Skoči na vsebino

Chip tuning M6 GJ 2.0 145 bencinar Skyactiv

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nabavil sem 145 konjsko varianto l. 2013 in glede na podatke ponudnikov se jo ?ipa na cca. 170 oz. celo 180 ps. O?itno je 145 verzija le SW (morda tudi mehansko?) zadu?ena napram 165 PS.

 

Tole so namre? zelo divji prirastki za NA motor:

 

https://mychiptuningfiles.com/de/chiptuning-files/mazda/mazda-mazda-6/mazda-mazda-6-2-0-skyactiv-g-145hp

 

http://www.talus.at/tuning_mazda_6.html

 

Ima kdo izku?nje iz prve roke?

 

LP

Napisano

Potem je verjetno podobno kot pri aktualni 3ki, ko je G120 menda le 'zadusen' G165. Pozanimaj se! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tnx, avto je res top. Ima 18.000 km, od prvega lastnika in je dejansko kot nov. Po 7 letih sem spet nazaj na mazdi, vmes volvo in renault, ampak ni to to... :)

 

Se bom pozanimal, verjetno pa je motor relativno redek na forumu, predvsem v M6. Glede na zanesljivost in te?ave dizlov v vseh verzijah sem se odlo?il za bencinarja. Lifetime poraba prej?njega lastnika: 6,3. Tudi ?e ra?unalnik la?e za 1 liter v minus, je ?e vedno sme?na poraba za 5 metrskega bencinskega karavana... :)

Napisano

Evo po 300 km lastni?tva vtisi super, prva prestava neverjetno dobro vle?e, do cca. 60 km/h, druga pa ?e opazno slab?e - in je tudi zelo dolga, cca. 110 km/h po ?tevcu. Bojda ima G165 z izjemo prve prestave kraj?e prera?unan menjalnik. Sploh se ne bi ?udil, ?e je razlika samo v menjalniku, saj imajo bojda 145 verzije na dyno blizu 160 PS...

 

Avto nikakor ni podhranjen, ?esar sem se na za?etku malce bal. Vsekakor se bom glede chip tuninga ?e pozanimal na tujih forumih, V Sloveniji verjetno ta motor ni ravno pogost.

Napisano

Pa kako lahko atmosferca cipiras na 180 konjov?

To bi tudi jaz rad videl.In to samo z elektroniko?

 

 

Napisano

Ni samo elektronka

 

BBR?s ?Super 185? upgrade adds BBR stainless steel 4-2-1 exhaust manifold and performance cold air intake system

 

170 pa obljubljajo samo s cipom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 Bojda ima G165 z izjemo prve prestave kraj?e prera?unan menjalnik. Sploh se ne bi ?udil, ?e je razlika samo v menjalniku, saj imajo bojda 145 verzije na dyno blizu 160 PS...

 

Kako lahko druga?en menjalnik realno vpliva na konje?  :rolleyes:

 

Tudi tole ?ipanje je malo sme?no, nisem ?e zasledil, da bi se naturalcu lahko pove?ala konja?a za 25% pa sem tudi ?e par zadev videl in se celo sam lotil tega hobija. ?EPRAV sem pa zasledil, da so dejansko majhne razlike med motorji (da so zadu?eni) in se da dosti dobiti. Verjetno je to posledica visoke kompresije in kako se nato nastavita me?anica, v?ig, zamikanje odmi?en (predvidevam da ima kak VVT sistem). Dvomim pa, da je samo elektronika in ne bi bil jaz poskusni zaj?ek pri skoraj novem avtu. ?E pa se da, bojo pa tile avti ?ez 5-10 let zakon, relativno majhna poraba, nobene turbine, ki bi crknila, pa ?e hitro se jih da naviti. :zvizga: V bistvu nekdo naj bo poskusni zaj?ek in kupi reflash. AMPAK neposredno pred posegom naj se zavrti na dynotu, reflasha in potem ?e enkrat pomeri razliko. 

Napisano

Sej je logi?no. Vsi so 2.0. Recimo da je G165 max, vse ostalo ala g145, g120 so zadu?ene verzije G165.

 

Torej da pride? do 170 konjev umaknejo ven te omejitve, kaj ?e optimizirajo in voila 170 konjev.

