Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav.

 

Nedavno je vec kot ocitno pobesnel eden od parkirnih senzorjev zadaj na M6 Kombi (2012). Senzorji so serijski, originalni. Piska nekontrolirano prevec, tudi ko ovire zadaj ni. Je kdo imel podobno izkusnjo?

Kontakt?

Menjava enega senzorja? Vseh?

DIY?

 

lp

Napisano

Se mi samo zdi, ali je odgovor malo "sarkasticen"?  :ph34r:

 

Jaz lahko napisem samo to, kaj bi jaz naredil v takem primeru. Najprej bi se obrnil na pooblasceni servis... Velikokrat se namrec zgodi, da se zadeve na tak nacin resijo najhitreje... in niso vedno najdrazje ... Vcasih znajo tudi presenetiti... sploh ce redno servisiras pri njih ...  :zvizga:

 

Ja... saj vem... moj odgocor verjetno ni ravno v veliko pomoc... ampak ce se ze zahvaljujes za kaksresnkoli odgovor  :bravo:  :cheers:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 31. 1. 2018 ob 8:55 je Zhuk napisal:

Lep pozdrav.

 

Nedavno je vec kot ocitno pobesnel eden od parkirnih senzorjev zadaj na M6 Kombi (2012). Senzorji so serijski, originalni. Piska nekontrolirano prevec, tudi ko ovire zadaj ni. Je kdo imel podobno izkusnjo?

Kontakt?

Menjava enega senzorja? Vseh?

DIY?

 

lp

 

Si pa preveril da ni kak?na umazanija se prilepla na senzor?

Napisano

Torej iz teksta sklepam da te jezijo senzorji zadaj. Js sm na tak na?in re?il te?avo pri svoji M6 tako, da sem avto dvignil na dvigalko, o?istil umazanijo in pesek ki se je nabiral znotraj odbija?a, pre?latal kable, malo premaknil senzorje in zadeva deluje.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Eno butasto vpra?anje. ?e pri GJ modelu, izklopi? parking senzorje (tipka P levo spodaj od volana), a to pomeni da izklopi? oba, al samo prednje?? 

Napisano

?e se prav spomnim, je odgovor oboji.

 

?e smo ?e pri tej temi; zakaj pri mazdi ni tako, da bi se prednji senzorji aktivirali sami pri po?asni vo?nji? Recimo upo?asnjevanje in samodejna aktivacija pri recimo 8 al 5 km/h. Ostale znamke imajo to lepo re?eno, tudi ?e bolj proletarske (renault, opel). Mojo bolj?o polovico je to stalo udrtine na prednjem odbija?u, ker avta ?e ni bila navajena in si je mislila "saj bo za?elo piskat". Pa seveda ni, ker ni pritisnila gumba.

Napisano

Pri meni je tako, da se prednji senzorji aktivirajo samodejno, ko se vozilo upocasni...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni so pednji senzorji vedno aktivni, lahko jih pa izklopim na tipko...se pa ob vnovi?nem zagonu avta avtomatsko vklopijo...lahko jih pa tudi s tipko nazaj vklopim...

Napisano

Omg, pa kaj je to z Mazdo??

Nekaj naredijo dobro in pol to ukinejo ali spremenijo.

Pri moji 2gen M6 so sprednji senzorji vedno aktivni, lahko pa jih izklopim s tipko.

In zakaj za vraga so se pri 3.gen odlo?ili glih kontra narest??? Sva?ta no

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Saj tipka za izklop ima smisel, ce je kaka ocitna ovira, drugace morajo delati non stop. Potem bo marsikdo najprej ruknil nekam potem pa bo spoznal, da bi moral vkljuciti senzorje.

 

Svasta.

 

EDIT - berem nazaj pa vidim da se je ravno to zgodilo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To?no. Vsekakor pri?aku?, da vedno delajo med po?asno vo?njo (recimo pod 5 km/h) oz. manevriranjem na parkirno mesto. In ?e ima avto 2 metra dolg motorni pokrov namesto 1, kot je bila navajena, se je pa? u?tela.

  • 2 leti kasneje...
Napisano

A je kdo naknadno montiral park senzorje? Našel sem tole spletno stran in se mi zdi 500eur kar drago za spredaj in zadaj. Nekdo mi je predlagal, da montiram kamero.. Imate kaksne izkusnje oz. priporočila?

Napisano

Jaz sem pred leti v Saaba 9-3 montiral kamero in sliko povezal na novo vzvratno ogledalo z integriranim LCD-jem. Ena boljših pogruntavščin. Materiala je bilo za manj kot 50 evrov s Kitajske.

 

Je pa res, da če si vajen piskanja, potem raje senzorje. Čeprav večina "aftermarket" senzorjev ni prav blazno natančnih.

 

Sicer pa ima kar veliko japonskih vozil zadnjih let le kamero za rikverc (brez senzorjev) - sploh na "ne-EU" trgih.

Napisano
  dne 3. 3. 2022 ob 13:02 je dvorjan napisal:

Jaz sem pred leti v Saaba 9-3 montiral kamero in sliko povezal na novo vzvratno ogledalo z integriranim LCD-jem. Ena boljših pogruntavščin. Materiala je bilo za manj kot 50 evrov s Kitajske.

 

Je pa res, da če si vajen piskanja, potem raje senzorje. Čeprav večina "aftermarket" senzorjev ni prav blazno natančnih.

 

Sicer pa ima kar veliko japonskih vozil zadnjih let le kamero za rikverc (brez senzorjev) - sploh na "ne-EU" trgih.

Razširi  

 A je tezko montirat, kako povezes oz. kam skrijes kable od havbe do armaturke:)

Napisano
  dne 3. 3. 2022 ob 14:53 je robz napisal:

 A je tezko montirat, kako povezes oz. kam skrijes kable od havbe do armaturke:)

Razširi  

Je že enkrat bilo napisano nekje pri navodilih za montažo kamere,da so kabli že tovarniško speljani nazaj😊

Napisano
  dne 3. 3. 2022 ob 12:50 je robz napisal:

A je kdo naknadno montiral park senzorje? Našel sem tole spletno stran in se mi zdi 500eur kar drago za spredaj in zadaj. Nekdo mi je predlagal, da montiram kamero.. Imate kaksne izkusnje oz. priporočila?

Razširi  

Če ne potrebuješ sprednjih, za zadaj je to rešitev 

Tracer RVIEW S1 vzvratna kamera za avto, brezžična, komplet | mimovrste=)

Napisano
  dne 3. 3. 2022 ob 15:16 je robertk6 napisal:

Če ne potrebuješ sprednjih, za zadaj je to rešitev 

Tracer RVIEW S1 vzvratna kamera za avto, brezžična, komplet | mimovrste=)

Razširi  

To mi je nekdo ze priporocal, mozno, da celo ti. Hvala, ampak mi je tale ekrancek na armaturi tako grd, da grem rajs senzorje vgradit :D idealno bi bilo, da se kamera poveze na vgrajen ekran, ce je to sploh mozno...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.