Skoči na vsebino

M6 topla ne v?ge.

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni.

 

Imam M6 2010/ 2.2 MRZ 120kw diesel. Avto mrzel, tudi sedaj ob mrzlih jutrih v?ge brez te?av. Ko pa se pripeljem iz slu?be, po 20km in ga ugasnem za minuto ali nekaj minut za kak skok v trgovino in jo sku?am ponovno v?gati pa no?e ve? v?gati. Pri?gejo se lu?ke (ne vem katere) in ob verglanju sko?ita oba ?tevca na max in nazaj na 0, takoj za tem pa ponehuje verglati kot da bi bil prazen akumulator. pri drugem poskusu komaj da ?e obrne motor.... ?ez nekaj ur, normalno v?ge. Kaj je te?ava??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To, da ?tevci sko?ijo je tipi?en znak, da je akumulator oddelal svoje in kot ka?e ti ga niti ne fila ve? do konca.

 

A mogo?e na armaturki med vo?njo brlli rde?a lu?ka akumulatorja? ?e ne, potem samo zamenjaj akumulator.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To kar je boss rekel, jaz bi pa se pomislil na to da je mogoce mikrojermen treba zamenjat lahko da je raztegnjen in ko je topleje v prostoru ob motorju drsi.

 

A so ob vzigih se kaki zvoki? Ker ce vzge zjutraj bi nekako aku moral biti nafilan....mikrojermen pa skrbi tudi za filanje - alternator...kdaj si ga menjal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 mesecev kasneje...

Pridru?ujem se debati... Imam zelo podoben problem, s tem da ob tem ko v?igam toplo zraven ?e zelo grdo ropota oz. potrese motor. Gre za M6 2.2 D, l.2011, 110kkm... Drugi? ali tretji? potem v?ge. Ra?unalnik ni pokazal nobene napake, mehaniki so ugibali - vztrajnik, nosilci motorja, mikro jermen...? Kak?na ideja ali podobna izku?nja? Glede na km bi stavil na mikro jermen, a ne bi rad ugibal...

Pridru?ujem se debati... Imam zelo podoben problem, s tem da ob tem ko v?igam toplo zraven ?e zelo grdo ropota oz. potrese motor. Gre za M6 2.2 D, l.2011, 110kkm... Drugi? ali tretji? potem v?ge. Ra?unalnik ni pokazal nobene napake, mehaniki so ugibali - vztrajnik, nosilci motorja, mikro jermen...? Kak?na ideja ali podobna izku?nja? Glede na km bi stavil na mikro jermen, a ne bi rad ugibal...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne gre sam za kak obrat ve?,res zelo grdo zaropota, sli?i se ko da bo motor potrgalo iz nosilcev in to traja ?e par obratov po tistem ko klju? obrnem nazaj na 0...no mehaniki tega zvoka niso sli?ali, ker takrat pa ni hotela zaru?it! Nimam znanja avtomehanika... SW je kaj?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne gre sam za kak obrat ve?,res zelo grdo zaropota, sli?i se ko da bo motor potrgalo iz nosilcev in to traja ?e par obratov po tistem ko klju? obrnem nazaj na 0...no mehaniki tega zvoka niso sli?ali, ker takrat pa ni hotela zaru?it! Nimam znanja avtomehanika... SW je kaj?

A je bil na avtu ?e menjan akumulator? Meni je shodil, ko je bil star 7 let in zadnje mesece je avto ob toplih vzigih ob?asno bolj grobo v?gal. Po menjavi akumulatorja tega pojava ni ve?, kot pa so ?e omenili, ob toplih vzigih avto potrebuje obrat ali dva ve? za zagon. Pri tebi je pa lahko zraven kot posledica nastala kak?na mehanska okvara.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je bil menjan aku pred cca.3 leti... Avto je sicer redno letno servisiran pri Selmar v CE,zadnji servis marca letos na 98kkm... Vse brez posebnosti so rekli, samo redni servis...

 ?e ima? mo?nost, probaj topel v?ig z novim akumulatorjem in bo? videl, kako se bo obna?al avto. Pa zamenjani akumulator ti ne bo zdr?al toliko, kot original vgrajeni, ?e ima? isti na?in vo?nje.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Pozdrav.

 

?e moj problem z M6 2011L, 2,2D 130KM  , 190 kkm....acum. star 3 mesece 95Ah-830 zagona....avto je stal cca 5 dni...danes samo ?e lu?ke so blendale in ?tevci so skakali gor in dol!!

WTF!!!??   Kje bi bila te?ava!!??   

Ru?i mi NI?! 

Kot da bi mi nekaj "cuzalo" acum. !!  

Pred tem je me je 2x pustil doma...OK, zanic acu.......ga zamenjam....se zgodi ?e 1x.....mi pravijo, da malo po?aki, da se acu "ule?e" in dobro napolni.

OK si re?em.    Po 3 mesecih bi pa ?e moral biti "ula?an" !

Z toplo ni te?av...samo z hladno, ko nekaj dni stoji.

 

Je kdo  odkril napako??

