Alex Napisano 12. april, 2018 Prijavi Napisano 12. april, 2018 Zato, ke si jo vozil kot dizla Tipo? Kako? Sem dal gas in je ?la kot je ?la.Tako smuthhh. Nobenega ?usa,tako nekako na mehko.Ne razumem, da me 165 konj ne prepri?a. Najbr? res ne znam ve? vozit benzinarja. 1 Citiraj
323 BA Napisano 13. april, 2018 Avtor Prijavi Napisano 13. april, 2018 Bencinar rabi obrate. Ne vem, no 9s do 100 km/h ni ravno po?asi, sploh ker gre za atmosferca. 175 dizel vs. 165 benz je dobro sekundo razlike do 100 km/h. ?e bi bil menjalnik od dizla, bi verjetno tudi bencinar bolje pospe?eval. Pa tudi 100 % ve? navora (210 vs. 420) se mora nekje poznati. Citiraj
jures Napisano 13. april, 2018 Prijavi Napisano 13. april, 2018 Poanta nasega zezanja je, kje bos to sekundo rabil fant? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
323 BA Napisano 13. april, 2018 Avtor Prijavi Napisano 13. april, 2018 De?ko, ?e lahko za male pare iz 145 verzije naredi? 165 (170). Why not? Citiraj
jures Napisano 13. april, 2018 Prijavi Napisano 13. april, 2018 De?ko, ?e lahko za male pare iz 145 verzije naredi? 165 (170). Why not?Ti kar..... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 13. april, 2018 Prijavi Napisano 13. april, 2018 De?ko, ?e lahko za male pare iz 145 verzije naredi? 165 (170). Why not?Se strinjam... ?e bo? pa imel mo?nost in preveril na valjih pred in po posegu, kolk je razlike bi pa z veseljem videl ta rezultat. Ker ?e se da samo softwaresko zadevo natjunat, zakaj pa ne. Citiraj
Alex Napisano 13. april, 2018 Prijavi Napisano 13. april, 2018 Se strinjam... ?e bo? pa imel mo?nost in preveril na valjih pred in po posegu, kolk je razlike bi pa z veseljem videl ta rezultat. Ker ?e se da samo softwaresko zadevo natjunat, zakaj pa ne.Tudi jaz sem nabavil kokice in kokakolo... in ?akam... Citiraj
jures Napisano 13. april, 2018 Prijavi Napisano 13. april, 2018 Pazi to zdaj se za ta motor ze ponuja power box.....http://www.tuning-powerbox.nl/chiptuning/mazda/6_2013/2.0_skyactiv-g_145_pk/ Kot tudi za vse ostale..... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Alex Napisano 13. april, 2018 Prijavi Napisano 13. april, 2018 Pazi to zdaj se za ta motor ze ponuja power box.....http://www.tuning-powerbox.nl/chiptuning/mazda/6_2013/2.0_skyactiv-g_145_pk/ Kot tudi za vse ostale.....Ja...in v ?em je to?no razlika med Chip tuning in Chip tuning PRO ? V imenu?? v barvi plo??ice v notranjosti? Citiraj
jures Napisano 13. april, 2018 Prijavi Napisano 13. april, 2018 Berjetno se kak sW dobis poleg pa se igras Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Symon Napisano 13. april, 2018 Prijavi Napisano 13. april, 2018 Ja...in v ?em je to?no razlika med Chip tuning in Chip tuning PRO ? V imenu?? v barvi plo??ice v notranjosti? Bi se strinjal z Juretom, ponavadi ima? ve? dostopa, ali pa dodatne storitve (logiranje in potem remote tuning). Sicer pa res mora? preveriti konje na istem dynu pred in po posegu. Ker, ?e je res edina razlika software je to super. Ni pa iz stali??a zavarovanja razlika (da bi presko?il razred), da bi bil zaradi tega planiral ?lovek nakup ?vohnej?e.0-100 so pomembni samo pri 18ih, mi bolj resni/starej?i ljudje merimo 100-200. Citiraj
koroska18 Napisano 13. april, 2018 Prijavi Napisano 13. april, 2018 Pazi to zdaj se za ta motor ze ponuja power box.....http://www.tuning-powerbox.nl/chiptuning/mazda/6_2013/2.0_skyactiv-g_145_pk/ Kot tudi za vse ostale.....To ni Custom tailored ECU Calibration , to je kot pedalbox https://www.pedalbox.com/en/mazda/6-stufenheck-gj-gh-2012/2-0-146ps-107kw-1998ccm/pedalbox.html za bolj?i odziv stopalke za gas . Tisti prirastek ki ga pa ponujajo, obljubljajo pa zihr ni realn ?e gre za to kar mislim :ne vem: Citiraj
Scr3am Napisano 13. april, 2018 Prijavi Napisano 13. april, 2018 Jest imam ta pedal box samo nevem, ce sem ga 2x vklopil . Mislite da ta pedalbox nemore nic skodovati loputi za gas ali pa ECUju ? Vem da tam pod pogostimi vprasnji pise da je to vse varno, ampak me zanima kako je to v praksi. Citiraj
