saalen89 Napisano 11. februar, 2018 Prijavi Napisano 11. februar, 2018 Pozdravljeni, Ne lastim si dolgo M6 letnik 2008 z omenjenim motorjem. Zanima me ?e je imel ?e kdo te?ave z zabitim sitom oljne ?rpalke,ki je posledica podlo?k injektorjev. Imam v planu preventivno sanirati to v bli?nji prihodnosti saj se pribli?uje po?asi 200.000km. Ali so tudi kak?ni simptomi preden zariba v celoti ma?ina zaradi zabitega sita ter kak?ni bi bili simptomi slabih podlo?k na injektorjih. Hvala in lep ve?er Citiraj
mazdaman Napisano 12. februar, 2018 Prijavi Napisano 12. februar, 2018 Lahko se ti dviguje ali pa prekomerno izginja koli?ina motornega olja Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Aless Napisano 13. februar, 2018 Prijavi Napisano 13. februar, 2018 Menjava podlozk in ciscenje karterja se izvaja preden imas kaksne tezave! Po priporocilu mojga mehanika vsakih 80kkm, pac iz preventive. Podlozke so poceni, karter se pa zatesni s tesnilno maso ki je tudi poceni, tak da ni nek strasen dodaten strosek.Ko se ze kazejo kake tezave je ze lahko prepozno za masino. Simtomi pa se lahko kazejo za ti piha mimo pr injektorjih in se slisi, glede zamasenega sita olje crpalke pa ni nekih predcasnih simptomov, razen da se fizicno pogleda v karter in ocisti ce je kaj zapacano. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
saalen89 Napisano 13. februar, 2018 Avtor Prijavi Napisano 13. februar, 2018 Sej to mi ne predstavlja nobenih stro?kov, samo je problem ker sem trenutno v Avstriji rad bi pa to delal v Sloveniji. Med prebiranjem po forumu sem zasledil da piha predvsem ko odpre? ?ep za dolivanje olja. Nekaj malce piha ampak ne kot pri prej?njem 2.0 TDI PD, ?utiti je le mal?ek. Seveda bi rad to odpravil preventivno preden se kaj zgodi.Lp Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.