Nekaj casa bom se toleriral tole J.. DPF-ja potem pa bom imel dovolj in gre stran.

Napisano

?e ti lahko malo pomagam... jaz sem imel zelo pogoste regeneracije in tudi DPF lu?ko sem zaradi tega fasal. Raziskovalo se je vse mogo?e od injektorjev (obnovljeni vsi ?tirje), EGR, DPF je bil razstavljen, sonde preverjene. Servis je ?e obupoval in so predlagali obnovo turbine, kjer se je pa pol po?asi vse skup nehalo, ker je bil stro?ek ?e precej velik. Tako je DPF letel ven ampak avto je ?e vedno imel te?ave, tako da ga je du?ilo oziroma ni bilo mo?i ob?asno. Ko se je to dogajalo je vedno za?el z regeneracijo in sem mislil, da je to zato, ker je DPF ?e oreng zabasan in ga zato du?i.

 

V glavnem bottomline, kar sem moral na koncu sam pogruntat, je bil zapacan MAF senzor (?e verjame? al pa ne). ?e sprej za ?i??enje je pomagal ampak sem ga vseeno zamenjal. Tako, da predlagam, da za?ne? s takimi zadevami. MAF majo prakti?no vse Mazde enakega zadnji 20 let in ne glede bencin ali dizel, tako da ga bo? z lahkoto na?el.

33112_1.png

Napisano

Morem tudi jst preverit ta MAF ker imam kar pogoste regeneracije. Na cca 140km. In poraba je kr visoka 7.5l do 8.0 pomojem je najboljse da kr od fotra vn vzamem pa probam. A cx5 2.2 dizel ma isti MAF.

www.trziskisladoled.si

Napisano

mislim, da je vse isto... sicer je pata ko lahko dostopen, da bo? takoj preveril.

33112_1.png

Napisano

Jest mislim da ima CX 5 drugacnega. Je pa res da imajo skoraj vsi istega ( Mazda 2,3,5,6, CX7, 323, 626, MX5, Premacy, RX8 ). Za zacetek ga lahko tudi samo spucas z nameskim cistilom pa bos videl, ce je kaj bolje :)

Napisano

To pa zanimivo da ima Maf senzor tak vpliv na Dpf. Jst zaenkrat nimam nekih tezav, regeneracije mi dela med 200-220km, poraba 6-6,5L, edino kar me moti je povecanje nivoja olja, po prevozenih 6000km je olje slab cm nad max na sipki.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Iceman ce bos rabil sprej ga imam jaz doma od liqui molly pa lahko stestiras. Ce me spomin ne vara imas ti v staremu delu kranja nek gostisnki obrat in ti ga lahko spotoma tam tudi pustim, saj trenutno delam na Brdu, ker naso stavbo na bledu prenavljajo :)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Se bom kar tukaj pritaknil...

Pri 190.000 km so se mi za?ele delat regeneracije na 160 do 200 km.Poraba je ?la z 6,2 na 6,7 olje je naraslo pri 12.000 km po menjavi ?ez x.Samo enkrat se mi je pri?gala dpf lu?ka in se nato na avtocesti  izklopila. Motor R2AA 120Kw.

Avto vle?e normalno cuknil ni nikoli.Vozim pa najve? avtocesto 70 km na dan.

https://poraba.com/usage_view.php?carid=7060

Menjal sem olje,podlo?ke injektojev,ki so bile ok,sito ?isto.

Odmontiral egr ,ki je bil skoraj ?ist,

nabavil nov maf senzor(kitajski)

https://www.aliexpress.com/item/Original-Mass-Air-Flow-Meter-MAF-Sensor-For-MAZDA-3-5-6-PROTEGE-MX-5-MIATA/32815734341.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.j1mpsE

naredil stati?no regeneracijo,kalibracija injektotjev,ponastavil egr.

Vrednosti novega maf v forscan so podobne kot s starim in zdaj me zanima,?e tudi ta meri narobe ali je dpf zabasan.

 

maf na minimim 1,8v do 4v na obratih

maf dsd (?eljena vrednost ra?.) 7 g/s-60 g/s

maf pretok se giblje podobno kot ?eljeni mu sledi 7 g/s-60 g/s 

ob regeneraciji ?eljena dsd vrednist posko?i na 125 g/s pretok ostaja okoli 60 g/s.

 

regeneracija se pri?ne,ko diferen?ni senzor EXH PRES za?ne poskakovat ?ez 2v,ko kon?a se giblje okoli 1v.

 

Nikjer nisem na?el kak?ne bi morale biti  vrednosti pa me zanime ,?e bi kdo preveril na forscsn pri svojem?Rad bi vedel vsaj pribli?ne vrednosti.

Napisano

Jsm mam 2.0dizla in sem pr svojem mal preveril maf vrednosti, ?e ti je kaj v pomo?.

pod prostim tekom imam 4,7g/s (topel motor), med vo?njo pa so vrednosti do 55g/s (lagana vo?nja do 2200rpm).

lahko ti pa po?ljem cvs datoteko iz forscana in si jo ogleda? na svojem, samo sem mel ?e druge pide prikazane, injektorji....k me je zanimalo ?e so se kaj raz?telali

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kaj je 1. nepremičnina, kaj je 2. nepremičnina, kaj 3., ...? Recimo, da imaš 10 različnih parcel. Kako določiti kriterij, katera je 1, 2, 3, ...?    Če ima nekdo 300 m2 hišo na parceli 3.000 m2, nekdo drug pa 300 m2 hišo na 10-ih parcelah po 300 m2. Drugi bo po tvojem modelu plačal več davka, kot prvi, samo zaradi drugačne parcelacije. Pravično?.   Kaj pa primera, ko je nekdo 1/2 solastnik 2 stanovanj, drugi pa polni lastnik enega takega stanovanja. Prvi bo plačal po tvojem predlogu več davka, zakaj?   Tisti, ki ima več vredne nepremičnine bi že pri enotni davčni stopnji plačal več davka - ni potrebna progresivna lestvica.  
    • Kot recimo tale sestica iz Madzarske   Just a moment... WWW.HASZNALTAUTO.HU  
    • Ne, pa lih proti LJ sem se peljal.... Verjetno je krivec za vse to umazanija. Očistil sem zadnji del odbijača tam, kjer sta zadnja bočna radarja in zdaj je trenutno ok. Upam, da tako ostane.
    • Da se še jaz pohvalim z jaslicami.   Pred 7.desetletji smo se igral s takimi. Ne boste verjeli, 4 stopenjski mehanski menjalnik. Toliko kot golf leta 91. Daljinc (volan) se konekta preko žice. Jeklene, seveda. Nobene elektrike, čista mehanika   Ga skrbno hranim. Za prihodnjo mobilnost. Ker vonderlajdra & co. nam bodo zrihtali, da se bomo vozili v avtih na navijanje.         
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.