gost87 Napisano 25. februar, 2018 Prijavi Napisano 25. februar, 2018 Imam Mazdo 6gh 2008 bencin 2.0 147km, 290000km od tega zadnjih 50000km predelano na plin. Na avtu se je pojavilo cukanje, ki je najbolj izrazito pri pospe?evanju med 2500-3500rpm, pri pospe?evanju s polnim gasom avto ne cuka. Avto cuka ne glede ali vozim na bencin ali plin. Zamenjal sem sve?ke in MAF senzor, vendar ni razlike, avto z odklopljenim MAF senzorjem deluje normalno v rezervnem programu. Kaj mi ?e predlagate naj pogledam, ventile in cin ?pulo sem nekako izlo?il. Sumim ?e lambdo, MAP senzor in te?ave z vakumom. Danes, ko je bilo -10c avto prvi kilometer ni cukal. Citiraj
Aless Napisano 25. februar, 2018 Prijavi Napisano 25. februar, 2018 poglej ?e v?igalne kable, sem mel enkrat problem na 323 da je cukal, je pa prebijal en kabel. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
gost87 Napisano 25. februar, 2018 Avtor Prijavi Napisano 25. februar, 2018 Te?ava s kabli ni verjetna, ker ima vsak cilinder svojo cin ?pulo, tuti dvommi, da je kaj na v?gigu, ker ko je ra?unalnik v safe modu dela vse normalno. Nekako najbolj logi?no mi je da je te?ava nekje na zra?nem delu. Citiraj
markym Napisano 25. februar, 2018 Prijavi Napisano 25. februar, 2018 Priklopis na racunalnik. Pogleda? fuel trim, kratkorocni in dolgorocni. Pa se hitro vidi kam pes taco moli. Citiraj
Boss Napisano 25. februar, 2018 Prijavi Napisano 25. februar, 2018 verjetno ti kje slabo tesni pa vle?e zrak notri mimo MAF senzorja in pride do prerevne me?anice potem pa cuka. ?e je dovolj mraz, ko je motor v re?imu, da mu ra?unalnik dodaja ve? goriva, kot tudi v limp modu pa ga preve? znaka dejansko ne moti, saj je goriva dovolj in ne cuka. Citiraj
markym Napisano 25. februar, 2018 Prijavi Napisano 25. februar, 2018 https://youtu.be/0rQn9YBMZIg Citiraj
gost87 Napisano 25. februar, 2018 Avtor Prijavi Napisano 25. februar, 2018 Jutri probam narediti meritve, pozabi sem ?e povedat, da lu?ka za motor ne gori. Citiraj
markym Napisano 27. februar, 2018 Prijavi Napisano 27. februar, 2018 ?e je dovolj hudo, potem lu?ka posveti. Ne sveti za vsako figo. Citiraj
gost87 Napisano 5. marec, 2018 Avtor Prijavi Napisano 5. marec, 2018 Naredu meritve: STFT 24LTFT 5 Najde mi te?avo: P2187System to lean at idle (Bank1) Citiraj
jures Napisano 5. marec, 2018 Prijavi Napisano 5. marec, 2018 Vacuum leak je to verjetno, nekje ti vlece fovs zrak, kaka pocena cevka ali pa ti steka PSV ventil za vakum. Preglej dobro vse cevke - te male crne ki skrbijo za vakum Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Scr3am Napisano 5. marec, 2018 Prijavi Napisano 5. marec, 2018 https://www.obd-codes.com/p2187 Citiraj
markym Napisano 7. marec, 2018 Prijavi Napisano 7. marec, 2018 ?e dvigne? obrate ti mora short trim pasti proti nuli ?e je vakum problem. Dvigni obrate na 2500 in dr?i kake pol minute, minuto Citiraj
gost87 Napisano 7. marec, 2018 Avtor Prijavi Napisano 7. marec, 2018 To?no, padat zacne po cca 20s pri konstatnih obratih.Kje na netu bi dobil kako shemo vakum sistema, da ne bom z break clenarjem ?pricu vse povprek. Citiraj
jures Napisano 7. marec, 2018 Prijavi Napisano 7. marec, 2018 Zacni kar pri ventilu za vacum. Una crna skatlica na ketero gredo cevke ce res ni nikjer luknje ali razpik. Glavna cev za zrak je cela? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
markym Napisano 8. marec, 2018 Prijavi Napisano 8. marec, 2018 ?e pogleda? na yt za mazda 6 vacuum leak, bo? na?el najbolj obi?ajna mesta. Druga?e pa lahko tud z vodo i??e?, ne rabi? brake clenerja. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.