LP.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e pravi? da je akumulator nov, ti ga verjetno kaj prazni. Akumulator lahko stestira? na kakem servisu, ti ga dajo na tester ki ga obremeni in izpi?e kok mo?i ima pod obremenitvijo. ?e si blizu MS ali MB ti ga lahko jst stestiram.

5dni stanja ti ne bi smelo sprazniti akumulatorja. Vertjetno ti kaj ?ere elektriko, to se da enostavno zmerit z multimetrom, ki ga ve?e? med minus klemo in pusti? kakih 5min in vidi? ?e je poraba v mirovanju nad 50mA pol ti nekaj ?ere.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Acu...je star cca 3-4 mesece!!  :/ 

Ja...."na?el" sem morebitnega porabnika....OBDll  "nastavek" za prenos podatkov na fon.-preko modrega zoba...., kateri je bil 24/7 v?tekan.

Ali bi lahko bil ta OBDll kricec??

Sedaj sem za iztaknil.  (samo, saj ko iztakne? klju?....bi moralo ves ?trom izklopit!??)

Bom pa tudi pomeril z multimetrom.....(upam da bom znal-nisem ?tromar)  :D  "na kaj moram nastavit M-meter"?

Acu sem testiral...z neko mo?no ?arilno "notko" (100A)  za 20 sekund   in dela BP!  Oz napetost je padla samo na 11V....med delovanjem...nato nazaj na 12,18V.

 

Hvala!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Acu...je star cca 3-4 mesece!!  :/ 

Ja...."na?el" sem morebitnega porabnika....OBDll  "nastavek" za prenos podatkov na fon.-preko modrega zoba...., kateri je bil 24/7 v?tekan.

Ali bi lahko bil ta OBDll kricec??

Sedaj sem za iztaknil.  (samo, saj ko iztakne? klju?....bi moralo ves ?trom izklopit!??)

Bom pa tudi pomeril z multimetrom.....(upam da bom znal-nisem ?tromar)  :D  "na kaj moram nastavit M-meter"?

Acu sem testiral...z neko mo?no ?arilno "notko" (100A)  za 20 sekund   in dela BP!  Oz napetost je padla samo na 11V....med delovanjem...nato nazaj na 12,18V.

 

Hvala!

 

Ja lahko je krivec OBD vmesnik.

Jst sicer mam tudi OBD vmesnik v?tekan 24/7/365 pa zaenkrat ni problema, verjetno ker OBDLinkMX avtomatsko preide v sleep mode, v katerem porabi 2mA.

 

Glede merjenja z multimetrom pa ti bom napisal postopek:

1. prestavi? ?rni kabel v COM luknjo na multimetru

2. prestavi? rde?i kabel na na A luknjo na multimetru

3. vrtljiv gumb na multimetru prestavi? na 200mA

4. odklopi? minus klemo z akumulatorja

5. rde? kabel od multimetra priklju?i? ali dr?i? na ?rno minus klemo (nala?je je ?e ma? krokodil?ke za multimeter)

6. ?rni kabel od multimetra priklju?i? ali dr?i? direktno na minus akumulatorja

7. od?ita? vrednosti na multimetru, ?e je pod 50mA je ok, vse kar je ve? pa ti nekaj ?ere.

 

Ko meri? je dobro meriti vsaj kakih 5 min, ker se posamezni moduli v avtu uga?ajo s ?asom, in ti zna takoj na za?etku ve? pokazat.

Zato je la?je s krokodil?ki vseskupaj priklopi? in gre? na ?ik in pride? nazaj pogledat kolk ka?e.

 

Upam da sem zadost dobro napisal, da ti bo v pomo?.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odli?no si povedal!!

 

Edino...kaj pa ker ne kadim!?? Kaj naj po?nem ta ?as??  :zvizga:  :P  :lol:  :lol:  :lol:    hec mora bit...kljub te?avam!! ;)  

Kolega ima tudi 24/7/365 uklop?jenega...samo on avto rabi vsaki dan. Meni je stal cca 7 dni.

No will see....

Upam, da mi to uspe preverit ?e ta teden...in javim.

 

HVALA!! 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Acu...je star cca 3-4 mesece!!  :/ 

Ja...."na?el" sem morebitnega porabnika....OBDll  "nastavek" za prenos podatkov na fon.-preko modrega zoba...., kateri je bil 24/7 v?tekan.

Ali bi lahko bil ta OBDll kricec??

Sedaj sem za iztaknil.  (samo, saj ko iztakne? klju?....bi moralo ves ?trom izklopit!??)

Bom pa tudi pomeril z multimetrom.....(upam da bom znal-nisem ?tromar)  :D  "na kaj moram nastavit M-meter"?

Acu sem testiral...z neko mo?no ?arilno "notko" (100A)  za 20 sekund   in dela BP!  Oz napetost je padla samo na 11V....med delovanjem...nato nazaj na 12,18V.

 

Hvala!

Jaz sem imel OBD priklju?eno kamero in mi je ?ez vikend izpraznila akumulator. Kamera se je sicer samodejno izklopila, ko se je avto ugasnil, vendar se mi zdi, da Mazda zazna priklop na OBD in preide v "diagnostic mode" kjer se dolo?eni podsistemi (ECU?) ne izklopijo in ti nato izpraznijo akumulator.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.