 

Od tu naprej je pa treba ?e kaj drugega kot samo software. ?e kak?en hardware,

 

 

Tako da, v bistvu dajo samo blokado ven, druga?e nima? sans, da bi 50 konjev samo s sw naredil.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Nekje na netu sem zasledil da bi naj bile odmicne in ecu drug, zaradi ieloop. Ce je samo v softwaru razlika je pa to res best buy nakup cez par let.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Kje si to zasledil? Jaz sem s strani 2 tunerjev in ?loveka, ki se dejansko ukvarja samo z mazdami (hobi tuner) prejel info, da je razlika samo v SW, vse kar je mehanskega, je ENAKO. Izjema je menjalnik, ki ima pri ?ibkej?i verziji dalj?e prera?unane prestave. Glede razli?nih odmi?nih velja morda za 150 vs. 175 dizel, ?eprav se oboje ?ipa na 210 PS.

 

Tehni?ni podatki za 2,0 bencinarja:

 

0-100 km/h

G145 9,5 s - ni treba menjati v 3.

G165 9,1 s - ne vem ali je temu tako, lahko kdo poda izku?nje iz prve roke?

 

Druga prestava gre pri G145 do cca.115 km/h, tretja do 165 km/h, obe vrednosti od?itani po ?tevcu. Se ne bi ?udil, ?e je kon?na hitrost dose?ena v 4. prestavi. Pri G165 je to 5. prestava, 6. je samo za ni?anje obratov. Morda bi bila na 170 PS ?ipana G145 celo hitrej?a od G165 v pospre?evanju 0-100 v primeru, da pri je pri 165 potrebno menjati v 3 pred stotko. Vsekakor poro?am, ?e se odlo?im za ?ipanje. Mimogrede, G165 se ?ipa enako, na 170 oz. 180 PS, odvisno od (morda tudi deloma zavajujo?ih) podatkov posameznega tunerja. Dvomim, da se pri 165 verziji da pridobiti ve? kot 5 PS.

Napisano

jaz sem kar skoz ustavljam na avtocesti (se pravi 0km/h) in potem sprintam na 100km/h, tako da vsaka desetinka pride prav

podatki kot so 60-100 v visjih prestavah so brezveze :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz sem kar skoz ustavljam na avtocesti (se pravi 0km/h) in potem sprintam na 100km/h, tako da vsaka desetinka pride prav

podatki kot so 60-100 v visjih prestavah so brezveze :)

Ne razumes, te stotinke ujamejo zeleni val na Celovski

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja ampak pospe?evat do 100 na Celov?ki je pa ?e kar resen prekr?ek ... v bistvu bi rabili podatek o pospe?evanju do 70km/h in to vsaj do stotinke oziroma tiso?inke natan?no. Sej ve?, na dragrace-ih se meri v tiso?inkah.

33112_1.png

Napisano

Ja ampak pospe?evat do 100 na Celov?ki je pa ?e kar resen prekr?ek ... v bistvu bi rabili podatek o pospe?evanju do 70km/h in to vsaj do stotinke oziroma tiso?inke natan?no. Sej ve?, na dragrace-ih se meri v tiso?inkah.

V bistvu rabis podatek od 50 do 70, vsaka stotinka steje, se posebej ce si za kakim atatom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V bistvu rabis podatek od 50 do 70, vsaka stotinka steje, se posebej ce si za kakim atatom

Tukaj bi sicer pomagala tudi ?e kak?na modificirna hupa...

33112_1.png

Napisano

Jaz sem ?e vedno skepti?en glede tega tuninga teh benzinarjev na tak na?in . Ko bo kdo to konkretno izvedel, bom verjel.

 

 

Napisano

OK, prilepim seveda meritve na valjih pred/po, ko zadevo izvedem.

 

Ampak ?e enkrat: ne gre za tuning obi?ajnega NA motorja, gre tako reko? za odstranitev SW "blokade", ki identi?nemu motorju kot je G165 mo? zmanj?a za 20 PS.

Napisano

Tukaj bi sicer pomagala tudi ?e kak?na modificirna hupa...

v bistvu bi namesto blow off ventila lahko imel hupo, 2 in 1

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

OK, prilepim seveda meritve na valjih pred/po, ko zadevo izvedem.

 

Ampak ?e enkrat: ne gre za tuning obi?ajnega NA motorja, gre tako reko? za odstranitev SW "blokade", ki identi?nemu motorju kot je G165 mo? zmanj?a za 20 PS.

 

o. k...?eprav tudi po tem posegu ne bo ne vem kako pokal od mo?i. Mene 165 konjska ni prepri?ala.

 

 

Napisano

o. k...?eprav tudi po tem posegu ne bo ne vem kako pokal od mo?i. Mene 165 konjska ni prepri?ala.

Zato, ke si jo vozil kot dizla :P

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.