koroska18 Napisano 13. april, 2018 Prijavi Napisano 13. april, 2018 To ti samo ?trom pove?a v stikalu pedala za gas in s tem ob?utljivost pedala kar je seveda cool ob?utek pri vo?nji Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 14. april, 2018 Prijavi Napisano 14. april, 2018 To ti samo ?trom pove?a v stikalu pedala za gas Kolk bi letel ?ele ?e bi ?vasaparat priklopil na stikalo za gas 3 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Symon Napisano 14. april, 2018 Prijavi Napisano 14. april, 2018 Kolikor vem (sem gledal za Clia RS) Te zadeve ponavadi samo naredijo bypass, da ko pritisne? gas, se loputa tudi takoj in toliko odpre. Ker ima dosti teh avtov, katerim ro?ice letijo iz avspuha tako sprogramirano vse skupaj, zaradi emisij, porabe in recimo tudi udobja (?e nenadno dozira? gas, da avto ne cukne ampak malo po?asneje, udobneje). Citiraj
Scr3am Napisano 14. april, 2018 Prijavi Napisano 14. april, 2018 Sam koncept delovanja pedal boxa poznam me pa zanima ce lahko ta zadeva kako skoduje avtu? Citiraj
323 BA Napisano 16. april, 2018 Avtor Prijavi Napisano 16. april, 2018 Kak?en box neki... 0-100 bo verjetno ob?utno izbolj?anje, 100-200 pa bolj ?e naprej bolj bogo, tako kot je ?e sedaj. Navsezadnje je avto udoben dru?inski karavan in noben ?portnik. Po?akajmo na 2.5T 250 PS, upam da pride v karavana, predvsem pa v Evropo. Sicer ?al ne ka?e, da se bo to zgodilo. Nikjer nisem zapisal, da je 0-100 najpomembneje, vsekakor pa je edini podatek o pospe?evanju, ki ga navaja proizvajalec. ?e se zadeva realizira, vsekakor prilepim grafe before/after. Sicer ne izklju?ujem mo?nosti, da nima avto morda ?e sedaj enakih PS, kot pa 165 verzija, ob?utek lenosti je zaradi zelo dolgega menjalnika. 4. prestava = 215 km/h po ?tevcu (205 po GPS), 5. morda kak km/h ve?, 6. pa vmax celo malce pade. Citiraj
SpEkTr Napisano 16. april, 2018 Prijavi Napisano 16. april, 2018 2,5t v Evropo ne bo. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Citiraj
323 BA Napisano 16. april, 2018 Avtor Prijavi Napisano 16. april, 2018 Morda pa le enkrat v prihodnosti, ?e se anti-dizel histerija ?e okrepi. Upanje umre zadje. Citiraj
Symon Napisano 16. april, 2018 Prijavi Napisano 16. april, 2018 Nikjer nisem zapisal, da je 0-100 najpomembneje, vsekakor pa je edini podatek o pospe?evanju, ki ga navaja proizvajalec. http://www.zeperfs.com/en/fiche4713-mazda-6-2-0.htm Nekaj je no. Ni 100% ampak druga?e je dostikrat uporabno za take primerjave ki jih vidim rad dela?. Ker jih tudi jaz v?asih, sploh ko nabavljam avto. In no, 100-200 je re?eno malo v hecu (?eprav pri na?ih avtih to res gledamo) ampak kar se uporabnosti ti?e je pa 60-100 80-120 kar fajn, zaradi prehitevanja, dinami?ne vo?nje ?ez ovinke pri taki hitrosti.. Citiraj
323 BA Napisano 18. april, 2018 Avtor Prijavi Napisano 18. april, 2018 Hvala, stran sicer poznam. 0-200 niti ne navajajo, ker je bolj kot ne ?alost oziroma preblizu kon?ne hitrosti. Zanimivo, da je 0-100 claimed 9,5, izmerjeno pa 9,2. Toliko naj bi imela 165 verzija. Ne vem ali ne bi zadeve pustil tako kot je, morda je ?ipanje na 170 nateg. Sploh, ker se vsekakor da manipulirati z vrednostmi prikaza grafa mo?i before/after na dyno, ?eprav bi bil dejanski rezultat po "?ipanju" (namenoma v navednicah) zelo podoben. ?e ne druga?e pa ?toparica in GPS ne la?eta in bom takoj po ?ipanju s performance boxom izmeril nekaj vrednosti, predvsem pro?nost 60-120 v 3. in 4. 0-100 je itk te?ko dokazljivo oz. neoptimalen start lahko zelo vpliva na rezultat. ?e ne bo bistvenih sprememb, zadevo pa? reklamiram. 1 Citiraj
Symon Napisano 18. april, 2018 Prijavi Napisano 18. april, 2018 ?e ne druga?e pa ?toparica in GPS ne la?eta in bom takoj po ?ipanju s performance boxom izmeril nekaj vrednosti, predvsem pro?nost 60-120 v 3. in 4. 0-100 je itk te?ko dokazljivo oz. neoptimalen start lahko zelo vpliva na rezultat. ?e ne bo bistvenih sprememb, zadevo pa? reklamiram. Pametno. Tudi sam imam naprimer dolo?en odsek ravnine kjer merim naprimer koliko dobim do dolo?ene to?ke (v drugi, da ne bo kdo mislil da kaka vi?ja hitrost). 0-100 pa sam iz istega razloga ?e dolgo ne merim. Dyno pa, ?e je operater fer, bo ?e dal vsaki? iste parametre in ne bo nekaj manipuliral. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.